Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/586f817c1eea8fe3c68b4612/80
Foto: Pixabay

Na skijanje ide oko 200 tisuća Hrvata: Za četveročlanu obitelj bez 10.000 kuna nema se što tražiti na većini europskih skijališta

Šestodnevna ski karta najskuplja je na Kronplatzu, gdje iznosi 239 eura, u austrijskom Gerlitzenu je 202 eura, a na slovenskoj Rogli 149 eura. Dok za tjedan dana zimovanja na velikim europskim skijalištima treba izdvojiti nekoliko tisuća kuna, na Platku za šest noćenja s doručkom treba platiti tek nešto više od 700 kuna

Pred nama je hrvatski skijaški tjedan, kada zimuje najveći broj Hrvata. Predviđanja su da će ove godine na skijanje ići oko 150 do 200 tisuća Hrvata. Znamo da bijeli sport nije jeftin, za četveročlanu obitelj s velikom djecom bez 10.000 kuna nema se što tražiti na većini europskih skijališta. Ski standard, koji se ogleda u veličini, brojnosti i opremljenosti skijaških staza, komfornom smještaju i obilju pratećih sadržaja, ima svoju cijenu, pa gornje granice gotovo da i nema. Oni, pak, kojima cijena nije važna, troše tako na zimovanje bez problema po osobi koliko prosječna obitelj za sve svoje članove.

Većini je, dakako, bitno koliko što košta, pa imaju i jeftinija slovačka ili francuska skijališta, a neki se svake zime zadovolje i bosanskim ili domaćim skijalištima. Na Jahorini, primjerice, dnevna ski karta vikendom stoji oko 150 kuna, na Platku i Sljemenu i manje. Šestodnevna ski karta najskuplja je na Kronplatzu, gdje iznosi 239 eura, u austrijskom Gerlitzenu je 202 eura, a na slovenskoj Rogli 149 eura. Dok za tjedan dana zimovanja na velikim europskim skijalištima treba izdvojiti nekoliko tisuća kuna, na Platku za šest noćenja s doručkom treba platiti tek nešto više od 700 kuna, piše Novi list.


Posebne akcije

– Ove godine na oduševljenje hrvatskih gostiju, za čak 80 posto aranžmana u hrvatskom skijaškom tjednu, od 7. do 14. siječnja, na snazi su bili ili first minute ponude ili posebne akcije poput sedmodnevnog boravka po cijeni šestodnevnog i slično. Riječ je o razdoblju niske sezone pa Hrvati mogu skijati po nikad pristupačnijim cijenama, a tjedan poslije i još nižim cijenama u Atlasovoj klupskoj ponudi za one koji nisu vezani uz školski raspust – kaže nam Nikolina Frklić iz agencije Atlas i naglašava da gosti s Kvarnera najviše biraju Italiju, Austriju i Sloveniju za kraće boravke te Francusku za proljetno skijanje uz dobar provod, osobito za mlađe generacije. Istrani, recimo, mahom biraju Italiju – Kronplatz, Alta Badiju i Superske Dolomite te Passo Tonale, dok Zagrepčani češće odlaze u Austriju, u Sillian, Katschberg, Nassfeld, Bad Kleinkirchheim, Saalbach ili skijalište Zell am See. Slovenska skijališta, kazuju u agenciji Atlas, omiljena su za obitelji s manjom djecom, dok Francusku najviše preferiraju mladi kojima su austrijska i talijanska skijališta preskupa.


Prodaja tijekom ljeta

– Skijaši tradicionalno i u najvećem broju putuju na sedmodnevna zimovanja, što im je ove godine bilo pomalo otežano zbog usklađivanja zimskog odmora s trajanjem zimskih praznika, jer je odluka o produljenju praznika došla kasno. Dio neodlučnijih skijaša zbog toga će ove sezone preskočiti zimski odmor. Usprkos tome, u tijeku je još jedna uspješna skijaška sezona, a i prošla je bila odlična, u kojoj očekujemo rast od 10 posto – kaže Frklić. Ona napominje da tržište iz godine u godinu mijenja navike te se skijaški aranžmani kupuju znatno ranije nego prije, a velik dio kapaciteta prodan je tijekom ljeta, što je u skladu s navikama ostalih europskih gostiju. Na snazi su bili first minute popusti koji su se kretali i do 30 posto, a last minute ponuda u ovom segmentu gotovo i nema. Vrijedi spomenuti da su cijene u katalogu 90 posto bazirane na ponude na dnevnoj bazi, poput jednog polupansiona i jednodnevnog najma apartmana, ovisno o usluzi koju objekt nudi. Takva inicijativa pokrenuta je ponajviše zbog mladih generacija koje sve više rezerviraju aranžmane online, što je ujedno i novost u Atlasovoj strategiji poslovanja, koji je u ovoj sezoni ponudio i online kupnju skijanja.

Facebook komentari

hr Fri Jan 06 2017 14:41:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d224b1eea8f01068b45ad/80
Foto: Screenshot YouTube

(VIDEO) Svatovi blokirali križanje usred grada, radili i pištolji

Grupa muškaraca je prometnicu prisvojila na najmanje dvije minute.

Mještani njemačkog gradića Alsfelda ostali su zgroženi ponašanjem svatova koji su si dali za pravo blokirati promet, pa čak i zapucati iz pištolja.

Grupa od desetak muškarca, sudeći prema zastavama turskog podrijetla, je parkirala više automobila usred križanja, pa veselo zaplesala očito ponesena svadbenom atmosferom.


Zvučnu je kulisu začinila škripom guma, a javnu je površinu prisvojila na najmanje dvije minute. Tako barem govori snimka gospođe koja je u čudu prizor promatrala s prozora, a čiji je zapis upravo postao zapažen na platformi Liveleak.

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 13:40:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d3c8d1eea8f00078b4587/80
Foto: Pixabay

Spojite dlanove i saznajte što vas čeka u ljubavi i braku

Dlanovi su dio našeg tijela iz kojih se, vjeruju neki, može pročitati sudbina čovjeka, ali i doznati nešto o karakteru osobe. No da biste doznali nešto više o tome što vas čeka u budućnosti ne morate ići kod babe gatare. Naime, iz jedne linije na dlanu možete vrlo lako iščitati vašu ljubavnu i bračnu budućnost

Naš dlanovi imaju tri najduže linije, a želite li doznati nešto više o vašem karakteru i ljubavnom životu obratite pažnju na liniju koja je prva ispod prstiju koja se naziva i linija braka.

Čitanje iz dlana svladat ćete tako da otvorite dlanove i prislonite ih jedan uz drugi tako da su u ravnini te pogledate jesu li vam linije braka na desnom i lijevom dlanu u ravnini ili je jedna niža, odnosno viša od druge. Zabavite se i u nastavku teksta doznajte što položaj linija braka otkriva o vama i vašoj ljubavnoj budućnosti, piše zadovoljna.hr.

1. Linije na oba dlana su u ravnini

Nježni ste, osjećajni, razumni, volite rutinu, a izbjegavate neplanirane 'avanture'. Najveća je vjerojatnost da ćete ući u brak s nekime tko je svima drag i vaš će izbor svi odobravati. A to znači da će vašeg supruga simpatizirati i prihvatiti i vaša obitelj.

2. Linija na desnom dlanu viša je od linije na lijevom dlanu

Najbolje se slažete sa starijim ljudima pa biste se mogli i udati za nekoga tko je znatno stariji od vas. Dobro prosuđujete karakter ljudi i situacije u kojima se nađete, a što drugi ljudi misle o vama i nije vam baš važno. Vi definitivno niste konzervativni i ne slijedite društvene standarde. Radite ono što vi želite, a ne što drugi očekuju od vas.

3. Linija na lijevom dlanu viša je od linije na desnom dlanu

Energični ste i uporni, volite izazove te želite ljubavnu vezu prepunu strasti. U brak biste mogli ući s nekime tko još studira ili s osobom iz druge zemlje. Atraktivnog ste fizičkog izgleda. Neustrašivi ste i volite istraživati nekonvencionalne metode u svim aspektima života.

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 12:55:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587dfb041eea8f59088b4589/80
Foto: Facebook

"Svete planine svijeta" Stipe Božića

Stipe Božić održat će predavanje o dalekim krajevima i kulturama
Udruga ALUMNI Filozofskog fakulteta u Splitu organizira javno multimedijalno predavanje alpinista Stipe Božića pod nazivom "Svete planine svijeta". 
Predavanje jednog od najuspješnijih hrvatskih i svjetskih alpinista, održat će se u četvrtak, 19.siječnja u velikoj dvorani Sveučilišne knjižnice u Splitu s početkom u 19 sati.

- Visinski rekorder, pisac, fotograf, filmski snimatelj i redatelj upoznat će nas s dalekim krajevima i kulturama riječju, slikom i dokumentarnim filmovima. - poručili su iz Alumina.

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 12:28:30 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587d39531eea8f2b068b45dc/80
Foto: ebay

Zašto satovi u reklamama gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme?

Postoje čak dva odgovora...

Ako ste pomislili kako satovi u reklamama sasvim slučajno gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme, otprilike 10 sati i 10 minuta ili pak 2 sata i 50 minuta, gadno ste se prevarili. Naime, riječ je o dobro osmišljenom marketinškom triku. 

Kako se naziv proizvođača najčešće nalazi na gornjem dijelu sata, smještanjem kazaljki upravo u taj položaj najlakše je istaknuti marku sata i time potaknuti potencijalne kupce na kupnju. 

Točnije, one savršeno uokviruju ime proizvođača. Osim toga, postoji i teorija kako ovako raspoređene kazaljke kupce podsvjesno asociraju na smajlić i tako izazivaju njihove pozitivne reakcije. 

Koja god teorija bila točna, nemoguće je ne složiti se kako je riječ o genijalnom triku, zar ne?

Facebook komentari

hr Tue Jan 17 2017 10:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .