Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/592fe0f5b9e03ede208b4642/80

Vješte ruke i prekrasne frizure Jasne Peričić: Od malenog salona do beauty centra

Da se višegodišnji trud i rad u malenom frizerskom salonu od 20-ak kvadrata itekako isplatio dokazuje nam još jedna Splićanka

Na ovogodišnjem festivalu frizera poznatijem kao „Montura - festival frizura“, sedmu godinu za redom predstavit će se splitski salon Chiara. Riječ je o beauty centru koji prati najatraktivnije trendove kako iz svijeta frizure tako i iz njege tijela, a u Splitu se nalazi na adresi Put sv. Lovre 4. 

U razgovoru s vlasnicom Jasnom Peričić saznali smo tajnu uspjeha malenog frizerskog salona otvorenog 1995. godine na Pujankama koji je nakon 20 godina „narastao“ u prekrasno i moderno opremljen beauty studio na splitskome Žnjanu.

 - Prije dvije i pol godine, zajedno sa svojim suprugom, ispunila sam životni san. Otvorila sam luksuzni beauty centar u kojem osim frizerskih usluga nudimo tretmane tijela i lica, manikir, pedikir, profesionalno šminkanje,... sve ono što današnjoj ženi ili muškarcu treba – priča Jasna koja je nedavno sudjelovala i u predstavljanju nove kolekcije hrvatskog eko brenda Ivane Knezović, Murva.

 Jasna je bila zadužena za djevojačke frizure kao i make up modela Lucije i Danee, koje su i ovoga puta ispale, a kako drugačije, nego besprijekorno u što se možete uvjeriti u priloženoj fotogaleriji.

 Osmijeh i zadovoljstvo klijenata kao inspiracija za Monturu – reviju frizura

 No vratimo se na početak priče, a to je frizerski rad ili umijeće. Po čemu je „Chiara“ posebna, upitali smo Jasnu.

 - Beauty centar Chiara je prije svega profesionalni salon i to naši klijenti prepoznaju. Puno ih dolazi po preporuci i vraćaju se natrag što mi je najveći pokazatelj kako se trud, upornost i želja za nečim novim i drugačijim u Splitu ali i šire, isplatila.

Sam izgled salona je modernistički, a opet elegantan. Boje koje u njemu prevladavaju djeluju umirujuće i opuštajuće na naše klijente, a to je ono što želimo; da se opuste, uživaju u svom tretmanu te zadovoljno otiđu iz salona – poručuje vlasnica koja nam nije htjela otkriti ovogodišnju temu „Monture – revije frizura“ kako bi sve do zadnjeg trenutka bilo iznenađenje, ali je s nama zato podijelila prošlogodišnje iskustvo.

 - Tema prošlogodišnje Monture je bila L`amore koja je predstavljala jaku, snažnu dominatnu ženu. Kako sam veliki ljubitelj baleta i opere inspiraciju sam pronašla u Carmen/Boleru koji je meni jedan od dražih baleta.  Gledajući ga po tko zna koji put odlučila sam da će upravo biti glazba iz njega biti podloga za moju sljedeću reviju. Pozvala sam prvake HNK, baletni bračni par Allbinu Rahmatullinovu i Lev Šapošnikova, moje prijatelje i kumove da otplešu u svom stilu jako i dominantno strastveni ples i da uveličaju reviju salona Chiara te zaokruže temu revije – ponosno priča Jasna prisjećajući se fenomenalne izvedbe u "modnoj" hali Brodogradilišta Split obećavajući da ćemo i na ovogodišnjoj Monturi uživati u njenim maštovitim kreacijama frizura.

Zanimalo nas je koliko je pripreme potrebno za takve frizure jer iako se možda nestručnom oku na prvu čini da su to samo malo natapirane frizure povezane u jednu cjelinu po vlastitoj inspiraciji, ako ih malo bolje promotrite (bacite pogled u foto galeriju) vidjet ćete da tu itekako ima dosta posla oko njih, odnosno mnogo je detalja ili kako bi Jasna rekla „nijasne su u pitanju“.

 - Kada se radi o koloraciji, pripremamo kosu modela par dana ranije. Svi umetci koje ugrađujem u kosu napravljeni su od prave kose i za obraditi jedan umetak potrebno mi je nekih 15 minuta. Za napravit jednu podignutu kosu dovoljno mi je 45 minuta. Kako sam imala 18 djevojaka koje su sudjelovale na Montori, u pomoć su mi priskočile moje frizerke i visažistice, a kao i uvijek sponzorirao me Schwarzkopf professional, pa će tako biti i ove godine kada ću pripremiti 15 modela za izlazak na ljetnu pozornicu na krovu Turističke palače na splitskoj rivi – priča nam Jasna te otkriva jesu li Splićanke u današnje vrijeme spremnije nego prije eksperimentirati s kosom.

 Splićanke i Splićani znaju što hoće na svojoj glavi!

Splićanke su inače žene koje jako drže do sebe, znaju što hoće. U zadnje vrijeme dosta mojih klijentica želi „trendovske“ promjene, odnosno frizure koje su in. Ove godine je svakako trend postepeno gradiranja poput flamboyagea – kosa od korijena prema vrhovima postaje sve svjetlija i toplija, to je kombinacija popularnog ombrea i bayalagea – objašnjava nam Jasna.

 A ovogodišnji trend je i takozvani „look izraslog korijena“ čime su oduševljene mnoge pripadnice ljepšeg spola jer osim što je takva frizura vrlo jednostavna za održavanje i ne zahtjeva česte odlaske kod frizera, u kombinaciji s plavim ili medenim pramenovima koji su sve gušći i svjetliji pri dnu, daje frizuri svjež i prirodan izgled.

 -  Ove godine se sve više okrećemo i prirodnom izgledu te u trendu više nisu velike kovrče i pretjerano valovita kosa već ih zamijenjuju blagi valovi koji se postižu peglom za ravnanje kose. Prirodno, svježe, mladoliko i pristaje većini djevojaka i žena – zaključuje Jasna.

 S muškarcima je pak nešto lakše.

 - Pošto sam po struci majstor frizer i frizer brijač, podrazumijeva se da to obožavam, odnosno obožavam muška šišanja i „iscrtavanja po glavi“. Muškarci su jednostavniji klijenti od žena bilo da se radi o djeci ili odraslim osobama.

Imam dva dječaka, brata blizanca, koje tata dovodi svaki mjesec da im iscrtam nešto pa su se na njihovim glavama našli gromovi i munje, zvijezde, natpisi,...– smješka se Jasna koju najčešće traže da ih ošiša kao Ronalda iako je u posljednje vrijeme najtraženija tzv.moderna irokeza (potpuno kratka kosa sa strane dok je na vrhu glave duža, odnosno najduža na čelu).

Bila kakva bila, duga ili kratka, obojana tehnikom bayalagea, flamboyagea ili s medastim tonovima, jedno u čemu se sve Splićanke (i Splićani) slažu jest da njihova frizura mora biti besprijekorna, a za to će se pobrinuti vaš i naš beauty centar „Chiara“!

Facebook komentari

hr Thu Jun 01 2017 13:33:21 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594e71bcb9e03e30318b45a5/80

Tri uspješne godine u Splitu

Splićanke vole haljine s potpisom Aleksandre Dojčinović

Dizajnerica Aleksandra Dojčinović trećim je rođendanom svoje splitske trgovine Lei Lou stanovnike grada pod Marjanom i službeno uvela u ljeto, budući da je proslava pala točno na dan kalendarskog početka najtoplijeg godišnjeg doba. Bila je to prilika da se na jednom mjestu okupe brojne Aleksandrine splitske poklonice, ali i povod za predstavljanje nekih Lei Lou noviteta koji će sigurno obilježiti nadolazeće ljeto. Veselu rođendansku proslavu, na koju je uzvanike dovezao Opel, čija je Aleksandra dugogodišnja ambasadorica, Splićani su iskoristili za druženje uz slatke i slane poslastice iz Bokerie, a koliko je Lei Lou važan segment u društvenom životu grada svjedoči i dolazak novog splitskog gradonačelnika Andre Krstulovića Opare u pratnji supruge Daniele, ugledne liječnice besprijekornog stila.

Osim njih, proslavu nisu propustili ni Ana i Joško Čagalj, Nives Ivanković, Anamarija Asanović, Olja Vori, Vjekoslava i Hana Huljić, Danilo Vukčević, Sonja Dvornik, Gabrijela Budimir, Ivica Radan, Sandra Ledenko, Ivana Rajić, Anđela Projić, Oliver Čota, Katica Topčić te mnogi drugi.

 Pažnju je ponajprije plijenila nova, kapsulna, ‘ready to wear’ kolekcija haljina od eterične cvjetne čipke u ljubičastoj i boji lavande, u kombinaciji s akvarelnim printevima na finim tkaninama od kojih su izrađene košulje i romantične suknje s volančićima. No, uz brojne poznate, zvijezde večeri ipak su bile cipele. Novi ljetni modeli donose tako dva modela glamuroznih sandala s perjem, ali pravi su modni bombončić definitivno ružičaste špic natikače s cvjetnom aplikacijom.

Facebook komentari

hr Sat Jun 24 2017 15:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594e1ef3b9e03e7e318b456b/80
Foto: Fun Park Mirnovec

Prve ulaznice za jedini adrenalinski park u Hrvatskoj u prodaji od 5. srpnja!

Fun Park Mirnovec kraj Biograda na Moru prve posjetitelje planira primiti 15. srpnja

Nakon više od godinu i dva mjeseca radova, koliko je prošlo od polaganja kamena temeljeca, doznajemo kada bi se konačno trebao otvoriti prvi hrvatski tematski park: Fun Park Mirnovec kraj Biograda na Moru prve posjetitelje planira primiti 15. srpnja. - piše Lokalni.hr

- Planirali smo u prodaju pustiti ograničen broj ulaznica za period od 15. do 20.srpnja. Park će u tom periodu raditi smanjenim kapacitetom, a ulaznice će se kretati između 100 i 120 kuna i moći će se kupiti od 5. srpnja isključivo na našem web siteu. Od 20. srpnja počinjemo raditi punim kapacitetom sa cijenom karte od 130 do 190 kuna ovisno o vrsti ulaznice i sezoni – najavljuje direktor Fun Parka Mirnovec Boris Kovaček.

U planu i proširenje

Posjetitelje će u parku dočekati tri tematske cjeline: Gusarski stari grad, Divlji zapad i Svemir s ukupno 24 atrakcije, od kojih će većini posjetitelja vjerojatno najzanimljiviji biti Adria Eye, panormaski kotač visok 30 metara s čijeg će se vrha vidjeti cijeli arhipelag, Tornado i Big Blue rollercoaster.

Dok će najmlađi posjetitelji parka najviše uživati na Divljem Zapadu, u Gusarskom parku zagarantirana je zabava za cijelu obitelj. No, najviše uzbuđenja gosti će doživjeti u Svemiru u kojem se nalazi najviše adrenalinskih atrakcija.

Cijena ulaznica ovisi o dobi posjetitelja, u srcu sezone za odrasle ona iznosi 190 kuna, dok će ulaznica za djecu stajati 100 kuna.

Sam park prostire se na 45.000 kvadrata, odjednom može primiti između pet tisuća i osam tisuća ljudi, a u parku predviđaju kako će godišnje biti ukupno oko 150.000 do 180.000 posjetitelja. Ističu i kako imaju u planu i proširiti ga. Fun Park Mirnovec bit će otvoren od 11 do 23 sata i to od Uskrsa do Nove Godine.

- U predsezoni i postezoni radit ćemo vikendom, a u turističkoj sezoni svaki dan. Iako je sezona glavni dio godine poslovanja parka, pružat ćemo usluge team buildinga, proslava, tematskih partya i ostale zabavne sadržaje kako bismo upotpunili ponudu i poslovali u pred i post sezoni – kaže Kovaček.

Obiteljski projekt

U parku je posao našlo 120 osoba, od čega je 20 stalno zaposlenih, dok je 100 studenata i sezonskih radnika. - S lokalnim vlastima i turističkim zajednicama imamo odličnu suradnju, a zajednički cilj je produženje sezone – kaže Kovaček. Fun Park Mirnovec je inače obiteljski projekt samoborske tvrtke Mirnovec pirotehnika koja je najpoznatija po proizvodnji pirotehnike te filmskih i zabavnih efekata. - piše Lokalni.hr

Facebook komentari

hr Sat Jun 24 2017 10:12:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594d5217b9e03e45308b45d7/80
Foto: Facebook

Facebook predstavio novi alat koji će spriječiti krađu profilnih fotografija

Predstavili su dva noviteta koji će spriječiti krađu i iskorištavanje profilnih fotografija

Facebook i dalje ima problema s lažnim profilima na svojoj mreži te je zaista jednostavno ukrasti nečiju fotografiju s Fejsa ili interneta i otvoriti (lažni) profil predstavljajući se kao ta osoba. Krađa i iskorištavanje tuđih profilnih fotografija naročito su rasprostranjeni u Indiji, zbog čega dio žena ne želi stavljati svoje profilne fotografije jer su u strahu da će ih netko zloupotrebljavati. - prenosi zimo.hr

Zuckerberg i ekipa pronašli su rješenje i za taj problem te su predstavili dva noviteta koji će spriječiti krađu i iskorištavanje profilnih fotografija. 

Prva opcija, tzv. čuvar profilne fotografije, onemogućit će druge korisnike ove mreže u preuzimanju, dijeljenju ili slanju profilne fotografije putem Facebookovih poruka. Ovakve zaštićene fotografije imat će plavi okvir kao obavijest da je riječ o fotografiji za koju ne želite da ju drugi skidaju i dijele putem interneta. Također, posljednja verzija Facebookove aplikacije za Android onemogućuje čak i screenshot profilnih fotografija tako da korisnici neće moći "prevariti" ovu opciju i umjesto downloada fotografije, napraviti screenshot.

Druga opcija koju korisnici mogu upotrijebiti kako bi zaštitili svoje fotografije jest korištenje dizajnerskih uzoraka na profilnim slikama – Facebook je omogućio nekoliko različitih uzoraka koji se mogu postaviti na fotografiju, a na ovaj potez odlučili su se na temelju rezultata jednog istraživanja koje je pokazalo da je šansa da će netko iskoristiti vašu profilnu fotografiju 75 posto manja ako na njoj imate nekih dodatnih elemenata. Cijeli članak pogledajte ovdje.

Facebook komentari

hr Fri Jun 23 2017 19:38:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594ced8fb9e03ef22e8b4635/80

Kalifornijac posjetio Disneyland 2000 dana zaredom

Disneyjevu zabavnom parku ne nedostaje posjetitelja, ni malih ni velikih, ali jedan nadmašuje sve: Amerikanac koji je posjetio Disneyland 2000 dana zaredom.

Jeff Reitz proslavio je u četvrtak tu obljetnicu upotrijebivši još jednom svoju godišnju propusnicu koja mu omogućuje dnevni posjet parku od 1. siječnja 2012.

"Kad sam ga pitao što mu se tako sviđa u parku, odgovorio je da voli predstave i sve atrakcije ali naročito voli ondje slušati glazbu. Pretpostavljam da ga to opušta", prokomentirao je John McClintock, glasnogovornik Disneylanda.

Ističe da Disney nije nikada imao tako žarkog posjetitelja parka poput Jeffa Reitza, nekadašnjeg pripadnika zračnih snaga od četrdesetak godina koji dolazi nakon radnog dana na nekoliko sati.

McClintock kaže da "njegova djevojka često dolazi s njim, ali ne uvijek". Kad bi to bio slučaj, "bila bi to stvarno luda ljubav, zar ne?", dodao je on.


Facebook komentari

hr Fri Jun 23 2017 12:31:07 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .