Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5d3d7cff29111ca0258b4584/80

Pipi podiže spomenik neisklesanom tijelu na Bačvicama

Uz poznati slogan “Boli me Pipi”, na splitskim Bačvicama uskoro će osvanuti prvi svjetski spomenik neisklesanom tijelu!

Ne prođe niti jedan dan, a da nismo bombardirani slikama savršenih tijela na plažama. Slavi se gotovo nerealni i mnogima nedostižni ideal takozvanog beach bodyja, a kroz glavu nam prolaze misli o celulitu i 'kolutu' koje smo marljivo, bez grižnje savjesti, skupljali cijelu godinu. Zašto ovog ljeta ne bismo uživali u svim čarima ljeta i ponosno nosili opušteno? Legendarni hrvatski brend Pipi odlučio je zato odati počast upravo onima koji se u svom nesavršenom tijelu osjećaju dobro, samouvjereno i opušteno. Uz poznati slogan “Boli me Pipi”, na splitskim Bačvicama uskoro će osvanuti prvi svjetski spomenik neisklesanom tijelu!


Zar postoje neisklesani heroji na plaži? Ako se pita Pipi, to su pravi heroji ljeta! Pipi već dugo slavi opuštenost i neopterećenost. Ima li što gore nego doći opustiti se na plažu i onda biti neopušten? Pipi misli da nema! Nakon što je oduševila svoju #bolimePipi ekipu razglednicama nesavršenih tijela u savršenim trenucima i natpisima “Kud ja, tud i moje bove”, “Na moru sam prava bomba” i “Što se tiče mase, masu sam opušten”..., sada je odlučila da Pipi stanje uma treba materijalizirati kroz spomenik neisklesanim tijelima.


Tko će točno osvanuti na dotičnom spomeniku? Svatko tko se prijavi na natječaj ulazi u konkurenciju i dobiva mogućnost podizanja spomenika upravo njegovom ili njenom neisklesanom tijelu. Dođi na legendarne splitske Bače, popni se na Pipi postolje, slikaj se i pokaži u svojoj najdražoj “Boli me Pipi” pozi. Najveća legenda među prijavljenima dobiva svoj kip, glavom i bradom, koji će klesati Splitska udruga kipara. E, sliku možeš napraviti na bilo kojoj plaži, od Bača do Copacabane, od Banja do Jaruna, od morske, jezerske, riječne, dalmatinske, istarske, panonske... Najvažnije je da se dobro osjećaš s malo viška ili manjka, mekan ili košćat, neutegnut, opušten... Ukratko, ponosno neisklesan.

Sve prikupljene prijave, provjeru i odabir favorita odradit će Pipi stručni žiri u kojem se nalazi i omiljeni voditelj Zoran Šprajc, vječna Pipi djevojka Ana Sasso te najpoznatiji hrvatski plus size model, Lucija Lugomer. 



“Uistinu mi je čast da sam i nakon toliko godina, kao nekadašnja Pipi djevojka, opet u Pipi điru. Osobno smatram da je najvažnije da se osjećamo opušteno i ugodno u svom tijelu, bez obzira na kile, centimetre i na koncu i godine. Sreća i zadovoljstvo dolaze iznutra, a taj stav je Pipi uvijek podržavao”, izjavila je Ana Sasso.


“Zapravo je šteta što sam u žiriju inače bih se sam prijavio. Radio sam mjesecima u teretani na svom tijelu, ali još uvijek je dovoljno neisklesano da bi bez problema moglo ući u uži izbor tjelesa za statuu na Bačvicama”, našalio se Zoran Šprajc. “Bilo bi to lijepo priznanje za sve što sam u životu popio i pojeo, al’ vjerujem da ima i zaslužnijih od mene pa ću sa zadovoljstvom sudjelovati u njihovom izboru.”

Lucija Lugomer je s također s guštom podržala novu kampanju jer i sama na svojim društvenim mrežama propagira ljubav prema vlastitim (ne)savršenostima


“Ljeti najbolje paše ‘zaboli me’ energija jer uvijek ćemo pamtiti one opuštene trenutke bez šminke, druženja uz večere i zgode i nezgode koje su nam se dogodile. Nećemo pamtiti savršene filtrirane i fotošopirane fotke nego one vesele i nenamještene”, smatra Lucija Lugomer.

