Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/58e1fe58b473982b118b4569/80
Foto: Dalmacija News

Magla smanjuje vidljivost i usporava vožnju

Zbog radova na dionici Jadranske magistrale (DC8) GP Pasjak-Rupa vozi se jednim trakom, uz regulaciju semaforima.

Magla smanjuje vidljivost i usporava vožnju mjestimice u središnjoj i sjeverozapadnoj Hrvatskoj, Lici, Slavoniji i Dalmaciji, te na autocestama: 

A1 od Zagreba do Bosiljeva, od tunela Mala Kapela do čvora Otočac i od mosta Maslenica do čvora Zadar 2,A2 Zagreb-Macelj između Zaprešića i Krapine,A3 Bregana-Lipovac,A4 Goričan-Zagreb između Goričana i Varaždina te Brezničkog Huma i Zagreba,A5 Osijek-Sredanci,A11 Jakuševec-Lekenik.

Na autocesti A2 Zagreb-Macelj u zoni radova od čvora Zaprešić prema čvoru Jankomir kolona je oko 2,5 km.

Na dionici Istarskog ipsilona tunel Učka-Vranja između tunela Zrinšćak I i Zrinšćak II (A8) vozi se uz privremenu regulaciju prometa (zabranjen je prolazak vozilima čija širina prelazi 3 m).

Za sav promet, zbog radova, zatvorena je dionica državne ceste DC1 Gračac-Knin (do 31. listopada 2017.god.). Mogući obilasci:

autocestom A1: čvor Gornja Ploča ili Sveti Rok - čvor Pirovac - DC59 - Kistanje - Knin ilidržavnim cestama: DC1 - Gračac - Obrovac - Benkovac - Kistanje - Knin (DC1-DC27-DC56-DC59).

Zbog radova na dionici Jadranske magistrale (DC8) GP Pasjak-Rupa vozi se jednim trakom, uz regulaciju semaforima.

RADOVI DANAS:

18.listopada između 13:00 i 14:00 sati na petnaest minuta obustavit će se promet na autocesti A4 Goričan-Zagreb, između čvorova Varaždin i Varaždinske Toplice u smjeru Zagreba.18.listopada od 22 sata do 19. listopada do 06:00 zbog sveobuhvatne vježbe u tunelu Konjsko za sav promet bit će zatvorena autocesta A1 Zagreb-Dubrovnik između čvorova Vučevica i Dugopolje. Obilazak je lokalnom cestom LC 67061, županijskom cestom ŽC6115 i državnim cestama DC65 i DC1.18.listopada od 07:00 do 15:00 zatvara se županijska cesta ŽC4257 na Željezničko cestovnom prijelazu (ŽCP) „Darda“ između naselja Darda i Mece. Obilazak: od B. Manastira preko Darde, Bilja do Osijeka i Osijeka preko Darde do B. Manastira je županijskom cestom ŽC4257 od Darde do Švajcarnice, državnim cestama DC7 od Švajcarnice do DC2 Osječka južna obilaznica i DC2 do Trpimirove ulice, zatim Trpimirovom do Bilja i županijskom cestom ŽC4257 od Bilja preko Meca do Darde.na državnoj cesti DC3 na čvoru Čavle vozi se usporeno zbog redovnog održavanja danas do 16:00.

Za sav promet zatvorene su ceste (zbog radova):

DC1 Gračac-Knin na dionici Sučević-Otrić su radovi (do 31.10.);DC7 na dionici granični prijelaz Duboševica (gr.R.Mađarske) - Beli Manastir između raskrižja drž. ceste DC7 sa županijskom cestom ŽC4011 i raskrižja drž. ceste DC7 sa županijskom cestom ŽC4018;DC75 Vodnjan – Pula (od„Bunara“ do Paganora);DC46 Đakovo-Budrovci;DC206 Hum na Sutli-Kostel;DC502 Smilčić-Pridraga;županijska cesta Pojatno-Zaprešić.
Radovi na autocestama:A1 Zagreb-Split-Ploče na mostu Maslenica u smjeru Dubrovnika vozi se jednim trakom; kroz tunel Brezik dvosmjerno jednom tunelskom cijevi;A2 Zagreb-Macelj: između čvorova Zaprešić i Zabok u dužini od oko 3 km (od 15. +500 do 18. +080 km) vozi se dvosmjerno, istočnim kolnikom (do 17. studenog), a između čvorova Jankomir i Zaprešić (0.+500 km do 2.+500 km), u smjeru Zagreba, vozi se suženim kolnikom (u vrijeme pojačanog prometa vozi se u koloni, posebice u jutranjim i poslijepodnevnim satima);A6 Rijeka-Zagreb: na vijaduktu Zečeve Drage (od 13. do 11. km) vozi se dvosmjerno, jednom stranom autoceste (do 6. studenog).
Prema privremenoj prometnoj regulaciji vozi se na cestama:DC1 Točak-Hrvatski Blagaj;DC8 GP Pasjak-RupaDC2 u Vukovaru, u Kudeljarskoj ulici i Ulici Priljevo;Jadranska magistrala (DC8) u mjestu Murvica Gornja i na čvoru Meterize,DC27 na mostu Obrovac;DC29 u mjestu Novi Golubovec;DC49 u mjestu Dragovci (svakodnevno od 7 do 17 sati);DC66 u naselju Marčana;DC206 Valentinovo-Krapina;DC42 kod mjesta Ljubošina;ŽC6007 Zadar-Ražanac (u zoni radova vozi se uz ograničenje brzine od 30 km/h).


Uz povoljne vremenske uvjete u prometu je svakodnevno i dalje veliki broj biciklista, mopedista i motociklista. Vozače ostalih vozila upozoravamo da prilikom uključivanja u promet, prestrojavanja, pretjecanja, obilaženja, polukružnog okretanja ili skretanja pripaze upravo na ovu kategoriju sudionika u prometu te im ne oduzimaju prednost prolaska na raskrižjima. Bicikliste, mopediste i motocikliste također podsjećamo da poštuju prometne propise i ograničenja brzine.

IZVANREDNI PRIJEVOZ:

18.10. od 08:00 do 11:00 sati kretat će se radni stroj s priključnim vozilom od ekonomije Bobota do mjesta Grabovo, relacijom Pačetin - Nuštar - Marinci - Negoslavci.18.10. od 08:00 do 11:00 sati kretat će se radni stroj s priključnim vozilom od ekonomije Bobota do mjesta Grabovo, relacijom Marjanci - Bogdanovci - Negoslavci, javlja HAK
hr Wed Oct 18 2017 08:26:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bcccd820e49380a0b8b46d0/80
Foto: Pixabay

Novi detalji iskakanja vlaka: "Ostavili su šinu, da je bio zavoj bilo bi mrtvih"

Jutros je kod Vrbovca vlak sa 68 putnika iskočio iz tračnica. Nasreću, nije bilo ozlijeđenih.
Kako je javljeno, oštećene su prednje dvije osovine na vlaku. Riječ je o vlaku koji je vozio iz Zagreba prema Osijeku.

Nesreću izazvala šina ostavljena među tračnicama?

No da je tragediju spriječilo samo to što je na dijelu na kojem je iskočio vlak pruga bila ravna, potvrdio je dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović. Kaže da je nesreću izazvala zamjenska šina koju su radnici ostavili između tračnica kojima je onda naišao putnički vlak.

"Noćas su istovarili tu šinu. To se ne može dogoditi kada sustav funkcionira. Pruga se ne može ujutro nakon radova otvoriti ako ju netko prije toga nije pregledao. Očito to nitko od nadležnih iz HŽ infrastrukture nije napravio. Oni su odgovorni, a ne radnici. Ovo je jedna opomena upravi HŽ infrastrukture da ona nije građevinska firma što bi oni silno željeli da bude jer se tu vrte novci, nego su firma koja je dužna osigurati sigurno i nesmetano prometovanje putnika i stvari po dobro održavanim prugama", ogorčen je Petrović.


"Da je bio i najmanji zavoj, bilo bi mrtvih"

Naglasio je koliko je u ovom izlijetanju bilo sreće.

"To je čista sreća da to nije bilo u nekakvom i najmanjem zavoju. Kada je ta šina podigla kotač, da je bio zavoj, vlak bi inercijom produžio ravno. A pruga bi išla lijevo. I onda bi bilo svašta. Ovo je isto što se dogodilo u Rudinama gdje je bilo šestero mrtvih. Naime ni tamo netko nije poštivao procedure pa smo imali mrtve. Ni ovdje se nisu poštivale procedure, ali eto Bog je dao da je bila ravna pruga. Od velike tragedije dijelio nas je i najblaži zavoj kroz koji bi taj vlak inače prošao sa 160 km/h bez ikakvih problema. A ovdje bi sa 100 vjerojatno bilo mrtvih", rekao je za Index dopredsjednik sindikata.

"Nemaju pojma o željeznici"

Kaže da ostavljanje šina među tračnicama nije neuobičajeno, ali da je to ovdje učinjeno posebno neoprezno. 

"Točno je da se šine za zamjenu inače ostavljaju unutar kolosijeka, ali se ne smiju staviti blizu onih tračnica po kojima vlak putuje. Kad ona dođe skroz do nje, onda vlak kad nailazi kako kotač ima onaj vijenac koji ga drži u kolosijeku, taj vijenac se penje na ovu šinu koja se podigla i vlak logično iskače van. Ljudi koji su to istovarili su nekakvi izvođači, podizvođači, oni nemaju pojma o željeznici. Oni su građevinari, ali za očekivati je da uprava HŽ infrastrukture ili ovi ispod uprave imaju pojma o željeznici. No očito je da ni oni nemaju pojma", zaključio je dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović.


HŽ infrastruktura osniva povjerenstvo koje bi trebalo ispitati okolnosti nesreće

Kako doznajemo, strojovođa vlaka je bio u potpunom šoku nakon nesreće. Iako nije ozlijeđen, Hitna ga je prevezla na preventivni pregled.

Dobar dio dana trajao je policijski očevid, a mjesto nesreće obišli su i članovi uprave HŽ infrastrukture koji su najavili kako će osnovati povjerenstvo kako bi ispitali sve okolnosti nesreće. Istaknuli su kako je najvažnije da nitko nije ozlijeđen, piše Index

hr Sun Oct 21 2018 21:03:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bcccc270e4938be0a8b4708/80

Ponovljeni kotarski izbori na Žnjanu: Pobjedu odnio HDZ

Prošli put je na izbore izašlo 600 birača, a ovog puta njih 1035. Nevažećih je bilo tek 15 listića.
O interesu za ponovljene kotarske izbore svjedoči činjenica da je ovog puta izašlo čak 435 birača više no prošli put.


Sudeći po neslužbenim informacijama, relativnu pobjedu odnio je HDZ s tri vijećnička mjesta. Stranka Pametno je dobila dva mjesta. Jedno mjesto je pripalo i HNS-u te HSP-u.

U vijeće nisu ušli zastupnici MOST-a, HSS-a/HSLS-a, te SDP-a. 

Pretpostavka je da će kotarsku većinu činiti 3 vijećnika HDZ-a te jedan HNS-a.

Glasovi su se rasporedili na sljedeći način:

HDZ 381 glas (36,81%)
Pametno 196 
glasova  (18,94%)
HNS 161 
glas (15,56 %)


HSP 96 
glasova  (9,28%)

MOST 77 
glasova  (7,7%)
HSS/HSLS 61 
glasova (5,89%)
SDP 48 
glasova  (4,63%)


hr Sun Oct 21 2018 20:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bccb0c70e4938f1048b48cb/80
Foto: Pixabay

Požar kod Podprologa: Vatrogasci na terenu

Gori trava i nisko raslinje...
Požar kod Podprologa u Duborvačko-neretvanskoj planuo je oko 18 sati. Gori trava i nisko raslinje. Vatrogasci su na terenu, a gašenje im otežava jak vjetar.

Uskoro opširnije...
hr Sun Oct 21 2018 19:01:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bcc37760e493802018b49a5/80

Pronađen Ante Vuković koji je nestao u petak

Ante Vuković nestao je u petak popodne na području Solina u Matoševoj ulici.
Osamdesetogodišnjak koji se udaljio iz stana u petak nakon čega mu se izgubio svaki trag pronađen je zahvaljujući informacijama građana. 

Obitelj se zahvaljuje svima na pomoći!


hr Sun Oct 21 2018 19:00:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .