Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5c77b9870e4938f2bd8b4718/80

FlixBus promovira hrvatske proizvode: Domaći proizvodi u europskim autobusima

FlixBus podržava domaće proizvođače te koristi svoju široku mrežu autobusnih linija za predstavljanje domaćih proizvođača. Nakon suradnje s Combisom i promocije hrvatskih turističkih destinacija u FlixBusu, slijede “Vrsna“ čokolade iz domaće proizvodnje.
FlixBus kao najveći autobusni prijevoznik u Europi zadužen je za sigurno, udobno i povoljno putovanje. Ono što se ističe kod FlixBus autobusa jest preko 120 milijuna putnika u svega 5 godina te mreža autobusnih linija od 2000 destinacija kroz 28 europskih država koju se lokalnim djelovanjem nastoji iskoristiti u promociji domaćih destinacija i domaćih proizvoda.

Tako se na europskim cestama mogu sresti FlixBus autobusi s motivima hrvatskih gradova, izabrati, isplanirati i rezervirati izleti još za vrijeme vožnje zahvaljujući suradnji stvrtkom Combis, dok će se ovog vikenda moći iskušati i čokolade domaćeg proizvođača čokoladnih delicija obitelji Reizl iz Sesveta, Vrsna čokolade.

- S obzirom na to da smo globalni brend, ali s utjecajem regije u kojoj djelujemo u interesu nam je iskoristiti ovu široku europsku mrežu linija s brojnim putnicima i turistima za lokalnu promociju naših destinacija, ali i promociju hrvatskih domaćih proizvoda. Upravo smo se u ovoj kombinaciji pronašli s obitelji Reizl koja će najfinije čokolade iz domaće proizvodnje ponuditi putnicima na degustaciju, a time i stranim turistima koji se zateknu u autobusu usmjeru Zadra i Splita.˝ - izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću FlixBusa.

Vrijeme provedeno u autobusu koristimo za promociju hrvatskog turizma

Novom suradnjom, zahvaljujući Franu i obitelji Reizl, vlasnicima privatne proizvodnje čokoladnih delicija u Sesvetama pod imenom Vrsna čokolade, putnicima FlixBusa ovog će se vikenda 2. i 3. ožujka omogućiti degustiranje nekih od najboljih domaćih čokolada.

Ručno pripremljena i obrađena čokolada stopljena s domaćim sastojcima poput lavande, meda ili cvijeta soli čeka u FlixBusu domaće putnike, ali i turiste koji se nađu na putu. Ruby čokolada, najnoviji tip čokolade u svijetu koji se po prvi puta pojavio u Hrvatskoj zahvaljujući upravo Vrsna čokoladama, uz mliječnu i tamnu čokoladu bit će u izboru čokoladnih delicija.

Predivnom rozom bojom, Ruby čokolada osvaja i svojim osebujnim i voćastim okusom koji dolazi iz kakaa Ekvadora, Obale Bjelokosti i Brazila. 

- Drago nam je što ćemo s FlixBusom, osim do mnogih lijepih destinacija, svakoga tko kuša naše proizvode provesti i uvesti u fini svijet pomno probranih hrvatskih čokolada i okusa koje sa sobom nose. Osim što će moći isprobati neke od naših čokolada, putnici će moći odmah i naručiti svoje čokolade putem online prodaje. ˝ - izjavio je Fran Reizlvoditelj proizvodnje Vrsna čokolade.
hr Thu Feb 28 2019 11:36:48 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5da0dc7f29111c4bb08b4581/80

Dani hrvatskog turizma: Nagrađene tvrtke i pojedinci iz Splitsko-dalmatinske županije

Od 2. do 5. listopada održani su Dani hrvatskog turizma

Među nagrađenima i nominiranima na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma, najvećem skupu turističkih djelatnika u Hrvatskoj, koji su od 2. do 5. listopada održani u Slavoniji, brojne su tvrtke i pojedinci iz Splitsko-dalmatinske županije.

Tako je nagrada Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku pripala splitskom Hotelu Radisson Blu Resort & Spa za najbolji hotel s 4 zvjezdice.

Posebno priznanje za izniman doprinos turizmu Republike Hrvatske dobio je Vinko Prizmić, utemeljitelj Hrvatske gorske službe spašavanja. Prizmić je pročelnik HGSS-a punih 47 godina te je osobno sudjelovao, na terenu organizirao ili koordinirao čak 2.000 akcija spašavanja. 

U kategoriji Čovjek - ključ uspjeha vatrogascem godine je proglašen Tomislav Domančić iz Dobrovoljnog vatrogasnog društva Supetar.

Da se Splitsko-dalmatinska županija uvijek nalazi među najboljima dokazuju i brojne nominacije. Drugi u Hrvatskoj su tako bili Ocan Sailing House iz Splita u kategoriji charter kompanija, Calvados Club Luxury Travel iz Splita u kategoriji srednjih putničkih agencija, splitski Hotel Park u kategoriji gradskih hotela te Hotel Vestibul Palace u kategoriji Stories hotela. Splitska Aci marina treća je najbolja srednja marina u Hrvatskoj.

- Ponosni smo na sve nagrađene i nominirane iz Splitsko-dalmatinske županije, potvrda je to da se rad, trud i ulaganje u kvalitetu uvijek isplate i ne ostaju neprepoznati. ŽK Split čestita svojim nagrađenim članicama kao i iznimnim pojedincima, te svima želi uspješan daljnji rad. - poručio je predsjednik HGK – Županijske komore Split Joze Tomaš.

hr Fri Oct 11 2019 21:48:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c55b4260e493847968b461d/80
Foto: Pixabay

Nikad bolja godina: Split iza sebe ima devet najboljih mjeseci turističkog prometa

Split iza sebe ima devet najboljih mjeseci u turističkom prometu ikada u kojima ga je posjetilo 837.125 tisuća gostiju sa gotovo 2,5 milijuna turističkih noćenja. Rezultat je to kojim je Split lanjsku najbolju turističku godinu nadmašio za cijelih 8 posto u broju posjeta gostiju, a broj njihovih noćenja veći je za 9 posto od lanjskoga.

Split je tako u prvih devet mjeseci ove godine za mjesto svojeg odmora odabralo čak 67 tisuća gostiju više nego lani. Takvom uspješnom rezultatu doprinio je i odličan turistički rujan u kojemu je Split posjetilo 120.584 gosta koji su zabilježili 337.868 noćenja, čime je grad Split u rujnu posjetilo 4 posto više gostiju koji su ostvarili 5 posto više noćenja.

Turistički promet Splita u prvih devet ovogodišnjih mjeseci razlikuje se od svih ostalih u Hrvatskoj i po tome što je Split jedini grad kojemu su Amerikanci tijekom cijele godine na prvom mjestu po broju posjeta. Tako ih je samo u rujnu stiglo gotovo 18 tisuća, dok je ukupno ove godine Split ugostio tek nešto malo manje od 100 tisuća turista iz SAD-a, kojima je Split neizostavno mjesto kod dolaska u Hrvatsku.

Radi se o potrošačima koji po posljednjim istraživanjima troše oko 160 eura dnevno na putovanju kod nas, odsjedaju u skupljem smještaju, a u Splitu se zadržavaju duže nego drugdje. Poznato je, naime, da Amerikanci na svojim putovanjima u Europi u pojedinoj destinaciji ostaju tek jednu noć, dok su u Splitu u dosadašnjem dijelu godine bili 2,4 noći u prosjeku. Više od tri dana se u Splitu zadržavaju gosti iz Velike Britanije koji su na drugom mjestu po brojnosti i do sada ih je bilo oko 90 tisuća koji su imali oko 300 tisuća noćenja u Splitu. Po dosadašnjem turističkom prometu u Splitu slijede Francuzi, Nijemci pa Australci, te Španjolci i Talijani.

Na početku listopada, rezervacije dolazaka i još uvijek puni avio-letovi prema splitskoj zračnoj luci iz više od stotinu europskih odredišta, potvrđuju da je Split jednako zanimljiv u svim godišnjim dobima, a gosti koji stižu idućih dana moći će uživati u brojnim zabavnim,kulturnim  i sportskim manifestacijama. 

Među njima je posebno zanimljiv Split Gourmet Expo– gastroizložba splitskih restorana, konoba i hotela na splitskoj Rivi, gdje će se postaviti izložbeni stol na kojem će svaki ugostitelj predstaviti hladno predjelo, glavno jelo te desert, a nakon ocjenjivanja moći će ih besplatno kušati svi posjetitelji.

Slijedi Splitgraphic, 9. međunarodni bijenale grafike uz izložbu japanskog umjetnika i grafičara Yoshia Imamure u Salonu Galić, a Dani klasične gitare objedinit će koncerte vrhunskih umjetnika, predavanja i predstavljanje hrvatskog glazbenog stvaralaštva za gitaru.

hr Wed Oct 09 2019 17:41:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d9a16b329111ceda48b45e7/80
Foto: Screenshot YouTube TEDxStockholm

Aviokompanije imaju velik razlog za brigu: 'Gretin efekt' prepolovit će rast prometa u avioprijevozu

Švicarska banka UBS u nedavnoj analizi prognozira da će godišnji rast broja letova u Europskoj uniji iznositi svega 1,5 posto.

Rastuća svijest o klimatskim promjenama čije je globalno "zaštitno lice" postala švedska tinejdžerka Greta Thunberg prepolovit će rast broja putnika u zračnom prijevozu idućih godina, a time će se negativno odraziti i na prodaju zrakoplova, procjenjuju analitičari.

Prema istraživanju koje je tijekom srpnja i kolovoza provedeno na 6000 ispitanika na Zapadu, svaki peti putnik iz SAD-a, Francuske, Velike Britanije i Njemačke otkazao je barem jedan let zrakoplovom u posljednjih godinu dana zbog zabrinutosti utjecajem zračnog prijevoza na emisije ugljičnog dioksida, piše Poslovni.hr

Raste udjel
Istraživanje je također pokazalo da je udjel ispitanika koji razmišljaju o izbjegavanju zračnog prijevoza zbog tog razloga porastao na 27 posto. Još u svibnju udjel je iznosio 20 posto. Komercijalni letovi odgovorni su za dva posto globalnih emisija ugljičnog dioksida te za 12 posto unutar prometnog sektora, pokazuju podaci Akcijske skupine zračnog prijevoza koje prenosi Reuters.

Da "Gretin efekt" ima utjecaja među mladima svjedoči i primjer 25-godišnje Emme Kemp, zaposlenice britanske zaklade za borbu protiv klimatskih promjena 10:10. Kako je izjavila Reutersu, prošloga ljeta odlučila je da na odmor u Italiju i Hrvatsku neće ići zrakoplovom, već je odabrala prijevoz autobusom, vlakom i trajektom. Ako se ovakvi trendovi nastave, zrakoplovne kompanije i proizvođači zrakoplova imaju razloga za brigu, iščitava se iz analize švicarske banke UBS objavljene ovoga tjedna. 

UBS očekuje da će broj letova u Europskoj uniji rasti svega 1,5 posto godišnje što je upola manje nego što predviđa Airbus. Smanjenje broja putnika koji se počinju okretati željezničkom i brodskom prijevozu moglo bi predstavljati snažan udar na proizvođače zrakoplova. Nakon što je Greta Thunberg na zasjedanje UN-a u New Yorku otputovala jedrilicom preko Atlantika čime je - kako je rekla - smanjila svoj ugljični otisak, u njezinoj domovini skovana je riječ "flygskam" koja u slobodnom prijevodu znači "sram zbog letenja".

Pad broja putnika
Skandinavska zrakoplovna kompanija SAS ove godine bilježi pad putničkog prometa od dva posto dok operateri zračnih luka u Švedskoj tvrde da je broj putnika na domaćim letovima smanjen za devet posto. Za takve rezultate odgovoran je "flygskam", smatraju u tim kompanijama. Inače, trend izbjegavanja prijevoza zrakoplovom u Švedskoj je začet još 2017., a pokrenuo ga je glazbenik Staffan Lindberg.

Trend sve više prepoznaje i tamošnji korporativni sektor. Primjerice, Klarna Bank odlučila je smanjiti broj letova u službene svrhe svojih zaposlenika, pa njezini zaposlenici za putovanja unutar Europe moraju potražiti druge vrste prijevoza. Trend izbjegavanja zračnog prijevoza širi se i izvan švedskih granica. Tako je njemačka vlada najavila da će s jedne strane porezno opteretiti aviokarte, a s druge će uvesti olakšice za putovanje vlakom kako bi željeznički prijevoz učinila priuštivijim.

hr Sun Oct 06 2019 18:30:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d98476c29111c07a18b460e/80
Foto: Ministarstvo turizma

Dodijeljene nagrade za najbolje od najboljih: "Turizam svake godine čine sve kvalitetnijim, inovativnijim i zanimljivijim"

Ovom dodjelom nagrada su zaključeni Dani hrvatskog turizma u Slavoniji, a na manifestaciji je sudjelovalo preko tisuću sudionika iz hrvatskog turističkog sustava te iz poslovnog i društvenog života
Sinoć u Osijeku dodijeljene su nagrade za najbolje od najboljih u turizmu, u kategorijama: Turistička destinacija; Nagrada za održivi turizam; Plaža; Turistički događaj; DMK putnička agencija; Restoran; Marina; Kamp; Hotel; Nagrada „Anton Štifanić“ za tvrtke/ustanove, te za pojedinca, kao i za životno djelo i posebno priznanje za izniman doprinos turizmu RH

Nagrade su uručili predsjednica RH Kolinda Grabar-Kitarović, predsjednik Hrvatskog sabora Gordan Jandroković, predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović.

- Hrvatska je danas jedna od najpopularnijih svjetskih turističkih destinacija, a taj uspjeh rezultat je rada svih turističkih djelatnika, svih domaćina i onih koji čine turizam boljim. Stoga bih ovim putem želio čestitati svima, a posebno nagrađenima, što hrvatski turizam svake godine činite sve kvalitetnijim, inovativnijim i zanimljivijim. Kako bismo osigurali dugoročan uspjeh hrvatskog turizma moramo se kontinuirano unapređivati i zato su Dani hrvatskog turizma, kao najveći skup dionika u hrvatskom turizmu, odlična prilika da se osvrnemo na dosadašnje rezultate, razmijenimo iskustva, razgovaramo o novim idejama i trendovima u svijetu turizma. 

Vjerujem da ćemo kroz zajedničko djelovanje i suočavanje sa svim izazovima u budućnosti i dalje obarati rekorde te učiniti hrvatski turizam još konkurentnijim, još otvorenijim i ispunjavajućim za svakog posjetitelja. - istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli prilikom dodjele nagrada.

"Naša zemlja uživa status respektabilne turističke destinacije"

- Svečana dodjela nagrada u sklopu Dana hrvatskog turizma predstavlja možda i najvažniji dio jer tako dodatno naglašavamo važnost i doprinos svih turističkih djelatnika u ostvarenju dosadašnjih rezultata na koje je ponosan cjelokupni hrvatski turistički sektor. Naša zemlja danas uživa status respektabilne turističke destinacije koja iz godine u godinu zadržava pozitivne trendove rasta, što je rezultat nesebične predanosti i rada naših ljudi. Iskrene čestitke upućujem svim nagrađenim i nominiranim, a sve turističke djelatnike pozivam na nastavak ovog zajedništva i u nadolazećoj nam 2020. turističkoj godini. - izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

- Iznimno me veseli što ćemo 23. put dodijeliti nagrade „Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku“, kojima nagrađujemo najbolje od najboljih u domaćem turizmu. Dobitnike određujemo prema kvaliteti i poslovnim pokazateljima, ali temelj su te kvalitete i uspjeha ljudi. Najveće bogatstvo koji naši gosti nose iz Hrvatske nisu fotografije prirodnih ljepota, već uspomene na dobar provod koje im stvarate vi - domaćini. Vaša gostoljubivost, osmijeh i srdačnost čine razliku i stvaraju doživljaj Hrvatske kojem nitko ne može konkurirati. Ove rekordne brojke kojima se rado hvalimo svake godine, plod su vašeg rada. Zato se ne bojim za budućnost našeg turizma jer je ključ njegova uspjeha u vašim rukama, a vi ste se uvijek iznova dokazali kao faktor koji čini razliku. - rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.

Ovom dodjelom nagrada su zaključeni Dani hrvatskog turizma u Slavoniji, a na manifestaciji je sudjelovalo preko tisuću sudionika iz hrvatskog turističkog sustava te iz poslovnog i društvenog života.
hr Sat Oct 05 2019 09:34:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis

Pročitajte još . . .