Želiš biti neisklesana legenda s najpoznatije splitske plaže? Čekamo te! Sve što treba napraviti jest poslati fotografiju svoje ‘Boli me Pipi’ poze i tako svima poručiti kako je ovog ljeta jedino napeto biti opušten. Možeš se doći slikati na Bačvice, a možeš se slikati i bilo gdje drugo i ponosno pokazati svoje neisklesano tijelo! Dobij svoj spomenik i postani nova Pipi legenda!
hr Sun Jul 28 2019 12:49:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5df53fac29111cae2d8b457f/80

Pogledajte malog Dubrovčanina kako oponaša Zdravka Mamića

- Ajmooooo! - uzvikuje mali Antonio i oponaša bivšeg izvršnog predsjednika Dinama
Malog 2,5-godišnjeg Antonija iz Dubrovnika trenutačno zanimaju samo automobili i životinje, a nogomet mu nije toliko važan.

No iz videa koji je stigao na adresu Večernjeg lista može se zaključiti da mu jedna osobi privlači pažnju - Zdravko Mamić.  - Ajmooooo! - uzvikuje mali Antonio i oponaša bivšeg izvršnog predsjednika Dinama.

VIDEO POGLEDAJTE OVDJE


hr Sat Dec 14 2019 21:01:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d1cfb9629111c18f18b4574/80

Mrlje od laka za nokte jednostavno uklonite šećerom

Mnoge žene znaju kakva je muka ukloniti lak za nokte koji se slučajno prolio po podu. Na Facebooku je korisnica otkrila kako riješiti taj problem uz pomoć šećera

Kaže kako je ovaj trik naučila promatrajući trgovce u kozmetičkoj prodavaonici u SAD-u, prenosi The Sun.

- Danas sam bila u shoppingu u Ulti i trgovkinja je prolila lak za nokte. Odmah je počela nasipavati šećer na mrlju. Jeste li znali da se zbog šećera lak pretvara u grudice i možete ga odmah pomesti s poda? Ne trebate ribati. Gdje je taj savjet bio čitavog mog života - zapitala se ona.

Post je podijelila u grupi Mrs Hinch Made Me Do It, a oduševljene mame jedva su dočekale njezin savjet, piše 24sata

- Sjetit ću se ovoga sljedeći put kad moje cure pokušaju nalakirati nokte, tepih, pod i kauč, napisala je čitateljica.

- Wow, nisam imala pojma o ovome, od sad ću definitivno koristiti šećer, dodala je druga.

- Sjajan savjet. I definitivno je bolji od acetona. Hvala, dodala je treća.

Čini se da savjet doista djeluje jer su ga iskušali neki blogeri koji se bave čišćenjem, a blogerica Katie Berry kazala je kako obična sol ima isti učinak. Pojasnila je kako djeluje i na odjeći te na tapeciranom namještaju, ali da u tom slučaju mrlju valja skupiti papirnatim ručnicima. 

hr Sat Dec 14 2019 19:24:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5df5091829111c382d8b4574/80
Foto: Unsplash

Muzej Grada Splita ove godine nudi bogat adventski program

Ovo su detalji bogatog kulturnog adventskog programa. Provjerite ponudu Muzeja grada Splita

15.12. 2019., nedjelja 12,00 sati

Udruga Mladih akademskih glazbenika Split       Koncert Trio Spalato

(Gotička dvorana Muzeja grada Splita)

18.12. 2019., srijeda 12,00 sati

Muzej grada Splita   Predavanje “Crkve u staroj jezgri grada Splita”, autorice kataloga i istoimene izložbe kustosica Vedrana Supan i muzejska pedagoginja Marija Plazibat

(Gotička dvorana Muzeja grada Splita)

19.12. 2019., četvrtak 17,00 sati

Umjetnička akademija u Splitu – Koncert SaxUmas, Ansambl saksofona Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu

(Gotička dvorana Muzeja grada Splita)

20.12. 2019., petak 11,00 sati

U ovom Adventu Muzej grada Splita samo za Vas priprema posebno iznenađenje iz Zbirke tekstila i modnog pribora, kustosica Darka Perko Kerum

PREZENTACIJA MUZEJSKE GRAĐE – NOSTALGIJA U NOVOM RUHU

Donacija modne kreatorice Božene Martinčević – U radosti iščekivanja Božića najavljujemo vam susret s poznatom splitskom modnom kreatoricom Boženom Martinčević gdje ćete moći vidjeti njeno viđenje odijevanja Splićanki u budućnosti. Zahvaljujući velikodušnoj donaciji gospođe Božene Martinčević, to je samo jedan djelić iz njenog bogatog opusa koji kustosi i restauratori pripremaju za veliku izložbu. (Gotička dvorana Muzeja grada Splita)

21.12. 2019. subota 12,00 sati

Turistička zajednica Grada Splita   Koncert „Raspjevani Božić“

(Gotička dvorana Muzeja grada Splita)

24.12. 2019., utorak 11,00 sati

Muzej grada Splita – Izložba “Piktografije” Daniele Cikatić Javorčić, kustosica izložbe Nela Žižić

(Galerija Emanuel Vidović)

24.12. 2019., utorak 12,00 sati

Muzej grada Splita – Polaganje vijenca na rodnu kuću Emanuela Vidovića povodom 149. obljetnice rođenja (Šperun)

Izložbe koje možete pogledati u sklopu Adventa 2019. u Muzeju grada Splita:

prosinac – siječanj     

Izložba „Splitski gradonačelnici (1882.-1918.): život i uspomene“, autor izložbe kustos Marijan Čipčić

(Muzej grada Splita, dvorana za povremene izložbe)

8.– 18. 12. 2019.

Izložba “Haiku je cvijet, najljepši cvijet japanske poezije” autora Mihovila Rismonda

(Galerija Muzeja grada Splita)

hr Sat Dec 14 2019 17:07:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b3b8b15cb557ac8078b45df/80
Foto: Pixabay/Ilustracija

Za blagdane kupujte promišljeno: Evo kako

U nekoliko je studija profesor marketinga Michal Maimaran dokazao da su sudionici koji su bili ljuti lakše od ostalih odabrali proizvode koji se podudaraju sa njihovim ciljevima

Nedavna istraživanja s Kellogg fakulteta bavila su se psihologijom potrošača s ciljem da svojim saznanjima pomognu kupcima da što lakše izbjegnu 'zamke' na koje svi u kupnji nailazimo dok tragamo - i zbog kojih vječito trošimo više nego što smo planirali, piše 24sata

1. Dostupan nam je prevelik izbor 

Možda ste čuli za "preopterećenje izbora", fenomen kod kojeg nam prevelik izbor artikala može otežati potragu za onim što želimo i 'zagorčati' nam kupnju. Isto tako, zbog preopterećenja izborom na kraju možemo biti manje zadovoljni izborom koji smo donijeli - ili čak toliko frustrirani da ništa ni ne odaberemo.

Profesori marketinga Ulf Bockenholt Alex Chernev identificirali su faktore koji povećavaju šanse da doživimo preopterećenje. Oni tvrde kako se taj fenomen može ublažiti ako unaprijed promislimo o tome koje su to kvalitete koje su nam kod proizvoda najvažnije - npr. veličina, trajanje, prilagodljivost i slično  - i ako si damo dovoljno vremena da promislimo prije nego što konačno odlučimo nešto kupiti.

2. Neka vas bijes drži usredotočenima

U nekoliko je studija profesor marketinga Michal Maimaran dokazao da su sudionici koji su bili ljuti lakše od ostalih odabrali proizvode koji se podudaraju sa njihovim ciljevima - na primjer brzi laptop umjesto onog s većom memorijom što im ni nije bilo u cilju. Maimaran ističe i da su kupci koje je 'vodila' ljutnja tjedan dana kasnije bili zadovoljniji svojim izborom od onih koji su kupovali smireni.

3. Izbjegnite ushićenje zbog popularnosti proizvoda

- Kad ljudi vide da je proizvod popularan, daju mu dodatne opise i pozitivne ocjene koje inače možda i ne bi - rekao je Bassamboo, a to, tvrdi, ima snažan učinak na volju kupca da taj proizvod i kupi.

Taj je učinak popularnosti, dodaje on, posebno snažan, onda kad su nam druge konkretne informacije o kvaliteti proizvoda manje dostupne.

4. Prigušite svjetla da ostanete nepristrani 

Istraživanje profesora marketinga Aparne Labrooa otkriva kako potrošači manje biraju što kupuju kad se nalaze na mjestu s jarkom rasvjetom - jer im svjetlo utječe na negativne i pozitivne emocije i čini nas impulzivnima. Suprotno tome, prigušeno okruženje prigušuje emocije, pa se stvari pomnije biraju.

5. Ne kupujte produženo jamstvo

Posljedni savjet stručnjaka je: kad kupujete novi televizor, prijenosno računalo ili mobitel, ne kupujte produženo jamstvo, piše 24sata

Naime kako je u svojim novijim istraživanjima dokazao profesor Yuvala Salanta, skloni smo zanemariti koliko se često nova elektronika kvari kad uz nju ide i, obično preskupo, produženo jamstvo.


hr Sat Dec 14 2019 15:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .