Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5bd70cee0e49387b1a8b45e8/80

U dvije godine stvorili smo najveći regionalni digitalni projekt, red je da vam kažemo kako nam je to uspjelo

U dvije godine Midas je postao apsolutno partner broj 1 domaćim medijima i kompanijama

Kako je samo brzo proletjelo ovo vrijeme. Čini nam se da smo jučer sjedili u praznom uredu, nas nekoliko prijatelja s velikom idejom. Da, mi smo sumanuto vjerovali u tu ideju, ali nismo imali pojma kako će ju drugi prihvatiti. Sada, dvije godine kasnije, možemo reci da ste ju fenomenalno prihvatili. U dvije godine stvorili smo najveći neovisni digitalni projekt u regiji. 

U dvije godine smo sklopili partnerstva sa 180 portala u Hrvatskoj, proširili se na regiju gdje smo sklopili suradnju u vrlo kratkom roku s još skoro 100 portala, spojili se sa svjetskim programmatic partnerima. Svi volimo rezultate pretvoriti u brojeve pa ćemo navesti da smo u dvije godine isporučili nevjerojatnih 50 milijardi preporuka i preko 260.000.000 klikova na sadržaj i oglase. I ono nama najmilije - u dvije godine naš je snažni tim narastao na preko 25 ljudi koji svakodnevno rade na tome da svojim partnerima osiguramo najbolje moguće iskustvo i vrhunske rezultate.

Od lude ideje koju smo smislili jednog dana 2016. godine, Midas je u dvije godine postao ne samo jedan od vodećih digitalnih projekata u regiji već i jedna od najvećih i najsuvremenijih oglašivačkih mreža u Hrvatskoj. Ako kojim slučajem niste dio Midas mreže ili nikada na nju niste naletjeli, u što moramo posumnjati kada vidimo koliko korisnika, klikova i posjetitelja imaju dodir sa sadržajem na Midasu, riječ je o najvećoj mreži za native oglašavanje u regiji koja sadržaj plasira na više od 250 portala najeminentnijih izdavača. Midas medijima donosi promet koji je bitno kvalitetniji od prometa koji bi inače dolazio s platforme kao što je Facebook. Ne samo da korisnici koji dolaze na stranicu preko Midas mreže ostaju duže i pregledavaju više stranica od onih koji dolaze preko Facebooka, već za te korisnike ne morate plaćati sumanuto skupo oglašavanje koje plaćate Facebooku. Aha, da. I na Midas mreži ćete još zaraditi dodatni novac za svoj medij. Algoritmi, koje naši programeri konstantno unaprjeđuju, maksimalno su optimizirani kako bi klijentima i medijima osigurali maksimalnu efikasnost.

Nije bilo lako u ove dvije godine ljudima prenijeti i objasniti nasu ideju. Zato moramo pohvaliti naše prve partnere, kao i najveće medije u zemlji i regiji koji su postali dio Midas mreže. U Hrvatskoj Midas trenutno surađuje s vise od 180 portala, među kojima su i vodeći mediji u zemlji kao što su jutarnji.hr, net.hr, rtl.hr, story.hr, tportal.hr, slobodnadalmacija.hr i novilist.hr.

Nismo dugo mirovali u jednoj zemlji. Vrlo brzo nakon sto su naši partneri u Hrvatskoj prepoznali potencijal Midas mreže, ojačali smo tim (ima nas 25 superefikasnih native ninja sada) kako bi se mogli brže i efikasnije širiti. Odlučili smo iskoračiti u regiju. Trenutno smo aktivni u Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj gori, Makedoniji i Srbiji, a naš tim je smislio i još jednu genijalnu foru - geo razmjenu. To, pojednostavljeno, znači da se hrvatski sadržaj prikazuje na stranicama u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj gori i Bosni i Hercegovini, ali samo čitateljima iz Hrvatske. Velika fora koju obožavaju i mediji s kojima surađujemo (trenutno ih je nekih 250 u cijeloj regiji) i klijenti (obzirom da smo potpuno neovisni, surađujemo sa svim najvećim agencijama i s više od 800 malih i srednjih firmi). 

Midas, striktno govoreći, nije prisutan samo u našoj regiji. Ne, potpisali smo ugovore s vodećim svjetskim programmatic partnerima, pa tako nasi mediji mogu zarađivati i od stranih posjetitelja, što je velika rijetkost na našem tržištu. 

U dvije godine Midas je postao apsolutno partner broj 1 domaćim medijima i kompanijama, a naš doseg u Srbiji raste iz dana u dan. Ne samo da nas već koriste vodeći mediji u zemlji, već nam se svakodnevno pridružuju i novi partneri. Svi naši partneri prepoznali su one najvažnije prednosti Midasa — vrhunska tehnologija, stabilno partnerstvo, konstantan rast rezultata, transparentnost, neovisnost na tržištu, brzina razvoja i prilagođavanja potrebama izdavača i oglašivača.Nije pristojno hvaliti se, ali moramo spomenuti da smou ove dvije godine od nule razvili vlastitu tehnologiju, vlastiti adserver, pixel, SSP, DSP, self service platformu i sve algoritme koji postižu rezultate bolje od bilo koje usporedive platforme na regionalnom tržištu.

Osim domaćih medija koje smo već spomenuli (net.hr, jutarnji.hr, slobodnadalmacija.hr, tportal.hr, story.hr, rtl.hr i novilist.hr..), popis regionalnih medija s kojima radimo je zaista impresivan: kurir, telegraf, b92, mondo, espreso.rs, alo.rs, vijesti.me, slobodenpecat.mk, cosmopolitan.si, over.net, sensa.si,  a doslovno svakodnevno nas kontaktiraju novi mediji i pridružuju se projektu.

Pitate nas, dakle, kako smo u dvije godine stvorili najveći regionalni neovisni digitalni projekt? Nećemo vam reci da je bilo lako. Dapače, bilo je dosta komplicirano. Ali ćemo vam reci da je formula za naš uspjeh bila dosta jednostavna. Stvorili smo unikatnu mrežu za razmjenu sadržaja koja korisnicima nudi vrhunsku kvalitetu prometa i doseg koji im je potpuno nedostupan na ostalim platformama, dok smo s druge strane osigurali vrhunski razvojni tim koji se brine da usluga bude samo sve bolja. Kakav je rezultat? Rezultat su rekordi iz mjeseca u mjesec, a upravo je ovaj mjesec oborio apsolutno sve rekorde s prosjekom od 1.000.000 klikova dnevno na sadržaj i oglase!

Čekajte samo da vidite što ćemo napraviti u iduće dvije godine, a već kroz par tjedana predstavit ćemo novi kanal prihoda za izdavače. 800 oglašivača koji koriste Midas dobiti će nove formate i nove mogućnosti oglašavanja.

hr Mon Oct 29 2018 14:36:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5cbe18ae29111ce7578b4575/80

Evo što boja očiju govori o vašem karakteru

Jeste li znali da su oči indikator i nekih karakternih osobina? To su nedavno otkrili znanstvenici sa Sveučilišta Orebro u Švedskoj. Ispitivali su 428 osoba – istraživali su vezu između boje njihovih očiju i osobnosti.
Smeđe oči:

snažan karakter Smeđa je najčešća boja očiju. Tko ima smeđe oči ima potencijal da bude vođa jer one su indikator snažnog karaktera. Osobe s tamnosmeđim ili gotovo crnim očima smatraju se vrlo ugodnima. Smeđooke osobe smatraju se vjernima i nježnima – što se ne smije pomiješati s poniznošću. Za to je njihov karakter jednostavno presnažan. 

Plave oči:

unutarnja snaga  Plave oči su često indikator za veću unutarnju, duhovnu i psihičku snagu. Usprkos tome, ljudi s plavim očima često djeluju kao slabe i egoistične osobe. Iznenađujuća spoznaja je da žene s plavim očima lakše podnose bolove kod poroda od žena s drugom bojom očiju. 

Zelene oči:

snažan seksepil  Žene sa zelenim očima – a slažu se muškarci – često se smatraju vrlo atraktivnima. Ta boja očiju daje ženama nešto misteriozno i zavodnički. Osim toga, ljude sa zelenim očima teško je izbaciti iz takta te jako dobro funkcioniraju pod pritiskom. Također su vrlo kreativne osobe, piše miss7



hr Mon Apr 22 2019 21:40:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5cbe0b6f29111ce4568b459e/80

Što je 'ljubav na prvi pogled' i postoji li uopće?

U svim slučajevima „ljubavi na prvi pogled“ radilo se o ekstremno snažnoj tjelesnoj privlačnosti.
Koliko ste se puta zaljubili na prvi pogled? Mišljenja znanstvenika sa Sveučilišta Groningen u Nizozemskoj su da je najvjerojatnije odgovor „nikada“ – jer su mišljenja da ljubav na prvi pogled ne postoji! 

Znanstvenici kažu da ljubav na prvi pogled često zamijenimo s osjećajem strasti ili žudnje. Naše tijelo poludi zbog snažne privlačnosti te se osjećamo kao da smo u sedmom nebu. Međutim, osjećaj ne treba zamijeniti s ljubavlju, jer treba vremena da se ljubav razvije i procvate. 

U istraživanju su znanstvenici ispitali 200 sudionika (60 posto od toga bile su žene) u srednjim dvadesetima o njihovim osjećajima privlačnosti prema partneru s kojim izlaze. Tih 200 sudionika moralo je za potrebe istraživanja apsolvirati ukupno 500 spojeva. Nakon susreta su ih pitali „jesu li doživjeli ljubav na prvi pogled“ i koliko im je privlačna osoba s kojom su bili, piše miss7

U svim slučajevima „ljubavi na prvi pogled“ radilo se o ekstremno snažnoj tjelesnoj privlačnosti. Zanimljivo je da se većina „ljubavi na prvi pogled“ dogodila kod muškaraca. Osim toga, osjećaj ljubavi na prvi pogled nije u većini slučajeva bio uzvraćen. Istraživanje je objavljeno u „Journal of the International Association for Relationship Research“.  


hr Mon Apr 22 2019 20:44:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/56056a653ce1f4f60e8b46d3/80
Foto: D.N.

PITAJTE NUTRICIONISTE: Trebamo li izbaciti životinjske proizvode?

Najlakši je način sve nutritivne potrebe zadovoljiti raznovrsnom i cjelovitom prehranom, kombinacijom namirnica biljnog i životinjskog podrijetla.

Kako bi iz dana u dan vršili životne aktivnosti trebamo hranu. Pravilan unos makro i mikro nutrijenata uz prisutvo bioaktivnih spojeva omogućit će adekvatnu funkcionalnost organizma. Najlakši je način sve nutritivne potrebe zadovoljiti raznovrsnom i cjelovitom prehranom, kombinacijom namirnica biljnog i životinjskog podrijetla. 

Čovjek se evolucijski adaptirao na životne uvjete, između ostalog i na biljni i životinjski „materijal“ kojim je bio okružen i koji mu je bio dostupan prilikom traženja izvora energije i hranjivih tvari. Stoga nas anatomija i fiziologija našeg probavnog sustava definira kao svejede, odnosno spremni smo na konzumaciju hrane i biljnog i životinjskog podrijetla.

Pri tome većinu svojih kalorija unosimo biljnom hranom pa možemo reći kako većina ljudi na svijetu ima dominantno biljnu prehranu, no ne i isključivo biljnu. Iako je odveć poznata i dokazana korelacija između većeg unosa cjelovitih namirnica biljnog podrijetla i duljeg životnog vijeka te manje incidencije kroničnih nezaraznih bolesti, najveća se dugovječnost ostvaruje kada se na to pridoda niska do umjerena konzumacija namirnica životinjskog podrijetla kao što je slučaj primjerice kod konzumenata mediteranske prehrane.

Znači li to da bez životinjskih namirnica ne možemo preživjeti? Ni blizu tome, dapače možemo zadovoljiti većinu svojih nutritivnih potreba, no isključivo hranom, sve nažalost ne. Vitamin B12 se u hrani biljnog podrijetla gotovo ne nalazi ili isključivo u tragovima, a esencijalan je komponenta kao i još nekolicina nutrijenata kojima biljna hrana ili ne obiluje ili sadrži oblik smanjene bioiskoristivosti. Posljedično, većina dugogodišnjih vegana koja ne poseže za dodacima prehrani ima manjak vitamina B12 te povećani rizik za manjak određenih nutrijenata, što u konačnici može narušiti kvalitetu života.

A što ako ne jedemo samo meso? 

Ako konzumiramo dovoljne količine ribe, jaja te mliječnih proizvoda tada to ne predstavlja nikakav problem te u kombinaciji s raznovrsnim namirnicama biljnog podrijetla zadovoljavamo sve svoje nutritivne potrebe.

Stoga zapamtite, ako je vaš razlog nekonzumiranja hrane životinjskog podrijetla zdraviji i duži život, najvjerojatnije ste u zabludi. 

Svakog ponedjeljka očekujte zanimljivu temu iz područja nutricionizma, a uz to Roku i Nikoli možete postaviti i pitanja u vezi prehrambenih navika na koja će vam vrlo rado odgovoriti. Pitanja možete postaviti u komentare na Facebook objavu ili poslati na mail info@dalmacijanews.hr
hr Mon Apr 22 2019 17:15:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c45b15b0e4938dc848b45b2/80
Foto: Pixabay

WhatsApp priprema novost koja se mnogima neće svidjeti

Za otključavanje WhatsAppa biti će potrebna autentifikacija otiskom prsta, a ujedno će biti blokirana mogućnost stvaranja "screenshota".

WhatsApp priprema tri veoma zanimljive novosti koje bi mogle promijeniti način na koji koristimo tu popularnu aplikaciju za dopisivanje.

Iako još nije službeno poznato kad će ove promjene postati dostupne korisnicima, WABetaInfo otkriva mogućnosti koje su već dostupne u beta verziji aplikacije, a koje bi uskoro trebale biti i službeno dostupne svima.

Jedna od mogućnosti koja bi mogla naići na negodovanje korisnika je"autentifikacija" odnosno blokiranje snimki ekrana. "Autentifikacija" bi trebala garantirati osobi s druge strane prepiske da se zaista dopisuje s osobom s kojom to želi, odnosno da se izbjegne mogućnost da na poruke odgovara kriva osoba koristeći pametni telefon prave osobe.

Kad je ova mogućnost aktivirana, za otključavanje WhatsAppa biti će potrebna autentifikacija otiskom prsta, a ujedno će biti blokirana mogućnost stvaranja "screenshota".

Korisnici će i dalje moći odgovoriti na poruke kroz iskočne obavijesti i odgovoriti na pozive, ali ne i napraviti "screenshot".

Još nije poznato kad će ova opcija biti omogućena, ali već je naišla na negodovanje korisnika. Pogotovo onog dijela korisnika koji nemaju čitač otiska prsta na svom pametnom telefonu.

Osim "autentifikacije" u WhatsAppu rade i na novom setu emotikona koji bi trebali biti jednaki u samom chatu kao i u opciji uređivanja fotografija.

Još jedna novost vezana je uz animirane sličice koje bi trebale omogućiti korisnicima lakše izražavanje njihovih osjećaja i raspoloženja. Prema WABetaInfo, animirane sličice veoma sliče animiranim sličicama u Facebook Messengeru, ali kao i sa svim ostalim najavljenim mogućnostima, nije poznato kad će biti i službeno dostupne korisnicima., piše zimo.hr

hr Mon Apr 22 2019 17:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .