Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5bc2e7000e49388e008b4671/80
Foto: Pixabay

Ima li istine? Osam načina nošenja torbice otkriva osam različitih ženskih karaktera

O ženi dosta govori to kakvu torbicu nosi, i o tome je već puno toga napisano. No još više činjenica o njezinu karakteru otkriva način na koji ju nosi. Pročitajte što se krije iza govora tijela
Kako god nosile omiljenu torbicu – u dlanu, stisnutu na pregibu lakta ili preko ramena – to nije slučajno. Stručnjakinja i predavačica o temi govora tijela Patti Wood kaže kako ju fascinira "ponašanje" torbica i puno je poruka skriveno u načinu na koji ju nosimo.

1. PREKO RAMENA, RUKOM STISNUTA UZ TIJELO

Praktične ste i drugi moraju dokazati da su vrijedni vašega povjerenja. Ne tratite vrijeme na sitnice i važno vam je završiti započeto. Način na koji držite torbicu govori da vam je važno pred drugima ostaviti dobar dojam, ali isto tako da ste oprezne. Patti Wood to je sažela u jednu rečenicu:

Ako torbu čvrsto stišćete, vjerojatno ste u strahu da će vam netko nešto ukrasti, ali to je i znak niskog samopouzdanja.


2. PREKO RAMENA, UZ RUKU OPUŠTENU UZ TIJELO

Torbicu nosite opušteno na ramenu, a takve ste i karakterom –spontane, bezbrižne i živite život dan po dan. Ljudi vas znaju kao punu samopouzdanja. Wood napominje da rado pokazujete određeni stil, ali i dalje želite imati nešto slobode. Nije vam važan potpis, već funkcionalnost.


3. NA PODLAKTICI, BLIZU PREGIBA LAKTA

Ovakav način nošenja torbice najčešće otkriva ženu kojoj je važan status – i materijalni i društveni. Dosta ste zahtjevni i imate vrlo jasnu sliku što očekujete od drugih. Ako na ovaj način nosite veću torbicu, to znači da svakako želite biti u središtu pažnje.

Tako svoje dizajnerske torbice često nose slavne žene – prebačene preko podlaktice i malo udaljene od tijela. Tako demonstriraju moć.


4. U DLANU

Ovakvo držanje torbice otkriva ženu kod koje je "sve na mjestu". Asertivne ste, dobro organizirane i učinkovite. Često ste vrlo ambiciozne, a probleme rješavate sustavno, jedan po jedan. Žene koje torbicu nose u dlanu, to rade kako bi skrenule pažnju na odjeću koju nose.


5. ISPRED TIJELA U OBA DLANA

Stručnjaci za govor tijela ovakav položaj opisuju kao znak sramežljivosti. Žene koje ovako nose torbicu na određeni se način žele zaštititi od okoline. Pomalo ste anksiozne i nije vam drago biti u središtu pozornosti.

Takvima viđam mlađe žene u situacijama kada ne poznaju ljude ili pak u onima koje su im previše stresne, tumači Wood.


6. PREKO RAMENA S TORBICOM ISPRED TIJELA

Želite što više slobode kretanja u kombinaciji s osjećajem zaštite i pristupačnosti. Bilo kome tko nosi torbicu na ovaj način funkcionalnost je važnija od izgleda. Također, krećete se kroz život bez prevelikih prepreka.


7. PREKO RAMENA S TORBICOM IZA TIJELA

Smirene ste i sabrane i lako vjerujete ljudima koji vas okružuju. Imate jasne ciljeve i torbicu nosite u skladu s vašom samostalnošću. Ne zamarate se previše onime što nosite u torbici. Lako se oslobađate tereta života i na njega često gledate kroz ružičaste naočale.


8. NA LEĐIMA (RUKSAK)

Samostalne ste i brinete se o sebi i drugima. Uvijek ste spremne na sve što život donese. Ne prepuštate ništa slučaju i jako ste odgovorne. Čvrsto vjerujete u zdrav život i jako vam je važan osjećaj pripadnosti. 
Ako nosite ruksake češće nego ostale vrste torbi, vjerojatno ste samodostatne i nije vas briga što drugi misle o vama, piše Zadovoljna.hr

hr Sun Oct 14 2018 08:49:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/57590dbc1e353e91278b4588/80
Foto: Pixabay / Ilustracija

Ovo su znakovi da ste zaista "pregorjeli" na poslu

Ako osjećate neki od pet navedenih simptoma, vrijeme je za promjene

Mentalno pregorijevanje na poslu je postalo sve češće, a posljedice na čovjekovo psihičko i fizičko zdravlje su ozbiljne. Ako osjećate neki od pet navedenih simptoma, vrijeme je za promjene.

Ovo je pet pokazatelja izgaranja na poslu:

1. Bol - Ponavljajuća bol poput glavobolje, boli u trbuhu, boli u mišićima.

2. Ljutnja - Eksplozivni ste i lako vas netko naljuti.

3. Ravnodušnost - Izgubili ste motivaciju i interes za svoj posao.

4. Cinizam - Osjećate se pesimistično i cinični ste prema svemu što se oko vas događa.

5. Umor - Bez obzira koliko dobro spavali ili se odmarali i dalje se osjećate umorno i pasivno.

Ako vjerujete da ste pregorjeli, uvijek možete zatražiti stručnu pomoć. Ako osjećate prisutnost bilo kojeg od simptoma duže od dva tjedna i ako su simptomi narušili sposobnost normalnog funkcioniranja, treba se obratiti svom doktoru.  Usto, treba razmisliti koliko si i sami možemo pomoći. Dobar početak je postavljanje pitanja poput: 'Koliko dobro brinem o sebi i svojim osobnim potrebama?'.

Ne treba biti prestrog prema sebi ako imate osjećaj da se ne brinete previše o sebi. Većina ljudi bi se trebala puno više brinuti o svom fizičkom i mentalnom zdravlju. Ako netko ne zna otkud početi, odgovor je: vježba, san, svjesnost, druženje i prehrana. Istraživanja su pokazala da zdrave navike u tim područjima mogu pomoći fizički i mentalno.

Na pet navedenih ključnih polja svatko može provesti sljedeće vježbe kako bi potaknuo oporavak.

Vježba - Dnevno je potrebno najmanje 30 minuta vježbe, koja se može raditi u kraćim intervalima (3 puta po 10 minuta rastezanja, šetnje, jednostavnih vježbi...).

San - Čovjek si treba postaviti ritam spavanja koji mu odgovara i svaku večer, čak i vikendom, ići u krevet i ujutro se dizati u isto vrijeme.

Svjesnost - Saki dan se treba osvijestiti i barem 10 minuta dnevno posvetiti sebi i promišljanju.

Druženje - Svakodnevno se treba družiti s obitelji i prijateljima. To može biti telefonski poziv, kratki odlazak na kavu ili nešto treće, ovisno o vremenu i mogućnostima.

Prehrana - Izbacite iz prehrane prerađenu i brzu hranu te vodite dnevnik prehrane.

Cilj je istovremeno raditi na svih pet polja koja bitno utječu na čovjekovo mentalno i fizičko zdravlje. Nije dobro izabrati jedno ili više polja, a ostala zanemariti. Najbolje je malim koracima uvoditi novosti i polako mijenjati svoje životne navike, pišu 24 sata.

hr Tue Jan 22 2019 21:54:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c3ce7410e4938ca718b4809/80

Pet savjeta kako jesti zdravo kada ste u žurbi

Većina nas je zauzeta i u žurbi imamo tendenciju donositi loše odluke o prehrani

Planiranje unaprijed i informiranje o tome što jedete može vam pomoći u održavanju zdravog načina ishrane. Bacite pogled na ovih pet jednostavnih savjeta i počnite jesti bolje, usprkos vašem ludom rasporedu:

Priprema jela unaprijed

Ključ zdrave prehrane je planiranje unaprijed, ali priprema obroka svake večeri za sljedeći dan može oduzeti puno vremena. Izaberite jednu ili dvije večeri tjedno i skuhajte nekoliko jela koja će vam potrajati cijeli tjedan. Tako ćete imati uvijek spremno nešto zdravo i kadaste u gužvi s vremenom.

Nosite zdrave grickalice sa sobom

Umjesto da birate nezdrave grickalice u zadnji trenutak, napravite vlastiti mix i ponesite ga sa sobom. Jednostavno u vrećici pomiješajte sastojke koje preferirate (orašaste plodove, suho voće ili sjemenke) i kada trebate pregristi, imat ćete dobar izbor spreman.

Nikada ne preskačite doručak!

Pametan doručak je ključ za održavanje zdrave težine i cjelokupnog zdravlja. Odabir zdravog obroka ujutro će vam pomoći obuzdati apetit i spriječiti prejedanje kasnije. Ima mnogo zdravih opcija za doručak, a mi preporučamo zobene pahuljice i grčki jogurt.

Ne preskakačite obroke!

Tijekom radnog dana, možda ste propustili obrok ili dva, nije velika stvar, zar ne? Zapravo postoje dokazi da preskakanje obroka može negativno utjecati na razinu šećera i glukoze u tijelu, pa čak dovesti i do debljanja. Gladovanje može doprinijeti neravnoteži šećera u krvi, što rezultira snažnim osjećajem gladi i kasnije prejedanjem. Vaše tijelo treba stalan dotok “goriva” da funkcionira ispravno.

Obratite pozornost na sadržaj šećera

Debljanje, bolesti srca, dijabetes i još mnoge druge bolesti se nalaze na popisu zdravstvenih problema vezanih uz konzumiranje previše šećera. Provjerite sastojke prije nego kupite neki proizvod, jedite namirnice bogate proteinima za održavanje sitosti i kad vasuhvati šećerna kriza radije pojedite voće. - piše Život i stil

hr Tue Jan 22 2019 19:32:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c4741930e493847878b456e/80
Foto: Facebook

Školska zadaća dječaka s autizmom lomi srce: "Što Gabrijelu znači Hrvatska?"

Kao autist je potpuno neverbalan, ali sa svijetom oko sebe komunicira računalom

O diskriminaciji osoba s poremećajima iz autističnog spektra u Hrvatskoj već je dosta toga ispisano u posljednje vrijeme. No malo toga tako jednostavno i jasno može sažeti njihov položaj, kao što je to učinila domaća zadaća, koju je napisao 12-godišnji Gabrijel P. iz Karlovca.

Ovaj dječak ide u redovnu školu. Kao autist je potpuno neverbalan, ali sa svijetom oko sebe komunicira računalom.

Njegovu školsku zadaću prenosi Novi list:

Što Gabrijelu znači Hrvatska?

Hrvatska je država u kojoj mi živimo. Ona je mala i ponosna država. Ja da mogu, ne bi živio tu nego u Njemačkoj, jer bi tamo puno bolje živio s mojim autizmom.

Vidio sam slike od male Klare, kako su je lijepo prihvatili iako je u kolicima. Nitko me ne želi u svojoj školi, pa nemam prijatelja. Mi ne znamo što to znači.

Moglo bi se promijeniti samo ako odrasli to i žele.

hr Tue Jan 22 2019 17:15:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c470d610e49389e858b45d1/80
Foto: Pixabay

Šest laži o ženskom tijelu u koje ne smijemo vjerovati

Krajnje je vrijeme za razbijanje predrasuda i mitova o tome kako žensko tijelo treba izgledati i čemu služi. Zato vam donosimo popis najvećih pogrešnih vjerovanja o ženskom tijelu u koje nitko ne bi trebao vjerovati.

1. Glavna svrha ženskog tijela je rađanje djece. Sposobnost rađanja nije ono što nas čini ženom. Tradicionalna vjerovanja prema kojima nas upravo to definira trebamo što prije izbrisati iz memorije.

Glavna svrha našeg tijela jest da nas nosi prema našim ciljevima.

2. Naše tijelo treba sređivati do "savršenstva". Ženska tijela nisu projekt, a ključ našeg uspjeha i sreće nije u njegovom usavršavanju. Naše tijelo neće biti savršeno ako izgubimo 10 kilograma, isklešemo trbušnjake, laserom odstranimo sve tragove bora i dlačica. Ono čemu trebamo težiti je unutarnje zadovoljstvo koje će se sigurno projicirati na našu vanjštinu.

3. Jedine dlačice dozvoljene na ženskom tijelu su obrve, trepavice i kosa. Živimo u društvu koje stigmatizira dlačice na tijelu do te mjere da se u posljednje vrijeme čak pokušava popularizirati ideja brijanja ženskog lica. Zapamtite, dlačice su na našem tijelu s razlogom, a to hoćete li ih se rješavati ili ne isključivo je vaša odluka.

4. Žensko tijelo nije snažno i moćno. Recite to svim slavnim sportašicama koje obaraju rekorde i svojom snagom mogle bi posramiti većinu muškaraca. Recite to svim ženama koje rade takozvane "muške" poslove bolje od "snažnijih" polovica. Nema toga što žensko tijelo ne može.

5. Drugi mogu donositi odluke o našem tijelu. . Vaše tijelo je VAŠE, u punom smislu te riječi, i vi donosite odluke o njemu.

6. Najveća prijetnja ženskom tijelu je rak dojke. Ova opaka bolest jedan je od najvećih ženskih "neprijatelja" i nužnost redovite kontrole neosporna je, ali kod podizanja svijesti ne smijemo zaboraviti i na druge zdravstvene probleme koji također predstavljaju veliku prijetnju ženskom zdravlju. Bolesti srca visoko su na toj listi, baš kao i rak kože od kojeg obolijeva sve veći broj žena zbog prevelikog izlaganja suncu ili prekomjernim odlascima u solarij, piše zadovoljna.hr.


hr Tue Jan 22 2019 13:32:44 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .