Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/53887545179942ed197b23ee/80
Foto: Paun Paunović / CROPIX

Blue Line: Blaževski i Baldasar pokušavaju spriječiti dobivanje veza za botel u Dubrovniku

Nakon samo nekoliko dana dobre suradnje Blaževski, koristeći kontakte iz splitske carine, pokušava utjecati i na Dubrovnik i onemogućiti dobivanje veza za brod-hotel u Dubrovniku

Henry Jorgensen, direktor kompanije Blue Line, u petak je optužio splitskog gradonačelnika Ivu Baldasara i ravnatelja Lučke uprave Split Milana Blaževskog da, nakon što su odbili projekt botela u Splitu, pokušavaju spriječiti dobivanje veza za brod-hotel u Dubrovniku. Splitska lučka uprava je prije mjesec dana odbila zahtjev za odobrenjem veza u Gradskoj luci za brod Dalmatia koji je trebao biti pretvoren u hotel uz obrazloženje da za to nema mjesta. Jorgensen tvrdi da ga je nakon toga kontaktirao dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić te da je na zajedničkom sastanku nadležnih službi dogovoreno da botel počne s radom u nedjelju, 1. lipnja. 

- Nakon samo nekoliko dana dobre suradnje Blaževski, koristeći kontakte iz splitske carine, pokušava utjecati i na Dubrovnik i onemogućiti realizaciju projekta. Razloge njihova ponašanja ne znamo, ali u interesu poreznih obveznika u Hrvatskoj je da se utvrdi je li u pitanju nesposobnost ili zloća. Svojim su ponašanjem nanijeli višemilijunsku štetu, narušili investicijsku klimu i ugled Splita i vjerujemo da će se njihovim motivima pozabaviti nadležna državna tijela, a mi ćemo zatražiti pravnu zaštitu zbog otežavanja uvjeta za poslovanje i porasta pripremnih troškova projekta - kazao je Jorgensen i napomenuo kako smatra da obrazloženje kako za botel nema mjesta u splitskoj luci nije opravdano jer je nudio da po potrebi izmjesti brod ispod Sustipana.

Blaževski je na ove optužbe odgovorio kako one samo pokazuju da je njihova odluka bila ispravna.

- Onaj koji ima argumente ne pribjegava uvredama i klevetama na osobnoj razini. Sadržaj njihovih optužni pokazuje samo to da je naša odluka bila ispravna - komentirao je Blaževski.

Jorgensen je istaknuo i kako su problemi za Blue Line počeli dolaskom Baldasara i Blaževskog na funkcije te da je Lučka uprava glavni razlog zbog kojeg ove godine na liniji Split - Ancona plove samo s jednim brodom.

- Pitanje je hoćemo li iduće godine uopće ploviti iz Splita. U slučaju povlačenja desetak će ljudi ostati bez posla na kopnu, ali na brodu imamo 35 hrvatskih pomoraca, a štetu će pretrpjeti i agencija koja radi s nama te trgovine u kojima vršimo nabavu. Carina je u prosincu prošle godine svojim nerazumljivim tumačenjem propisa uspjela otjerati Blue Line s remonta u splitskom brodogradilištu u Crnu Goru, čime je Splitu i Hrvatskoj također nanesena višemilijunska šteta, a sada traže milijunske garancije - zaključuje Jorgensen.

Ivo Baldasar odgovorio je da stvari o kojima priča Jorgensen nemaju nikakve veze s njim.

- Istina je da sam se dio života bavio pomorstvom, ali on je na sasvim pogrešnoj adresi. Svaki investitor je dobrodošao dok poštuje institucije, zakone i propise ove države. Po njegovoj reakciji mi se čini da to baš i nije tako i to više puta u dužem periodu, on pokazuje da se ponaša sasvim suprotno. Mislim da se ovdje radi o potpuno pogrešnoj poslovnoj odluci i da im je sada svatko kriv - rekao je Baldasar.

hr Fri May 30 2014 12:24:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d260d4729111c32ff8b4619/80

Splitski branitelji ljutiti zbog napisa o ustaškoj zastavi na dječjem igralištu: 'Potpiruju se podjele u društvu'

"USTAŠKA TROBOJNICA CIJELOG DANA 'ŠETA' PO SPLITSKOJ ULICI“, „Ilegalna trobojnica stoji na ogradi dječjeg igrališta u Splitu; Stanari se pitaju gdje je policija...“, samo su neki od bombastičnih i netočnih medijskih napisa kojima smo svjedočili od jučerašnjeg dana", započeli su branitelji svoje priopćenje medijima.

Splitski branitelji obratili su se medijima nakon jučerašnje objave o obješenoj ustaškoj trobojnici na dječjem igralištu, a njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

„Osim što su naslovi članka u potpunosti činjenično netočni, njihov sadržaj je zlonamjeran i koristi stvaranju dodatnih podjela u hrvatskome društvu.

Koja zastava je osvanula na splitskim Gripama? Osvanula je mala zastava s hrvatskim grbom koji ima prvo polje bijele boje, ista ona koju je prvi hrvatski predsjednik dr. Franjo Tuđman 1990. godine, nakon prvih višestranačkih i demokratskih izbora, ponosno podignuo pred prvim hrvatskim redarstvenicima koji su svoju prisegu vjernosti hrvatskoj domovini upravo polagali, također s istim takvim grbom na kapi. 

S istim onim grbom kojeg je predsjednik Tuđman 1990. godine nosio na svojoj lenti. S istim onim grbom koji se nalazio u službenoj upotrebi 1990. godine nakon prvih izbora, a brojni naši suborci su s tim grbom na kapi dali svoje živote u Domovinskom ratu. Danas, skoro tri desetljeća nakon prvih višestranačkih izborima nailazimo na jedinstveno stajalište svih većih medija u Hrvatskoj (koji nailaze na jedinstveno slaganje u medijima iz susjedne Srbije) kako se ustvari radi o ustaškom grbu (?!) iako se baš nijedno ustaško obilježje na toj zastavi ne nalazi.

Pozivamo sve one koji su očito 1990. godinu prespavali ili se te godine jednostavno nisu mogli odlučiti da još jednom promotre dokumentarne filmove i povijesne zapise iz tog razdoblja i revidiraju vlastite činjenično netočne i (nažalost) zlonamjerne stavove. 

Svi znamo koji je grb službeni grb Republike Hrvatske, kao i koja je službena zastava Republike Hrvatske, ali jednako tako smo upućeni u znakovlje i obilježja hrvatskoga naroda kroz cjelokupnu povijest, pa i na hrvatski grb iz 1990. na kojeg smo ponosni i kojeg smo s ponosom držali na svojim odorama i na našim kacigama. Apeliramo na novinarsku odgovornost i etiku da se ne potpiruju podjele u hrvatskom društvu i da se na znakovlje pod kojima su ginuli naši suborci ne baca ljaga. Nećemo dopustiti da se hrvatski grb zbog različite boje prvog polja sotonizira i proglašava nečim što on ni u kojem slučaju nije. Dopustimo li napad na taj hrvatski nacionalni simbol, pitamo se što je sljedeće? Hrvatska kuna ili možda hrvatska trobojnica?"


hr Mon Aug 19 2019 19:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/590ae303b47398de708b45c8/80
Foto: Pixabay

Ponovno se mijenjaju cijene goriva: Od ponoći jeftiniji benzin, a dizel još skuplji

Ove informacije donosi stranica cijenegoriva.info, a do sad su se pokazale točnima

Od ponoći nas opet očekuju promjene na benzinskim crpkama. 

Prema informacijama stranice cijenegoriva.info, koje su uglavnom točne, od sutra se očekuje pojeftinjenje benzina, a poskupljenje dizela. 

Tako bi spremnik od 50 litara benzina trebao pojeftiniti četiri kune, a spremnik dizela od 50 litara trebao bi biti skuplji za dvije kune. 

Prosječni spremnik autoplina LPG od 50 litara trebao bi biti jeftiniji za 2,5 kuna, piše RTL

hr Mon Aug 19 2019 17:02:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5cc8349229111cb0678b4579/80
Foto: PIXABAY

Kaos na autocestama: Pojačan je promet u smjeru mora

HAK vozače upozorava da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama

Pojačan je promet na većini cesta u smjeru mora i unutrašnjosti, a povremeno se vozi u kolonama uz zastoje.

Autocesta A1 Zagreb-Split-Ploče:

  • između naplate Lučko i čvora Karlovac u smjeru mora povremeno se vozi usporeno,
  • nakon prometne nesreće između čvorova Karlovac i Bosiljevo I (na 61. +800 km) u smjeru mora, vozi se u koloni oko 20 km,
  • pojačan je promet između čvorova Bosiljevo II i Novigrad u smjeru unutrašnjosti vozi se usporeno u kolonama,
  • na naplati Bosiljevo 1 u smjeru Zagreba kolona je oko 500 m.

Autocesta A3 Bregana-Lipovac:

  • zbog pojačanog prometa na zagrebačkoj obilaznici (A3) između čvorova Ivanja Reka i Lučko vozi se usporeno u kolonama uz povremene zastoje.

Istarski ipsilon:

  • zbog pojačanog prometa prema graničnim prijelazima Kaštel i Plovanija u smjeru Slovenije kolona koja se dijelom proteže na Istarski ipsilon je oko 2 km,
  • na čvoru Matulji u smjeru Rijeke kolona je oko 2 km.

Krčki most:

  • pred mostom u smjeru kopna kolona je oko 4 km u smjeru otoka kolona je od čvora Šmrika.

Jadranska magistrala (DC8):

  • zastoji su na prilazima turističkim središtima.
  • Zbog prometne nesreće prekinut je promet na raskrižju državnih cesta kod industrijske zone Stankovci (DC27 i DC59), a obilazno se vozi Jadranskom magistralom (DC8).

Vremenski su uvjeti povoljni za vožnju. Tijekom dana povremeno očekujemo pojačan promet na glavnim prometnicama u smjeru mora i unutrašnjost, osobito na autocestama: 

A1 Zagreb-Split-Ploče, A2 Zagreb-Macelj, A3 Bregana-Lipovac, A6 Rijeka-Zagreb, A7 Rupa-Diračje, zagrebačkoj (A3) i riječkoj (A7) obilaznici, Istarskom ipsilonu, Ličkoj (DC1) i Jadranskoj magistrali (DC8) te na prilazima turističkim središtima.

HAK vozače upozorava da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama.

hr Mon Aug 19 2019 13:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/56bc885f1441855f028b47fc/80

Mali Talijani otrovani ugljikovim monoksidom su stabilno

Stanje dvoje talijanske djece je stabilno, a njihovo liječenje se nastavlja
Djeca otrovana ugljikovim monoksidom u brodskoj nesreći na Hvaru stabilno su i mogla bi uskoro biti prebačena u Italiju. - piše HRT

Stanje dvoje talijanske djece je stabilno, a njihovo liječenje se nastavlja prema riječima dr. Branke Polić, s Jedinici intenzivne njege splitske Pedijatrije.

Od ranije je poznato da se četrnaestogodišnja djevojčica vratila svijesti i da je prebačena na običan odjel. Njezin petogodišnji brat je i dalje smješten u Jedinici intenzivnog liječenja.

Termin prebačaja u dječju kliniku u Rimu još nije poznat jer prvenstveno ovisi o stanju djece, kazala je dr. Polić.
hr Mon Aug 19 2019 13:47:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .