Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5856ef231eea8f24668b461e/80
Foto: Danica Buškain

Omiški Božićni grad uz koncert Mjesnog odbora i degustaciju vukovarskog čobanca

Kroz protekla 4 tjedna na pozornici na omiškom trgu Stjepana Radića izmijenilo se puno udruga i kulturnih institucija koji su zajedničkim snagama uveličali omiška javna događanja prije Božića

Na trgu Stjepana Radića u Omišu četvrti vikend zaredom organizirana su adventska događanja. Tako su u subotu popodne nastupila djeca Dječjeg vrtića Potočić iz Omiša, a nastupili su i mladi akedemski glazbenici Antonija Škorput i Maja Čorić iz Dramskog studija Ilirik. Izvedena je adventska šansona Ivone Mandić uz gitarsku pratnju Josipa Grgantova u organizaciji Prokulture Split i Kuće jezika i kulture Omiš. Nakon toga upriličena je premijera prvog omiškog baleta Centra za kulturu Omiške pahuljice. Uslijedio je koncert udruge Glazbeni talenti pod ravnanjem Teane Kovačević.

Omišani su mogli odgledati i dramsku predstavu "Sveti Nikola i internetski vragovi" Merice Spain i Dramskog studija Lokva Rogoznica. Nakon toga nastupila je plesna skupina Korak po Korak, a Gradska glazba Omiš izvela je svoj adventski program.

Kao veliko finale popodnevnog programa uslijedila je degustacija tradicionalnog vukovarskog jela čobanac za sve okupljene. Degustaciju su organizirali Grad Omiš i HVIDRA.

Navečer, u 22 sata, otvoren je omiški Božićni grad i to koncertom grupe Mjesni odbor.

Tako se kroz protekla 4 tjedna na pozornici na trgu izmijenilo puno udruga i kulturnih institucija koji su zajedničkim snagama uveličali omiška javna događanja prije Božića.

Sam Božićni grad organizirale se udruge Agape, Volim Omiš i planinarsko društvo Imber pod pokroviteljstvom TZ Omiš i Grada Omiša, a popodnevni dio organizirali su TZ Omiš i Centar za kulturu.

Foto: Danica Buškain





Facebook komentari

hr Sun Dec 18 2016 21:20:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d39531eea8f2b068b45dc/80
Foto: ebay

Zašto satovi u reklamama gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme?

Postoje čak dva odgovora...

Ako ste pomislili kako satovi u reklamama sasvim slučajno gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme, otprilike 10 sati i 10 minuta ili pak 2 sata i 50 minuta, gadno ste se prevarili. Naime, riječ je o dobro osmišljenom marketinškom triku. 

Kako se naziv proizvođača najčešće nalazi na gornjem dijelu sata, smještanjem kazaljki upravo u taj položaj najlakše je istaknuti marku sata i time potaknuti potencijalne kupce na kupnju. 

Točnije, one savršeno uokviruju ime proizvođača. Osim toga, postoji i teorija kako ovako raspoređene kazaljke kupce podsvjesno asociraju na smajlić i tako izazivaju njihove pozitivne reakcije. 

Koja god teorija bila točna, nemoguće je ne složiti se kako je riječ o genijalnom triku, zar ne?

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 10:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587cf2f71eea8f3c028b462c/80

Teško utonete u san? Ovih 5 napitaka pomoć će vam zaspati!

Kofeinski napici i alkohol neprijatelji su sna i u večernjim satima najbolje ih je izbjegavati. Kao protuteža, postoji niz napitaka koji djeluju upravo suprotno, opuštaju i pomažu ti utonuti u san.

1. Toplo mlijeko je drevni napitak za liječenje nesanice. Tajna leži u činjenici da mlijeko sadrži aminokiselinu triptofan koja se u tijelu transformira u hormon serotonin, nužan za dobar san.

2. Smoothie od banane, smiksajte jednu manju bananu, šalicu zobenog mlijeka i čajne žličice meda osigurat će magnezij, kalij i ponešto vitamina B skupine koji će doprinijeti sveukupnom opuštanju.

3. Čaj od matičnjaka se zbog svog umirujućeg djelovanja koristi kao pomoć pri nesanici već stotinama godina.

4. Sok od višanja je pravi adut protiv nesanice budući da predstavlja najznačajniji prehrambeni izvor melatonina. Prema istraživanju objavljenom u časopisu Journal of MedicinalFood uzimanje 250 mililitara soka od višnje ujutro i navečer tijekom 2 tjedna značajno je smanjilo intenzitet nesanice u odnosu na kontrolnu skupinu.

5. Čaj od kamilice i lavande ima arome koje će te sigurno opustiti. Zanimljivo je da istraživanja pokazuju da već sam miris lavande umiruje i čak djeluje sedativno. Ako želiš vratiti vitalnost, saznaj kako ti bijeli čaj u tome može pomoći, prenosi N1.

Facebook komentari

hr Mon Jan 16 2017 21:50:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d147e1eea8ff6ff8b4678/80
Foto: samhacker.com

Ovo je najčešća lozinka na računalu

Kompanija "Keeper" otkrila je, nakon analize 10 milijuna internetskih računa širom svijeta, da je najpopularnija lozinka ona koja se najlakše pamti - "123456"

Iz "Keepera" dodaju da je riječ o "najnesigurnijoj lozinci", koja se istovremeno najviše koristila u 2016. godini.

Druga najpopularnija lozinka je "123456789", zatim "qwerty". Na četvrtom mjestu najviše se koristi "12345678", a na petom "111111". Među najkorištenijim šiframa su i riječi "password" (lozinka) i "google".

- Ovo su zapanjujuće činjenice budući da smo pod stalnom prijetnjom od hakerskih napada, koji lozinke mogu dekodirati u sekudi. Internetski operateri koji dozvoljavaju ovako nesigurne lozinke ili su bezobzirni ili lijeni. Većina lozinki u sebi ima najmanje šest znakova, što je vrlo nesigurno - navodi se u priopćenju "Keepera".

Stručnjaci procjenjuju da 60 posto ljudi u svijetu koristi jednu lozinku za više računa, uključujući i lozinke za mobilne telefone, PIN-ove na karticama, šifre za emailove, društvene mreže, internetsko bankarstvo i drugo.

Facebook komentari

hr Mon Jan 16 2017 20:10:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d0ad11eea8f2b068b456d/80
Foto: Promo fotografije

Splitski slavuj Lovre Lučin snimio spot za pjesmu "Samo da znaš"

Pjesma je već rado emitirana na mnogim hrvatskim radio postajama, a ovim spotom je i vizualizirana
Snimljen je spot za pjesmu "Samo da znaš" koju će na Zagrebačkom festivalu 27. siječnja otpjevati mladi splitski pjevač Lovre Lučin.
Spot autorski potpisuju Sina Jakelić i Karlo Ljubica.

Talentirani Lovre prvi put nastupa na Zagrebačkom festivalu, te sa skladateljem i producentom Tomislavom Mrduljašem započinje suradnju u želji pronalaženja glazbenog puta na kojem će dati ono najbolje od sebe.
Pjesma je već rado emitirana na mnogim hrvatskim radio postajama, a ovim spotom je i vizualizirana, te možete pogledati kako to mladi splitski pjevač uz zanimljivu režiju izvodi...


Facebook komentari

hr Mon Jan 16 2017 19:02:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .