Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5ae9c3772af47f7f9b8b47e0/80

"Lito ide mala": Poznata fitness trenerica otkriva kako do uspješne linije u "zadnji čas"

Martina Boščić, osobna je trenerica koju na Instagramu prati preko 100 000 sljedbenika
"Lito ide mala", a s ovom uzrečicom polako se približavamo vrućim ljetnim danima i sunčanju na plaži. Neki su već krenuli put teretane, a neki su na putu do nje zastali i odustali. Kako bilo, odlučilo smo porazgovarati s fitness trenericom, Martinom Boščić, poznatijom kao Martina Boss na Instagramu. 

Martina je studentica odnosa s javnošću, a prije svega velika je ljubiteljica fitnessa i zdravog načina življenja. Oduvijek je vodila aktivan i zdrav život, a s dolaskom društvenih mreža svoj stil života počela je dijeliti s ljudima i tako postala inspiracija mnogima koji svakodnevno prate njene objave te im pomaže da što uspješnije dođu do željenog rezultata. 

Polako nam se bliži ljeto, svi u zadnji čas pokušavaju dotjerati liniju..Što biste preporučili onima koji su kasno počeli? Na što da se fokusiraju ako žele vidjeti rezultat?

- Fokus mora biti i na vježbanju i na zdravijoj prehrani. Rezultati izostankom jednog od ta dva segmenta će biti puno lošiji, s toga je moja preporuka tjedno odraditi minimalno 3-4 treninga i truditi se svakodnevno jesti zdravije, s više tekućine. Što se treninga tiče, kombinirati vježbe snage i cardio. 


Martina naglašava da je uloga prehrane velika, ne samo za izgled već prvenstveno za zdravlje.

Može li se uz vježbanje bez prehrane postići rezultat? Koliko treba biti uporan ako se ne vodi računa o prehrani?
- Ako osoba ne želi pretjerano voditi računa o prehrani, potrebno je pojačati trening i obrnuto. Ako osoba ne vježba i općenito se slabije kreće tijekom dana, potrebno je više pažnje posvetiti zdravijoj prehrani da bi postigla neke rezultate. 

Što vrijedi za one koji nemaju vremena vježbati? 
- U tom slučaju svi imamo mali slobodan kutak svog doma ili možda dvorišta, a uz par rekvizita (ali i bez) može se odraditi odličan trening i uz kontinuitet takvih postići super promjene! 

Koliko se rezultat može postići kućnim vježbanjem? Danas imaju brojne aplikacije na mobitelu koje navodno olakšavaju i pomoć su u vježbanju..Jesu li one dobar način za pomoć?

- Do jedne granice, svi možemo postići rezultate vježbajući kod kuće, uz par bučica, elastičnu traku i slično. Napretkom i savladavanjem svih tih vježbi i opterećenja, potrebno je ipak uložiti u nešto teže utege i učiniti naš trening izazovnijim jer lagan trening ne daje rezultate. 

Mislite li da društvene mreže, posebno Instagram na kojem svakodnevno možemo vidjeti zgodne i fit trenerice pozitivno utječe na djevojke? Postoji li mogućnost da se djevojke opterećuju na taj način?

- Društvene mreže i profili nas fitness trenera i modela mogu i izazivaju opterećenja kod drugih ljudi. Često čujem da bi netko želio izgledati poput mene ili dobiti slične rezultate. Tu uključujem onaj bitniji aspekt svog utjecaja na svoje pratitelje, a to je savjetovanje i razni tekstovi u kojima pišem da svatko mora izvući najbolje iz sebe, da smo svi individue i kao takvi trebamo ostati. Ne želim u ogledalu vidjeti nekoga drugoga, već najbolju verziju sebe! Trudim se ukazivati da je Instagram mjesto gdje je svima uvijek lijepo, nasmijani smo i pokazujemo najljepše iz svog života, ali u privatnosti nije baš sve tako rozo i u cvijeću. I toga svi moramo biti svjesni i mlađim generacijama ukazivati na isto. 

I za kraj, kako se najlakše motivirati još ovih par mjeseci prije plaže? 

- Ako vam vaš izgled radi komplekse, nezadovoljni ste kako trenutno izgledate i sretniji bi bili s par kila manje
(ili više), vrijeme je da poradite na tome i ovo ljeto šećete s više samopouzdanja! Korak po korak, svakim treningom i zdravim obrokom biti ćete bliži svome cilju.. samo naprijed! 

Što reći osim da krente ako još niste, a sa sobom u teretanu povedite motivaciju i dobro volju i eto rezultata. 
hr Wed May 02 2018 16:00:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5524d1b6d92d8638058b45ef/80

Žao nam je, ali stvar koju najviše koristite tijekom treninga je leglo bakterija

Ne perete je dovoljno često ni dovoljno detaljno.

Pogađate? Riječ je o bočici iz koje svako malo tijekom treninga popijete gutljaj vode. U toj istoj bočici često nosite zdrave napitke, smoothieje, čajeve i slično. No, čini se da je baš i ne održavate onako kako bi bilo poželjno. Barem tako tvrdi istraživanje provedeno 2018. godine u Brazilu.

Rezultati ovog istraživanja sugeriraju kako se na bočicama s vodom, osobito onima koje nosite u teretanu, može nalaziti puno više bakterija nego što mislite.

Uspoređeno je 30 čistih nekorištenih boca s 30 identičnih, ali korištenih i koje pripadaju sportašima. Pokazalo se kako je 83 posto korištenih boca kontaminirano, odnosno zagađeno. 

Najčešće pronađena bakterija je Zlatni stafilokok. On se najčešće nalazi u predvorju nosa, pazusima i preponama. U slučaju oštećenja kože ili sluznice, stafilokoki dospijevaju u tkivo i ondje mogu izazvati lokalnu infekciju.

Kako je istraživanje pokazalo, najčešći način prenošenja bakterija je dodirivanjem bočice prljavim rukama, a ne ispijanjem sadržaja iz nje. No, koliko god strašno zvučalo, istraživači naglašavaju da nema mjesta panici jer ove bakterije najčešće ipak neće uzrokovati probleme pošto im je ljudska koža prirodno stanište.

Ipak, koliko bi često trebali oprati svoju bočicu?

Kako su istraživači rekli za Runner's World, u idealnom slučaju trebalo bi je prati nakon apsolutno svakog korištenja, čak i ako se u njoj nalazila "samo" voda. Također, naglasili su kako je uvijek puno bolja opcija odabrati čelične, metalne ili staklene boce, a izbjegavati plastične. Naime, upravo se na plastičnim bocama lakše zadržavaju bakterije.

hr Thu Jan 17 2019 20:19:38 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/54f9f122b07835ba108b4850/80
Foto: Ilustracija Screenshot YouTube

Ispijanje gin tonica može ubrzati vaš metabolizam, otkrilo je istraživanje

Prema novom istraživanju objavljenom u časopisu Food & Nature, omiljeno piće mnogih, gin tonic, čini čuda za struk.

Istraživanje provedeno na latvijskom Sveučilištu Sigulda kaže da gin ubrzava metabolizam i pomaže tijelu brže sagorjeti kalorije, piše Index.

Grupa znanstvenika je za potrebe istraživanja rasporedila miševe u dvije skupine. Jedna je konzumirala gin, a druga vodu, pa im je mjeren potencijal sagorijevanja kalorija. Rezultat kaže: “Kod miševa koji su dobili gin uočeno je 17-postotno povećanje bazalnog metabolizma, dok kod miševa koji su pili vodu nije uočena promjena.”

“Ovo je dokaz da gin može imati učinak na mršavljenje”, kaže autorica studije, profesorica Thisa Lye.

Istraživanje sugerira da gin uzrokuje efekt takozvanog “naknadnog izgaranja” zbog kojeg tijelo sagorijeva kalorije i do sat vremena nakon konzumacije, odnosno dok jetra obrađuje alkohol, pa je krajnji rezultat ubrzanje metabolizma.

Ipak, autori kažu da je potrebno provesti još istraživanja kako bi se potkrijepila ova tvrdnja.

hr Thu Jan 17 2019 20:19:28 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5592314de69f4e07008b5c5b/80
Foto: Screenshot YouTube

Čak 40 posto žena misle da su prerano izgubile nevinost

Prva seksualna iskustva mogu utjecati na kasniji seksualni život te ne treba žuriti sa stupanjem u spolne odnose, savjetuju stručnjaci
Istraživanje koje je nedavno provedeno u Velikoj Britaniji na više od 3000 ispitanika pokazalo je da čak 40 posto žena i 26 posto muškaraca vjeruje da su prerano izgubili nevinost, piše Život i stil.

U istraživanju su sudjelovale osobe u dobi od 18 do 24 godine, a rezultati su pokazali da ih je većina svoje prvo seksualno iskustvo imala prije 18. rođendana.

Na pitanje zbog čega su se požurili stupiti u seksualne odnose, glavni je odgovor bio taj da su osjećali pritisak okoline. To je osjećalo 20 posto žena i 10 posto muškaraca. Danas bi učinili drukčije i pričekali dok zaista ne budu spremni.

"Svaka mlada osoba je drugačija. Neki 15-godišnjaci su spremniji stupiti u seksualne odnose od 18-godišnjaka", objasnila je voditeljica studije i profesorica reproduktivnog zdravlja Kaye Wellings. 

Wellings dodaje kako rezultati ovog istraživanja ukazuju na potrebu boljeg seksualnog odgoja u školama koji bi se među ostalim trebao sastojati u učenu komunikacije s partnerom i osvještavanju vlastitog dostojanstva. 

hr Thu Jan 17 2019 20:19:15 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c06dd190e493871388b458c/80
Foto: HRT

Poznata su imena finalista Dore 2019: Uz većinom mlade pjevačke nade sreću će okušati i Lidija Bačić

Poznati su finalisti Dore, njih 16, koliko će ih se natjecati na izboru za hrvatskog predstavnika za Pjesmu Eurovizije.
Dora će se održati u Opatiji 16. veljače u Sportskoj dvorani Marino Cvetković. Među izabranima su i neki pjevači javnosti poznatiji iz popularne HRT-ove emisije 'A strana', a od afirmiranijih imena ističu se Luka Nižetić, Lidija Bačić, Bojan Jambrošić i Danijela Pintarić, piše tportal.

Stručni ocjenjivački sud u sastavu Ivana Vrdoljak Vanna, Antonija Šola, Zlatko Turkalj Turki, Igor Geržina, Ante Pecotić, Zlatko Gal i predsjednik žirija Željen Klašterka u protekla dva dana preslušao je sve pjesme koje su pristigle na natječaj. Imena finalista objavljena su u četvrtak u podne na web stranici Dore.

Listu donosimo prema abecedom redu naziva pjesama:

1. ALL I REALLY WANT (E. Lovrić – E. Lovrić – E. Lovrić/O.Dešić) – ELIS LOVRIĆ

2. AMORERO BRUTALERO (B. Mihaljević – M. Mihaljević – B. Mihaljević) – LUKA NIŽETIĆ

3. BACK TO THE SWING (T. Hrelec – T. Hrelec – T. Hrelec) – GELATO SISTERS

4. BROD BEZ IMENA (E. Botrić/M. Šimac – M. Šimac – E. Botrić) – 4 TENORA

5. DON'T GIVE UP (P. Martinjak – P. Martinjak/M. Johansson – P. Martinjak) – BETA SUDAR

6. I BELIEVE IN TRUE LOVE (D. Rapotec Ute – T. Bon/B. Brunović – D. Rapotec Ute) – BERNARDA BRUNO

7. INDIGO (T. Huljić – V. Huljić – L. Škaro/T. Huljić) – DOMENIKA

8. IN THE SHADOWS (M. Matijević Sekul/M. Kolarić/B. Kolarić – M. Kolarić/M. Matijević Sekul/B. Kolarić – M. Matijević Sekul) - MANNTRA

9. NE POSTOJIM KAD NISI TU (M.D. Rus – M.D. Rus – M.D. Rus/M. Blum) – JURE BRKLJAČA

10. REDEMPTION (A. Björkman/A. Pupavac/K. Persson/E. Gagro – A. Pupavac - A. Björkman/A. Pupavac/K. Persson/E. Gagro) – EMA GAGRO

11. TEBI PRIPADAM (I. Ivanović/M. Vojvodić – I. Ivanović/M. Vojvodić – I. Ivanović/M. Vojvodić) – LEA MIJATOVIĆ

12. TEK JE POČELO (D. Dumančić – Fayo – B. Đurđević) – LIDIJA BAČIĆ LILLE 13. TELL ME (J. Bosančić – J. Bosančić – J. Bosančić/A. Devčić/H. Domazet) – JELENA BOSANČIĆ

14. TOWER OF BABYLON (T. Huljić – V. Huljić/I. Huljić –L. Škaro/T. Huljić) – LORENA BUĆAN

15. THE DREAM (J. Houdek – J. Houdek/C. Mason/A. Čubrić – I. Škunca/F. Gjud) – ROKO BLAŽEVIĆ

16. VRIJEME PREDAJE (A.T. Eterović – L. Čeči Baksa – A.T. Eterović) – BOJAN JAMBROŠIĆ i DANIJELA PINTARIĆ

Odabrane su, također, dvije rezerve:

1. rezerva: DON'T SAY YOU LOVE ME (S.S. Skansi – S.S. Skansi/A. Šerić – S.S. Skansi) - TONKA

2. rezerva: NISAM TO ŠTO ŽELE (K. Verson – K. Verson – S. Pasarić) – KIM VERSON

hr Thu Jan 17 2019 15:47:08 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .