FOTO “Naše,a svjetsko” naziv je nove kampanje brenda Šime Kovačevića

Nakon što se na posljednjoj Monturi predstavio s kolekcijom “Originali -ljudi koji pomiču granice” te dobio veliki broj pohvala za svoje kreacije, Šime Kovačević ne staje, već svakodnevno radi na novim kreacijama.

Posljednja kampanja iz Šimine radionice nosi naziv “Naše, a svjetsko”, a u prvom planu Šime želi pokazati ostavštinu Dalmatinske zagore, ljepotu njene prirode i ljudi koji nažalost sve više odlaze iz tog kraja. 

Kako bi kampanja imala pravu priču, Šime je odlučio pronaći dvije prekrasne djevojke koje su odlučile ostati u svojim selima i tamo započeti život. Riječ je o Dori Vlajić i Nensi Očašić. Iako su završile Umjetničku školu u Splitu, odlučile su se vratiti svaka u svoje mjesto i krenuti odakle je sve počelo. 

Kampanja je snimana i na još jednom posebnom mjestu, a riječ je o kamenolomu nedaleko od Splita čiju je ljepotu prepoznao Denis Zeljko. Tamo je doveo i konje koji su se odlično upotpunili još jednu priču brenda No.7

POSLJEDNJE DODANO: