Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5b87a584cb557a947e8b494f/80
Foto: Screenshot

Popularni splitski restoran Zoi kao kulisa snimanja svjetske reklame

Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnny Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran

Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking”, koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.

Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom „The Walk“ počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnny Walker-a, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na prelijepu terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu. Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.


ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, ZOI je koncipiran kao fine dining restoran čiji je adut svakako njegova prekrasna terasa, na kojoj je i snimana reklama. ZOI je svoja vrata otvorio početkom prošlog ljeta i u vrlo kratkom roku prometnuo kao jedna od najpopularnijih gastronomskih destinacija u Hrvatskoj. Stepenice iz restorana vode na terasu, koja ostavlja bez daha svojim jedinstvenim pogledom na splitsku rivu, Dioklecijanov zid i palme. Interijer je iznimno elegantan i pun svjetlosti zbog brojnih prozora koji gledaju prema rivi, a u opuštajućem ambijentu prevladavaju zagasite boje, drvo i kamen. Jelovnik je nadahnut raznolikošću mediteranske kuhinje i njezine bogate povijesti. 

Doživljaj je to mješavine kultura, fuzija nespojivih kuhinja, a s obzirom da se velika pažnja pridaje sezonalnosti namirnica, meni se mijenja svakih nekoliko mjeseci. Potvrdu svoje izvrsnosti ZOI je i službeno dobio svega nekoliko mjeseci nakon otvaranja, kada je zaslužio Michelinovu preporuku za 2018. godinu te se tako našao među hrvatskom gastronomskom elitom. Michelinov vodič svjetski je sinonim za izvrsnost u gastronomiji i jedan od najcjenjenijih specijaliziranih gastronomskih vodiča u svijetu, a postati njegovim dijelom znači biti u samom vrhu svjetske gastronomije te stati uz bok najboljima od najboljih.

ZOI je savršeno mjesto za istraživanje svijeta čula. Mjesto gdje se glazba, razgovor i zvukovi grada savršeno stapaju dok udobno uživate na terasi, sa čašom vina u ruci i uz svoje najmilije. Jer baš kao u reklami, nije važno samo gdje idemo, već s kim. A ZOI je idealno mjesto upravo za to, slavlje života u njegovoj istinskoj ljepoti.

hr Thu Aug 30 2018 10:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/534883901799429e5daa3386/80

Želite gubiti kilograme dok spavate?: Evo što vam je činiti

Dolaskom ljeta, mnogi se zbog viška kilograma osjećaju nezadovoljno i traže brza rješenja kako smršaviti

Poznato je kako se kalorije troše i tijekom spavanja, no istraživanje je otkrilo da ćete ih potrošiti još više ako prije odlaska u krevet popijete čaj. I to ne čaj za mršavljenje koji skupo naplaćuju, a nema učinka.

Čaj od cimeta idealan je za spavanje. Osim što djeluje protuupalno, smanjuje nadutost te stres. Smanjuje i osjetljivost na inzulin kao i šećer u krvi što je ključno za gubitak težine. Cimet uz to ubrzava metabolizam pa tako tijelo tijekom noći troši više energije, rekla je nutricionistica Helen Bond.

- To ne znači da ne trebate mijenjati prehranu ako želite smršaviti. Mnogo bolji način za postizanje ravnoteže šećera u krvi je dijeta s malim unosom ugljikohidrata. - savjetuje ona. U borbi s kilogramima pomaže i čaj od kamilice, kao i mente jer oba djeluju pozitivno na metabolizam te ga ubrzavaju tijekom noći. - prenosi Večernji list

hr Mon Jun 24 2019 20:26:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d10bf7d29111c9ede8b4571/80

Dijelimo ulaznice za film Annabelle 3

Dobitnike ćemo objaviti u večernjim satima
Najbržim čitateljima dijelimo 4x2 ulaznice za film Annabelle 3, a sve što trebate napraviti jest poslati osobne podatke na mail redakcije: info@dalmacijanews.hr

Osvojene kinoulaznice dobitnici mogu iskoristiti isključivo od ponedjeljka do četvrtka, zaključno s datumom 10.07.2019. CineStaru SplitJoker centar.

Demonolozi Ed i Lorraine odlučni su očuvati Annabelle od uništenja te je smjeste u zaključanu sobu u svojoj kući. Njihov plan je zaštititi je stavljajući je na „sigurno” iza stakla uz svećenički blagoslov. No, nesretna noć počinje kada Annabelle probudi zle duhove u prostoriji te zajedno uoče novu metu – Warrenovu desetogodišnju kćer Judy i njezine prijatelje.
hr Mon Jun 24 2019 14:18:18 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d10b76129111c5edd8b45b0/80

FOTO “Mirisi Imote” nova je kampanja parfema Nusha i Mattan!

Autohtoni imotski parfemi osvajaju svojom posebnošću i mirisom
U Imotskom se ove godine, po svemu sudeći, priprema jedna dobra turistička sezona. Strane tablice već su po imotskim cestama, a imotski modri biser oduševljava veliki broj turista koji se s radošću kupaju i uživaju u prirodi.

Oduvijek je Imotski bio posebno mjesto u Dalmatinskoj zagori, a odnedavno je dobio i parfeme - Nushu i Mattana. 

Velikom broju Imoćana svidjela se ideja o hrvatskim parfemima koji nose posebna imena, a mirišu još ljepše. Mirisi smilja, vinove loze, mahovine, đurđica, jasmina čine ove parfeme unikatnim proizvodom.

U slučaju da se nađete u Imotskom, možete ih pronaći u agenciji Pro Paradise, suvenirnici Paško pokraj Modrog jezera te Vinariji Matković u Grubinama.

U Splitu ih možete pronaći u ljekarni “Gabelica” na adresi Osječka 8, a dostupni su i u Makarskoj, u suvenirnici Kairos (Šetalište Franje Tuđmana 7/11).

Također, dostupni su u Omišu u agenciji “Sky House” (Petra Preradovića 4).

Ako ipak niste negdje u Dalmaciji parfeme možete naručiti putem službenog Facebooka ili Instagram profila.

“Mirisi Imote” nova je kampanja ovog domaćeg branda. U novoj kampanji u fokusu je Modro jezero kao simbol i ponos Imotskog, njegova bogata priroda koja zajedno s parfemima čini jednu mirisnu priču. 
hr Mon Jun 24 2019 13:45:03 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d108aa329111c3edd8b4587/80

Recept za ljekoviti liker star 90 godina

U narodnoj medicini koristi se već stotinama godina kao lijek za želučane tegobe i štitnjaču. Ljekoviti liker od oraha, popularni orahovac pomoći će vam pri bolestima želuca i štitnjače. Donosimo vam isprobani recept star 90 godina.

Zeleni plodovi oraha beru se u mjesecu lipnju i to od 15. do 30. ovisno o podneblju. Ovaj prirodni recept idealan je za jačanje imuniteta, posebno tijekom zimskih mjeseci, a pomaže i kod želučanih tegoba i anemije.

Mlad orah, dok je još zelen, bogat je vitaminom C i jodom i zato blagotvoran za štitnjaču.

Želite li napraviti ukusni i zdravi orahovac, donosimo savršen recept star 90 godina.

RECEPT ZA LJEKOVITI ORAHOVAC

Potrebno vam je:
- 18 mladih zelenih oraha
- 1 kg šećera (ili još bolje meda)
- 2 litre domaće rakije
- 2 domaća limuna
- 1 naranča
- 2 klinčića
- 2 do 4 listića pelina
- 1 štapić cimeta
- 1 mahuna vanilije
- 5 zrna kave
- 1 vrećica vanilin šećera
- 1 litra bijelog vina

Priprema:
1. Orahe operite, prerežite ih na pola ili čak na četiri dijela.

2. Limun i naranče operite i izrežite na ploške te dodajte u lonac.

3. U veliki lonac ili plastičnu kantu poslažite red oraha te ih posipajte s polovicom šećera.

4. Dodajte limun, naranču,klinčić, pelin, cimet, vaniliju i zrnca kave te ostatak oraha i šećera, piše zadovoljna.hr

hr Mon Jun 24 2019 10:42:57 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .