Video Ambasadori hrvatskog turizma premijerno je prikazan u studenome prošle godine u sklopu nastupa na turističkom sajmu WTM u Londonu i koji je u kratkom vremenu ostvario višemilijunsku gledanost na stranim emitivnim tržištima, a uz promotivni video HTZ-a nominirani su još i Rhythms of Peru (Kuoda Travel), Sabrosura (Visit Columbia) te North America(Jordan Tourism Board).
- Ponosni smo što je naš posljednji promotivni video, u kojem sudjeluju globalno prepoznatljive hrvatske zvijezde, ambasadori hrvatskog turizma nominiran za prestižnu svjetsku nagradu. Ova nominacija za nas predstavlja profesionalnu satisfakciju, ali i dokaz naše kreativnosti i inovativnosti, odnosno potvrdu od strane struke da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiramo vrhunski međunarodno prepoznatljivi promotivni sadržaj - izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
Putem online glasovanja možete podržati video u kojem Hrvatsku, kao atraktivnu turističku destinaciju, u najboljem svijetlu predstavljaju Maksim Mrvica, Dario Šarić, Luka Modrić, Mario Mandžukić, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dean Lovren, Marin Čilić, Zrinka Cvitešić i 2Cellos. Online glasanje otvoreno je do subote, 31. ožujka, a svečana dodjela nagrada održat će se 9. travnja 2018. godine u Las Vegasu.
Travel Video Awards je organizacija osnovana od strane nezavisnih filmaša i brandova iz cijelog svijeta koja nagrađuje inovativne i inspirativne videozapise. Nagrade se dodjeljuju u dvije glavne kategorije, odnosno u kategoriji namijenjenoj uradcima nezavisnih autora (Independent Track), koja je podijeljena u četiri potkategorije te u kategoriji namijenjenoj uradcima iza kojih stoje kompanije (Industry Track), a koja je podijeljena u pet potkategorija. - piše ŠibenikIN