Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/58748a301eea8f1fdc8b45e3/80

Povećan broj poginulih na cestama, nezakonit rad i pogoršanje sigurnosti: "Niže cijene autoškola uzrokovat će kaos u prometu"

Najavljena mogućnost ukidanja minimalne cijene nastavnog sata u autoškolama i formiranje cijena prema tržišnom modelu podijelilo je stručnjake, pa jedni smatraju da to neće dovesti do pada kvalitete usluga autoškola, dok drugi očekuju suprotno.

Od 2009. godine Pravilnikom o jedinstvenim minimalnim izračunskim elementima vrijednosti nastavnog sata u autoškoli određeno je kako jedinstveni minimalni izračunski element nastavnog sata za, primjerice, B kategoriju iznosi 115 kuna. U to su uračunati troškovi rada, trošak vozila te zajednički troškovi koje imaju autoškole za sve kategorije vozila, primjerice, amortizacija, zakup... Autoškole sada ne smiju odrediti cijenu usluge ispod te minimalne, čime se nastojao zaštititi određeni kvalitativni minimum usluge, dok s druge strane jedna od direktiva Europske unije nalaže formiranje cijena po tržišnom modelu.


Vlada najavila liberalizaciju

Vlada je na sjednici prošloga tjedna u cilju administrativnog rasterećenja gospodarstva i radi poštivanja europskih pravila o tržišnom natjecanju najavila liberalizaciju otvaranja i poslovanja autoškola, kojih je, prema podacima HAK-a, sada registrirano više od 350. Izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, koje Vlada planira u prvom tromjesečju ove godine, autoškole će se osnivati po tržišnim uvjetima, a planira se i ukidanje fiksne tarife nastavnog sata.

Rukovoditelj Sektora za vozače Hrvatskog autokluba (HAK) Sinan Alispahić smatra da primjena Direktive EU o uslugama na tržištu, dakle uvođenje tržišnog modela, ne bi dovela do pada kvalitete usluga autoškola, ali bi moglo doći do različitih cijena u autoškolama. 

- Uvođenje tržišnog modela, bez obveznih propisanih jedinstvenih minimalnih izračunskih vrijednosti elemenata nastavnog sata u autoškoli, u početku bi moglo dovesti do različitih cijena osposobljavanja kandidata za vozače u autoškolama. I sada postoje razlike u ukupnoj cijeni - ističe Alispahić.

Smatra da bi ukidanjem tih minimalnih izračunskih elemenata moglo doći do različitih cijena u pojedinim gradovima i područjima, no kaže i da to neće dovesti do pada kvalitete usluga koje trenutno pružaju autoškole. 

- Sadašnji model osposobljavanja je održiv, a postoje i drugi instrumenti koji omogućuju zaštitu dostignute kvalitete rada - kazao je Alispahić.

Objašnjava kako je od 1991. djelatnost osposobljavanja kandidata za vozače zakonom stavljena na tržište te da se zasnivala na slobodnim tržišnim načelima. 

- Uvjeti rada i otvaranja autoškola temeljili su se na primjeni vrlo liberalnih propisa, bez posebnih uvjeta i standarda. Autoškole su imale vrlo različite prostorne, kadrovske, materijalne i druge uvjete rada sa stalnim brojem porasta novih autoškola. Suprotno tada važećim tržišnim načelima, nelojalna konkurencija, rad na crno, neplaćanje poreza, niska cijena rada i nedovoljna stručnost kadrova te niska kvaliteta osposobljavanja kandidata za vozače dovela je do borbe za golu egzistenciju, s konkretnim posljedicama u povećanju broja poginulih na cestama, a osobito mladih vozača, nezakonitog rada i pogoršanjem sigurnosti cestovnog prometa - objašnjava Alispahić.

U takvim je uvjetima, kaže, bilo potrebno utvrditi nove uvjete i standarde osposobljavanja kandidata za vozače i rada autoškola, a kako bi se poboljšala kvaliteta rada i osposobljavanja kandidata za vozače te smanjio broj poginulih na cestama.

Tako su zakonom od 2004. uvedeni novi kriteriji i standardi u djelatnost osposobljavanja kandidata za vozače, što je omogućilo da se ta djelatnost obavlja u općem interesu, s minimalnim utvrđenim standardima na značajno kvalitetniji način, a što je rezultiralo poboljšanjem kvalitete osposobljenosti novih vozača, smanjenjem broja poginulih na cestama i poboljšanjem sigurnosti cestovnog prometa. 

- U zadnjih 10 do 12 godina uspostavljen je sustav koji je pridonio uvođenju reda u djelatnost osposobljavanja kandidata za vozače, uspostavi kvalitetnijih standarda i načina rada autoškola, poboljšanju kvalitete osposobljenosti novih, odnosno mladih vozača, a što pokazuju i statistički podaci - kaže Alispahić.

Navodi da se u zadnjih 10 godina smanjuje broj prometnih nesreća koje su skrivili mladi vozači. Primjerice, 2007. mladi vozači skrivili su 12.297 prometnih nesreća, a 2015. godine 2.967. U prometnim nesrećama 2007. poginulo je 137 osoba, a 2015. godine 45 osoba. To, smatra Alispahić, upućuje na zaključak kako je postojeći model osposobljavanja kandidata za vozače dobar i da doprinosi rezultatima poboljšanja sigurnosti prometa na cestama.


Uvođenje tržišnih kriterija udar na ionako loše stanje

S druge strane, počasni predsjednik Udruge Hrvatske autoškole Vlado Bodrožić Selak, koji je prije više od deset godina predložio sustav minimalne cijene za autoškole, kako bi se sačuvala njihova kvaliteta, kaže da su autoškole posljednjih godina kadrovski devastirane, tako da bi uvođenje tržišnih kriterija bio dodatni udar na već ionako loše stanje. 

- U autoškolama danas nerijetko vrlo mladi instruktori, koji su licencu u velikom broju slučajeva stekli za par tisuća kuna, a bez da su stekli dobro bazično znanje, vještinama vožnje uče također mlade vozače. Volim stoga reći da su naši budući vozači praktično samouki - kaže Bodrožić Selak, koji smatra da je zbog loše kvalitete mnogih autoškola odavno trebalo upaliti alarm.

Smatra kako je kvaliteta rada u autoškolama pala posljednjih godina, da instruktori ne barataju vještinama pomoću kojih bi odgojili buduće vozače, dok s druge strane mladi vozači, koji prođu njihov kurs, niti približno ne znaju dobro voziti. Posljedica je, kaže, da Hrvatska, prema broju stanovnika, ima tri puta više poginulih u prometu nego, primjerice, Njemačka i da bi se situacija mogla i dodatno pogoršavati. 

- Što bi se tek moglo dogoditi ako se progura sustav tržišta koji bi određivao cijenu autoškole? Kakav ćemo kaos tek onda imati? - pita Bodrožić Selak. Ističe kako je minimalna cijena autoškole i bila zamišljena da se sustav zaštiti od štete kojoj bi uskoro mogli svjedočiti.


Marušić očekuje pad kvalitete usluge

Prometni stručnjak Željko Marušić također smatra kako bi uvođenje tržišnih kriterija pri određivanju cijena autoškola proizvelo kaos na tržištu i dovelo do pada kvalitete usluge. 

- To je pogrešan put, autoškole ne smiju ići na tržište jer bi to bilo previše rizično i pogubno za sigurnost. Drastično bi pala kvaliteta učenja vožnje i mislim da bi minimalna cijena te usluge trebala ostati propisana kao i dosad, što jedino garantira da će kvaliteta usluge ostati na željenoj razini - kaže Marušić.

Smatra da i ubuduće sve što je vezano za autoškole mora biti certificirano, propisano na razini državnih zakona. 

- U protivnom, ako na tom području zavladaju zakoni tržišta, a što je po meni populističko dodvoravanje tko zna kome, događat će se da polaznici tih škola do vozačkih dozvola dođu za bagatelu, a iza svega neće stajati znanje. Naravno, sve bi to moglo itekako utjecati na sigurnost na cestama - ističe Marušić, koji kaže i da ne bi imao ništa protiv toga da cijena autoškola bude primjerena hrvatskim uvjetima.

Instruktor vožnje Darko Petravić slaže se s Marušićem kako bi liberalizacija dovela do pada kvalitete instrukcija, a da bi se na kraju sve moglo slomiti na "leđima", odnosno plaćama instruktora. Ističe, međutim, kako poslodavci, vlasnici autoškola, i nemaju previše prostora za spuštanje cijena. Procjenjuje da bi cijene instrukcija mogle maksimalno pasti 10-ak posto.

Tržište već sada dobrim dijelom diktira cijene autoškolama. U gradovima, gdje ih ima mnogo, one se već u startu natječu nižim - propisanim minimalnim - cijenama usluga. S druge strane, u dijelovima gdje je konkurencija manja nerijetko se formiraju veće cijene.

Svaka autoškola može sama odrediti cijenu nastavnog sata s time, dakle, da ona ne smije biti manja od zakonom propisane minimalne cijene. U Zagrebu se tako školovanje za B kategoriju vozača nudi za oko 5.690 kuna, na što treba "nadograditi" niz ostalih stavki koje konačnu cijenu dobivanja dozvole B kategorije dižu iznad sedam tisuća kuna.

Facebook komentari

hr Tue Jan 10 2017 08:48:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/57d65e728d350a960b8b46f7/80
Foto: Promo

Preporuke za krizmu: Beatlesi, Metallica,...otvoreno šire zlo i krizmanici se trebaju takvoj glazbi othrvati

Obožavatelji rock, pop ili heavy metal glazbe teško da će u Župi sv. Antuna Padovanskog u Sesvetskim Selima ove godine moći dobiti sakramenat Svete potvrde.

Po njima izvođači poput legendarnih The Beatlesa, Black Sabbatha, Metallice, Jimi Hendrixa, Micka Jaggera, Pink Floyda i slično, otvoreno šire zlo koristeći sotonističke znakove, slike, tekstove, skrivene poruke, a djeca koja se pripremaju za čin krizme od takve se glazbe trebaju othrvati jer, kako smatraju svećenici iz sesvetske župe, ona može izazvati pesimistične, suicidalne i bludne misli, nemirne noći, samožaljenje..., pišu 24 sata.

- Moj sin (14) je s priprema za krizmu kući donio 23 pitanja s pripadajućim odgovorima koje mora dobro naučiti. Dok se drugi dio pitanja odnosi na zapovjedi, sakramente, darove Duha Svetoga, ono što nas kao roditelje zabrinjava su pitanja koja se odnose na sotonizam, magiju, vračanje - ogorčeno je rekao otac 14-godišnjaka dodavši da Crkva nema pravo od djece tražiti da napamet uče takve stvari, a pogotovo ne kako bi stekli uvjete za sakrament Svete potvrde.

- Ljut sam, zabrinut i užasnut u što se Crkva pretvorila - zaključio je otac. Tko je i na temelju čega sastavio pitanja pokušali smo saznati i od samog župnika Antuna Sentea.

- Na hodočašću sam u Portugalu. Nazovite u Župu i tražite kapelana Davora Lukačevića. On je s djecom radio na pripremama za krizmu - kratko nam je na pitanje odgovorio župnik. - Djeca su sama pokazala interes za ovakvim temama i žao mi je što me roditelji sada na ovaj način ocrnjuju - rekao je Lukačević nakon što smo ga upitali na temelju čega je sastavio pitanja i jesu li mu se roditelji na njih požalili.

- Smatrali smo da je Crkva sigurna ustanova, a oni našoj djeci u ruke guraju papire s kojima ih direktno upoznaju sa sotonizmom. Dok se mi kao borimo i pokušavamo kontrolirati što će djeca čitati na internetu i kakve će stranice posjećivati, u Crkvi od njih traže da znaju definicije sotonizma, praznovjerja, vračanja, magije, sekte, spiritizma - zaključio je otac.

Sudeći prema napisanim pitanjima, ali i njihovim pripadajućim odgovorima, nikako ne bi bilo dobro da djeca kojim slučajem, u prisustvu svećenika, pjevuše Lucy in the Sky with Diamond (The Beatles) jer u pjesmi bi se zapravo moglo pjevati o LSD-u, kao ni pjesmu Hey Jude istimenog benda (jer se zapravo ne zna tko je Jude). Sporna bi mogla biti i pjesma Rolling Stonesa ‘Sympathy for the Devil (Simpatija za đavla) ili ploča britanskog banda Iron Maiden koja nosi naslov ‘The Number of the Beast’ (Broj Zvijeri).  

Kapelan Davor Lukačević govori da su krizmanici željeli da se na pripremama govori o temama poput sotonizma, praznovjerja i slično. Žao mu je što su roditelji gnjevni, no želio bi da mu se osobno jave ako su nezadovoljni.

- Ranije nismo imali identične pripreme, bile su slične ovima no sada smo se prilagodili interesima i željama djece - dodao je Lukačević koji za negodovanje roditelja nije znao dok mu mi to nismo prenijeli, pišu 24 sata.  

Facebook komentari

hr Mon Apr 24 2017 14:51:46 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/58fb760fb4739809458b45e8/80

Obrat: Tvrtka SPORT B odustala od koncesije za korištenje plaže Zlatni rat u Bolu

"Pritisci i otpor doveli su u pitanje mogućnost obavljanja djelatnosti"

Tvrtka SPORT B d.o.o. odlučila je odustati od koncesije za korištenje plaže 'Zlatni rat' u Bolu, stoji u priopćenju, javlja RTL

Navode kako je njihova ponuda "ocijenjena najpovoljnijom" zbog čega je Županijska skupština i donijela odluku da se njima dodjeli koncesija.

U priopćenju pišu i kako su 'medijski i politički pritisci' te 'neutemeljeni otpor lokalne zajednice' prema njihovoj tvrtki doveo u pitanje mogućnost 'obavljanja djelatnosti na koncesioniranom području' te da zbog toga nisu spremni sklopiti ugovor o koncesiji 'osim ukoliko se, prethodno, situacija ne stabilizira'.

"Naša ponuda je utemeljena isključivo na gospodarskim kriterijima, čime štitimo javni interes daleko bolje od onih koji neargumentirano 'svojataju' javno dobro (i to bez plaćanja adekvatne naknade", stoji u priopćenju.

"Nadamo se da će, u budućnosti, o ovako važnim pitanjima, odluku donositi struka, rukovodeći se propisanim kriterijima, a ne 'ulica' ni politički centri moći, bez argumenata, budući da je otvoreni, razvojni i savjesni pristup. potencijalnim investitorima, ma tko oni bili, jedini koji je moguć, ukoliko je cilj stvaranje transparentnog, naprednog i civiliziranog društva", naveli su u priopćenju.

Facebook komentari

hr Mon Apr 24 2017 14:51:24 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/58fdc9dbb47398e54d8b456a/80

Mario Tomasović: "Odurna i simptomatična, civilizacijski neprihvatljiva Frljićeva predstava, neprijateljski je projektil u srce ovoga grada"

U sklopu Marulićevih dana priprema se izvođenje predstave „Naše nasilje i Vaše nasilje” u kojoj se vrijeđaju vjerski i nacionalni osjećaji našega naroda, što je za portal Dalmacija News komentirao predsjednik HVIDRA-e Mario Tomasović

Autorski projekt visokog rizika, redatelja Olivera Frljića, predstava Naše nasilje i vaše nasilje koja "širom otvorenih očiju promatra Europu naivno zatečenu izbjegličkom krizom, Europu koja spremno zaboravlja na svoju kolonijalnu prošlost dok jednako tako spremno i s iskešenim zubima zatvara granice tisućama onih koji bježe upravo pred posljedicama europske i američke politike", izazvala je burne polemike posljednjih dana. Upravo iz razloga jer se sporna predstava treba večeras u sklopu "27. Marulićevih dana" na sceni splitskoga HNK.

Scenama koje je dio europske kazališne publike imao prilike vidjeti, od prizora gole žena s hidžabom na glavi koja u jednom trenutku iz svojega spolnog organa vadi nacionalnu zastavu nakon čega glumac koji predstavlja Isusa Krista silazi s križa i siluje tu muslimanku, zida od kanistara goriva koji se urušava, glumaca u narančastim kombinezonima, zgroženi su bili gledatelji, kao i kazališni kritičari; u Berlinu, a zatim u Beču gdje je izbio mali skandal, da bi potom zbog vrijeđanja vjerskog i nacionalnog dostojanstva građana bila podignuta i kaznena prijava u Poljskoj. U susjednoj BIH reagirao je i sam Nadbiskup vrhbosanski kardinal Puljić , a između ostalih, reagirala je i Splitsko dalmatinska biskupija svojim priopćenjem

Tomasović: “Vrijeđaju se kulturne i tradicijske zasade hrvatskog naroda”

O ovoj gorućoj temi, za komentar smo upitali i predsjednika splitske HVIDRA-e, Maria Tomasovića.

- Simptomatično odurna, civilizacijski i kulturološki neprihvatljiva predstava ciljano plasirana u manifestaciju "Marulićevi dani", Marka Marulića kao oca hrvatske književnosti, kršćanskog humanista, koje li ironije, gdje se tom predstavom vrijeđaju upravo one vrijednosti, kulturne i tradicijske zasade hrvatskog naroda, vjerničkog puka i ljude druge nacionalnosti i vjeroispovijesti kao vulgarno uprizorenje kršćanskih simbola i dijabolična manipulacija osjećajima većinskog katoličkog naroda grada Splita. Ta predstava je svojevrsni neprijateljski projektil u srce ovoga grada; ravno u kulturno, povijesno i tradicijsko srce - smatra Tomasović.

 Za danas, u 17 sati, najavljen je mirni prosvjedni skup ispred splitskog Teatra, a protiv održavanja predstave “Naše nasilje i vaše nasilje. Ima li pravo glasa i druga strana, upitali smo Tomasovića.

 - Ako smo demokratska i slobodna zemlja smatram da i druga strana, pa makar i ispred teatra, ima pravo reći što misli o spomenutoj predstavi, tom provokativnom, nekulturnom i necivilizacijskom uratku do boli netalentiranog izvjesnog Olivera Frljića i njemu pripadajuće družine – poručio je Tomasović.

Facebook komentari

hr Mon Apr 24 2017 11:57:44 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/588f2a11d454d80e008b4578/80
Foto: Press

Pametno: Banovina za građane, a ne za sebe

Split će biti grad u kojem će se svi dijelovi grada razvijati ravnomjerno, pa predstavnici Pametno planiraju prvi radni dan provesti u Slatinama, Srinjinama, Sitnom Gornjem, Sitnom Donjem, Žrnovnici, Stobreču i Kamenu
Stranka Pametno prva je politička stranka u Hrvatskoj, koja je osmislila program pametnoga grada prije četiri godine upravo za Split i time 'udarila temelje' mnogima u Hrvatskoj koji danas govore o tome. Pametno je danas javnosti predstavilo novi, još detaljniji program za razvoj Splita u idućem mandatu. Program, za razliku od ostalih stranaka, promatra svakodnevni život i razvoj urbanih središta kroz šest pažljivo odabranih modula: pametni ljudi, pametno življenje, pametna okolina, pametna pokretljivost, pametna ekonomija i pametna uprava. Time se program razlikuje od ostalih, koji grad promatraju isključivo kao građevinsko poduzeće i pričaju o dizalicama i zgradama, dok program Pametno stavlja ljude u prvi plan i kreira kvalitetno življenje za sve generacije, od djece do starije dobi. 

- Prvi korak u upravljanju gradom počet ćemo svakako izradom strategije razvoja grada, o kojoj pričamo već godinama, ali gradske vlasti nisu imale sluha. Ne možemo više dozvoliti da se Split razvija stihijski i da gubimo vrijeme, moramo točno znati što je najbolje za grad, njegove stanovnike i kako će naš grad izgledati i za pet, 10 ili 15 godina – istaknula je Marijana Puljak, predsjednica stranke Pametno i kandidatkinja za gradonačelnicu Splita.

Predstavljajući pametnu buduću upravu Splita, Puljak je naglasila da je osnovni smisao gradske uprave da služi građanima, tvrtkama i gostima grada, a ne samoj sebi. Kako bi to postigli, u stranci Pametno planiraju racionalizirati javnu upravu, smanjiti broj zaposlenih kroz prirodan odljev, ali i uvesti nagrađivanje odgovornih i aktivnih zaposlenika te privući najbolje stručnjake. U programu je i niz mjera kojima će se omogućiti građanima direktna kontrola javne uprave, kao i sudjelovanje u planiranju aktivnosti grada. 
- Kao što smo prvi napravili mapu poslovnih prostora i to u nekoliko dana, a što gradske vlasti nisu bile u stanju napraviti godinama, tako ćemo građanima omogućiti uvid u sve što ćemo raditi, od proračuna, do aktivnosti po kotarevima. Našu smo *mapu poslovnih prostora upravo dodatno ažurirali i s podacima korisnika gradskih prostora, kao i cijene kvadrata koje tko plaća i pozivamo građane da pogledaju jer će tamo naći puno zanimljivih podataka – kazala je Puljak

O suradnji s kotarevima u Pametno ističu da će ostvariti bolju suradnju s njima i slušati njihove zahtjeve jer su oni u direktnom kontaktu s građanima. Kotarevima planiraju povećati i proračun tri puta u odnosu na sadašnje proračune te ostaviti dodatna četiri milijuna kuna za fond, preko kojega će financirati najbolje kotarske projekte. 

- Kotarevi se ne razvijaju ravnomjerno, a u pametnom življenju osnovni naglasak stavljamo na ravnomjeran razvoj grada Splita. Mnogi naši dijelovi grada su napušteni i ni dobar dio Splićana ne zna da pripadaju Splitu. Zato ćemo prvi dan našeg upravljanja gradom obići najudaljenije mjesne odbore – Slatine, Srinjine, Sitno Gornje i Sitno Donje, Žrnovnica, Stobreč i Kamen i pričati s tim građanima jer su i oni dio Splita. Žalosno je da su ih svi gradonačelnici potpuno ignorirali – rekao je Jakov Prkić, kandidat za dogradonačelnika stranke Pametno, zadužen za suradnju s gradskim kotarevima i mjesnim odborima, komunalne djelatnosti i sport. Prkić je dodao da će svaki kotar imati i zelenu površinu, dječje i sportsko igralište, prostor za kulturne i društvene aktivnosti i za kućne ljubimce. U programu je naglašena i aktivnost grada prijatelja svih svojih građana, što uključuje i sve ranjive skupine, od djece, do osoba starije dobi, ali i posebne mjere za osobe s invaliditetom te djecom s teškoćama u razvoju. 
Osim veće samostalnosti i većeg proračuna kotareva, u Pametno imaju i cijeli plan pametne ekonomije, koja će gradu Splitu omogućiti da postane grad u kojem će kvalitetu življenja pratiti i gospodarski razvoj grada. Split će, prema njihovom programu, postati grad poduzetništva i obrta, održivog razvoja, temeljenog na kreativnim industrijama, grad svjetski značajnih događaja, u kojeg će ljudi dolaziti ne samo u turistički posjet, već i studirati i živjeti u njemu. 

- Tužno je koliko Split zaostaje u korištenju EU fondova i to će nam biti prvi zadatak, upregnuti sva znanja i sve naše snage da Split postane vodeći u iskorištavanju EU fondova, iz kojih možemo izvući puno novca i ostvariti niz projekata, a da ne potrošimo ni kune našega novca. U Splitu postoji već niz mladih s dobrim idejama, oni sada rade samostalno s cijelim svijetom, ali mi ćemo im omogućiti lakši rad, bolje uvjete i podršku grada. Time ćemo proširiti bazu mladih poduzetnika i pokrenuti projekt SplIT- centar svita, za razvoj IT-a, kao moderne industrije, kako bismo mladima omogućili budućnost, a u Split doveli i zadržali najbolje stručnjake. Ne možemo živjeti samo od turizma. Split može i mora biti predvodnik i Dalmacije i Hrvatske i stranka Pametno će mu to i omogućiti – zaključila je Natalia Tafra Bazina, kandidatkinja za dogradonačelnicu, zadužena za financije i društvene djelatnosti grada. 

Predstavljanje cjelokupnog programa za građane Splita će stranka Pametno imati u utorak, 24. travnja u 19 sati u Multimedijalnom kulturnom centru, Ulica slobode 28 (Beton kino). 

Facebook komentari

hr Mon Apr 24 2017 11:27:39 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .