“Osamdesetka” vozi i dalje: Drniški gradonačelnik Begonja: “Nama ne treba devet linija, dovoljne su tri do četiri!”

Sve općine kroz koje prolazi linija Split-Drniš spremne su
potpisati ugovor o financiranju osim grada Drniša. Po riječima gradonačelnika
Begonje linija nije isplativa. Ne trebam vam ni govoriti što bi gašenje linije
značilo za ljude koji rade u Splitu, studente, učenike i sve one druge koji ne
mogu do Splita stići na drugi način. Isto tako, lokalno stanovništvo, pa i iz
općine Drniš (Kričke), većinom staračko, ostaje bez mogućnosti da dođe do
pošte, banke, trgovine, ljekarne, liječnika. Ugrožava im se kvaliteta života

na mail redakcije zabrinutu poruku poslala je čitateljica iz Drniša. Razlog je linija 80, linija Split-Drniš koja je, u posljednje vrijeme, sve više uzimala medijskog prostora, ali iz jednog razloga – mogućnosti njenog ukidanja.

Slijedom informacija cijeli smo dan pokušavali dobiti čelne ljude
u gradu Drnišu, nakon niza neuspjelih poziva konačno smo dobili gradonačelnika Josipa Begonju koji nam nije izravno
kazao kakva je sudbina s linijom Split-Drniš:
Moj zamjenik je prije četiri mjeseca bio na sastanku u
splitskom Prometu, od tog se datuma mijenjala i Uprava, ali mi nismo bili
zadovoljni s ponudom koja je, doslovce bila, „Uzmi ili ostavi“ što je, zapravo
značilo, kako moramo sudjelovati u sufinanciranju.

U Prometu su napravili neku svoju statistiku kojom ima svega
devet putnika po jednoj liniji, mi bi morali za to izdvojiti oko 430 tisuća
kuna.  Zanimljivo je da karta od Drniša
do Splita košta 28 kuna, a na liniji Drniš-Šibenik 35. Mi svake godine imamo
oko 5 milijuna kuna godišnje manjka na ukupnom prometu
– kazao je Begonja.

Gradonačelnik Drniša, ipak, kako se dalo ustvrditi iz njegovih riječi, nije za ukidanje linije 80, ali on nudi drukčiji način voznog reda:
Nama ne treba devet linija, dovoljne su tri do četiri maksimalno i ne može
Uprava Prometa, na kraju krajeva, odlučiti da karta skoči za 16,17 kuna,
primjerice s 28 na 55 kuna, automatski to udvostručava i naša davanja
– rekao
je Begonja i zaključio kako zna mogući uzrok problema:
Tu se radi o ljudima koji su iz Crivaca. Njima je potrebno
devet linija, ali nakon tog mjesta većina autobusa ostane prazna pa nama kao
gradu toliki broj linija nije potreban. Ako ne uspijemo naći rješenje barem
ćemo ugovoriti prijevoz od Drniša do Crivaca, kako bi putnici mogli presjedati

– ustvrdio je drniški gradonačelnik.

Razmišljanje o situaciji koja je uzbunila Drnišane upitali
smo i direktora splitskog Prometa, Miroslava Delića. U razgovoru nam je kazao
kako se o dosta stvari tu pita grad Drniš i kako su, jedino oni, ti koji postavljaju uvjete:
Za sve vrijede ista pravila pa tako i za grad Drniš. Svi
gradovi i općine s Prometom moraju potpisati ugovor da bi se prometovalo tim
relacijama. Važno je napomenuti kako broj linija određuje grad Drniš, o tome i
ovisi cijena konačnog davanja – 
kazao je direktor Prometa

Delić je naglasio kako je dogovoreno da će stvari postati
jasne do kraja srpnja kada bi grad Drniš trebao napraviti izvide i dati konačan
zaključak o prometovanju linije Split-Drniš, u kojoj voznoj mjeri te uz cijenu
karte koja, kako kaže direktor Prometa, je jedina u nadležnosti Grada Drniša.

POSLJEDNJE DODANO: