Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/590af28fb4739822708b4625/80
Foto: Pixabay

Ako ste preuzeli neku od ovih aplikacija za Android, odmah ih uklonite i provjerite svoj bankovni račun

Zlonamjerni softver u pozadini potiho klikne na oglas u sklopu aplikacije i potajno umjesto vas obavi prijavu na servis online koji se plaća

Joker, zlonamjerni softver nazvan po zlikovcu iz serijala o superheroju Batmanu, dosad je pronađen na 24 aplikacije za Googleov operativni sustav Android koje su sve donedavno bile dostupne za preuzimanje u trgovini Play.

Prije no što su ih u Googleu uspjeli ukloniti te su aplikacije preuzete i instalirane više od 472 tisuće puta. Dok se ne ustanovi ima li još zaraženih aplikacija teško je sa sigurnošću procijeniti koliko je još uređaja potencijalno ugroženo.

Ali, jedno je sigurno - ako ste preuzeli i instalirali neku od ovih aplikacija, odmah ih uklonite:

  • Advocate Wallpaper
  • Age Face
  • Altar Message
  • Antivirus Security - Security Scan
  • Beach Camera
  • Board picture editing
  • Certain Wallpaper
  • Climate SMS
  • Collate Face Scanner
  • Cute Camera
  • Dazzle Wallpaper
  • Declare Message
  • Display Camera
  • Great VPN
  • Humour Camera
  • Ignite Clean
  • Leaf Face Scanner
  • Mini Camera
  • Print Plant scan
  • Rapid Face Scanner
  • Reward Clean
  • Ruddy SMS
  • Soby Camera
  • Spark Wallpaper

Joker je otkriće stručnjaka za računalnu sigurnost Aleksejsa Kuprinsa. Svrha mu je oteti novac žrtvama pretplatom na razne servise koje se plaća, simulirajući postupak koji bi korisnik obavio pri prijavi.

U pozadini potiho klikne na oglas u sklopu aplikacije i potajno obavi prijavu kad se spoji s web odredištem na kojem je servis. Potom pristupi SMS porukama žrtve i kopira poslani autorizacijski kod kako bi dovršio postupak prijave. Sve, naravno, bez vašeg znanja i odobrenja.

Kuprins je objavio kako se potencijalne žrtve nalaze u 37 država, među kojima su Sjedinjene Države, Velika Britanija, Australija te države Europske unije i Azije. Neke od zaraženih aplikacija nisu imale regionalna ograničenja.

Ako ste preuzeli i instalirali sporne aplikacije, provjerite povijest transakcija na bankovnom računu kako bi pronašli nešto sumnjivo, piše tportal.hr

hr Tue Sep 10 2019 16:36:53 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e240b4229111cb1048b465c/80
Foto: Promo

Premijera "Menopauze": Split ovacijama dočekao Arijanu, Sanju, Salome i Karmelu

Splitska premijera sa svoja dva termina bila je rasprodana u rekordnom roku, tako da je danima ova ulaznica postala najtraženiji papirić u gradu pod Marjanom

Splitske Gripe bile su premale za publiku koja je sinoć htjela vidjeti mjuzikl 'Menopauza' koji je nakon Zagreba krenuo na turneju po Hrvatskoj i prvi grad na popisu je bio Split. 

Splitska premijera sa svoja dva termina bila je rasprodana u rekordnom roku, tako da je danima ova ulaznica postala najtraženiji papirić u gradu pod Marjanom. Na oba termina Arijana Čulina, Sanja Doležal, Salome i Karmela Vukov Colić doživjele su ovacije rasprodanih Gripa. Splitska publika oduševljeno je prihvatila mjuzikl koji govori o ovome biološkom 'problemu' žena na zabavan način, a punih devedeset minuta smijeha oduševila je čak i muškarce koji su bili u publici.

Mjuzikl 'Menopauza' postigao je veliki uspjeh na brojnim pozornicama svijeta zato što na vrlo duhovit, iskren i autentičan način oslovljava probleme žena u srednjoj životnoj dobi. No, nisu to samo problemi menopauze, ovdje je za hormonsku tranziciju koju žene u toj dobi prolaze samo dosjetljivo izabrana metafora za brojna životna pitanja s kojima se susreću. Ova predstava govori o starenju, o suočavanju s mnogim strahovima prolaznosti, o odnosu žena i njihovih muškaraca, njihove djece, njihovih sada već ostarjelih roditelja. Ona oslovljava gubitak snage, ali i novu snagu, strah, ali i iskustvo i hrabrost za nove preokrete. Ovdje se govori o nedostatku ljubavi, o životnim prioritetima.

Četiri žene, koje se upoznaju u jednom trgovačkom centru na odjelu donjeg rublja na rasprodaji, nemaju ništa zajedničko osim jednog crnog grudnjaka od čipke i gubitka memorije, valunga, noćnog znojenja, premalo seksa, previše seksa i još mnogo toga. Ova urnebesna glazbena parodija, koja uključuje poznate glazbene hitove iz 60-ih, 70-ih i 80-ih, garantirano će vas nasmijati do suza. U glavnim ulogama hrvatske inačice igraju Arijana Čulinu, Sanja Doležal, Salome i Karmela Vukov Colić, koje su utjelovile poduzetnicu, hipijevku, reality zvijezdu i domaćicu, dok je redateljica ovog zabavnog mjuzikla Nina Kleflin.

hr Sun Jan 19 2020 08:54:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e233b8d29111cbc048b461f/80

Započele edukativne radionice za učenike sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru pilot provedbe projekta „Plava Eko-patrola“

Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.
U organizaciji udruge Argonauta kao nositelja projekta „Plava Eko-patrola“ te Lokalne akcijske grupe „More 249“ i drugih partnera na projektu, u sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru „Pilot provedbe edukacijskog programa Plave Eko-patrole“ u školskoj godini 2019./2020., započele su edukativne radionice za učenike od 5. do 8. razreda.

Cilj edukativnih radionica je upoznati učenike s principima održivog razvoja kroz neformalne metode učenja. Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.

U svakoj od sedam škola, oformila se grupa od 20 djece-patrolaša koji su s lokalnim koordinatorom počeli provoditi aktivnosti „Plave Eko-patrole“. Danas, 18. siječnja 2020. godine, održana je prva edukativna radionica pod nazivom „Koliko jako gazimo svoj planet“.

Lokalni koordinatori su s djecom-patrolašima proveli aktivnosti unutar navedene radionice, a cilj današnje radionice bio je stvoriti ugodnu i poticajnu atmosferu za rad i učenje, osvijestiti koliko jako gazimo svoj planet, koliku odgovornost imamo u raspolaganju resursima, kako problemi mogu pokrenuti cijeli kotač posljedica te kako potaknuti na smanjenje ekološkog otiska.

Kroz razne neformalne metode i iskustveno učenje – lopticu prijateljstva, igre uloga, energizere, ekološki otisak, kotač posljedica, vremensku kapsulu, timski rad – potaknula se ekološka osviještenost djece i djelovanje po principima održivog razvoja, ali i upoznavanje djece s refleksijom nakon svake provedene aktivnosti u okviru radionice. Refleksija se pokazala kao iznimno važna i bitna komponenta aktivnosti jer omogućava djeci-patrolašima da izraze svoje osjećaje, razmišljanja te da se kritički referiraju na aktivnost koja se održala. Tako djeca-patrolaši aktivno sudjeluju u kreiranju aktivnosti, odnosno participiraju te razvijaju međusobno povjerenje.

Projekt „Plava Eko-patrola započeo je 01. lipnja 2019. te traje 22 mjeseca, a sufinanciran je kroz Švicarsko-hrvatski program suradnje u iznosu od 1.152.000,00 kn, dok je njegova ukupna vrijednost 1.280.000,00 kn. Prema onome kako je prošla prva edukativna radionica, vjerujemo da će preostalih šest radionica (Obnovljivi izvori energije, Hrana i održivost, Zar je more kiselo, Zeleno i plavo, eRRRRRRRiziraj se!, Zajedno za čišći okoliš) i zajednički izlet na Kornate u lipnju 2020. godine, proći više nego dobro!

S nestrpljenjem čekamo i veselimo se nadolazećim edukativnim radionicama, a do tada ih pratite na web i Facebook stranici „Plave Eko-patrole“.
hr Sat Jan 18 2020 18:09:13 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5803c4df1eea8f85628b4576/80

Potez Facebooka koji će razveseliti sve korisnike WhatsAppa

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke...

Prije nego što je Facebook platio milijarde dolara za WhatsApp, suosnivači te komunikacijske platforme Brian Acton i Jan Koum govorili su kako ne žele vidjeti oglase među porukama na WhatsAppu. 

Nakon akvizicije Facebooka svima je bilo jasno da će Zuckerberg i ekipa razmišljati o načinima na koji mogu unovčiti WhatsApp i da će oglasi biti jedna od mogućnosti na koju ću se odlučiti. Inzistiranje na oglašavanju vjerojatno je razlog zbog kojeg su Acton i Koum napustili Facebook te prekinuli kontakte sa Zuckerbergom. - piše zimo.hr

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke, kao što danas imamo na Messengeru. U kompaniji je okupljen i poseban tim ljudi zadužen upravo za pronalaženje najboljih i najučinkovitijih načina za zaradu od oglašavanja na toj platformi, pri čemu je trebalo razmišljati o korisnicima i njihovoj antipatiji prema prikazivanju reklama, pogotovo među njihovim privatnim porukama.

Iako su se oglasi trebali početi prikazivati među statusima ove godine, čini se da od toga ipak neće biti ništa – barem za sada. Naime, prema informacijama američkih medija, Facebook se odlučio za iznenađujući potez i raspustio tim zadužen za oglašavanje na WhatsAppu. Umjesto na oglašavanje fokusirat će se na razvoj opcija koje će kompanijama omogućiti što kvalitetniju komunikaciju s korisnicima unutar aplikacije. Također, kako su iz Fejsa potvrdili novinarima Business Insidera, radit će i na razvoju usluga za plaćanje unutar WhatsAppa na nekim tržištima.

Što se oglasa tiče, kada je Facebook u pitanju, oni će sigurno ostati dio dugoročnog plana, no trenutačno ipak neće biti prioritet, što će, sigurno, razveseliti sve korisnike te popularne komunikacijske aplikacije.

hr Fri Jan 17 2020 20:43:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5dbbff2429111c87d48b4586/80

Provedite ovaj vikend u restoranu Rus u Žrnovnici uz odličnu spizu i povoljne cijene

Ovog vikenda počastite se domaćim specijalitetima
Nakon blagdanskih praznika, restoran Rus ponovno kreće sa svojim standardnim programom. Tako već ovog vikenda možete uživati u domaćim specijalitetima i ugodnoj atmosferi s vašim najmilijima.

Nude se domaći specijaliteti po povoljnim cijenama. Tako je na meniju divljač s njokama za 50 kuna, te mesna plata za 100 kuna. 

Restoran Rus, smješten uz Rijeku Žrnovnicu, mjesto je koje možete rezervirati i za domjenke, obiteljske svečanost, poput krštenja i svadbi. Također možete dogovoriti i catering! Dobra spiza je zagarantirana!

Rezervirajte svoje mjesto na broj  091 472 0080! Osoblje restorana Rus vas čeka!
hr Fri Jan 17 2020 15:46:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .