Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5d3d7cff29111ca0258b4584/80

Pipi podiže spomenik neisklesanom tijelu na Bačvicama

Uz poznati slogan “Boli me Pipi”, na splitskim Bačvicama uskoro će osvanuti prvi svjetski spomenik neisklesanom tijelu!

Ne prođe niti jedan dan, a da nismo bombardirani slikama savršenih tijela na plažama. Slavi se gotovo nerealni i mnogima nedostižni ideal takozvanog beach bodyja, a kroz glavu nam prolaze misli o celulitu i 'kolutu' koje smo marljivo, bez grižnje savjesti, skupljali cijelu godinu. Zašto ovog ljeta ne bismo uživali u svim čarima ljeta i ponosno nosili opušteno? Legendarni hrvatski brend Pipi odlučio je zato odati počast upravo onima koji se u svom nesavršenom tijelu osjećaju dobro, samouvjereno i opušteno. Uz poznati slogan “Boli me Pipi”, na splitskim Bačvicama uskoro će osvanuti prvi svjetski spomenik neisklesanom tijelu!


Zar postoje neisklesani heroji na plaži? Ako se pita Pipi, to su pravi heroji ljeta! Pipi već dugo slavi opuštenost i neopterećenost. Ima li što gore nego doći opustiti se na plažu i onda biti neopušten? Pipi misli da nema! Nakon što je oduševila svoju #bolimePipi ekipu razglednicama nesavršenih tijela u savršenim trenucima i natpisima “Kud ja, tud i moje bove”, “Na moru sam prava bomba” i “Što se tiče mase, masu sam opušten”..., sada je odlučila da Pipi stanje uma treba materijalizirati kroz spomenik neisklesanim tijelima.


Tko će točno osvanuti na dotičnom spomeniku? Svatko tko se prijavi na natječaj ulazi u konkurenciju i dobiva mogućnost podizanja spomenika upravo njegovom ili njenom neisklesanom tijelu. Dođi na legendarne splitske Bače, popni se na Pipi postolje, slikaj se i pokaži u svojoj najdražoj “Boli me Pipi” pozi. Najveća legenda među prijavljenima dobiva svoj kip, glavom i bradom, koji će klesati Splitska udruga kipara. E, sliku možeš napraviti na bilo kojoj plaži, od Bača do Copacabane, od Banja do Jaruna, od morske, jezerske, riječne, dalmatinske, istarske, panonske... Najvažnije je da se dobro osjećaš s malo viška ili manjka, mekan ili košćat, neutegnut, opušten... Ukratko, ponosno neisklesan.

Sve prikupljene prijave, provjeru i odabir favorita odradit će Pipi stručni žiri u kojem se nalazi i omiljeni voditelj Zoran Šprajc, vječna Pipi djevojka Ana Sasso te najpoznatiji hrvatski plus size model, Lucija Lugomer. 



“Uistinu mi je čast da sam i nakon toliko godina, kao nekadašnja Pipi djevojka, opet u Pipi điru. Osobno smatram da je najvažnije da se osjećamo opušteno i ugodno u svom tijelu, bez obzira na kile, centimetre i na koncu i godine. Sreća i zadovoljstvo dolaze iznutra, a taj stav je Pipi uvijek podržavao”, izjavila je Ana Sasso.


“Zapravo je šteta što sam u žiriju inače bih se sam prijavio. Radio sam mjesecima u teretani na svom tijelu, ali još uvijek je dovoljno neisklesano da bi bez problema moglo ući u uži izbor tjelesa za statuu na Bačvicama”, našalio se Zoran Šprajc. “Bilo bi to lijepo priznanje za sve što sam u životu popio i pojeo, al’ vjerujem da ima i zaslužnijih od mene pa ću sa zadovoljstvom sudjelovati u njihovom izboru.”

Lucija Lugomer je s također s guštom podržala novu kampanju jer i sama na svojim društvenim mrežama propagira ljubav prema vlastitim (ne)savršenostima


“Ljeti najbolje paše ‘zaboli me’ energija jer uvijek ćemo pamtiti one opuštene trenutke bez šminke, druženja uz večere i zgode i nezgode koje su nam se dogodile. Nećemo pamtiti savršene filtrirane i fotošopirane fotke nego one vesele i nenamještene”, smatra Lucija Lugomer.

Želiš biti neisklesana legenda s najpoznatije splitske plaže? Čekamo te! Sve što treba napraviti jest poslati fotografiju svoje ‘Boli me Pipi’ poze i tako svima poručiti kako je ovog ljeta jedino napeto biti opušten. Možeš se doći slikati na Bačvice, a možeš se slikati i bilo gdje drugo i ponosno pokazati svoje neisklesano tijelo! Dobij svoj spomenik i postani nova Pipi legenda!
hr Sun Jul 28 2019 12:49:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5f2ee1d0daf72d1a5e8b4573/80
Foto: Dalmacija News

FOTOGALERIJA Sinj okupan suncem uživao u 305. Čoji

Sve je spremno za 305. Alku.
305. Čoja po lijepom je vremenu premašila očekivanja. Dobro ispunjeno Trkalište uživalo je u generalnoj probi pred sutrašnje veliko natjecanje - 305. Sinjsku Alku koja kreće od 16:30 sati.


hr Sat Aug 08 2020 19:38:36 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5f2eb7d1daf72db85b8b4626/80
Foto: makarsko-primorje.com

Završna večer: Gatsko kulturno ljeto zatvara makarsko kazalište Zlatousti sa svojom hvaljenom predstavom “Ufo”

U 21 sat, na platou pored župne crkve u Gatima u goste stiže amatersko makarsko kazalište Zlatousti sa svojom hvaljenom predstavom “Ufo”.
Riječ je o predstavi koja na humorističan načini i izričajem svojstvenim Dalamatinskoj zagori progovara o ljudskim manama pokušavajući dočarati što bi se sve moglo dogoditi kad u mjesto „Kiljevce“ na kraju svijeta sleti neidetificirani leteći objekt.

To slijetanje u mještanima budi zatomljene apetite i želju za brzom zaradom, te pokreće lanac događanja u čijem središtu je tamošnja gostionica te njezini vlasnici i redovni gosti.

Kao i prethodne dvije večeri, u kojima su gosti u Gatima bili HNK Split, te glumačka družina Histrioni, u organizaciji se pridržavaju epidemioloških mjera - razmak stolica, fizička distanca, dezinfekcija ruku, gledalište je na vanjskom prostoru.

Ulaz na predstavu je besplatan.
hr Sat Aug 08 2020 16:34:18 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5f2e4977daf72de45a8b45d7/80
Foto: Unsplash

Plivanjem do tijela iz snova: Koji stil odabrati za oblikovanje određenog dijela tijela?

Plivanje se preporuča svima, bez obzira na zdravstveno stanje, samo se određena boljka mora prilagoditi stilovima plivanja koje u tome slučaju možemo izvoditi.

Plivanje je mnogima jedna od omiljenih ljetnih aktivnosti, bilo da je riječ o kupanju u moru, jezeru ili bazenu. Osim što je svima lako dostupno, ima i brojne zdravstvene prednosti, ali i mogućnost utjecanja na oblikovanje našeg tijela.

Plivanje se preporuča svima, bez obzira na zdravstveno stanje, samo se određena boljka mora prilagoditi stilovima plivanja koje u tome slučaju možemo izvoditi.

Riječ je o vrsti rekreacije koja ima izuzetno pozitivan učinak na naše cjelokupno zdravlje. Ne samo što se ostvaruju aerobni učinci tjelesne aktivnosti nego se istovremeno jačaju i sve mišićne skupine našeg organizma: na rukama, ramenima, leđima, stražnjici, prsnom košu i nogama.

To se događa zato što je otpor koji pruža voda čak 10 do 15 puta veći od onog koji nam pruža zrak, pa će samim time vježbanje biti mnogo učinkovitije. Drugim riječima, u vodi djeluje sila uzgona koje nema u zraku pa se zato otpor našim mišićima pruža se iz svih smjerova, a istodobno voda rasterećuje mišiće i zglobove, što nije slučaj kada vježbamo izvan vode.

Postoji nekoliko stilova plivanja, a iako je najbolje kombinirati ih sve dopušta li nam to zdravstveno stanje jer će to najbrže dovesti do zatezanja i oblikovanja čitavog tijela, većina nas želi poraditi na određenom dijelu kojim možda nismo zadovoljni. Srećom, plivanje ima rješenje i za to pa u nastavku donosimo dobrobiti pojedinog stila plivanja.

Treba napomenuti da je potrebno plivati najmanje pola sata tri puta tjedno kako bi se ostvario učinak vježbi i postigli zaista vidljivi rezultati. Kod svih stilova plivanja važno je tijelo držati što je vodoravnije moguće kako ne bi došlo do ozljeda vratne kralježnice.

1. Prsno plivanje za oblikovane ruke i bedra
Stil plivanja kojem se najčešće okreće velik broj žena svakako je prsno plivanje. To je ujedno najsporija tehnika plivanja koja zahtijeva veću snagu ramena i nogu, pa samim time utječe na njihovo oblikovanje.

Stalni zamasi koje moramo raditi nogama utječu i na smanjenje celulita, dok se na rukama smanjuje neželjeno masno tkivo koje smeta mnogim ženama. Osim toga, tijekom prsnog plivanja istegnuti su naši trbušni mišići, što će povoljni utjecati i na oblikovanje „pločica“. No najviše od svega utječe na prsne mišiće.

Ipak, ako imate problema s donjim, tj. lumbalnim dijelom kralježnice, svakako izbjegavajte taj stil jer se u suprotnom stanje može pogoršati zbog toga što se kralješci i diskovi istežu tijekom vježbe.

2. Leđno plivanje za oblikovana ramena i trbušne mišiće
Nešto aktivniji stil plivanja u kojem je potrebno kombinirati naizmjenične zamahe desne i lijeve ruke te nogu, uz okretanje lica prema gore i s leđima na vodi jest leđno plivanje. Kako radimo intenzivne zamahe rukama prema iza, izduženo je naše čitavo tijelo, a napose to dolazi do izražaja kod trbušnih mišića.

Zato je ovaj stil idealan za sve one koji se bore s masnim naslagama na predjelu trbuha. Štoviše, zbog dodatnog opterećenja vode ovo se smatra mnogo učinkovitijom vježbom od bilo koje verzije izvođenja trbušnjaka, pa čak i planka.

Također, zamasi rukama snažno utječu na oblikovanje ramena i ruku. Smanjuju masne naslage i sjajno definiraju čitavo područje ramena.

3. Kraul ili slobodni stil za čitavo tijelo
Kraul ili slobodni stil karakteriziraju naizmjenični zamasi lijevom i desnom rukom, lice je okrenuto prema površini vode, dok se naizmjeničnim udarcima nogama održava kretanje prema naprijed.

Učinak koji ostvaruje na čitavo tijelo jednak je aerobnom treningu, samo što će se u pola sata potrošiti znatno više kalorija nego da ga odrađujemo u teretani. Pogodan je za sve one koji nemaju ozbiljnih problema s kralježnicom, a prakticira li se redovito, značajno može utjecati na čitavo tijelo, baš kao aerobni trening u teretani.

Nije zanemariv ni način disanja koji je nužan tijekom plivanja i na koji nas na neki način voda „prisili“. Naime, plivanje zahtijeva mnogo dublje disanje, a upravo je to tehnika disanja koja se preporučuje svima koji su pod stresom, doživljavaju napad panike i naprosto se trebaju smiriti.

Samim time snižava se razina kortizola, odnosno hormona stresa, i umiruje se čitav organizam, zbog čega je plivanje preporučljivo i osobama koje pate od anksioznosti.

Dodatan savjet: Hodanje u vodi
Iako ovdje nije riječ o stilu plivanja, hodanje u vodi, što je najlakše izvesti u bazenu, ima jednak učinak na naše tijelo kao trčanje.

Hodanje je naša najprirodnija aktivnost, a dodatan otpor vode snažno će djelovati na naše mišiće i ojačati ih. Kako će se tijekom hodanja mijenjati pokreti trupa, tako će se učinak te vježbe s mišića nogu i ruku proširiti i na mišiće donjeg dijela leđa i trbuha, piše Zadovoljna.hr.

hr Sat Aug 08 2020 08:43:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5f2d73c9daf72d55588b461f/80
Foto: Pixabay

Amerikanci hrvatske plaže Nugal i Zlatni rat uvrstili među najljepše u Europi

Spektakularni pogled, kristalno čisto more..
Prestižni američki magazin posvećen putovanjima Condé Nast Traveler uvrstio je hrvatske plaže Nugal u Makarskoj i Zlatni rat u Bolu među top 25 najljepših europskih plaža, izvijestila je Ina Rodin, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u.
 
„Najnovija objava jednog od najutjecajnijih i najčitanijih američkih magazina za putovanja potvrđuje kako Hrvatska zadržava vidljivost i pozitivan imidž na američkom tržištu. Unatoč trenutnoj situaciji, zbog koje u ovoj godini ne očekujemo velik broj američkih gostiju, važno je kontinuirano održavanje interesa i percepcije naše zemlje kao sigurne i atraktivne turističke destinacije“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
 

U svojoj objavi Condé Nast Traveler ističe sve blagodati plaže Nugal, poput spektakularnog pogleda i kristalno čistog mora, zbog čega se 40-minutna šetnja do plaže apsolutno isplati. Navedene su i prednosti plaže Zlatni rat koja je, uz svoj upečatljiv i neobičan oblik, idealna za ljubitelje vodenih sportova poput jedrenja ili uspravnog veslanja na dasci. Uz dvije hrvatske, na popisu 25 najljepših plaža našle su se i brojne grčke, francuske, španjolske i talijanske plaže.
hr Fri Aug 07 2020 17:31:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .