Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/58772e561eea8f82e88b4584/80
Foto: Screenshot YouTube

Sloveniju zahvatila Melanijamanija

Broj američkih turista u Sloveniji porastao je prošle godine za 11 posto
Zlatna torta "Melanija", papuče "Bijela kuća", turističke ture od Sevnice do Ljubljane - Slovenija ne gubi vrijeme u iskorištavanju marketinških mogućnosti činjenice da joj najslavnija kći uskoro postaje američka prva dama.

Glamurozna supruga izabranog predsjednika Donalda Trumpa pomogla je da se njezina domovina uvrsti na kartu američkih turista u Europi.

Broj američkih turista u Sloveniji porastao je prošle godine za 11 posto, objavila je Slovenska turistička organizacija (STO).

"Interes se nije samo povećao od Trumpove pobjede, počeo je rasti čim je objavio predsjedničku kandidaturu", kaže glasnogovornica STO-a Livija Kovač Kostantinovič.

"Slovenija je postala poznatija u američkoj javnosti. STO zato planira intenzivniju kampanju na američkom tržišzu u 2017.", kazala je Kovač Konstantinovič.

Ona očekuje dodatni priljev turista nakon što Trump preuzme dužnost 20. siječnja, posebno u Sevnici, rodnom gradu Melanije Knavs.

Iako se malo tko u Sevnici sjeća svoje slavne sugrađanke, koja je gradić koji je bliži Zagrebu nego Ljubljani napustila još kao tinejdžerica u potrazi za manekenskom karijerom, to nije spriječilo lokalne poduzetnike da iskorištavaju "Melanijamaniju".

U slastičarnici Julija u Sevnici možete kušati Melanijinu tortu, od bijele čokolade i orašastih plodova i sa 'zlatnim' preljevom. Kriška košta tri eura. 

Slastičarka Darja Jelenc kaže da je torta hit među Slovencima i strancima.

"Posljednjih nekoliko tjedana prodali smo ih stvarno mnogo. Ljudi dolaze čak iz Ljubljane kako bi je probali", rekla je Jelec, koja sanja i o većem uspjehu nakon inauguracije.

U jednom rustikalnom restoranu u blizini nudi se Melanijin jelovnik, s pastrvom kao glavnim jelom.

Prodaju se i Melanijine palačinke s borovnicama, kremom od vanilije i, naravno, zlatnim prahom.

Putnička agencija Muranica uskoro u ponudu planira uvrstiti "Melanijinu turu" od Sevnice preko Ljubljane do Milana, gdje je počela manekensku karijeru.

Čak se i lokalna tvornica obuće Kopitarna Sevnica pridružila maniji i lansirala na tržište ograničenu količinu luksuznih papuča "Bijela kuća". Jedan par su već poslali budućoj prvoj dami.

Bračni par Trump, međutim, nije oduševljen time što Melanijino ime iskače na svakom koraku. Angažirali su odvjetnika da zaustave korištenje njihovih imena i fotografija u komercijalne svrhe bez dopuštenja.

Općina Sevnica je stoga uklonila plakate s Melanijinim imenom, a mjesni proizvođač meda promijenio je etiketu na kojoj se tvrdilo da se radi o medu iz "Melanijina vrta".

Neki drugi su promijenili nazive svojim prozivodima, pa se tako u pizzeriji Rondo "Trumpov burger" sada zove "predsjednički".

Slovenski novinar Dejan Steinbuch kaže da se radi o običnom marketinškom triku. Većinu Slovenaca za Melaniju nije briga, napisao je, jer već dugo ne živi u zemlji i nije učinila ništa kako bi je promovirala u inozemstvu.

Facebook komentari

hr Thu Jan 12 2017 08:21:14 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/584740261eea8f92298b45c4/80
Foto: Screenshot YouTube

Samsung pokušava krenuti dalje nakon fijaska Galaxy Notea 7

Radilo se o najgorem udarcu za tog proizvođača pametnih telefona

Samsung je u ponedjeljak pokušao okrenuti novu stranicu nakon fijaska Galaxy Notea 7, priopćivši nakon niza ispitivanja da je greška u bateriji bila uzrokom zapaljivanja tog uređaja čija je proizvodnja zaustavljena u listopadu.

Radilo se o najgorem udarcu za tog proizvođača pametnih telefona. Uzrok zapaljenja, kaže Samsung, bile su baterije koje su se pregrijavale.

Interne i neovisne istrage zaključile su da su "baterije uzrok incidenata Notea 7", objavio je Samsung u priopćenju.

Velika južnokorejska kompanija bila je prisiljena u rujnu povući oko 2,5 milijuna uređaja a potom je u listopadu potpuno odustala od proizvodnje tog modela koji je trebao biti konkurencija IPhoneu 7.

Taj komercijalni debakl koštao je Samsung milijarde eura, a otad se pokušava isprikama izvaditi iz skandala priznajući svoju krivicu.

Tijekom istraživanja uzroka problema, Samsung je napravio laboratorij u kojem je 700 stručnjaka pokušavalo ustanoviti uzrok požara pomoću 200 tisuća uređaja i 30 tisuća baterija.

Samsungov budući model, Galaxy 8, trebao je biti predstavljen u veljači na Mobile World Congressu u Barceloni, ali kako bi omogućili dodatne testove njegovo je predstavljanje odgođeno.

- Potrošači opraštaju jednom ali ako se problem ponovi, to bi imalo trajni učinak na sliku kompanije - rekao je Koh Dong-jin, šef  Samsungovog odjela za mobilne telefone.

 

Facebook komentari

hr Mon Jan 23 2017 13:35:50 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5885f2321eea8fe5208b45cc/80
Foto: D.N.

Iz udžbenika za drugašiće: U koliko je sati podne?

Dvije glave znaju više od jedne, a što li tek znaju tri...naime, tri autora su radila na knjizi po kojoj djeca u drugom razredu osnovne škole uče Prirodu
Jutro, prijepodne, podne, poslijepodne, večer i noć- to su dijelovi dana, barem onako kako su ih učile starije generacije. Današnja djeca, točnije drugašići, mogu biti samo zbunjena kada uče Prirodu po udžbeniku Školske knjige Naš svijet 2 (autori su Tamara Kisovar IvandaAlena Letina Ivan De Zan). 

Naime, prvo je dan podijeljen na prijepodne i poslijepodne (s tim da je prijepodne od 1 do 12, a poslijepodne od 12 do 24). A onda, kada okrenete stranicu ipak ćete naići i na pojmove jutro, podne, večer i noć. Nacrtani su na, pazite sad, vremenskoj vrpci dana. Dan je također podijeljen na svijetli dio dana i tamni dio dana, a  vrhunac su pitanja- u koliko je sati podne i u koliko sati je ponoć. 

Facebook komentari

hr Mon Jan 23 2017 13:03:20 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5885d7351eea8f0a208b459c/80
Foto: Facebook

Cetinski podivljao: "Svakako ste pi**ke! Potplaćena i neprofesionalna stoka"

Tony Cetinski privukao je veliku pozornost svojom objavom

Tony Cetinski obračunao se s novinarima i urednicima na svom Facebooku, a sve zbog svojih roditelja Vinke i Mirka. Sudeći po onome što je Tony napisao, suđenje njegovim roditeljima dobilo je za njih pozitivan ishod, no o tome nitko ne piše. Činjenica je to koja je razljutila glazbenika, koji tvrdi da su novinari potplaćena i neprofesionalna stoka, prenosi Dnevnik.hr.

"Jedno pitanje za dobro jutro. Kad netko nekoga blati i optužuje (slučajno baš pred izbore) onda pišete i dajete naslovne strane vi novinarsko-udbaško-uredničke p..ke, a kad nekoga oslobode svih optužbi onda šutite kao p..ke? Svakako ste p..ke!

Moj zaključak je da ste potplaćena i neprofesionalna stoka! (čast iznimkama).

PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA PA SE NADAM DA ĆE I PO VAS STIĆI.

No, zdravlje ljudi koje ste sustavno godinama gazili svojim nagađanjima i lupetanjima je zauvijek narušeno pa vam želim da vam se sve vrati u istoj mjeri. Svakome po zasluzi.

Ne znam što se čeka sa tom LUSTRACIJOM, ali ona je nužna zbog budućnosti svih naših poštenih i krivooptuženih građana.

Pa da onda vidim te velike uredničke genijalce koga će prije od svojih mecena staviti na naslovnice i na stup srama.

Dao Bog da vas voda odnijela će se pjevati, a vi ćete se u svome blatu koprcati i neće vas spasiti ni taj silni prljavi novac kojeg ste od tih svojih kukavica dobijali. Sretno", poručio je svima Cetinski.

Facebook komentari

hr Mon Jan 23 2017 11:13:25 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5885c5a41eea8f0a208b4573/80
Foto: Promo

„ĐUROLOGIJA“ u Splitu rasprodana čak 2 tjedna prije izvedbe – zbog nezapamćenog interesa dodana još jedna izvedba!

„ĐUROLOGIJA“ rasprodala SPLIT!!! Dodana još jedna predstava

Branko Đurić Đuro i njegova „Đurologija“ raprodali su splitsku dvoranu „Lora“ čak 2 tjedna prije najavljene izvedbe 2. veljače u 20 sati! Zbog nezapamćenog interesa za kultni stand up show karizmatičnog Sarajlije, organizatori su dodali još jednu izvedbu „Đurologije“, istoga datuma, 2. veljače, s početkom u 18 sati.

„Đurologija je predstava koja uistinu obara sve rekorde gledanosti!“ potvrđuje Tomislav Kašljević, glavni producent predstave i turneje „Đurologije“, a predstavu je, valja naglasiti, u godinu dana pogledalo preko 80 tisuća ljudi.

Ulaznice za izvedbu predstave „Đurologija“ 2. veljače u novom terminu u 18 sati, mogu se već kupiti na blagajni dvorane i u sustavu http://www.eventim.hr/hr/ulaznice/stand-up-durologija-split-dvorana-lora-939013/performance.html

Facebook komentari

hr Mon Jan 23 2017 09:58:38 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .