Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/587f38da1eea8f97098b45f6/80
Foto: Marko Dušak

Posjetite Sajam vjenčanja u Mall of Split 21. i 22. siječnja i osvojite vjenčani outfit za dan iz snova!

Sajam vjenčanja Split otvara svoja vrata 21. i 22. siječnja u Mall of Split i poziva sve buduće mladence na sudjelovanje u Kreativnom natječaju Osvojite vjenčani outfit za dan iz snova! Kao zaljubljeni par fotografirajte se ispred Kissing Bootha tijekom održavanja Sajma, pošaljite nam svoj kreativni foto uradak i osvojite najam vjenčane haljine, make- up i frizuru za mladenku te odijelo za mladoženju! Čarobni outfit za mladence – dar najkreativnijem zaljubljenom paru na Sajmu vjenčanja u centru Mall of Split

U potrazi ste za savršenom vjenčanicom, vjenčanim make-upom i frizurom te odijelom za vaš dan iz snova? Sajam vjenčanja u Mall of Split je savršeno mjesto za vas! Najkreativnijem zaljubljenom paru – budućim mladencima koji se fotografiraju ispred Kissing Bootha tijekom održavanja Sajma i pošalju kreativni foto uradak do 25. siječnja 2017. darovat ćemo najam vjenčane haljine by La Perla Split u vrijednosti od 5000 kuna, make up by Ana Grgić, frizuru by salon Dalila i muško odijelo by Galileo (sako i hlače). Kao zaljubljeni par pozirajte i fotografirajte se što kreativnije ispred Kissing Bootha tijekom trajanja Sajma vjenčanja u Mall of Split 21. i 22. siječnja, pošaljite fotografiju u Inbox Facebook Fun Page portala Story.hr https://www.facebook.com/Story.hr/?fref=ts s osobnim podacima (ime i prezime osoba na fotografiji, adresa i kućni broj osoba na fotografiji, broj telefona osoba na fotografiji) do 25. siječnja 2017. godine. Imena pobjednika proglašavamo na mrežnoj stranici www.story.hr 27. siječnja 2017. godine. Više o pravilima Kreativnog natječaja Osvojite vjenčani outfit za dan iz snova saznajte ovdje.

Sajam vjenčanja u centru Mall of Split nudi samo najbolje iz svijeta vjenčanja

Deveti put zaredom Sajam vjenčanja otvorit će svoja vrata u Splitu, 21. i 22. siječnja, u prizemlju trgovačkog centra Mall of Split. Osim u raznovrsnoj ponudi brojnih izlagača, posjetitelji splitskog Sajma vjenčanja uživat će i u četiri modne revije etabliranih dizajnera, modnih kuća i salona vjenčanica, kao i u mnogobrojnim popratnim sadržajima poput cvjetnih radionica, degustacija torti i slastica te vrijednim nagradama u humanitarnoj tomboli i sajamskim popustima.

Devetnaest godina tradicije dokaz je uspješnosti i kvalitete projekta koji s velikom ljubavlju tvrtka Adria Media Zagreb organizira u četiri grada u Hrvatskoj: Opatiji, Osijeku, Splitu, i Zagrebu. Vjenčanja su prilika mladencima da pokažu kako su kao par odabrali novi smjer, obiteljima i prijateljima da podrže odluku dvoje ljudi, a profesionalcima unutar vjenčane industrije da dokažu koliko su odlični u onome što rade. Stoga Sajam vjenčanja i ove godine obiluje kreativnim idejama, pozitivnom energijom i druženjem pa ne sumnjamo kako će biti odličan izbor budućim mladencima prilikom kreiranja vjenčane svečanosti. Posebna gošća na subotnjoj gala modnoj reviji bit će lijepa splitska glazbenica Ana Opačak koja je ujedno i zaštitno lice Sajma vjenčanja. Otkako se pojavila u prvoj sezoni emisije The Voice - Najljepši glas Hrvatske osvaja radijski eter svojim pjesmama, ali ništa manje osmijehom i šarmom. Ana u lipnju ove godine planira vjenčanje sa zaručnikom Nikolom Baraćem stoga joj je snimanje najavne kampanje za događanje bila odlična uvertira za skorašnju vjenčanu svečanost. Sajam vjenčanja nastavlja podržavati i nacionalni humanitarni projekt Palčić gore!, kojim se nastoji ukazati na potrebe, probleme i posljedice s kojima se susreću prijevremeno rođena djeca i njihovi roditelji. U suradnji s udrugom Palčići i izlagačima sajma svi posjetitelji moći će odigrati humanitarnu tombolu i osvojiti zanimljive nagrade te pomoći Palčićima. Humanitarni projekt Palčić gore! podržat će i poznate osobe koje će u subotu, 21. siječnja u 18.30 sati na gala modnoj reviji prošetati pistom i pridonijeti kampanji za podizanje svijesti o tom problemu. Radno vrijeme Sajma je subota i nedjelja od 9 do 21 sat, a ulaz je besplatan.

PROGRAM:

Subota 21. siječnja

9.00 Otvaranje sajma

12.30 Modna revija

13.30 Degustacija slastica

16.00 Make up & Hair prezentacija by Callegari, Mia Josipović Zekić i Duje Buljan

17.00 Cvjetna radionica

18.30 Gala modna revija

21.00 Zatvaranje sajma


Nedjelja 22. siječnja

9.00 Otvaranje sajma

12.30 Modna revija

13.30 Degustacija slastica

16.00 Trendovi u vjenčanoj modi

17.00 Make up & Hair radionica by Ana Grgić i Jadranka Tukić

18.00 Modna revija

21.00 Zatvaranje sajma


Facebook komentari

hr Wed Jan 18 2017 10:34:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5414b60f1899421c3700000c/80

Dvadeset godina Harryja Pottera, čarobnjaka koji je djecu vratio čitanju

Prije dva desetljeća, 26. lipnja 1997., u Engleskoj je objavljena knjiga o malom čarobnjaku Harryju Potteru, prva u nizu romana koji će trajno promijeniti dječje čitateljske navike i nepovratno izmijeniti izdavačku industriju.

Nitko tada nije slutio da će "Harry Potter i Kamen mudraca" spisateljice JK Rowling pokrenuti niz od sedam knjiga i osam filmova, gradnju nekoliko tematskih parkova i izroditi kazališnu predstavu koja je bila golemi hit.

I najvažnije, nitko nije slutio da će djecu vratiti čitanju. Serijal knjiga o Harryju Potteru prodan je do danas u 500 milijuna primjeraka na 79 jezika.

Priča je to o sirotom engleskom dječaku koji je ostao bez roditelja i na svoj 11. rođendan saznao da je čarobnjak koji živi u običnom svijetu, među "bezjacima".

Harry potom odlazi u školu čarobnjaštva, Hogwarts, i stvara odanu skupinu prijatelja s kojima će kasnije proživjeti brojne opasne pustolovine.

Mlada samohrana majka Joanne Rowling, koja je živjela od socijalne pomoći, priču o Harryju Potteru razvijala je početkom devedestih godina pišući po edinburškim kafićima dok joj je kći spavala. Izvorni primjerak "Harryja Pottera i Kamena mudraca" napisala je 1995. na staromodnom pisaćem stroju. Knjigu je odbilo tiskati 12 izdavačkih kuća.

Možda bi je odbila i trinaesta, Bloomsbury, da njezin direktor nije svojoj osmogodišnjoj kćeri rekao da pročita prvi odlomak. A ona je, progutavši ga, odmah zatražila ostatak.

Prvo izdanje ostisnuto je u samo tisuću primjeraka. Tko ga ima, mogao bi danas na dražbi zaraditi i do 300.000 kuna.

U idućih 20 godina Harry Potter oborio je gotovo svaki rekord koji se može zamisliti. Najprodavaniji je književni serijal ikad napisan. "Harry Potter i Darovi smrti", sedma i posljednja knjiga, najbrže je prodavanija knjiga u povijesti. U prva 24 sata samo je u Britaniji prodana u 2,65 milijuna primjeraka.

Osam snimljenih filmova na kino blagajnama diljem svijeta uprihodilo je 6,5 milijardi dolara.

JK Rowling je od osobe koja si nije mogla priuštiti fotokopiranje svoga rukopisa postala prva osoba koju je pisanje pretvorilo u milijarderku.

Otočki mediji pišu kako se vrijeme u dječjoj književnosti dijeli na vrijeme prije i poslije Pottera.

Naravno da je i prije Pottera bilo sjajne dječje književnosti i lijepih filmskih i televizijskih adaptacija, ali se s malim čarobnjakom dogodio skok kakva prije nije bilo.

Dječja literatura je uzletjela i još nije stala. Danas, primjerice, čini četvrtinu udjela na britanskom tržištu. Tiskane knjige za djecu izdržale su pritisak digitalnog doba, a njihova je debljina u prosjeku dvostruko veća nego prije. Danas mladi čitatelji imaju bogatstvo izbora, a izdavači se natječu za njihovu naklonost.  

Osim što je spasio čitanje, Harry Potter je s filmskim adaptacijama, kazališnom predstavom i tematskim parkovima nadrastao svoj izvorni medij i ušao u mnoge kutke moderne kulture. Kao i u sličnom primjeru Ratova zvijezda, Potter je  dovoljno popularan da čak i ljudi koji nisu pročitali niti retka ili nisu vidjeli nijednu filmsku scenu, znaju glavne likove i osnovu priče.

Uz to, u jednoj studiji iz 2104. talijanski psiholozi dokazali su da Potter svoje čitatelje čini boljim ljudima. Oni imaju manje predrasuda prema manjinskim skupinama i veću dozu empatije. Baš kao i njihov knjiški junak.

 


Facebook komentari

hr Sun Jun 25 2017 11:18:06 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594e71bcb9e03e30318b45a5/80

Tri uspješne godine u Splitu

Splićanke vole haljine s potpisom Aleksandre Dojčinović

Dizajnerica Aleksandra Dojčinović trećim je rođendanom svoje splitske trgovine Lei Lou stanovnike grada pod Marjanom i službeno uvela u ljeto, budući da je proslava pala točno na dan kalendarskog početka najtoplijeg godišnjeg doba. Bila je to prilika da se na jednom mjestu okupe brojne Aleksandrine splitske poklonice, ali i povod za predstavljanje nekih Lei Lou noviteta koji će sigurno obilježiti nadolazeće ljeto. Veselu rođendansku proslavu, na koju je uzvanike dovezao Opel, čija je Aleksandra dugogodišnja ambasadorica, Splićani su iskoristili za druženje uz slatke i slane poslastice iz Bokerie, a koliko je Lei Lou važan segment u društvenom životu grada svjedoči i dolazak novog splitskog gradonačelnika Andre Krstulovića Opare u pratnji supruge Daniele, ugledne liječnice besprijekornog stila.

Osim njih, proslavu nisu propustili ni Ana i Joško Čagalj, Nives Ivanković, Anamarija Asanović, Olja Vori, Vjekoslava i Hana Huljić, Danilo Vukčević, Sonja Dvornik, Gabrijela Budimir, Ivica Radan, Sandra Ledenko, Ivana Rajić, Anđela Projić, Oliver Čota, Katica Topčić te mnogi drugi.

 Pažnju je ponajprije plijenila nova, kapsulna, ‘ready to wear’ kolekcija haljina od eterične cvjetne čipke u ljubičastoj i boji lavande, u kombinaciji s akvarelnim printevima na finim tkaninama od kojih su izrađene košulje i romantične suknje s volančićima. No, uz brojne poznate, zvijezde večeri ipak su bile cipele. Novi ljetni modeli donose tako dva modela glamuroznih sandala s perjem, ali pravi su modni bombončić definitivno ružičaste špic natikače s cvjetnom aplikacijom.

Facebook komentari

hr Sat Jun 24 2017 15:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594e1ef3b9e03e7e318b456b/80
Foto: Fun Park Mirnovec

Prve ulaznice za jedini adrenalinski park u Hrvatskoj u prodaji od 5. srpnja!

Fun Park Mirnovec kraj Biograda na Moru prve posjetitelje planira primiti 15. srpnja

Nakon više od godinu i dva mjeseca radova, koliko je prošlo od polaganja kamena temeljeca, doznajemo kada bi se konačno trebao otvoriti prvi hrvatski tematski park: Fun Park Mirnovec kraj Biograda na Moru prve posjetitelje planira primiti 15. srpnja. - piše Lokalni.hr

- Planirali smo u prodaju pustiti ograničen broj ulaznica za period od 15. do 20.srpnja. Park će u tom periodu raditi smanjenim kapacitetom, a ulaznice će se kretati između 100 i 120 kuna i moći će se kupiti od 5. srpnja isključivo na našem web siteu. Od 20. srpnja počinjemo raditi punim kapacitetom sa cijenom karte od 130 do 190 kuna ovisno o vrsti ulaznice i sezoni – najavljuje direktor Fun Parka Mirnovec Boris Kovaček.

U planu i proširenje

Posjetitelje će u parku dočekati tri tematske cjeline: Gusarski stari grad, Divlji zapad i Svemir s ukupno 24 atrakcije, od kojih će većini posjetitelja vjerojatno najzanimljiviji biti Adria Eye, panormaski kotač visok 30 metara s čijeg će se vrha vidjeti cijeli arhipelag, Tornado i Big Blue rollercoaster.

Dok će najmlađi posjetitelji parka najviše uživati na Divljem Zapadu, u Gusarskom parku zagarantirana je zabava za cijelu obitelj. No, najviše uzbuđenja gosti će doživjeti u Svemiru u kojem se nalazi najviše adrenalinskih atrakcija.

Cijena ulaznica ovisi o dobi posjetitelja, u srcu sezone za odrasle ona iznosi 190 kuna, dok će ulaznica za djecu stajati 100 kuna.

Sam park prostire se na 45.000 kvadrata, odjednom može primiti između pet tisuća i osam tisuća ljudi, a u parku predviđaju kako će godišnje biti ukupno oko 150.000 do 180.000 posjetitelja. Ističu i kako imaju u planu i proširiti ga. Fun Park Mirnovec bit će otvoren od 11 do 23 sata i to od Uskrsa do Nove Godine.

- U predsezoni i postezoni radit ćemo vikendom, a u turističkoj sezoni svaki dan. Iako je sezona glavni dio godine poslovanja parka, pružat ćemo usluge team buildinga, proslava, tematskih partya i ostale zabavne sadržaje kako bismo upotpunili ponudu i poslovali u pred i post sezoni – kaže Kovaček.

Obiteljski projekt

U parku je posao našlo 120 osoba, od čega je 20 stalno zaposlenih, dok je 100 studenata i sezonskih radnika. - S lokalnim vlastima i turističkim zajednicama imamo odličnu suradnju, a zajednički cilj je produženje sezone – kaže Kovaček. Fun Park Mirnovec je inače obiteljski projekt samoborske tvrtke Mirnovec pirotehnika koja je najpoznatija po proizvodnji pirotehnike te filmskih i zabavnih efekata. - piše Lokalni.hr

Facebook komentari

hr Sat Jun 24 2017 10:12:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594d5217b9e03e45308b45d7/80
Foto: Facebook

Facebook predstavio novi alat koji će spriječiti krađu profilnih fotografija

Predstavili su dva noviteta koji će spriječiti krađu i iskorištavanje profilnih fotografija

Facebook i dalje ima problema s lažnim profilima na svojoj mreži te je zaista jednostavno ukrasti nečiju fotografiju s Fejsa ili interneta i otvoriti (lažni) profil predstavljajući se kao ta osoba. Krađa i iskorištavanje tuđih profilnih fotografija naročito su rasprostranjeni u Indiji, zbog čega dio žena ne želi stavljati svoje profilne fotografije jer su u strahu da će ih netko zloupotrebljavati. - prenosi zimo.hr

Zuckerberg i ekipa pronašli su rješenje i za taj problem te su predstavili dva noviteta koji će spriječiti krađu i iskorištavanje profilnih fotografija. 

Prva opcija, tzv. čuvar profilne fotografije, onemogućit će druge korisnike ove mreže u preuzimanju, dijeljenju ili slanju profilne fotografije putem Facebookovih poruka. Ovakve zaštićene fotografije imat će plavi okvir kao obavijest da je riječ o fotografiji za koju ne želite da ju drugi skidaju i dijele putem interneta. Također, posljednja verzija Facebookove aplikacije za Android onemogućuje čak i screenshot profilnih fotografija tako da korisnici neće moći "prevariti" ovu opciju i umjesto downloada fotografije, napraviti screenshot.

Druga opcija koju korisnici mogu upotrijebiti kako bi zaštitili svoje fotografije jest korištenje dizajnerskih uzoraka na profilnim slikama – Facebook je omogućio nekoliko različitih uzoraka koji se mogu postaviti na fotografiju, a na ovaj potez odlučili su se na temelju rezultata jednog istraživanja koje je pokazalo da je šansa da će netko iskoristiti vašu profilnu fotografiju 75 posto manja ako na njoj imate nekih dodatnih elemenata. Cijeli članak pogledajte ovdje.

Facebook komentari

hr Fri Jun 23 2017 19:38:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .