Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/586f817c1eea8fe3c68b4612/80
Foto: Pixabay

Na skijanje ide oko 200 tisuća Hrvata: Za četveročlanu obitelj bez 10.000 kuna nema se što tražiti na većini europskih skijališta

Šestodnevna ski karta najskuplja je na Kronplatzu, gdje iznosi 239 eura, u austrijskom Gerlitzenu je 202 eura, a na slovenskoj Rogli 149 eura. Dok za tjedan dana zimovanja na velikim europskim skijalištima treba izdvojiti nekoliko tisuća kuna, na Platku za šest noćenja s doručkom treba platiti tek nešto više od 700 kuna

Pred nama je hrvatski skijaški tjedan, kada zimuje najveći broj Hrvata. Predviđanja su da će ove godine na skijanje ići oko 150 do 200 tisuća Hrvata. Znamo da bijeli sport nije jeftin, za četveročlanu obitelj s velikom djecom bez 10.000 kuna nema se što tražiti na većini europskih skijališta. Ski standard, koji se ogleda u veličini, brojnosti i opremljenosti skijaških staza, komfornom smještaju i obilju pratećih sadržaja, ima svoju cijenu, pa gornje granice gotovo da i nema. Oni, pak, kojima cijena nije važna, troše tako na zimovanje bez problema po osobi koliko prosječna obitelj za sve svoje članove.

Većini je, dakako, bitno koliko što košta, pa imaju i jeftinija slovačka ili francuska skijališta, a neki se svake zime zadovolje i bosanskim ili domaćim skijalištima. Na Jahorini, primjerice, dnevna ski karta vikendom stoji oko 150 kuna, na Platku i Sljemenu i manje. Šestodnevna ski karta najskuplja je na Kronplatzu, gdje iznosi 239 eura, u austrijskom Gerlitzenu je 202 eura, a na slovenskoj Rogli 149 eura. Dok za tjedan dana zimovanja na velikim europskim skijalištima treba izdvojiti nekoliko tisuća kuna, na Platku za šest noćenja s doručkom treba platiti tek nešto više od 700 kuna, piše Novi list.


Posebne akcije

– Ove godine na oduševljenje hrvatskih gostiju, za čak 80 posto aranžmana u hrvatskom skijaškom tjednu, od 7. do 14. siječnja, na snazi su bili ili first minute ponude ili posebne akcije poput sedmodnevnog boravka po cijeni šestodnevnog i slično. Riječ je o razdoblju niske sezone pa Hrvati mogu skijati po nikad pristupačnijim cijenama, a tjedan poslije i još nižim cijenama u Atlasovoj klupskoj ponudi za one koji nisu vezani uz školski raspust – kaže nam Nikolina Frklić iz agencije Atlas i naglašava da gosti s Kvarnera najviše biraju Italiju, Austriju i Sloveniju za kraće boravke te Francusku za proljetno skijanje uz dobar provod, osobito za mlađe generacije. Istrani, recimo, mahom biraju Italiju – Kronplatz, Alta Badiju i Superske Dolomite te Passo Tonale, dok Zagrepčani češće odlaze u Austriju, u Sillian, Katschberg, Nassfeld, Bad Kleinkirchheim, Saalbach ili skijalište Zell am See. Slovenska skijališta, kazuju u agenciji Atlas, omiljena su za obitelji s manjom djecom, dok Francusku najviše preferiraju mladi kojima su austrijska i talijanska skijališta preskupa.


Prodaja tijekom ljeta

– Skijaši tradicionalno i u najvećem broju putuju na sedmodnevna zimovanja, što im je ove godine bilo pomalo otežano zbog usklađivanja zimskog odmora s trajanjem zimskih praznika, jer je odluka o produljenju praznika došla kasno. Dio neodlučnijih skijaša zbog toga će ove sezone preskočiti zimski odmor. Usprkos tome, u tijeku je još jedna uspješna skijaška sezona, a i prošla je bila odlična, u kojoj očekujemo rast od 10 posto – kaže Frklić. Ona napominje da tržište iz godine u godinu mijenja navike te se skijaški aranžmani kupuju znatno ranije nego prije, a velik dio kapaciteta prodan je tijekom ljeta, što je u skladu s navikama ostalih europskih gostiju. Na snazi su bili first minute popusti koji su se kretali i do 30 posto, a last minute ponuda u ovom segmentu gotovo i nema. Vrijedi spomenuti da su cijene u katalogu 90 posto bazirane na ponude na dnevnoj bazi, poput jednog polupansiona i jednodnevnog najma apartmana, ovisno o usluzi koju objekt nudi. Takva inicijativa pokrenuta je ponajviše zbog mladih generacija koje sve više rezerviraju aranžmane online, što je ujedno i novost u Atlasovoj strategiji poslovanja, koji je u ovoj sezoni ponudio i online kupnju skijanja.

Facebook komentari

hr Fri Jan 06 2017 14:41:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/59c7d1bdb9e03ea56b8b467b/80
Foto: Facebook-Rimac automobili

Rimac će proizvesti i drugi električni superautomobil

Svaki od 100 primjeraka koštat će više od milijun eura
Mate Rimac za Ženevu u ožujku sprema nešto veliko. Točnije, premijeru će tada imati Concept Two. Iz Rimac Automobila tvrde da će biti brži i bolji od Concepta One.
A Concept One razvija 1225 KS, sprinta do stotke za 2,5 sekundi, dok mu je najveća brzina 355 km/h.
S većom brzinom i kvalitetom dolazi i veća cijena. Concept One košta milijun eura, a svaki od 100 primjeraka novog električnog superautomobila koštat će više od toga.
Cijela ta priča ne bi bila moguća bez novog investitora, koji će uložiti 50 milijuna eura. Rimac se nada da bi u prvoj godini mogao prodati 20 primjeraka modela Concept Two., piše autoportal.hr

Facebook komentari

hr Sun Sep 24 2017 17:39:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/59c7cb50b9e03e1e6d8b4620/80

U gradu Zadru dostupna besplatna aplikacija za javni gradski prijevoz

Zadranima i njihovim gostima je od 6. rujna dostupna besplatna Android aplikacija CityBus Zadar.

Aplikacija je zamišljena  kao vodič kroz javni gradski prijevoz. U nepuna dva tjedna aplikacija je, preko Google Play trgovine, skinuta više od 500 puta. Uz informacije o autobusnim linijama, nudi i podatke o lokacijama parkinga te taxi stajališta na području grada. Cilj je potaknuti građane na češće korištenje javnog gradskog prijevoza kako bi se izbjegle veće prometne gužve po gradu. Gradski prijevoznik Liburnija dobiva pozitivne reakcije na uvođenje ovakve aplikacije od svojih korisnika.

Ideja je nastala na Google I/O Extended Hackathonu održanom sredinom svibnja ove godine u Zadru, u Arsenalu, u organizaciji tvrtke Impaddo. Kao pobjednički projekt, ideja je dalje razvijena u suradnji sa Inovativnim Zadrom, Gradom Zadrom, Liburnijom, Turističkom zajednicom grada Zadra i Impaddom te je dobiven konačan proizvod – aplikacija CityBus Zadar. Glavne značajke aplikacije su prikaz svih gradskih stajališta, real-time notifikacije o radovima i promjenama u rutama na gradskim linijama, prikaz voznog reda i lokacija za kupovinu autobusnih karata. Ono što ovu aplikaciju čini posebnom je navigacija korištenjem javnog gradskog prijevoza. Korisnik odabirom lokacije na karti ili upisom odredišne adrese dobija upute o načinu dolaska do željene lokacije korištenjem javnog gradskog prijevoza.

Od 14. rujna dostupna je i nadogradnja s kojom je moguće plaćati parking SMS-om unutar aplikacije. S obzirom da je cijeli projekt tek u začetku, kroz samu prisutnost aplikacije na tržištu, konstantno će se ispravljati uočene greške kako bi aplikacija bila što korisnija kako za građane tako i za turiste. Aplikacija je u potpunosti besplatna i bez reklama te je trenutno dostupna na 6 jezika – hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom i mađarskom. Uskoro će biti dostupna i iOS verzija te proširenje na prigradske autobusne linije gradskog prijevoznika Liburnija. Daljnje unapređenje javnog gradskog prijevoza na području grada Zadra uključuju, prije svega, ugradnju lokatora u autobuse kako bi se implementirani sustav praćenja unutar aplikacije mogao koristiti te kako bi sama navigacija funkcionirala puno bolje. 

Facebook komentari

hr Sun Sep 24 2017 17:12:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/59c7ca86b9e03e616c8b463e/80

Karavana ljepote došla u Biogradsku Iliriju

Finalistice izbora za Miss Hrvatske doputovale su u Hotel Ilirija u samom centru Biograda na Moru i započele zadnje pripreme za veliku finalnu večer

Djevojke će u Biogradu uvježbavati završnu koreografiju pod budnim okom mentorice te plesne pedagoginje Marine Mihelčić.  Finalistice očekuje i dobrotvorna večer gdje će predstavljati darove svojih županija, kao i projekt „Njegujmo život“ u suradnji Direkcije Miss Hrvatske i Kutjeva d.d. 

Sve donacije idu udruzi Debra, poznatijoj kao „Djeca Leptira“ te tako sudjelujemo u svjetskom projektu „Beauty with a Purpose“ te nam je čast biti dio takve humanitarne organizacije Miss World - izjavila je Maja Vračarić, Direktorica Direkcije Miss Hrvatske.

Finalnu večer ljepote vodit će Davor Garić, a glazbeni program upotpunit će mlada violinistica Sarah Puškaš, glazbenica Emina Arapović te poznati glazbenik čija je karijera i započela na Miss Hrvatske,  Sandi Cenov čija je pjesma „Ljubav za sve“ postala svojevrsna himna Direkcije Miss Hrvatske.

Kome će Angelica Zacchigna, aktualna Miss Hrvatske predati krunu, vidjet ćemo  26.09. u prekrasnom ambijentu Ilirijinog event prostora Arsenal u Zadru.

Facebook komentari

hr Sun Sep 24 2017 17:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58d77d89b47398cfd78b456d/80
Foto: Pixabay

Mercedes za stari auto daje 1000 do 2000 eura

Bonus vrijedi bez obzira na marku rabljenog vozila koje kupac vozi.
Iako Hrvatska još nije poput Njemačke odlučila sustavno riješiti problem starih prljavih dizelskih automobila, Mercedes-Benz kao prvi proizvođač u Hrvatskoj pokrenuo je akciju bonusa za one koji žele svoj stari dizelaš zamijeniti novim automobilom., piše večernji.hr

Mercedes će do kraja godine odobravati bonus od 2000 eura neto za kupce svojih novih dizelskih ili benzinskih automobila s Euro6 normom i plug-in hibrida te 1000 eura za električna Smart vozila uz otkup starog dizelskog auta proizvedenog do 2010. godine (razina emisija EU1 do EU4). Bonus vrijedi bez obzira na marku rabljenog vozila koje kupac vozi, ali ono mora biti registrirano na ime kupca najmanje šest mjeseci.

Sva će vozila od Euro1 do Euro3 norme (do 2005. godine) procijeniti nezavisna institucija te će potom biti povučena iz prometa i uništena, a kupci s dizelašima Euro4 norme vrijednost će dogovarati na uobičajen način „staro za novo“.


Facebook komentari

hr Sat Sep 23 2017 16:24:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .