Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/536a51871799428d68868cd2/80

Želite smršavjeti? Ovo je osam namirnica koje će vam u tome pomoći

Gubitak težine i zadržavanje željene kilaže može biti težak posao. To je lakše postići jedenjem ovih namirnica koje dokazano pomažu u gubitku kilograma

1. Jabuka

Jabuka dnevno može zadržati više kilograma dalje. Jabuka srednje veličine ima oko 95 kalorija i 5 grama vlakana. Kora jabuke također je bogati izvor ursolske kiseline, prirodnog biljnog sastava koji je se u preliminarnim istraživanjima pokazao dobrim za povećanje sagorijevanja masnoća, piše Život i stil

2. Šparoga

Bogata proteinima i vlaknima, ali niske kalorijske vrijednosti, šparoga je jedan od najboljih izbora ako želite izgubiti kilograma. Šparoga također predstavlja izvrstan izvor vitamina A, C, K, folata i željeza.

3. Grah

Grah se metabolizira polako tako da može pomoći u gubitku tjelesne težine tako što ćete se osjećati dulje siti. Grah je također bogat antioksidansima, željezom, kalijem i cinkom.

4. Citrusno voće

 Slatki i sočni grejp i naranče su ukusni način da što prije uspijete u svom naumu gubitka kilograma. Zbog visokih količina vode i vlakana, agrumi imaju niži glikemijski indeks i mogu pomoći u održavanju "zadovoljavajuće" razine šećera u krvi dulje vrijeme.

5. Svježi sir

Svježi sir ima dugogodišnju reputaciju zdrave hrane zbog dobrog razloga.: bogat je bjelančevinama i savršeno se slaže s slatkim (poput svježeg voća i cimeta). Ako promatrate svoju težinu, čak i 4% masne verzije svježeg sira [obično] ima samo 110 kalorija po posluživanju, dok niske masnoće (2%) ima oko 90.

6. Jaja

Jaja su izvrsna jer su jeftina, lako se pripremaju i možete nositi tvrdo kuhana jaja na posoa bez problema. Veliko jaje ima oko 70 kalorija, 13 esencijalnih hranjivih tvari i 6 grama visokokvalitetnih bjelančevina. Studije pokazuju da vam jedenje uravnoteženog doručka na bazi jaja može vam pomoći da ostanete dulje siti, tako da kasnije tijekom dana možete lakše ograničiti ukupan unos kalorija.

7. Grčki jogurt

Grčki jogurt ima oko dvostruko više proteina i pola šećera od tradicionalnih jogurta. Istraživanje na više od 8.500 odraslih ljudi u Europi izvijestilo je da su oni koji su svakodnevno uživali u jednom ili više tvrdih jogurta, imali 20% manje šanse da će postati prekomjerene tjelesna težina tijekom šestogodišnjeg istraživanja, u usporedbi s onima koji su jeli manje od dva obroka jogurta tjedno.

8. Krumpir

Da, krumpir. Krumpiri nisu problem već ono što radimo s njima: pržimo ih, pretvaramo u čips... Srednji krumpir ima oko 160 kalorija, 4 grama vlakana, a izvrstan je izvor vitamina C i kalij. 

hr Tue Sep 25 2018 13:56:19 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5821aad51eea8f2ca08b4630/80
Foto: Wikipedija

Male tajne za pripremu neodoljivog jela iz djetinjstva

Jeste li kao mali voljeli špinat na mlijeku? Vjerujemo da jeste, iako mi poznajemo i one koji nisu, ali ga zato sada obožavaju...

Nema osobe koja, voljela ga ili ne, barem jednom nije probala špinat na mlijeku. Recepti za ovo „vrtićko“ jelo variraju i razlikuju se u detaljima, netko sitnije nasjecka špinat, netko grublje, netko doda češnjaka, netko ne, netko dodaje i kiselo vrhnje, no kako god ga napravili, špinat na mlijeku je jednostavno i zasitno jelo koje ćete sa zadovoljstvom počistiti s tanjura. Još ako uz njega ispečete koje jaje na oku i napravite kremasti pire krumpir (ma može i neki šnicl na naglo), imate ćete pravi, pravcati obrok!

Sastojci:

1 kg svježeg špinata
30 g maslaca ili 3 žlice ulja
2 žlice brašna
2 režnja češnjaka
dva prstohvata soli
500 ml mlijeka

Priprema:

1. Špinat operite, odstranite tvrđe stabljike pa ga stavite u duboki lonac, prelijte hladnom vodom i stavite kuhati. Kad zakuha, prokuhajte ga jedno 5-6 minuta, potom ocijedite i ohladite. Špinat ustinite oštrim nožem.

2. U dubljoj tavi otopite maslac ili zagrijte ulje, dodajte brašno pa ga zažutite (pazite da vam ne zagori). Maknite tavu s vatre pa dodajte protisnuti ili sitno sjeckani češnjak, čim češnjak zamiriše, dodajte usitnjeni špinat i zalijte polovicom mlijeka te vratite na vatru. Kuhajte na srednje jakoj vatri, čim se zgusne dodajte ostatak mlijeka pa posolite i kuhajte dodatnih 10-tak minuta. Prema ukusu dodatno začinite solju i paprom po želji.

3. Poslužite uz pečena jaja na oko i pire krumpir, piše punkufer.hr

hr Tue Dec 18 2018 20:27:05 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c1942460e493896538b45ea/80
Foto: Pixabay

Zašto je zimi važno utopliti noge?

Dokazano je da hladna stopala povećavaju rizik od obolijevanja od gripe. Prema riječima dr. Rona Ecclesa, koji je ovaj slučaj proučavao više od 25 godina, loša cirkulacija može prouzročiti razne bolesti, jer ljudi imaju viruse i bakterije u sebi koje hladna stopala aktiviraju i tada dolazi do problema.

Prema riječima liječnika, u hladnim zimskim danima veoma je važno utopliti noge.

Kada se stopala ohlade, vene u nosu se suze, i taj proces usporava da temperatura tijela opadne, a bijela krvna zrnca koja se bore protiv infekcija nalaze se upravo u krvi, pa tako imunitet opada, piše N1.


hr Tue Dec 18 2018 19:54:11 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c1911b10e4938aa548b456a/80
Foto: Getty Images

Zamatate ostatke hrane u aluminijsku foliju? Nemojte!

Iako da gotovo nema kućanstva u kojem se to nije napravilo barem jednom, stručnjaci savjetuju kako je to jako loša odluka.
Prosinac je vrijeme u kojem ćemo, najvjerojatnije, najčešće koristiti aluminijsku foliju. Osim za pečenja, mnogi će je upotrebljavati i za spremanje ostataka obroka u hladnjak. Iako da gotovo nema kućanstva u kojem se to nije napravilo barem jednom, stručnjaci savjetuju kako je to jako loša odluka.  

Ostaci hrane mogu ostati svježi u hladnjaku i do četiri dana ako se pravilno skladište. Mnogima to znači staviti ostatke hrane na tanjur i prekriti aluminijskom folijom i pospremiti u hladnjak do iduće konzumacije. 

Ipak, ma koliko jednostavno to sve izgleda, ipak bismo to trebali izbjegavati. Neke bakterije, poput Bacillus cereus, ostaju na namirnicama i nakon kuhanja, a ostaci hrane koji ostaju na sobnoj temperaturi dulje od dva sata, odlična su "hrana za bakterije" koje će se dalje brzo razmnožiti, upozorava američki Washington State Department of Health. 

Prekrivanje hrane aluminijskom folijom ostavlja dovoljno zraka bakterijama da se razmonažavaju na hrani koju pospremate u hladnjak stoga bismo trebali izbjegavati skladištiti na takav način. Puno bolja opcija je hranu spremati u posude u koju neće ulaziti zrak kako bi namirnice dulje ostale svježe, upozorava Lindsay Malone, nutricionistica i dijetetičarka iz Cleveland Clinic. 

Pojasnila je kako je zlatno pravilo pospremanja ostataka hrane u plitke posude kako bi se hrana brže i lakše ohladila u hladnjaku i spriječilo se širenje bakterija, piše vecernji.hr
hr Tue Dec 18 2018 16:26:56 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c18f8c70e493897538b45bc/80
Foto: Damira Kalajžić

'Gigantski' Mišo Kovač osvanuo u Splitu na Prokurativama

Brojni Splićani se fotografirali s 'gigantskim' Mišom Kovačem

Splićani su danas ostali ugodno iznenađeni kada su na Prokurativama ugledali 'gigantskog' Mišu Kovača od 2,5 metra koji u prepoznatljivoj pozi s raširenim rukama 'pozdravlja' sugrađane. Prokurative, pozornica mnogih kulturnih zbivanja u gradu pod Marjanom nije bez razloga izabrana za ovaj 'performance' jer se upravo tamo više od pedeset godina održava jedan od naših najstarijih glazbenih festivala – Splitski festival, gdje je Mišo 1971. godine  pobijedio s pjesmom 'Proplakat će zora', koja se prodala u više od 300 000 primjeraka. 1977. s klapom Maslina i pjesmom 'Noćas ćemo zemlji k'o materi reći' još jednom osvaja Grand prix na Splitskom festivalu, a nakon pobjede na istom festivalu 1980. godine donosi odluku da više neće nastupati na festivalima. Za koncertom vlada ogroman interes, a pitanje dana je kada će Spaladium Arena biti rasprodana.


Ulaznice za koncert koji ne smijete propustiti su u prodaji  putem sustava Eventim i Croatia Tickets i to po cijeni: 99 kuna za parter te 129 kuna za tribine.  Požurite i na vrijeme osigurajte svoje mjesto u dvorani i zajedno s prvim brkom estrade pjevajte pjesme uz koje smo svi odrasli.


Ulaznice za koncert možete kupiti i online na stranici Eventima te na Croatia Tickets.

hr Tue Dec 18 2018 14:41:10 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .