Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/56acc99ddcbadd1d058b488c/80
Foto: Screenshot YouTube

Facebook će medijima plaćati milijune za korištenje njihovih vijesti

Facebook nudi milijunske dolarske iznose proizvođačima vijesti za pravo da njihov medijski sadržaj koristi u sekciji vijesti, za koju se kompanija nada da će je pokrenuti krajem ove godine, navode ljudi bliski ovoj temi

Predstavnici Facebooka rekli su direktorima proizvođača vijesti da su spremni platiti i do tri milijuna dolara godišnje za licencu za kompletne priče, naslove i pregled tekstova. Isti izvori navode kako su među izvorima vijesti s kojima Facebook želi poslovati Walt Disneyjev ABC News, vlasnik Wall Street Journala Dow Jones, The Washington Post i Bloomberg, piše The Wall Street Journal.


Dogovor o licenci za vijesti 

Facebookovi planovi otkriveni su u trenutku dok se kompanija suočava sa sve više kritika zbog svoje uloge u borbama medijske industrije da pokupi što je moguće više prihoda od oglašavanja, koji su dosad odlazili novinama. Facebook i Alphabetov Google zaradili su 60 posto svih prihoda od digitalnog oglašavanja u SAD-u prošle godine, navodi eMarketer.

Dogovor o licenci za vijesti između Facebooka i medija trajat će tri godine. Facebook planira pokrenuti sekciju vijesti tijekom jeseni, navode spomenuti izvori. Nije jasno je li bilo koja medijska kuća već službeno pristala licencirati svoj sadržaj za Facebook.

Facebook je predložio da će medijima prepustiti odluku kako će se njihov sadržaj pojavljivati u sekciji s vijestima. Medijima će biti dopušteno birati hoće li svoje priče objaviti izravno na Facebooku ili će objaviti samo naslove i sažetke te korisnike preusmjeriti na svoje vlastite web stranice. U tom slučaju, sekcija vijesti bila bi generator web prometa za proizvođače vijesti, uz izvor prihoda od licenciranja.

Osoba bliska Facebooku kaže kako planira prikupiti povratne informacije od medijskih organizacija kako bi poboljšao svoju sekciju vijesti.


Google pod kritikama jer ne plaća za vijesti i sažetke

Google, jedan od Facebookovih najvećih konkurenata, trpio je kritike zbog toga što nije plaćao medijskim kućama naslove i sažetke koji su se pojavljivali na njegovoj tražilici. Izvršni predsjednik News Corpa Rupert Murdoch i glavni direktor BuzzFeeda Jonah Peretti pozvali su Facebook i Google da plate kompanijama koje pružaju kvalitetne vijesti. Google nije odmah odgovorio na upit za komentar.

Facebookova sekcija vijesti, koja je još uvijek u razvoju, razdvojena je od „Today Ina“, sekcije na stranici društvene mreže, koja korisnicima nudi priče iz medijskih organizacija u njihovoj okolici, kažu izvori.

Ovaj prijedlog predstavlja odmak od financijskih uvjeta koje Facebook nudi za Instant Articles, još jednu funkciju važnih vijesti na društvenoj mreži. Za taj program, Facebook medijskim izvorima daje dio prihoda od oglasa, a ne plaća im ništa unaprijed.

Facebook plaća licence za ostali sadržaj. Kompanija plaća za pravo da pokazuje videosnimke u svojoj sekciji Facebook Watch, u kojoj se mogu naći originalne emisije i popularne snimke. Prije je izdavačima unaprijed plaćao i za stvaranje sadržaja za Facebook Live, svoju live video funkciju.


Zuckerberg se zalaže za kvalitetne vijesti

Facebookov direktor Mark Zuckerberg najavio je mogućnost stvaranja sekcije vijesti početkom ove godine tijekom razgovora s direktorom Axela Springera, Mathiasom Döpfnerom. Tijekom tog razgovora, Zuckerberg je rekao kako se zalaže za promoviranje „više kvalitetnih vijesti“ i stvaranje „poslovnog modela i ekosustava koji će ih podržavati“.

Neki izdavači ostaju sumnjičavi prema Facebookovu posljednjem pokušaju da financira sadržaj, posebice zbog njegove povijesti podržavanja inicijativa kao što su Facebook Live, samo da bi odbacio planove financiranja kad bi takvi proizvodi bili neuspješni. „Od izdavača se traži mnogo ako to podrazumijeva da se obvežemo na nešto za što nitko od nas nema pojma hoće li funkcionirati“, rekla je još jedna osoba bliska ovoj temi.

Facebook je, kao i druge velike tehnološke kompanije, pod nadzorom vladinih regulatornih tijela, koja provode antimonopolske istrage. Federalna komisija za trgovinu istražuje je li Facebook poduzimao akvizicije kako bi spriječio potencijalne konkurentske prijetnje, prenosi Index.

hr Fri Aug 09 2019 12:26:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ed9ff0e6f2ab886568b45ca/80

Euroherc i Adriatic dodijelili novčane nagrade i atraktivne Golfove u sklopu nagradnih igara „Moja polica u Eurohercu/Adriaticu vrijedi više“

Nagradne igre Euroherca i Adriatica odvijaju se u tri kola, uz veliko finale, a imaju ukupno 342 vrijedne nagrade i dosad neviđen nagradni fond od 7,4 milijuna kuna.

U pet hrvatskih gradova, Osijeku, Varaždinu, Rijeci, Splitu i Zagrebu, Euroherc i Adriatic osiguranje podijelit će 10 automobila Golf 8 i 100 novčanih nagrada dobitnicima prvog kola nagradnih igara ‘Moja polica u Eurohercu/Adriaticu vrijedi više’, u kojima su sudjelovali svi osiguranici, fizičke osobe, koji su od 15. veljače do 30. travnja ugovorili policu osiguranja od autoodgovornosti i/ili kasko osiguranja za svoje vozilo.

U četvrtak, 4. lipnja, u Splitu je dvadeset sretnih dobitnika preuzelo po 5.000 kuna na potrošačkoj kartici Agram banke, dok su dvije najsretnije osiguranice iz Dubrovnika sjele za upravljače najnovijih VW Golfova – željno očekivane ‘osmice’, koje su dobili s uključenim osiguranjem od automobilske odgovornosti i kasko osiguranjem. Sretni dobitnici su se na najbolji mogući način uvjerili kako police osiguranja od automobilske odgovornosti i kasko osiguranja ugovorene u Eurohercu i Adriaticu uistinu vrijede više.

Osmjeh na licu i suze radosnice jučer su krasile sretne dobitnice glavnih nagrada 1. kola Golfa 8, Vere Zrilić iz Čibače, osiguranice Euroherca  i Snježane Matić osiguranice Adriatica. 

„U jednom trenutku sam od šoka čak i spustila slušalicu. Tek sada kada su mi dali ključeve sam shvatila što se dogodilo, izjavila je prigodom preuzimanja vozila gđa Zrilić, koja je u Eurohercu osigurana od 2007. godine. 

„Na prvu je teško bilo povjerovati u ovu vijesti, pogotovo u ovim vremenima. Morali su nas ponovno nazvati, da nas uvjere da je auto stvarno naše“, izjavila je presretna gđa Matić. I ostali dobitnici potrošačkih kartica Agram banke nisu krili svoje oduševljenje nagradama.

Nagradne igre Euroherca i Adriatica odvijaju se u tri kola, uz veliko finale, a imaju ukupno 342 vrijedne nagrade i dosad neviđen nagradni fond od 7,4 milijuna kuna. 

Podsjećamo, kako biste sudjelovali u najvećoj nagradnoj igri u Hrvatskoj trebate ugovoriti policu obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i/ili kasko osiguranja za osobno i/ili teretno vozilo u Eurohercu ili Adriaticu, do 31. prosinca 2020. godine. Velikom nagradnom igrom osiguravajuća društva Euroherc i Adriatic svojim osiguranicima žele zahvaliti na dugogodišnjoj vjernosti. Sljedeća izvlačenja očekuju nas u rujnu 2020. godine i u siječnju 2021. godine u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci i Varaždinu, kada ćemo doznati kome je otišlo još 20 Golfova 8 i 200 potrošačkih kartica Agram Banke.

Veliko finalno izvlačenje održat će se 22. siječnja 2021. godine u Zagrebu, u kojem će dvoje sretnih dobitnika, osiguranika Euroherca i Adriatica, osvojiti i odvesti se u dva bogato opremljena VW Touarega, s uključenim osiguranjem od automobilske odgovornosti i kasko osiguranjem. Tada ćemo saznati i imena dobitnika novčanih nagrada u iznosu od po 50.000 kuna, kao i dobitnike ekskluzivnih ljetovanja u hotelu Medora u Podgori.

-Nagrade prvog kola najveće nagradne igre u Hrvatskoj su podijeljene, potrošačke kartice i ključevi vozila su u rukama najsretnijih dobitnika. Ovo je dokaz da polica osiguranja koju ste ugovorili u Eurohercu, ne samo da Vas čuva u prometu, već vam je osigurala i iznimno vrijednu nagradu! Još jednom ponavljam da svi oni koji nisu imali sreće u ovom kolu, imaju priliku biti dobitnici finalnog kola, jer nagradna igra ide dalje! Čekaju nas još dva kola i jednako vrijedne nagrade! Hvala svima i sretno! Na jesen se vidimo na istom mjestu i ne zaboravite: u Eurohercu Vaša polica vrijedi više! – istaknuo je Ante Jažo, direktor Podružnice Euroherca u Dubrovniku i još jednom čestitao svim sretnim dobitnicima.


Direktor Podružnice Adriatic osiguranja u Dubrovniku Srđan Benić čestitao je svim dobitnicima i zahvalio im što su odabrali Adriatic kao svog osiguratelja. 


-Ovom nagradnom igrom želimo zahvaliti na vjernosti našim osiguranicima, koji s Adriaticom biraju kvalitetnu osigurateljnu zaštitu u skladu s vlastitim potrebama. Pozivam sve koji još uvijek nisu osiguranici Adriatica da to postanu, jer uz sigurnost očekuje ih niz bogatih nagrada. Do sljedećeg izvlačenja sretno – rekao je Benić.

hr Fri Jun 05 2020 10:15:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ed8f9d76f2ab869518b477d/80
Foto: pixabay

Izabrana najbolja pjesma o Marjanu

Prva nagrada je pripala pjesmi „Pisma Marjanu“ autora Josipa Vukušića, učenika Komercijalno-trgovačke škole Split, a iznosi tisuću kuna.

Završen je natječaj za najbolju pjesmu o Marjanu koji je organizirao Ogranak Matice hrvatske u Splitu za učenike srednjih škola. Zbog specifičnih okolnosti  prouzročenih pandemijom koronavirusa Natječaj se nije mogao odvijati u planiranim okvirima a što je utjecalo i na broj  prispjelih radova. Prosudbeno  povjerenstvo je donijelo odluku da se dodijeli prva nagrada  i dvije pohvale.

Prva nagrada je pripala pjesmi „Pisma Marjanu“ autora Josipa Vukušića, učenika Komercijalno-trgovačke škole Split, a iznosi tisuću kuna.

Pjesme koje su dobile pohvalu:  „Oda Marjanu“ autorice Luce Stipanović, učenice Srednje tehničke prometne škole Split i pjesma „Merjan“ autora Stipe Galetovića, učenika Tehničke škole za strojarstvo i mehatroniku Split.  Autori će dobiti prigodne darove i besplatnu godišnju članarinu od dana upisa u Gradskoj knjižnici Marka Marulića.

Drago nam je i veseli nas da su učenici kroz svoje pjesme iskazali veliku privrženost i ljubav prema Marjanu koju očito nije umanjila ni kriza za vrijeme korona pandemije kad je Marjan čak bio zatvoren za sve posjetitelje.

Ogranak MH u Splitu ovim je natječajem nastojao motivirati učenike srednjih škola na pisanje pjesama o znamenitim simbolima grada Splita razvijajući na taj način ljubav prema njima, a Marjan je zasigurno jedan od njegovih najljepših simbola.

Ovo je pobjednička pjesma Josipa Vukušića


Pisma Marjanu

Ti si ka kruna ovoga mista
Sa svakim danom puniš nam pluća
Tvoja lipota na suncu blista
Ti si lanterna, ti si nam kuća

Ti si ka sve boje ča svitu su znane
I svaki miris koji nas prati
Ti si ka melem, ti ličiš rane
Ti si sve ono ča more se dati

Jubin te borove koji te kite
Letin i vraćan se ka da san tica
S tobom san čovik, a opet dite
Marjane lipi, sritna mi smo dica.
hr Fri Jun 05 2020 08:33:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ed8ec076f2ab869518b4771/80
Foto: Sentinel Marine solutions

Hrvatska IT kompanija predstavlja "Destinations" koji će oduševiti rekreativne moreplovce i iznajmljivače brodova

Sentinelov alat generira više mogućih destinacija plovidbe s obzirom na vašu trenutnu lokaciju, vremenske uvjete i vaše interese

Dobro poznata kompanija hrvatskim i inozemnim charterima i privatnim vlasnicima jahti, Sentinel Marine solutions, jučer je predstavila novi alat koji će olakšati plovidbu u poznatim i stranim vodama.

Otploviti s jednog na drugo mjesto zahtjeva mnogo znanja i vještina, što terena, što vremenske prognoze i ostalih neizvjesnosti. To znači da morate biti ili iskusan lokalac ili, ukoliko je brod iznajmljen, morate imati skippera. S ovim novitetom Sentinela, to je stvar prošlosti. Sentinelov alat generira više mogućih destinacija plovidbe s obzirom na vašu trenutnu lokaciju, vremenske uvjete i vaše interese.

Kako aplikacija radi?

Jednom kada odaberete svoju polazišnu točku, aplikacija vam ponudi par opcija plovidbe te osigura najbitnije informacije: uvjete plovidbe, procjenu vremena dolaska do destinacije, daje vam informaciju je li na lokaciji marina ili sidrište, te pokazuje u koje vrijeme je lokacija najposjećenija. Ukratko, sve informacije za koje ste morali koristiti više izvora sada možete imati u manje od minute.

Od ovog tjedna, kao integrirana komponenta Sentinelove osnovne aplikacije „Sentinel, your boat online”, alat je dostupan kao jedan od feature-a pod nazivom „Destinations”, dok je u planu i samostalna aplikacija naziva „Bayfinder”.

Destinations predstavlja nesto poput TripAdvisor-a za more, samo što svoje preporuke prilagođava pravom vremenu bazirano na vremenskim uvjetima. Može biti integriran u druge aplikacije i web stranice, za što je odličan primjer naša Sentinel aplikacija, koja sada charter goste opskrbljuje preporukama zanimljivih destinacija na Jadranu. - objašnjava P. Kostelec, CTO u Sentinelu.

"Skipper u džepu"

“Destinations” će ponajprije biti zanimljiv iznajmljivačima brodova bez skippera, jer osigurava da njihovi gosti neće ploviti u nesigurnim uvjetima te se ponaša kao “skipper u džepu”.

Ovim novitetom, nametnut je i novi standard  cijeloj charter industriji. Više nije dovoljno samo iznajmiti brod turistu, nego je potrebno pružiti sveobuhvatnu uslugu koja osim zabave, osigurava mnoštvo korisnih informacija i prije svega- sigurnost, kako za turista, tako za cjelokupno charter poslovanje.

hr Thu Jun 04 2020 14:41:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58e26ee6b4739873108b4640/80

Ljubavna priča se nastavlja: Klepetan nije uginuo, vratio se svojoj Malenoj

Iako su svi, uključujući i Stjepana Vokića koji se brine o Malenoj, mislili da je Klepetan prošle godine uginuo, on se ipak vratio u Brodski Varoš

Premda na početku ni sam nije bio siguran da je u pitanju Klepetan, sada kaže da je to on.

- Istina je, vratio se u travnju, zasad imaju troje jaja, jedno je razbio, hladnoća je gadno na njih djelovala... Evo baš je sad bio sa mnom tu u dvorištu dok ona leži na jajima. - priča za Index Stjepan Vokić, koji je, priznaje, bio prilično šokiran Klepetanovim povratkom i ove godine. 

- Meni je bilo to jako šokantno, prošle je godine došao 18. ožujka, isto je bilo prehladno za njih, jaja su im se posmrzavala doslovce pa je on 18. travnja otišao. Ja sam tad mislio da je otišao uginuti, nije se vraćao cijelu godinu. To je jedino na što sam mogao sumnjati, međutim sad je ponovno došao. Sad samo da ne pleše oko mene, kao da se ispričava, ne znam kako to drugačije protumačiti. - kaže Vokić i dodaje da u blizini ima nekoliko gnijezda, no da samo Klepetan i Malena zasad imaju jaja.

Vokić već 27 godina skrbi za rodu Malenu, a ljubavna priča nje i Klepetana obišla je svijet.

hr Wed Jun 03 2020 21:43:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .