Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5cd3173929111cb0768b4600/80
Foto: PIXABAY

Pet rješenja uz koja vlaga u zraku neće pokvariti frizuru

Kišno i vlažno vrijeme najveći je neprijatelj savršene frizure. Vlaga iz zraka uzrokuje kovrčanje kose, zbog čega ona postaje neposlušna.

1. NE ZABORAVITE REGENERATOR

Tajna ravne kose očituje se u održavanju vlažnosti u vlasima. Ne zaboravite na redovito nanošenje regeneratora za kosu, a protiv kovrčanja je idealan onaj koji se ne mora ispirati.

Ako se bojite da će regenerator previše slijepiti kosu uz lice i tako smanjiti njezin volumen, nanesite ga samo od polovice kose do vrhova.

2. PRIRODNO OSUŠITE KOSU

Prije nego što posegnete za sušilom za kosu, pustite da se vlasi barem malo osuše na zraku.

Nakon pranja kosu zamotajte u ručnik i dopustite da pamuk maksimalno upije vlagu iz vlasi, a sušilo upotrijebite samo za kratko, završno sušenje.

3. POSLUŽITE SE SERUMOM I ULJIMA ZA KOSU

Nakon pranja kose na vlasi nanesite serum ili kremu za kosu bogatu uljima.

Preparati za njegu kose sadrže ulja koja na vlasima rade takozvani zaštitni film. Taj film sprječava prodor vlage i kovrčanje kose. Ovakvi tipovi proizvoda nanose se na čistu, opranu kosu.

4. UPOTRIJEBITE ANTI-FRIZZ SPREJ

Sprejevi protiv kovrčanja kose najbolje su rješenje protiv vlage u zraku, koja u rekordnom roku može pokvariti svaku frizuru.

5. LAK ZA KOSU KAO SOS RJEŠENJE

Iako lakovi za kosu nisu prijatelji vaše kose jer je isušuju, ovaj proizvod za oblikovanje frizure pomaže i u borbi protiv kovrčanja uzrokovanog vlagom u zraku.

Lak na površini kose stvara zaštitni sloj koji sprječava dubinsko prodiranje vlage. Na tržištu postoje i lakovi za kosu s već spomenutim anti-frizz učinkom koji imaju još jači efekt protiv kovrčanja, piše zadovoljna.hr

hr Wed May 15 2019 19:20:25 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e233b8d29111cbc048b461f/80

Započele edukativne radionice za učenike sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru pilot provedbe projekta „Plava Eko-patrola“

Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.
U organizaciji udruge Argonauta kao nositelja projekta „Plava Eko-patrola“ te Lokalne akcijske grupe „More 249“ i drugih partnera na projektu, u sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru „Pilot provedbe edukacijskog programa Plave Eko-patrole“ u školskoj godini 2019./2020., započele su edukativne radionice za učenike od 5. do 8. razreda.

Cilj edukativnih radionica je upoznati učenike s principima održivog razvoja kroz neformalne metode učenja. Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.

U svakoj od sedam škola, oformila se grupa od 20 djece-patrolaša koji su s lokalnim koordinatorom počeli provoditi aktivnosti „Plave Eko-patrole“. Danas, 18. siječnja 2020. godine, održana je prva edukativna radionica pod nazivom „Koliko jako gazimo svoj planet“.

Lokalni koordinatori su s djecom-patrolašima proveli aktivnosti unutar navedene radionice, a cilj današnje radionice bio je stvoriti ugodnu i poticajnu atmosferu za rad i učenje, osvijestiti koliko jako gazimo svoj planet, koliku odgovornost imamo u raspolaganju resursima, kako problemi mogu pokrenuti cijeli kotač posljedica te kako potaknuti na smanjenje ekološkog otiska.

Kroz razne neformalne metode i iskustveno učenje – lopticu prijateljstva, igre uloga, energizere, ekološki otisak, kotač posljedica, vremensku kapsulu, timski rad – potaknula se ekološka osviještenost djece i djelovanje po principima održivog razvoja, ali i upoznavanje djece s refleksijom nakon svake provedene aktivnosti u okviru radionice. Refleksija se pokazala kao iznimno važna i bitna komponenta aktivnosti jer omogućava djeci-patrolašima da izraze svoje osjećaje, razmišljanja te da se kritički referiraju na aktivnost koja se održala. Tako djeca-patrolaši aktivno sudjeluju u kreiranju aktivnosti, odnosno participiraju te razvijaju međusobno povjerenje.

Projekt „Plava Eko-patrola započeo je 01. lipnja 2019. te traje 22 mjeseca, a sufinanciran je kroz Švicarsko-hrvatski program suradnje u iznosu od 1.152.000,00 kn, dok je njegova ukupna vrijednost 1.280.000,00 kn. Prema onome kako je prošla prva edukativna radionica, vjerujemo da će preostalih šest radionica (Obnovljivi izvori energije, Hrana i održivost, Zar je more kiselo, Zeleno i plavo, eRRRRRRRiziraj se!, Zajedno za čišći okoliš) i zajednički izlet na Kornate u lipnju 2020. godine, proći više nego dobro!

S nestrpljenjem čekamo i veselimo se nadolazećim edukativnim radionicama, a do tada ih pratite na web i Facebook stranici „Plave Eko-patrole“.
hr Sat Jan 18 2020 18:09:13 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5803c4df1eea8f85628b4576/80

Potez Facebooka koji će razveseliti sve korisnike WhatsAppa

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke...

Prije nego što je Facebook platio milijarde dolara za WhatsApp, suosnivači te komunikacijske platforme Brian Acton i Jan Koum govorili su kako ne žele vidjeti oglase među porukama na WhatsAppu. 

Nakon akvizicije Facebooka svima je bilo jasno da će Zuckerberg i ekipa razmišljati o načinima na koji mogu unovčiti WhatsApp i da će oglasi biti jedna od mogućnosti na koju ću se odlučiti. Inzistiranje na oglašavanju vjerojatno je razlog zbog kojeg su Acton i Koum napustili Facebook te prekinuli kontakte sa Zuckerbergom. - piše zimo.hr

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke, kao što danas imamo na Messengeru. U kompaniji je okupljen i poseban tim ljudi zadužen upravo za pronalaženje najboljih i najučinkovitijih načina za zaradu od oglašavanja na toj platformi, pri čemu je trebalo razmišljati o korisnicima i njihovoj antipatiji prema prikazivanju reklama, pogotovo među njihovim privatnim porukama.

Iako su se oglasi trebali početi prikazivati među statusima ove godine, čini se da od toga ipak neće biti ništa – barem za sada. Naime, prema informacijama američkih medija, Facebook se odlučio za iznenađujući potez i raspustio tim zadužen za oglašavanje na WhatsAppu. Umjesto na oglašavanje fokusirat će se na razvoj opcija koje će kompanijama omogućiti što kvalitetniju komunikaciju s korisnicima unutar aplikacije. Također, kako su iz Fejsa potvrdili novinarima Business Insidera, radit će i na razvoju usluga za plaćanje unutar WhatsAppa na nekim tržištima.

Što se oglasa tiče, kada je Facebook u pitanju, oni će sigurno ostati dio dugoročnog plana, no trenutačno ipak neće biti prioritet, što će, sigurno, razveseliti sve korisnike te popularne komunikacijske aplikacije.

hr Fri Jan 17 2020 20:43:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5dbbff2429111c87d48b4586/80

Provedite ovaj vikend u restoranu Rus u Žrnovnici uz odličnu spizu i povoljne cijene

Ovog vikenda počastite se domaćim specijalitetima
Nakon blagdanskih praznika, restoran Rus ponovno kreće sa svojim standardnim programom. Tako već ovog vikenda možete uživati u domaćim specijalitetima i ugodnoj atmosferi s vašim najmilijima.

Nude se domaći specijaliteti po povoljnim cijenama. Tako je na meniju divljač s njokama za 50 kuna, te mesna plata za 100 kuna. 

Restoran Rus, smješten uz Rijeku Žrnovnicu, mjesto je koje možete rezervirati i za domjenke, obiteljske svečanost, poput krštenja i svadbi. Također možete dogovoriti i catering! Dobra spiza je zagarantirana!

Rezervirajte svoje mjesto na broj  091 472 0080! Osoblje restorana Rus vas čeka!
hr Fri Jan 17 2020 15:46:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e17a1b329111cfc5a8b45ed/80

Uz Ipsos u lakšu kupovinu – evo kako!

Rješavajte ankete, skupljajte bodove i mijenjajte ih za poklon bonove...

Što je Ipsos Online Panel?

Ipsos d.o.o. je vodeća agencija za istraživanje tržišta, medija i javnog mijenja u Hrvatskoj.

Ipsos Online Panel je zajednica osoba koje popunjavaju ankete u zamjenu za nagradne bonove. Sudjelujete u različitim istraživanjima sa svog mobitela, tableta ili računala bez obzira gdje se nalazite.

Kako mogu postati član Ipsos Online Panela?

Članom Ipsos Online Panela postaje se jednokratnom registracijom. Članstvo u Ipsos Online Panelu je u potpunosti besplatno!

Kako funkcionira članstvo u Ipsos Online Panelu?

Članovi panela se u različitim vremenskim intervalima putem emaila ili mobitela pozivaju na sudjelovanje u različitim istraživanjima. Na taj način imaju mogućnost izraziti svoje mišljenje o aktualnim temama, zadovoljstvu različitim proizvodima i uslugama koje koriste i sl. Istovremeno, za svaku u cijelosti ispunjenu anketu dodjeljuju se bodovi na Ipsos Online Panel račun.

Što radim s bodovima?

Svaka anketa nosi određeni broj bodova. Jedan bod odgovara protuvrijednosti od 1 HRK. Nakon što se prikupi minimalno 80 bodova, imate mogućnost zamijeniti ih za poklon bon u vrijednosti od 80 HRK. Poklon bonovi su iskoristivi u nekom od hrvatskih maloprodajnih lanaca (DM, Plodine…) Više o bodovanju

Registrirajte se i već danas počnite sakupljati bodove na svom Ipsos Online Panel računu!

Možete nas kontaktirati putem naše e-mail adrese online.hr@mg.ipsosadria.com ili Vibera i Whatsapp-a putem broja +385977149117.

Također, možete posjetiti i našu Facebook stranicu i pratiti događaje i zanimljivosti.

hr Fri Jan 17 2020 15:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .