Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5875d0b51eea8fa2e08b45a2/80
Foto: D.N.

Vaš najbolji izbor za grijanje i na ekstremno niskim vanjskim temperaturama

Iz tvornice renomiranog proizvođača predstavljamo Vam model Lomo Regular. Vaš idealan odabir za grijanje na niskim temperaturama

GREE obitelj iz dana u dan raste zahvaljujući tome što je klima uređaj proizveden u GREE tvornicama priznat od strane korisnika širom svijeta, njih čak preko 100 milijuna. Kreativnost, konstantno ulaganje u razvoj, inovacije i obuku zasposlenika glavni su temelji na kojima GREE gradi svoje poslovanje te osigurava kvalitetu svojih proizvoda zbog čega su postali uzor mnogim poduzećima širom svijeta.

Iz tvornice renomiranog proizvođača predstavljamo Vam model Lomo Regular. Vaš idealan odabir za grijanje na niskim temperaturama zadržava preko 90% nominalnog kapaciteta na temperaturi od -10°C te garantira pouzdan rad do -20°C i ne stvara probleme u defrostu kao tradicionalni klima uređaji. Kompaktan i moderan dizajn panela bijele boje sa 'skrivenim' ekranom ukomponiranim na panelu, niska potrošnja energije, tihi rad, 4 brzine ventilatora, 3D ispuh, neke su od karakteristika koje ovaj proizvod izdvajaju od konkurentskog.

Jedinica posjeduje elegantan LED ekranom za prikaz zadane temperature, kao i I-Feel mini senzor. I-Feel mini senzor nalazi se u bežičnom upravljaču te može osjetiti okolnu temperaturu u prostoriji i prenijeti signal natrag u unutarnju jedinicu na temelju kojeg unutarnja jedinica automatski prilagođava volumen i temperaturu ispuha kako bi se postigla maksimalna ugoda te istovremeno uštedjela energija.

Ovaj senzor kod grijanja je od posebne važnosti, bez njega klima uređaj očitava temperaturu na mjestu gdje je ona postavljena, dok hladni zrak struji u prostoru u kojem se boravi i ne zagrijava se dovoljno budući da do klima uređaja stiže informacija da je željena temperatura postignuta. Sa I-Feel senzorom takvih problem nema jer on do unutarnje jedinice šalje podatke o realnoj temperaturi na poziciji gdje se korisnik nalazi, osiguravajući na taj način adekvatnu toplinu i maksimalnu udobnost doma.

Kako bi zrak u kojem korisnik boravi bio što kvalitetniji, sigurniji i zdraviji, ova jedinica sadrži Cold Plasma ionizator te Catechin filter zraka. Cold Plasma ionizator uklanja preko 90% bakterija iz zraka (efektivna sterilizacija), rješava se neugodnih mirisa te poboljšava kvalitetu zraka s više negativnih iona kisika. Cold plasma generator otpušta plazmu (i pozitivnu i negativnu plazmu) u svaki kutak prostorije. Uslijed kemijske reakcije plazma uništava bakterije koje uzrokuju propadanje i trovanje hrane te uzrokuju simptome infekcija kod ljudi.

Catechin filter je filter napravljen iz zelenog čaja (prirodni materijali) koji efikasno uklanja 95% kancerogenih tvari i bakterija kao što su stafilokoki, streptokoki itd.

Stručnjaci iz Gree-a su se pobrinuli da svojim korisnicima omoguće dodatnu udobnost i zadovoljstvo na ekstremno niskim temperaturama. Za Lomo Regular razvili su i ugradili kao standardnu opremu KIT za rad na niskim vanjskim temperaturama, čak do -20°C. Lomo Regular krasi i mogućnost dodatne ugradnje Wifi globalnog sučelja koje omogućuje opcionalnu fleksibilnost i luksuz korisniku prilikom upravljanja klima uređajem jer korisnik tada klima uređajem može upravljati putem Smartphone-a, tableta ili računala s bilo kojeg mjesta na svijetu.

Facebook komentari

hr Wed Jan 11 2017 07:29:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/591c32e1b9e03ece108b4586/80
Foto: Poslovni.hr

Turisti i Splićani otkrili novo zanimljivo mjesto u gradu

U samo godinu dana, organiziranim izletima splitski 'škver' posjetilo je više od 1500 ljudi

S obzirom na to da je veliki interes domaćih i stranih gostiju za boravak u Splitu posljednjih godina, adventski slogan 'Split je hit, dođi u Split' može se primijeniti i na Brodosplit. U samo godinu dana, organiziranim izletima splitski 'škver' posjetilo je više od 1500 ljudi. - piše Poslovni.hr

Najbrojnije su osnovne, srednje škole i fakulteti iz Splita, ali i obrazovne ustanove iz Benkovca, Zadra, Dubrovnika, Brača, Korčule, Jastrebarskog i Zagreba. Mnoge su turističke agencije, domaće i strane u svoje programe uvrstile i posjet Brodosplitu, i njihov se broj iz godine u godinu stalno povećava. Najveći interes iskazuju gosti iz Slovenije, ali ima dolazaka iz Austrije, Francuske, Njemačke, Belgije, Švicarske i Češke, i u zadnje vrijeme zanimljivi individualni posjeti iz SAD-a, Brazila, Izraela i Poljske.

Na preko pola milijuna četvornih metara, kolika je kopnena površina splitskog brodogradilišta, moguće je kao rijetko gdje u Europi doživjeti i upoznati se s kompleksnošću procesa gradnje broda, od dopremanja materijala, rezanja čelika, izrade blokova, montaže na navozu, do porinuća i opremanja na opremnoj obali.

U dvosatnom obilasku posjetitelji se najprije upoznaju s modelima brodova, kojih je više od 70 sačuvanih u 'muzeju brodogradilišta', a potom se svima podijele zaštitne kacige i prošetaju se proizvodnim halama i razgledaju novogradnje. Oduševljenje brojnih posjetitelja izazivaju projekti izgradnje čeličnih brana za sprečavanje utjecaja plime na grad Veneciju i najvećeg jedrenjaka na svijetu, čije je porinuće zakazano za 10. lipnja ove godine.

Trebat će vremena za srediti dojmove, jer ono sve što su posjetitelji čuli o Brodograđevnoj industriji Split nije ni blizu dojmova koji se stekne unatoč tako kratkom posjetu. Najave dolazaka protežu se sve do jeseni, a tada nastupa i nova školska godina i sve popularnija terenska nastava u Brodosplitu.- piše Poslovni.hr

Facebook komentari

hr Wed May 17 2017 14:35:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/590a4273b47398726e8b4625/80
Foto: Zadarski list

Zadar je "pametniji" od New Yorka i Londona

Uz obično telefoniranje, građani Zadra ubuduće mogu bezbrižno plaćati kreditnim i debitnim karticama ponuđene usluge

U sklopu projekta Smart City Zadar - Pametni grad Zadar, u Zadru su postavljene prve pametne govornice u Hrvatskoj. Zamišljeno je da građanima i turistima služe kao izvor svih potrebnih lokalnih informacija uz niz inovativnih ICT usluga nove generacije. - piše Zadarski.hr

Hrvatski telekom morao je, zapravo, ispoštivati zakonsku obvezu postavljanja telefonskih govornica, ali su u međuvremenu obične govornice osnažili dodatnim sadržajima. Uz obično telefoniranje, građani Zadra ubuduće mogu bezbrižno plaćati kreditnim i debitnim karticama ponuđene usluge, i to zahvaljujući rješenju Hrvatske poštanske banke. Kako je rekao direktor Vendotela Samo Omerzel, ovim projektom Zadar je u trendu razvoja pametnih gradova, a trenutačno je ispred New Yorka i Londona, koji također transformiraju svoje javne telefonske govornice.

Do kraja tjedna bit će postavljeno ukupno 10 govornica na najprometnijim lokacijama u Zadru: na južnoj i sjevernoj strani autobusnog kolodvora, kod pošte na Relji, ispod volta kod mosta, kod Socijalnog, ispred Branimira pored mosta, pored DHM-a i kod Ferijalnog na Boriku. Pametne govornice će omogućavati besplatan pristup wi-fi mreži u krugu do 300 metara. Potrebno je samo jednom se logirati, ali je prema riječima direktora Omerzela, korištenje ograničeno na ukupno 24 sata mjesečno po jednom telefonu ili 30-ak minuta dnevno.

No na prvom testiranju, isprva nije radio pristup društvenim mrežama. Direktor Omerzel je to objasnio sigurnosnim protokolima, ali je kasnije, na otvoreno negodovanje novinara i prolaznika, pristup Facebooku proradio. Brzina uploada i downloada postupno će se povećavati, a kolika će u konačnici biti, nije mogao odgovoriti HT-ov voditelj projekta Pametni gradovi Igor Cerinski.

U pametnim govornicama građani i turisti moći kupiti parking karte te karte za međugradski prijevoz. Također, dostupni su im BitCoin, Simpa i BonBon Start paketi, mijenjanje papirnatih novčanica u metalne, telefonske kartice te bonovi za mobitele svih operatora, uz dodatnu mogućnost da se izravno na HT mobilni broj uplaćuje određeni iznos, a ponuda će uključivati raspon ostalih telekom i drugih proizvoda.

U digitalnoj trgovini mogao se kupiti samo višenamjenski USB kabel vrijedan 35 kn, kojeg je direktor Omerzel, nakon što je demonstrirao plaćanje svojom karticom, darovao zadarskom gradonačelniku Božidaru Kalmeti.  - piše Zadarski.hr


Facebook komentari

hr Thu May 04 2017 07:25:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/568d1d6a323d610a008b465e/80

Jeftiniji i odlični: Kineski se telefoni prodaju kao sumanuti

Kineski proizvođači telefona sve su popularniji i kod nas zbog niske cijene i dobrih performansi, a vodeći među njima su Huawei, Oppo i Vivo koji su rasli po više od 20 posto

Samsung i Apple i dalje su sigurni na vrhu ljestvice vodećih svjetskih proizvođača telefona, ali u odnosu na prošlogodišnje brojke oni gotovo da nisu imali rast, pišu 24 sata.

S druge strane, trojac kineskih divova koji slijedi na listi bilježi rast iznad 20 posto u odnosu na prošlu godinu i upravo oni su glavni razlog zbog čega je u prva tri mjeseca globalno isporučeno 4,3 posto više telefona nego u istom razdoblju lani. Pretvoreno u brojke, proizvođači su na tržište izbacili 347,4 milijuna uređaja, objavio je IDC. Huawei, Oppo i Vivo tako su rasli po 21,7, 29,8 i 23,6 posto, dok Samsung stagnira, a Apple ima rast od samo 0,8 posto. 

Huawei, koji je nedavno lansirao novi P10 telefon, navodi kako su veliki rast zabilježili upravo u segmentu top uređaja, kojima pripada P10 i Mate 9. Tako je u prvom kvartalu ove godine omjer telefona srednje i više kategorije povećan za 11 posto.

Facebook komentari

hr Wed May 03 2017 15:26:17 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/58f9dd03b4739807408b460f/80
Foto: Pixabay

U svijetu lani prodano 84.240 automobila, 5,6 posto više nego u 2015.

Svjetsko tržište automobila jače je nego ikada

Dok prodaja automobila u Hrvatskoj tavori na niskim granama (procjenjuje se da je tek 16.500 novih automobila lani završilo kod privatnih kupaca, a ostalo je išlo u reeksport, državne, javne i privatne tvrtke te rent-a-car), svjetsko tržište automobila jače je nego ikada, Na globalnoj razini kriza je odavni prošlost, u to više nitko ne sumnja (nažalost kod nas još ne). - piše autoportal

Prema procjenama koje je objavio Center Automotive Research (CAR), a potvrdilo istraživanje agencije JATO, u prošloj je godini u svijetu prodano ukupno 84.240.000 novih vozila. To je porast od lijepih 5,6 posto. U statistici koju navodimo i prezentiramo u tablici, riječ je o prodaji osobnih i lakih gospodarskih vozila zajedno, jasno i, na sjevernoameričkom tržištu, 'truckova' (kamioneta, odnosno pickupova). 

To je najbolji pokazatelj gospodarskih kretanja, odnosno stanja u svijetu. Prodaja automobila najbolji je pokazatelj, jer je povezana na proizvodnju automobila i ostale aktivnosti. Dobro je poznato da na jednog izravno zaposlenog u proizvodnji automobila otpada pet do sedam u pratećim djelatnostima. Onima koji upravljaju gospodarskim trendovima u svijetu to ne treba objašnjavati. 

Da nisu svi podjednako rasli, pokazuje podatak da je kinesko tržište automobila u prošloj godini povećano za čak 14 posto, s tendencijom daljnjeg rasta. Obećava i pozitivan trend na indijskom tržištu, s plusom od 8,4 posto. U gotovo općem blagostanju, 'crna rupa' bilo je južnoameričko tržište, gdje je kriza u punom jeku. Zabilježen je alarmantan pad tržišta od 12,4 posto. Cijeli članak pogledajte ovdje.

Facebook komentari

hr Fri Apr 21 2017 12:21:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis

Pročitajte još . . .