Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5445651e1899420d5c0000d5/80
Foto: Screenshot

Deset trikova uz koje možete promijeniti prehranu, a da ne primijetite - i izgubiti kilograme

Dosta vam je skupih i kompliciranih dijeta? Uz ovih 10 trikova izgubit ćete kile bez puno muke

Od mršavljenja se napravio jedan veliki sudoku pa su tako postale popularne brojne komplicirane dijete kojih se teško držati, a nisu 'nježne' niti prema novčaniku. Što kada bi to sve mogli zaboraviti i jesti kao što već jedemo, ali uz male preinake? 

Ovih 10 trikova čine taj scenarij mogućim jer ne izbacuju grupu niti se kunu u čarobne dodatke prehrani, piše Život i stil.

1. Jedite šećer, ali prirodni

Pretjerana konzumacija šećera povezana je s mnogim zdravstvenim tegobama, ali i nakupljanjem kilograma. Prva stvar koji napravimo kada pokušavamo izgubit kilograme je izbaciti šećer. 

Međutim, to nije tako lako i na putu 'tranzicije' konzumirajte šećer- ali samo prirodni iz voća, jogurta s borovnicama, a možete čak napraviti i zdravi voćni sladoled. 

2. Zaboravite 'dijetnu' hranu

Mlijeko s nižim udjelom masti, dijetne žitarice, djetne energetske pločice- sve to marketinške varke koje su puno nezdravije za vaš organizam. Najčešće su krcate umjetnim sladilima, dodanim šećerom i konzervansima. 

Odaberite normalan jogurt, slobodno kupite prirodan kikiriki maslac i jedite prave zobene pahuljice. Vaša će linija biti ljepša samim time što ćete unositi kvalitetnu hranu. 


3. Ne žrtvujte društveni život, ali ni svoju liniju

Mnogi ljudi tvrde da im je najteže držati se dijete, kada su vani u društvu. S prijateljima najčešće vrijeme provodimo u kafićima ili restoranima, a unosimo kalorije kojih nismo svjesni. 

Ako večerate u restoranu, odaberite najbolje što možete. Birajte složene ugljikohidrate i nemasno meso. Priloge birajte pametno pa tako umjesto prženog krumpira naručite salatu. 

4. Pripremajte obroke

Većina se ljudi udeblja vani, a ne kod kuće. Krivci za to su upravo obroci u kantinama koji se pripremaju s mnogo masnoće. Priprema obroka može učiniti nevjerojatnu razliku. 

Možete zapakirati jela čak za cijeli tjedan pa umjesto da vani 'pokleknete' pred nezdravom hranom, jednostavno ponesite ručak za koji vam trebam maksialno 20 minuta ujutro. 


5. Nemojte piti kalorije

Voćni sokovi u pakiranjima nisu zdravu, ali su zato bogati šećerom. To se odnosi čak i na zdrave verzije smoothieja koje možete naručiti u kafićima. Voćne sokove konzumirajte samo ako ih vi sami napravite u blenderu kod kuće. 

Najbolje su opcije za hidriranje voda, biljni čajevi i voda s komadima voća. 


6. Eksperimentirajte

Dijete znaju biti monotone, a piletina se može naći na svakom meniju. Nije ni čudo što lako odustanete zbog dosadne hrane i istih okusa svaki dan. 

Eksperimentirajte sa začinima i pokušajte svaki tjedan probati neko novo povrće. Piletinu možete pripremiti s curryjem, a špinat možete upotpuniti orasima. Sve ovisi o vašoj kreativnosti!

7. Uvijek imajte hrane

Nikada nemojte dopustiti da vam su vam frižider ili smočnica prazni. Ljudi često dođu s posla izgladnjeni, a ako nemaju ništa što mogu brzo pripremiti ili prigricnuti- posegnut će za onim najnezdravijim. 

U kuhinji uvijek nastojte imati posni sir, jogurt, razno voće, orašaste plodove i ostalu 'brzu' zdravu hranu. 


8. Jedite svoju najdražu hranu, ali sa zdravim sastojcima

Nemojte si uskraćivati svoju najdražu hranu zbog dijete, već jednostavno upotrijebite alternativne namirnice. 

Zdravi sladoled napravite od grčkog jogurta i banane, a postoji bezbroj recepata za zdrave kekse ili muffine. Umjesto brašna koristiti samljevene zobene pahuljice, a obični kakao zamijenite tamnom čokoladom. 

9. Jutarnji rituali ne moraju biti nezdravi

Većina nas ne može zamisliti jutro bez šalice kave ili capuccina. Međutim, u njima se znaju skrivati kalorije i šećer koji čini loše zdravlju i struku.

Kravlje mlijeko zamijenite bademovim ili rižinim, a 'šećeraste' bombe poput frapuccina običnom kavom. 


10. Slušajte svoje tijelo

Ponekad doista niste gladni nego vam je dosadno ili vam treba pauza od posla i obveza. Nemojte pasti u tu 'zamku' i slušajte što vam vaš želudac govori. 

Kako bi izbjegli nepotrebne obroke pokušajte piti dovoljno tekućine i kada osjetite 'lažnu glad' popijte čašu vode ili limunade. 

hr Tue Jul 24 2018 13:40:03 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b76f1b3cb557a27688b4a10/80

Korida u Imotskom: pobjedu odnio bik Peronja

Bik je u vlasništvu braće Kokan koji već dugo sudjeluju u koridama
U Imotskom, točnije u Dolića Dragi, u nedjelju se održala korida pred 5 000 ljubitelja borbi bikova. Titulu najboljeg odnio je bik Peronja koji je obranio prošlogodišnju titulu, a pobjedio je Risonju koji je u vlasništvu Filipa Radanovića iz Kladnjica.

Bik Peronja star je pet godina, a braća Kokan posebno ga hrane i treniraju. Glavni koordinator treniranja je Marin sa svojim prijateljima Ivanom Zebićem, Nikolom Balićem i Trpimirom Maretićem.

Tradicija obitelj Kokan traje preko 20 godina, a s vremenom je to prešlo u ljubav. Njihov Peronja trenutno je najbolji i najjači bik u Hrvatskoj u srednjoj kategoriji od 900 kilograma. Pobjedio je u mnogim koridama pa su tako braća Kokan dobila poziv iz susjedne BiH da dogodine u travnju njihov Peronja odmjeri snage s najjačim bikom susjedne države.
hr Fri Aug 17 2018 17:57:55 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b76d573cb557a234f8b4fbe/80

Napadaj panike ili srčani udar? Simptomi su slični, znajte prepoznati razliku

Iako zvuči nevjerojatno da bi se ova dva stanja mogla preklapati, simptomi su im nevjerojatno slični

Simptomi napada panike i srčanog udara mogu biti veoma slični te je nekada čak teško reći koja je razlika među njima. 

Svake godine, od dva do tri posto osoba u SAD-u  proživljava panične poremećaje koji se očituju napadajima panike, tj. spontanim, naglim i neočekivanim napadajima intenzivnog straha ili užasa. 

Simptomi paničnog napada uključuju oštru bol u prsima, trnce u rukama, ubrzano kucanje srca, znojenje, tresavicu i kratak dah. 

Također, svake godine oko 735 000 ljudi u SAD-u doživi srčani udar, a simptomi udara su nevjerojatno slični napadu panike - bol u prsima, znojenje, povračanje, mučnina te kratak dah. Iako se simptomi ova dva zdravstvena stanja preklapaju, poznavanje razlike među njima može biti od životne važnosti.

No, shvaćanje razlike može biti otežano, pogotovo ako osoba nije proživjela simptome ni jednog napada. Faktori koji čine razliku su karakteristike boli i samo trajanje. Kod napadaja panike, bol u prsima je većinom oštra i stvara osjećaj probadanja, a lokalizirana je na središnjem dijelu prsa. Kod srčanog udara, bol karakterizira osjećaj pritiska i stiskanja.

Što se trajanja tiče, panični napadaji traju oko 20 do 30 minuta dok kod srčanog udara, simptomi traju dulje i kako vrijeme otječe postaju sve gori, piše zivotistil.hr

hr Fri Aug 17 2018 16:02:40 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b0ab36e2af47f3a008b46f8/80

Što je to emocionalna inteligencija?

U današnje vrijeme emocionalno inteligencija je ključ kojim otvaramo gotovo sva vrata. O čemu se radi i možete li za sebe reći da ste emocionalno inteligentni?

Što je emocionalna inteligencija?

Emocionalna inteligencija se temelji na sposobnosti pojedinca da pravilno prepozna svoje osjećaje, može ih kontrolirati, u stanju je prepoznati osjećaje drugih i nema poteškoća u održavanju zdravih odnosa s drugim osobama.

Tko su osobe s visokom emocionalnom inteligencijom? 

Osobe koje krasi visoka razina emocionalne inteligencije u pravilu su pojedinci koji samouvjereno upravljaju svojim emocijama, spremni su otvoreno razgovarati o njima i argumentirano ih obrazlažu. Kao rezultat navedenog pokraj sebe možete očekivati osobu koja nikada ne dopušta da emocije upravljaju odnosom (strah, ljutnja, bijes, krivnja).

Osobe s niskom emocionalnim inteligencijom

Osobe s niskom emocionalnom inteligencijom vrlo rijetko ili gotovo nikada ne govore niti ne analiziraju svoje osjećaje. Izbjegavaju prihvaćanje odgovornosti za krive postupke, preplavljeni su osjećajem krivnje, nesigurne su, pesimistične i sklone odgovornost prebaciti na druge.

Ako ste mišljenja da imate nisku razinu emocionalne inteligencije možda je pravo vrijeme da tijekom ljetnih mjeseci više vremena posvetite svojim emocijama. Razumijevanje vlastitih emocija je temelj za ispravno upravljanje emocijama. Ne zaboravite, vaše emocije su vaši robovi a vi ste vlastodršci, ne dopustite da se uloge zamijene jer u protivnom problemi su neizbježni u privatnom i profesionalnom okružju.

Svi mi želimo skladne i harmonične odnose koje ne možemo realizirati ako smo deficitni na području koje se veže uz emocionalnu inteligenciju., piše Ordinacija


hr Fri Aug 17 2018 12:48:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b7685e1cb557a4f6a8b4907/80
Foto: PIXABAY

Posao iz snova: Traži se osoba da putuje svijetom i pije gin

AKO STE ljubitelj gina, imamo dobru vijest za vas - postoji posao koji od vas traži samo da putujete svijetom i pijete gin.

Proizvođač gina Bombay Sapphire te ugostiteljska tvrtka Inception Group traže globalnog ambasadora čiji bi zadatak bio putovati svijetom 80 dana i piti gin. Posao je osmišljen u svrhu promocije novog bara u Londonu, Mr Fogg’s Society of Exploration, inspiriranog romanom Julesa Verna Put oko svijeta u 80 dana. Iako je riječ o promociji londonskog puba, nigdje nije naglašeno da kandidat mora biti iz Velike Britanije, tako da...

Sretnik koji bude odabran od kolovoza do studenog posjetit će Mumbai, Hong Kong, San Francisco, New York i Lisabon. 

Putovanje će morati zabilježiti fotografijama i tekstovima koji će se objavljivati na društvenim mrežama. Putem će morati prikupljati i razne biljke i začine koje ga oduševe kako bi pri povratku u londonski bar mogao napraviti vlastiti koktel pod nazivom Around The World., piše Index

Natječaj ne navodi direktno kolika je plaća pa se čini da će ambasadoru biti podmireni svi troškovi, no da redovitu plaću ipak neće primati. 

Prijaviti se možete ovdje do 27. kolovoza. 

 

hr Fri Aug 17 2018 10:23:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .