Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/570cd0be0890d2421f8b7252/80

Tuna prodana za 605.000 eura

Rekord iz 2013. iznosio je 1,26 milijuna eura

Godina je dobro počela na tržnici Tsukiji u Tokiju gdje je prva plavoperajna tuna iz ulova 2017. prodana za 605.000 eura, po drugoj najvišoj cijeni nakon rekorda iz 2013.

Šestu godinu zaredom vlasnik lanca restorana Sushizanmai, Kiyoshi Kimura, domogao se tune.

Moguće je da je to posljednja novogodišnja dražba na Tsukijiju, povijesnoj tržnici u središtu glavnog grada koja nakon više od 80 godina povijesti i brojnih peripetija mora biti premještena dalje u zaljevu Tokija.

Ostarjela, u neskladu s protupotresnim normama, Tsukiji se trebala premjestiti u studenom 2016. ali su u posljednji čas pronađena oštećenja na mjestu premještaja - Toyosuu što je još jednom odgodilo tu kontroverznu operaciju o kojoj je odlučeno prije nekoliko desetljeća.

Dnevne dražbe tune na Tsukijiju poznate su na toj tržnici koju posjećuje više od 40.000 osoba dnevno, među kojima najbolji kuharski šefovi Tokija. Prvi ulovi u godini plavoperajne tune medijski su vrlo popraćen ritual.

Rekord iz 2013. iznosio je 1,26 milijuna eura. Kiyoshi Kimura platio je tu astronomsku svotu s ciljem da ne dopusti, kao 2011., 2010. i 2009., da riba ode u kuhinje jednog ugostitelja u Hong Kongu.

Kao i svake godine, tuna prodana u četvrtak ujutro ulovljena je u vodama ispred grada Ome, u prefekturi Aomori.



Facebook komentari

hr Thu Jan 05 2017 09:51:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d224b1eea8f01068b45ad/80
Foto: Screenshot YouTube

(VIDEO) Svatovi blokirali križanje usred grada, radili i pištolji

Grupa muškaraca je prometnicu prisvojila na najmanje dvije minute.

Mještani njemačkog gradića Alsfelda ostali su zgroženi ponašanjem svatova koji su si dali za pravo blokirati promet, pa čak i zapucati iz pištolja.

Grupa od desetak muškarca, sudeći prema zastavama turskog podrijetla, je parkirala više automobila usred križanja, pa veselo zaplesala očito ponesena svadbenom atmosferom.


Zvučnu je kulisu začinila škripom guma, a javnu je površinu prisvojila na najmanje dvije minute. Tako barem govori snimka gospođe koja je u čudu prizor promatrala s prozora, a čiji je zapis upravo postao zapažen na platformi Liveleak.

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 13:40:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d3c8d1eea8f00078b4587/80
Foto: Pixabay

Spojite dlanove i saznajte što vas čeka u ljubavi i braku

Dlanovi su dio našeg tijela iz kojih se, vjeruju neki, može pročitati sudbina čovjeka, ali i doznati nešto o karakteru osobe. No da biste doznali nešto više o tome što vas čeka u budućnosti ne morate ići kod babe gatare. Naime, iz jedne linije na dlanu možete vrlo lako iščitati vašu ljubavnu i bračnu budućnost

Naš dlanovi imaju tri najduže linije, a želite li doznati nešto više o vašem karakteru i ljubavnom životu obratite pažnju na liniju koja je prva ispod prstiju koja se naziva i linija braka.

Čitanje iz dlana svladat ćete tako da otvorite dlanove i prislonite ih jedan uz drugi tako da su u ravnini te pogledate jesu li vam linije braka na desnom i lijevom dlanu u ravnini ili je jedna niža, odnosno viša od druge. Zabavite se i u nastavku teksta doznajte što položaj linija braka otkriva o vama i vašoj ljubavnoj budućnosti, piše zadovoljna.hr.

1. Linije na oba dlana su u ravnini

Nježni ste, osjećajni, razumni, volite rutinu, a izbjegavate neplanirane 'avanture'. Najveća je vjerojatnost da ćete ući u brak s nekime tko je svima drag i vaš će izbor svi odobravati. A to znači da će vašeg supruga simpatizirati i prihvatiti i vaša obitelj.

2. Linija na desnom dlanu viša je od linije na lijevom dlanu

Najbolje se slažete sa starijim ljudima pa biste se mogli i udati za nekoga tko je znatno stariji od vas. Dobro prosuđujete karakter ljudi i situacije u kojima se nađete, a što drugi ljudi misle o vama i nije vam baš važno. Vi definitivno niste konzervativni i ne slijedite društvene standarde. Radite ono što vi želite, a ne što drugi očekuju od vas.

3. Linija na lijevom dlanu viša je od linije na desnom dlanu

Energični ste i uporni, volite izazove te želite ljubavnu vezu prepunu strasti. U brak biste mogli ući s nekime tko još studira ili s osobom iz druge zemlje. Atraktivnog ste fizičkog izgleda. Neustrašivi ste i volite istraživati nekonvencionalne metode u svim aspektima života.

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 12:55:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587dfb041eea8f59088b4589/80
Foto: Facebook

"Svete planine svijeta" Stipe Božića

Stipe Božić održat će predavanje o dalekim krajevima i kulturama
Udruga ALUMNI Filozofskog fakulteta u Splitu organizira javno multimedijalno predavanje alpinista Stipe Božića pod nazivom "Svete planine svijeta". 
Predavanje jednog od najuspješnijih hrvatskih i svjetskih alpinista, održat će se u četvrtak, 19.siječnja u velikoj dvorani Sveučilišne knjižnice u Splitu s početkom u 19 sati.

- Visinski rekorder, pisac, fotograf, filmski snimatelj i redatelj upoznat će nas s dalekim krajevima i kulturama riječju, slikom i dokumentarnim filmovima. - poručili su iz Alumina.

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 12:28:30 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d39531eea8f2b068b45dc/80
Foto: ebay

Zašto satovi u reklamama gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme?

Postoje čak dva odgovora...

Ako ste pomislili kako satovi u reklamama sasvim slučajno gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme, otprilike 10 sati i 10 minuta ili pak 2 sata i 50 minuta, gadno ste se prevarili. Naime, riječ je o dobro osmišljenom marketinškom triku. 

Kako se naziv proizvođača najčešće nalazi na gornjem dijelu sata, smještanjem kazaljki upravo u taj položaj najlakše je istaknuti marku sata i time potaknuti potencijalne kupce na kupnju. 

Točnije, one savršeno uokviruju ime proizvođača. Osim toga, postoji i teorija kako ovako raspoređene kazaljke kupce podsvjesno asociraju na smajlić i tako izazivaju njihove pozitivne reakcije. 

Koja god teorija bila točna, nemoguće je ne složiti se kako je riječ o genijalnom triku, zar ne?

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 10:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .