Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5875d0b51eea8fa2e08b45a2/80
Foto: D.N.

Vaš najbolji izbor za grijanje i na ekstremno niskim vanjskim temperaturama

Iz tvornice renomiranog proizvođača predstavljamo Vam model Lomo Regular. Vaš idealan odabir za grijanje na niskim temperaturama

GREE obitelj iz dana u dan raste zahvaljujući tome što je klima uređaj proizveden u GREE tvornicama priznat od strane korisnika širom svijeta, njih čak preko 100 milijuna. Kreativnost, konstantno ulaganje u razvoj, inovacije i obuku zasposlenika glavni su temelji na kojima GREE gradi svoje poslovanje te osigurava kvalitetu svojih proizvoda zbog čega su postali uzor mnogim poduzećima širom svijeta.

Iz tvornice renomiranog proizvođača predstavljamo Vam model Lomo Regular. Vaš idealan odabir za grijanje na niskim temperaturama zadržava preko 90% nominalnog kapaciteta na temperaturi od -10°C te garantira pouzdan rad do -20°C i ne stvara probleme u defrostu kao tradicionalni klima uređaji. Kompaktan i moderan dizajn panela bijele boje sa 'skrivenim' ekranom ukomponiranim na panelu, niska potrošnja energije, tihi rad, 4 brzine ventilatora, 3D ispuh, neke su od karakteristika koje ovaj proizvod izdvajaju od konkurentskog.

Jedinica posjeduje elegantan LED ekranom za prikaz zadane temperature, kao i I-Feel mini senzor. I-Feel mini senzor nalazi se u bežičnom upravljaču te može osjetiti okolnu temperaturu u prostoriji i prenijeti signal natrag u unutarnju jedinicu na temelju kojeg unutarnja jedinica automatski prilagođava volumen i temperaturu ispuha kako bi se postigla maksimalna ugoda te istovremeno uštedjela energija.

Ovaj senzor kod grijanja je od posebne važnosti, bez njega klima uređaj očitava temperaturu na mjestu gdje je ona postavljena, dok hladni zrak struji u prostoru u kojem se boravi i ne zagrijava se dovoljno budući da do klima uređaja stiže informacija da je željena temperatura postignuta. Sa I-Feel senzorom takvih problem nema jer on do unutarnje jedinice šalje podatke o realnoj temperaturi na poziciji gdje se korisnik nalazi, osiguravajući na taj način adekvatnu toplinu i maksimalnu udobnost doma.

Kako bi zrak u kojem korisnik boravi bio što kvalitetniji, sigurniji i zdraviji, ova jedinica sadrži Cold Plasma ionizator te Catechin filter zraka. Cold Plasma ionizator uklanja preko 90% bakterija iz zraka (efektivna sterilizacija), rješava se neugodnih mirisa te poboljšava kvalitetu zraka s više negativnih iona kisika. Cold plasma generator otpušta plazmu (i pozitivnu i negativnu plazmu) u svaki kutak prostorije. Uslijed kemijske reakcije plazma uništava bakterije koje uzrokuju propadanje i trovanje hrane te uzrokuju simptome infekcija kod ljudi.

Catechin filter je filter napravljen iz zelenog čaja (prirodni materijali) koji efikasno uklanja 95% kancerogenih tvari i bakterija kao što su stafilokoki, streptokoki itd.

Stručnjaci iz Gree-a su se pobrinuli da svojim korisnicima omoguće dodatnu udobnost i zadovoljstvo na ekstremno niskim temperaturama. Za Lomo Regular razvili su i ugradili kao standardnu opremu KIT za rad na niskim vanjskim temperaturama, čak do -20°C. Lomo Regular krasi i mogućnost dodatne ugradnje Wifi globalnog sučelja koje omogućuje opcionalnu fleksibilnost i luksuz korisniku prilikom upravljanja klima uređajem jer korisnik tada klima uređajem može upravljati putem Smartphone-a, tableta ili računala s bilo kojeg mjesta na svijetu.

Facebook komentari

hr Wed Jan 11 2017 07:29:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5856fafe1eea8f43698b456f/80
Foto: Pixabay

Prihodi od igračaka u četiri godine pali 60,7%

Ukupni prihodi specijaliziranih trgovaca igračkama u maloprodaji u četiri su posljednje godine pali 60,7%, no u posljednje dvije taj je biznis većini njih ipak donio neto dobit, objavila je Fina. Najveći ukupni prihodi u maloprodaji igračaka ostvareni su 2012. – 132,5 mil. kuna, a u 2016. svega 52,1 mil. kuna, što je najbolja potvrda koliko se tržišta “prelilo” na trgovce robom široke potrošnje.
Lani je 27 poduzetnika zapošljavalo ukupno 139 radnika, pet u prosjeku, što je 57,6% manje nego 2012., kad su u prosjeku zapošljavali 14 radnika, piše Večernji.hr

Neto dobit trgovaca u 2015. iznosila 921 tisuću kuna, a u 2016. 276 tisuća, dok je 2012., primjerice, zbog katastrofalnog poslovanja one2playa na nivou branše iskazan neto gubitak od 22,7 mil. kuna (one2play od 24,7 mil. kuna).

Najveću dobit razdoblja lanjskoj godini ostvari je mikro poduzetnik Poker Pik od 328,1 tisuću kuna, odnosno 29,4% dobiti svih 27 poduzetnika, a najveći ukupan prihod mali poduzetnik Eurom Denis maloprodaja – i to u iznosu od 23,4 milijuna kuna (udio od 50,1% u ukupnom prihodu prvih pet poduzetnika i 44,9% u prihodu svih poduzetnika razreda). 

Najveća prosječna neto plaća u trgovini igračkama u 2015. bila je pak 3088 kuna, dok je u 2016. pala za 6,3%, na 2892 kune, što je 43,7% manje od prosječne mjesečne neto plaće u poduzetništvu na razini države, koja je iznosila 5140 kuna. Više od polovice radnika u maloprodaji igračkama lani je zapošljavao Denis, čak 51,1%. Procjene su pak kako je hrvatsko tržište igračkama, koje uz specijalizirane, čini i niz drugih trgovaca u Hrvatskoj “teško” oko 600 mili. kuna, od čega je više od 92% iz uvoza, iz Kine, Nizozemske, Njemačke, Austrije, Slovenije... Europska unija je pak lani uvezla igračaka ukupne vrijednih gotovo 7,2 milijarde, a izvezla za oko 1,5 milijardi eura.


Facebook komentari

hr Sat Dec 09 2017 17:20:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/536207de1799427a0d9c9335/80

Revolucija za korisnike: Vipnet testirao frekvencije 5G mreže

Uvođenje 5G tehnologije donijet će revoluciju u korisničkom iskustvu i količini novih funkcionalnosti: umjetnu inteligenciju u pokretu, autonomna vozila, virtualnu stvarnost, rekao je glavni direktor Vipneta za tehniku

Uz suglasnost Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM), Vipnet je dobio privremenu dozvolu za korištenje radio-frekvencijskog spektra na 3500 MHz, uz pomoć koje je na području Grada Jastrebarskog započeo s testiranjem novih tehnologija koje prethode uvođenju 5G mreža

Tijekom testiranja ostvarene su brzine prijenosa podataka od 700 Mbit/s, piše 24 sata.

Unatoč velikim ostvarenim brzinama, testiranje frekvencija 5G mreža preko novih tehnologija prijenosa mobilnih podataka nema samo za cilj pohvaliti se s vršnom brzinom prijenosa podataka, već osigurati znanja potrebna za buduće planiranje, izgradnju i upravljanje mrežama najnovije generacije.

- Operatori mreža pokretnih komunikacija u Hrvatskoj su i do sada bili među prvima koji su uvodili suvremena tehnološka rješenja, pa smo uvjereni će Hrvatska biti  jedna od država u kojoj će uskoro biti uvedena i 5G tehnologija. Vipnet ovim probnim ispitivanjem ponovo dokazuje da pripada operatorima koji svoju mrežu pravodobno prilagođavaju zahtjevima korisnika - izjavio je predsjednik Vijeća HAKOM-a dr.sc. Dražen Lučić povodom Vipnetova testiranja 5G frekvencija.

Nove usluge i revolucija u iskustvu korisnika

Provedena testiranja TDD načina prijenosa mobilnih podataka će u velikoj većini slučajeva biti korištena i nakon implementacije 5G tehnologije. Posebnost ovakvog načina prijenosa podataka je da se na 3500 MHz download i upload podataka odvijaju na istoj frekvenciji i da se pritom efikasnije koristi spektar. Ovim je testiranjem  mreži dobiveno neprocjenjivo iskustvo u razumijevanju propagacije i prijenosa mobilnih podataka koje možemo očekivati s dolaskom 5G tehnologije. 

- Dodatno povećanje kapaciteta za prijenos mobilnih podataka omogućava veći broj istovremenih korisnika i povezanih uređaja uz stalno nastojanje za povećanjem kvalitete usluge. Uvođenje 5G tehnologije donijet će pravu revoluciju u korisničkom iskustvu i količini novih funkcionalnosti koje će biti dostupne: umjetnu inteligenciju u pokretu, autonomna vozila, virtualnu stvarnost, masovno bežično povezivanje elektroničkih uređaja što će omogućiti cijelu lepezu novih poslovnih modela i usluga. Kao tehnološki lider u telekom industriji, Vipnet je dio HAKOM-ove radne skupine kroz koju aktivno sudjeluje na stvaranju preduvjeta za uvođenje 5G tehnologije te očekujemo da će Republika Hrvatska i nakon implementacije 5G zadržati visoku poziciju u EU kad je riječ o kvaliteti mobilnih mreža - izjavio je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta. 

Facebook komentari

hr Sat Nov 25 2017 14:05:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a17cde6b9e03e26098b46b8/80
Foto: Pixabay / Ilustracija

Stanje na domaćem tržištu rada: Za koga žele raditi Hrvati

Više od polovice ispitanika (61%) u idućih godinu dana planira promijeniti posao. Četvrtina ispitanika (24%) posao planira promijeniti samo ako će na to biti prisiljeni

Portal MojPosao je za vrijeme trajanja 8. regionalnih Virtualnih dana karijera i znanja (11. do 18. listopada 2017.) proveo je istraživanje čiji je cilj bio utvrditi stanje na hrvatskom tržištu rada. 

U istraživanju je sudjelovalo gotovo 300 ispitanika: 55% zaposlenih, 37% nezaposlenih, dok se 7% ispitanika još školuje. - piše Poslovni

Zaposleni Hrvati u ovoj godini ne očekuju ni povišicu ni napredovanje

Do kraja ove godine većina ispitanika ne očekuje niti povišicu (59%) niti napredovanje (66%). Ove godine povišicu je već dobilo 13% ispitanika, a napredovalo je njih 10%.

Više od polovice ispitanika (61%) u idućih godinu dana planira promijeniti posao. Četvrtina ispitanika (24%) posao planira promijeniti samo ako će na to biti prisiljeni.

Hrvati žele raditi za "strance"

Većina ispitanika ne boji se za svoje radno mjesto (66%). Još je dobar dio onih koji strepe za sigurnost radnog mjesta (26%), iako je takvih ispitanika znatno manje u odnosu na prošlu godinu (32%).

Kada bi mogli birati idealnog poslodavca, najviše ispitanika izabralo bi stranog vlasnika (37%), slično kao i u prošlogodišnjem istraživanju. Trećina ispitanika (26%) najradije bi radili za sebe, što je manje nego prošle godine kada je to izjavilo 30% ispitanika. Čak 17% ispitanika radilo bi za državu. 

Na radnom mjestu ispitanicima nije najvažniji novac, već međuljudski odnosi (35%). Novac te priznanje za obavljen rad važni su za 28%, odnosno 25% ispitanika, dok je 7% ispitanika izjavilo da im je na radnom mjestu najvažnija dinamičnost posla.

Nezaposleni su spremni raditi i izvan struke

Poražavajuća je činjenica da najviše zaposlenih ispitanika (51%) smatra kako je za dobivanje posla najvažnija veza. Među nezaposlenima je takvih još i više (64%). Gotovo polovica zaposlenih ispitanika (45%) izdvaja iskustvo kao najvažniji element za dobivanje posla, što je nešto manje nego prošle godine kada je to smatralo 53% ispitanika. Više od polovice nezaposlenih ispitanika (56%) smatra kako je za dobivanje posla važno iskustvo. Visokih 47% nezaposlenih ispitanika smatra kako je za dobivanje posla važna sreća. Znanja i vještine navelo je 43% zaposlenih te 39% nezaposlenih ispitanika. Važnost preporuke prepoznalo je svega 32% ispitanika, bilo zaposlenih, bilo nezaposlenih. Formalno obrazovanje najvažnijim smatra petina ispitanika.

Većina ispitanika (57%) koji se još školuju smatraju da je za dobivanje posla najvažnije iskustvo te veza (48%). Trećina ispitanika (33%) smatra kako je za dobivanje posla važna preporuka, a jednak broj ispitanika (33%) smatra da su za dobivanje posla važni znanja i vještine. Zanimljivo je da 29% ispitanika smatra da je za dobivanje posla najvažnija sreća. Isti postotak ispitanih smatra da su za dobivanje posla važni formalno obrazovanje (29%) te dodatne edukacije (29%).

Gotovo polovica nezaposlenih ispitanika (43%) su bez posla jer im nije produžen ugovor, dok 15% nije pronašlo posao nakon završetka školovanja. Bez posla je uslijed gospodarske krize ostalo 10% ispitanika, a 10% ispitanika je odlučilo potražiti bolju priliku i sami su dali otkaz.

Polovica nezaposlenih ispitanika (47%) bez posla je manje od tri mjeseca, dok je 19% ispitanika nezaposleno do pola godine.

Za 67% nezaposlenih ispitanika pri odabiru radnog mjesta najvažnija stavka je novac, a 57% ispitanika je navelo mogućnost profesionalnog usavršavanja i napredovanja kao glavni kriterij prilikom odabira radnog mjesta. Sigurnost posla najvažnija je za 51% ispitanika, a za njih 50% to je radno vrijeme. Za 39% ispitanika važna je socijalna odgovornost poslodavca, a za njih 32% blizina posla. Za 29% ispitanika pri odabiru posla važna je reputacija tvrtke.

Većina nezaposlenih ispitanika (60%) traži bilo kakav posao; bilo u struci, bilo izvan nje. Gotovo trećina (30%) traži posao isključivo u struci, dok ih 10% traži posao isključivo izvan struke.

Gotovo polovica ispitanika (45%) spremna je volontirati do mjesec dana, ukoliko bi postojala mogućnost stalnog zaposlenja, a 30% bi ih volontiralo i do tri mjeseca. Petina ispitanika (19%) nije spremna volontirati čak niti ukoliko bi postojala mogućnost stalnog zaposlenja.

Za vrijeme školovanja mladi još ne znaju čime se žele baviti

Najviše ispitanika koji se školuju (32%) očekuju da će posao naći u roku jednog do tri mjeseca, a 14% da će posao pronaći u od mjesec dana od završetka školovanja. Da će posao tražiti više od godine dana smatra 19% ispitanika. Manji dio ispitanika, njih 10%, kaže kako ih posao već čeka. Većina ispitanika (52%) smatra kako je najbolje vrijeme za traženje posla odmah po završetku školovanja, dok ih 48% smatra kako posao treba tražiti još za vrijeme školovanja.

Nešto više od trećine ispitanika (38%) koji se još školuju smatraju da su na radnom mjestu najvažniji međuljudski odnosi, dok je novac najvažniji faktor za 29% ispitanika. Za 14% ispitanika najvažnija je dinamičnost posla, a isto toliko njih (14%) najvažnijim smatra priznanje za obavljen rad.

Gotovo dvije trećine ispitanika koji se još školuju (62%) još uvijek ne znaju točno čime se žele baviti u životu, iako imaju neke ideje. Trećina ispitanika (33%) točno zna čime se žele baviti, dok ih 5% uopće ne zna čime se žele baviti u životu.

Trećini ispitanika (33%) karijera je jako važna u životu. Najveći broj ispitanika (52%) izjavio je da im je karijera važna, ali ne i jako važna, dok 10% ispitanika kaže da im je "svejedno". Manje je broj onih ispitanika (5%) kojima karijera nije važna. - piše Poslovni

Facebook komentari

hr Fri Nov 24 2017 08:46:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a15bdecb9e03e760a8b456f/80
Foto: Pixabay

Od svih u EU Hrvati za hranu daju najviše iz budžeta

Što je zemlja razvijenija veći su troškovi stanovanja, za hranu se daje do 10% kućnog budžeta, a kod nas 30%

Četvrtina kućnog budžeta europske obitelji odlazi na troškove stanovanja koji uključuju režije, popravke u stanu i redovito održavanje stana!

Najveće troškove stanovanja imaju Danska, Finska i Velika Britanija gdje na svakih stotinu potrošenih eura 30 odlazi za stanovanje, objavio je Eurostat na osnovi prosječnih cijena iz 2016. Zadnji podaci za Hrvatsku odnose se na 2014. a po njima Hrvatska ulazi u red država s niskim izdacima za stanovanje, za što domaćinstva troše 16% obiteljskog budžeta. Hrvatska je po udjelu izdataka za stanovanje treća najjeftinija u EU, nakon Malte i Litve. - piše Poslovni

DZS je izračunao da smo 2014. za režije i ostale izdatke vezane uz stanovanje godišnje trošili nešto više od 13 tisuća kuna. Po istoj toj analizi Hrvatska je rekorder po izdacima za hranu koja uzima 30% obiteljskog budžeta. Slijedi kandidatkinja za članstvo u EU Srbija s 23 i Litva s udjelom od 20%. Kućanstva najrazvijenijih članica EU za hranu izdvajaju 7-10% obiteljskog budžeta, no zato im je trošak stanovanja najveći pojedinačni izdatak.

Kućanstva u EU za stanovanje i režijske troškove lani su izdvojila 2400 milijardi eura (16,4% ukupnog BDP-a). Stanovanje je u posljednjem desetljeću zabilježilo najznačajniji porast izdataka - s 22,7% u 2006. na 24,5% izdataka kućanstva u 2016. Hrvatski izdaci za stanovanje rasli su 3% na 16% od 2004. do 2014., što je zadnje razdoblje za koje postoje podaci. Za većinu europskih zemalja potrošnja kućanstava se prati godišnje, no hrvatski Državni zavod za statistiku to si ne može priuštiti. - piše Poslovni

Facebook komentari

hr Wed Nov 22 2017 19:15:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis

Pročitajte još . . .