Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5b5ac0becb557aec478b45aa/80

Bilice craft beer festival 2018.

Jedan od glavnih organizatora Matija Bajlović otkrio nam je zanimljivosti o ovogodišnjem izdanju festivala

IDEJA O ORGANIZACIJI

Naime, prošle godine na potezu od Zadra do Dubrovnika nije bilo ovakvog festivala te smo mi u razgovoru s partnerima zaključili da postoji plodno tlo za organizaciju takvog događaja.

Osim same promocije craft pivarstva, čiji smo ogromni ljubitelji i sami, važna nam je i promocija našeg malog mjesta u šibensko-kninskoj županiji.

Festival smo podijelili na dvije festivalske noći u kojima se mogu predstaviti domaći craft pivari te prodavajući svoje pivo educirati posjetitelje o samom načinu dobivanja i kuhanja piva, hmeljevima, pivskim kvascima, ječmu i svemu ostalome nužnome za dobivanje dobrog piva.

 

GLAZBENI PROGRAM

 

Ove godine za glazbeni dio zaduženi su Crvena Jabuka I Gustafi. Obje večeri također će nastupiti i riječki bend PleteRi koji su prošle godine svojim nastupom i energijom oduševili posjetitelje te smo se odlučili angažirati ih i ove godine.

 

Prošle godine na prvom izdanju ovog festivala nastupali su Željko Bebek i Belfast Food bend. Kakvi su dojmovi publike nakon tog prvog izdanja festivala? 

 

Prvo i premijerno izdanje ovog festivala polučilo je velikim uspjehom, kroz dvije noći festival je posjetilo par tisuća ljudi. Takav odaziv, moram priznati i nas kao organizatore je više nego ugodno iznenadio jer nismo  očekivali toliko posjetitelja. Reakcije su bile više nego dobre i to je glavni razlog zašto smo se odlučili ponovno napraviti festival i ove godine.

 

Prošle godine na festivalu je bilo u ponudi preko 30 craft piva iz različitih zemalja. Kakav je plan ove godine? I kakve će cijene biti za posjetitelje?

 

 Prošle godine na festivalu osim hrvatskih bilo je i dvoje čeških izlagača, no ove godine smo odlučili pozvati samo domaće pivare jer svi znamo kakva je gospodarska situacija u zemlji. Iz tog razloga odlučili smo se da ako svojim festivalom i dolaskom domaćih pivara možemo pomoći njihovoj promociji i održavanju te nastavku proizvodnje da nemamo razloga zvati strane pivare.  Cijene će biti promotivne, 15 kn za 0,3 te 20 kn za 0,5 litara pive.

 

 

Kakav odaziv na festivalu očekujete ove godine? Kakve su Vaše procjene?

 

Iskreno, očekujemo dobar odaziv, srce je sezone, ljudima je potrebno malo zabave, a pritom i isprobavanje novih stvari, a naš festival ima to sve za ponuditi i domaćim i stranim gostima. S nekakvim većim procjenama zapravo se ne treba zalijetati. Mi se nadamo da će gosti prepoznati i željeti posjetiti festival te se zabaviti u ove dvije festivalske noći.

 

Hoće li se ovaj festival i u budućnosti nastavi razvijati? Imate li već sad neke dugoročne planove koje nam možete otkriti?

 

 

Mi u organizaciji se iskreno nadamo da će se festival nastaviti razvijati i u doglednoj budućnosti. Što se tiče nekih dugoročnih planova ja bi rekao da ipak ajmo zaključiti ovogodišnji festival pa tek onda po njegovom završetku kad vidimo kako je to sve izgledalo u očima posjetitelja i izlagača pa ako hoćete i nas samih organizatora, tek onda razmišljati o nekim dugoročnim planovima.

 

 

 

Bilice Craft Beer Festival

27.-28.07.2018.

 

Lokacija:

·         uvala Stubalj – Bilice (Šibenik)

·         20:00 sati

 

Pivovare:

·         Zmajska pivovara(Zagreb)

·         Pulfer(Zagreb)

·         Pivovara Razum (Samobor)

·         Šibenska pivovara(Šibenik)

·         Međimurski Lepi Dečki (Čakovec)

·         Pivovara 022 (Šibenik)

·         Tap B pivovara (Split)

·         Bošnjak pivovara (Nova Gradiška)

·         Pivovara Mlinarica (Zagreb)

·         Brlog zadružna pivovara(Zadar)

 

Glazbeni program:

·         27.07. Crvena jabuka + PleteRi

·         28.07. Gustafi + PleteRI






hr Fri Jul 27 2018 08:51:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c9916b129111c901b8b466e/80
Foto: Franjo Matković

Dizajner Igor Djuga: "Moda treba izgledati skuplje nego što je uistinu plaćena"

Svi zaljubljenici u modu i ove će godine uživati u zagrebačkom spektaklu pod već poznatim nazivom, Zagreb Fashion Destination ili skraćeno ZDF19
Ovogodišnji ZDF19 dolazi u još većem stilu i s još većim osvježenjem. Kroz dva dana brojni domaći dizajneri pokazat će svu kreativnu stranu mode koja je definitivno vrijedna pažnje. 

Jedan od njih je i Igor Djuga koji stoji iza branda IDENTITY by Igor Djuga

Igor za sebe kaže da je dizajner koji prati sve što se događa oko njega  - život, modu, trendove, bilo to na domaćoj ili svjetskoj modnoj sceni. 

- Živim po filozofiji “up to date”. Kao što dolaze novi mobiteli i softveri koje morate redovito ažurirati, tako i ja radim i pratim. Stvaram u maloj zemlji koja je dovoljno kreativna, ali ta roba mora se nekako prodati..

Djuga objašnjava kako se  svaki umjetnik budi s nekom određenom idejom, no do kraja dana to se sve može promijeniti, cijela ideja, koncept..

Za sebe kaže da je dizajner za žene, a u svojim kreacijama ne voli, kako kaže, pretjerane “instalacije” na ženama.

- Volim da je žena dopadljiva, zavodljiva, senzualna, a ne jeftina i vulgarna. Tanka je granica i treba je znati ne prijeći. 



Djuga objašnjava kako se dugo tražio kao modni stilist, a glavna prekretnica u životu bio mu je odlazak u New York na Fashion Institute of Technology kojeg nažalost nije završio.

Igor je naglasio kako je moda danas postala skupa te da ima osjećaj kako dizajneri stvaraju kreacije za “bogate” žene dok bi za njega moda trebala biti potpuno suprotno - dostupna svakoj ženi koja želi da se osjeća posebno, lijepo i drugačije.

Po pitanju modnih trendova Igor kaže da je u današnjoj modi dozvoljeno puno toga pa mu je bilo teško staviti sebe u ulogu suca koji bi mogao reći što je dozvoljeno, a što ne, no zaključio je da osoba mora biti jača nego brand koji nosi.

- Svaka žena, muškarac treba nositi modu, a ne da brand govori umjesto njega i da bude jači od njega. Ja sam uvjeren da jedna Brigitte Bardot nije na sebi uvijek imala najskuplju haljinu, ali znala ju je nositi i uvijek izgledati dobro.

Poanta je da moda treba izgledati uvijek skuplje nego što je uistinu plaćena. 


Za svoj brand IDENTITY najnoviju kolekciju koju će predstaviti na ZFD bit će inspirirana 70/80- im godinama. Bit će drugačija od Djuginih dosadašnjih kolekcija. Najavljuje da će biti glamurozna.

- Inspiracija mi je moda kraja 70-ih i početak 80-ih godina, ali na jedan "lawish" način - što bi u slengu značilo bogato, skuplje. Tako je po mom mišljenju izgledala jedna žena iz visokog društva tih godina. Kolekcija je čisti pret-a-porter, a po porvi put donosi komade koje ne robuju sezonskom i nisu opterećeni periodom godina. Pola kolekcije već je najava nečeg što spremam za jesen i zimu. Koketiram hrabro s bojama, ali ostajem vjeran crnoj koja je hit uvijek i svuda. 

Kao ključ njegovog rada Igor je naveo da se uvijek trudi biti inovativan.

- U današnjoj “fast food” kulturi u kojoj živimo, u vrijeme društvenih mreža i kada je sve postalo progresivno, poanta je ne ponavljati se. Ja se trudim imati uvijek nešto novo. 

Na kraju, Igor je zaključio da je veliki radoholičar, no to je tako u modnom biznisu jer je važno neprestano
stvarati i biti kreativan. 

- Nikad nisam zadovoljan sa svojim radom i mislim da nikada neću biti jer kad dizajner postane zadovoljan sa svojim radom, mislim da mora ići u mirovinu, zaključio je Igor.
hr Mon Mar 25 2019 19:14:30 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c2b49dd0e4938e2688b4585/80
Foto: PIXABAY

PITAJTE NUTRICIONISTE: Formula savršene prehrane ne postoji!

U novoj kolumni posvećenoj zdravoj prehrani, Roko i Nikola otkrivaju što je važno kako bi se posvetili zdravom načinu života

Prije nego što krenemo pisati o tome što obuhvaća termin pravilna prehrana, najjednostavnije moguće ćemo definirati pojam nutricionizma kao znanosti o ljudskoj prehrani. Svi često čujemo pojmove kao što su „pravilna“, „optimalna“, „zdrava“, „adekvatna“, „savršena“ prehrana. Svaki dan nas mediji bombardiraju mnogim senzacionalizmima u području prehrane pa stoga nije ni čudno što na internetu i u novinskim člancima možemo vidjeti samoprozvane „nutricioniste“ koji promoviraju svoje famozne prehrane, dijete kao „eliksire života“, a zapravo se većinom radi o pristranim, znanstveno neutvrđenim i nedokazanim tvrdnjama i činjenicama. 

Formula savršene prehrane ne postoji! 

Svi smo mi specifične jedinke s unikatnim genetskim kodom i izloženi smo različitim vanjskim uvjetima života, stoga ne postoji dobitna kombinacija hrane koja će svima jednako dobro odgovarati. Međutim, postoje utvrđene prehrambene preporuke, prehrambene smjernice te osnovni principi pomoću kojih pojedinac može optimizirati svoju prehranu te je nazvati  „zdravom“ jer će od nje imati višestruke zdravstvene benefite te što bolje iskoristiti vlastiti genetski potencijal. Generalno bismo pravilnu prehranu mogli okarakterizirati kao onu koja zadovoljava fiziološke potrebe pojedinca, a da pri tom ne umanjuje psihološke i sociološke aspekte života.

Prijeđimo na stvar. Čovjek nikada nije imao ovakvo izobilje hrane kakvo vlada danas, razvojem poljoprivredne i industrijske revolucije strelovito se povećao broj i količina dostupne hrane što brzina mijenjanja gena nije mogla pratiti pa se pojavio nesklad. 

Primjer su hormonski mehanizmi našeg tijela koji lakše kontroliraju nedostatak nego suvišak hrane jer, logično, u ne tako davnoj prošlosti čovjek je imao neredovitu i oskudnu opskrbu hranom. Sklonost slatkom i masnom je naše pretke vodila prema bogatim izvorima energije, stoga je danas evolucijski uvjetovana, rekli bismo „urođena“ i predstavlja problem u vidu sve većeg broja pretilih i gojaznih ljudi koji nerijetko obolijevaju od kroničnih nezaraznih bolesti (kardiovaskularne bolesti, cerebrovaskularne bolesti, dijabetes, karcinom). Upravo zato treba uvažavati znanstveno potvrđene principe prehrane: raznolikost, umjerenost i ravnotežu.

Svakog ponedjeljka očekujte zanimljivu temu iz područja nutricionizma, a uz to Roku i Nikoli možete postaviti i pitanja u vezi prehrambenih navika na koja će vam vrlo rado odgovoriti. Pitanja možete postaviti u komentare na Facebook objavu ili poslati na mail info@dalmacijanews.hr
hr Mon Mar 25 2019 16:04:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c98ec3e29111cf21b8b462d/80

Dijelimo ulaznice za film "Opsadno stanje"

Dobitnike ćemo objaviti oko 22 sata
Najbržim čitateljima dijelimo 4x2 ulaznice za film Opsadno stanje a sve što trebate napraviti jest poslati osobne podatke s naslovom maila "Opsadno stanje" na mail: info@dalmacijanews.hr

Osvojene kinoulaznice dobitnici mogu iskoristiti isključivo od ponedjeljka do četvrtka, zaključno s datumom 10.04.2019. CineStaru Split, Joker centar.

Priča započinje u predgrađu Chicaga, desetljeće nakon što su izvanzemaljci okupirali Zemlju, te prikazuje perspektivu ljudskih kolaboracionista na jednoj i disidenata na drugoj strani. 


hr Mon Mar 25 2019 15:57:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c519ebb0e4938f68f8b4678/80

Imotski: Svečano otvaranje izložbe "Dva pasionska fenomena Imotske krajine"

Izložba je dio projekta "Sine Božji budi faljen"
Sutra, u 19, 30 sati u Zavičajnom muzeju Imotski održat će se svečano otvaranje izložbe "Dva pasionska fenomena Imotske krajine".

Izložba je dio projekta "Sine Božji budi faljen", koji za cilj ima promociju i očuvanje kantanja - glazbenoga fenomena pjevanja Gospinog plača, prisutnog na području Imotske krajine.

hr Mon Mar 25 2019 14:49:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .