Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5807ba431eea8f296c8b457a/80
Foto: Screenshot Booking.com

Edukacije za turističke agencije i male hotelijere: Kako napraviti kvalitetnu web stranicu i privući goste

Iznenađujuće je koliko ima grešaka za koje ljudi ne znaju da su greške, kaže Marina Kovačević jedna od predavačica na edukacijama koje organizira Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije organizira ciklus od osam besplatnih edukacija za turističke agencije i male hotelijere kako bi ih naučili trikovima kojima će povećati prodaju turističkih proizvoda putem internet marketinga. Predavačice su Marina Kovačević i Tanja Vuković, stručnjakinje s desetogodišnjim iskustvom i autorice prve knjige o internet marketingu u turizmu "Internetom do gostiju". Joško Stella, direktor Splitsko-dalmatinske TZ, kaže kako je interes velik i ističe kako već za prvu edukaciju imaju više od 40 prijavljenih sudionika. Sve što je potrebno napraviti za sudjelovanje na edukacijama je prijaviti se putem web stranica TZ-a.

- Broj prijavljenih govori o tome da su naši djelatnici u turizmu, agencije i mali hotelijeri, itekako ozbiljni i da se vrlo kvalitetno pripremaju za iduću turističku sezonu. Ide i set edukacija za privatne iznajmljivače, a osim toga bit će i niz konferencija za privatne iznajmljivače koje pripremamo za kraj ove godine - kaže Stella te ističe kako su oni napravili sve da ljudi prepoznaju važnost internet oglašavanja. 

U posljednje su tri godine, dodaje, educirali više od 3000 privatnih iznajmljivača posredno, a neposredno više od 6000, čime su podigli konkurentnost same županije.

Marina Kovačević kaže kako svi prisutni na prvoj edukaciji imaju svoje web stranice, ali da svima trebaju savjeti jer stvari u tom polju brzo napreduju.

- Svake godine stranica treba drugačije izgledati, nešto što je funkcioniralo prije par godina ne funkcionira danas. Na primjer, stare stranice nisu prilagođene mobitelima i one danas više ne funkcioniraju, jer gosti uglavnom putovanja gledaju preko mobitela, putuju Hrvatskom i bukiraju svoj smještaj. Dizajn se mijenja, danas su popularne velike slike, moraju biti turističke boje, a iznenađujuće je koliko ima grešaka, a da ljudi zapravo ne razumiju da su pogriješili - tvrdi Marina Kovačević.

Ističe kako jedan hotel mora biti prisutan na globalnim turističkim portalima poput booking.com, ali da pažnju moraju posvetiti i svojoj stranici jer im je gost koji dođe preko njihove stranice važniji budući da je zarada veća jer ne plaćaju proviziju agencijama. Daje i nekoliko praktičnih savjeta kako svoju web stranicu napraviti privlačnijom gostima.

- Postoje generalne smjernice, mora imati velike, kvalitetne, fotografije. Različite slike imat će turistička agencija od hotela. Hotel će sam sebe prezentirati, pa ćemo imati sliku hotela, soba, bazena, dok će agencija imati slike destinacije, ljudi koji uživaju na njihovim turama ako ih organiziraju. Na primjer, ne treba se koristiti crvena boja jer signalizira opasnost, koriste se turističke boje poput plave, narančaste, žute što goste asocira na suce i more. Ako, pak, prodajete nešto luksuznije tamna boja tu može dosta učiniti da cijela stranica izgleda luksuznije - otkriva ona.

Njezina kolegica, Tanja Vuković, najavljuje kako će nakon prve edukacije, na kojoj će biti riječi o samom izgledu turističke web stanice, polaznici imati priliku naučiti nešto o tome kako optimizirati web stranicu za pretraživače, kako napraviti Facebook stranicu i kako se reklamirati putem Facebooka, kako kreirati i poslati Newsletter, ali i kako se koristiti Google Analyticsom. 

- To većina ljudi ne voli, ali je jako bitno pratiti rezultate poslovanja, tako da možete prema tome uskladiti marketinške aktivnosti. Lani smo odradili ciklus predavanja za privatne iznajmljivače i bili su uglavnom stariji ljudi na predavanjima i pokazali su veliki interes. U našoj knjizi smo korak po korak objasnili kako to treba napraviti i imali smo odlične komentare - kaže Tanja Vuković.

Joško Stella najavio je i da krajem tjedna putuje u Rim gdje se održava prezentacija za cikloturizam.

- Osim mene na prezentaciji će biti i Vladimir Miholjević, organizator utrke Tour of Croatia, i Ivan Baso, pobjednik Giro d'Italia. To je privuklo veliki broj novinara, udruga, cikloturista iz cijele Italije, a na skupu će biti i naš veleposlanik u Rimu. Na kraju ćemo ih počastiti Pošipom, nagrađenim hrvatskim vinom koje je u Francuskoj dobilo zlatnu medalju, tako da pokažemo da se cikloturisti u našoj županiji mogu dobro zabaviti, ali i da se mogu dobro počastiti - zaključio je Stella.

Facebook komentari

hr Wed Oct 19 2016 20:24:47 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a194fb2b9e03e130e8b456d/80
Foto: Snimio čitatelj

Kaos na Plokitama

Zbog “pazarića” koji nema adekvatnu parkirališnu infrastrukturu ispaštaju ostali mještani
Stanovnicima Plokita je stvarno dogorjelo do noktiju zbog prometnog kaosa koji je u kvartu nastao zbog “pazarića” koji nema adekvatnu parkirališnu infrastrukturu.

Niti hitna pomoć, niti vatrogasci nemaju apsolutno nikakve šanse intervenirati u kvartu tijekom jutra, a subotom ujutro vlada totalni kaos.

Od odgovornih osoba na mjestu prometnog kolapsa nije zatečena policija, kao ni prometni redari, a ni komunalne službe koje bi trebale osigurati siguran i fluidan promet.

Facebook komentari

hr Sat Nov 25 2017 12:13:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5825c4891eea8f97af8b45f7/80
Foto: Vlada RH

Tko pita nešto o Agrokoru, taj je u hibridnom ratu s državom

STABILIZACIJA Političke snage koje poručuju da ovdje nešto ne valja su destabilizatori, poručio je premijer, a Žarko Puhovski kaže da se poslužio replikom jedne stare mantre...
Samo naivni mogu misliti da Hrvatska nije izložena hibridnome medijskom djelovanju. Izjavio je to jučer u Bruxellesu hrvatski premijer Andrej Plenković uoči početka summita EU i šest zemalja Istočnog partnerstva. 

- Glavna tema sastanka Istočnog partnerstva je hibridno medijsko djelovanje. Pogledajte referencije na mnoge izbore, referendume koji su održani u Europi. Samo naivni ljudi mogu misliti da Hrvatska nije dio tog procesa - rekao je Plenković odgovarajući na novinarsko pitanje vodi li se u Hrvatskoj medijski rat. 

Inače, hibridnim medijskim ratovanjem želi se prikriti stvarni cilj, širenjem dezinformacija ili propagande, piše 24 sata. Premijer smatra da je cilj takvih snaga destabilizacija. A primjer za to je afera Agrokor. 

- Imate one političke snage koje su sklone generiranju nestabilnosti, destrukciji i permanentnom slanju poruka da je u Hrvatskoj ovdje nešto problematično. Tu ljudi vide tko je za napredak i razvoj a tko je za destabilizaciju - kazao je premijer, a prenio “Dnevnik” Nove TV. 

Politički analitičar Žarko Puhovski smatra kako se premijer poslužio replikom jedne stare mantre, koju stariji naraštaji pamte još iz doba komunizma, a u kojoj se za one koji pišu ili govore drukčije tvrdilo da zapravo djeluju za nekog vanjskog neprijatelja. 

Dodaje da se od teze da u Hrvatskoj bjesni hibridni rat još prije nekoliko dana ozbiljno ogradila Sigurnosno-obavještajna agencija (SOA), koja je jedina meritorna za davanje ocjena o ovom pitanju.

Ivica Todorić za Vladu je hibridni ratnik

Klasični primjer medijskog hibridnog ratovanja je blog Ivice Todorića. On je, na prvome mjestu, bjegunac od hrvatskih zakona, ali istodobno osumnjičenik koji se na sve načine bori za svoje interese. Na svojem blogu postavlja pitanja, ali sam ne daje odgovore.

Facebook komentari

hr Sat Nov 25 2017 09:33:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/589c638fb47398d7298b469e/80
Foto: Rade Popadić

EK: Hrvatska sa 1.241 eurom za zdravstvo po stanovniku na dnu ljestvice EU

Hrvatska je sa 1.241 eurom po stanovniku i 7,4 posto izdvajanja iz BDP-a na samom dnu ljestvice država EU po izdvajanjima za zdravstvo, no unatoč problematičnom gospodarskom kontekstu i velikim proračunskim pritiscima Hrvatska i dalje svojim građanima pruža pristup javno financiranim zdravstvenim uslugama, gdje je opseg prava koji se plaća iz obveznog osiguranja iznimno velik i uključuje većinu usluga.

U izvješću Europske komisije o stanju zdravlja u EU stoji i da je izdvajanje od 1.241 eura po stanovniku četvrti najniži iznos u EU, a stopa od 7,4 posto iz BDP-a znatno je niža od prosjeka EU od 9,9 posto.

Istodobno, 15 posto doprinosa koje za zdravstvenu zaštitu uplaćuju hrvatski građani na razini je prosjeka EU, navodi se u izvješću.

Komisije navodi kako je Hrvatska u posljednjih nekoliko godina pokrenula niz važnih zdravstvenih reformi za unapređenje sustava i povećanje fiskalne održivosti, no one nisu bile sustavne, a neke su odbačene, pa je izražena i zabrinutost jer se čini da fiskalnoj održivosti prijete veliki rizici u srednjoročnom razdoblju.

Komisija navodi kako se odustalo od povećanja iznosa osnovnog osiguranja koje plaća HZZO, povećanja najvećeg iznosa participacije pacijenata te reforme dopunskog osiguranja, te da ne napreduje dugo očekivana reorganizacija bolničkog sustava te drži kako Ministarstvo zdravstva treba preuzeti ulogu upravljanja kako bi se očuvala dosadašnja postignuća i riješili preostali problemi u pružanju zdravstvene zaštite.

EK je upozorila i na nedostatak liječnika i medicinskih sestara, posebno u ruralnim područjima i na otocima, zbog njihova iseljavanja nakon pristupanja Hrvatske EU te malih plaća, što dodatno umanjuje dostupnost zdravstvene zaštite pojedinih  skupinama stanovnika. 

U osvrtu na stanje zdravlja, ističe se kako se u Hrvatskoj, o odnosu na 2000. godinu, očekivani životni vijek pri rođenju produljio za gotovo tri godine te je 2015. iznosio 77,5 godina, no i dalje je kraći od prosjeka EU gdje prosječni životni vijek iznosi 80,6 godina. 

Hrvati najviše boluju i umiru od bolesti krvožilnog sustava i raka koji su uzrok 76 posto svih smrti. U odnosu na prosjek EU, hrvatska stopa smrtnosti od bolesti krvožilnog sustava gotovo je dvostruko veća od prosjeka EU, dok su stope smrtnosti od karcinoma pluća, dojke i debelog crijeva među najvišima u EU.

Jedan od važnih pokazatelja jest i stopa dojenačke smrtnosti koja je 2015. iznosila 4,6 djece na tisuću živorođene te bila je među najvišima u EU, gdje je taj prosjek 3,6 smrti.

U posljednjih je 14 godina zabilježeno i znatno povećanje apsolutnog broja kroničnih bolesti dišnog sustava, dijabetesa itd.

Više do trećine bolesti može se pripisati čimbenicima rizika - pušenju, konzumiranju alkohola, nezdravoj prehrani i tjelesnoj neaktivnosti.

Stope pušenja i pretilosti u Hrvatskoj više su nego u brojnim drugim državama članicama EU.

U Hrvatskoj svakodnevno puši četvrtina građana, a posebno je problematičan podatak o 23 posto hrvatskih petnaestogodišnjaka koji redovito konzumiraju cigarete, što je druga najviša stopa među zemljama EU te 1,5 puta viša od prosjeka EU.

Hrvatska je pri vrhu EU po pijenju alkohola, sa više od 12 litara po odrasloj osoba  (EU prosjek je 10 litara), navodi se u izvješću EK.

Facebook komentari

hr Sat Nov 25 2017 09:16:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/53516b99179942ac0e9f885c/80
Foto: Vladimir Dugandžić / CROPIX

HGK: Još se ne kampira ispred trgovina, ali očekuje se oko 500 mil. kn više

Hrvatska gospodarska komora (HGK) procjenjuje da će hrvatski građani tijekom ovogodišnjeg prosinca potrošiti 12,5 milijardi kuna, što je 500 milijuna kuna ili 4,16% više nego u prosincu lani.
Naš gospodarski komentator Mladen Sirovica iznio je podatke o potrošnji posljednjih godina te njenom utjecaju na BDP i gospodarstvo u cjelini.

Najviše se tijekom prosinca kupuju dječje igračke, kozmetika, odjeća i obuća, hrana, bezalkoholna i alkoholna pića, elektronika, knjige, rekla je pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić na konferenciji za novinare.

Prosinački šoping je prigoda da kupovinom domaćih proizvoda podupremo hrvatsko gospodarstvo u skladu s trendovima diljem Europe, gdje se građani sve češće okreću kupovini autohtonih proizvoda, kazala je. Poručila je stoga da se tijekom blagdana kupuju domaći proizvodi jer kupovinom domaćih proizvoda darujemo dvostruko - i osobu koju darujemo i hrvatsku proizvodnju.

Direktorica Sekotra trgovine HGK Ema Culi 
Iznijela je i podatke da u potrošnji prosječnog hrvatskog kućanstva najveći udio otpada na hranu i bezalkoholna pića, čak 29,5%, po čemu smo daleko ispred prosjeka EU. Slijede troškovi stanovanja, prijevoza i potrošnje energenata, na koje otpada oko 30% kućnog budžeta, zatim odjeća i obuća s 8,5%, rekreacija sa 6,7%, dok se na kulturu troši tek 5,9%.

Istraživanja pokazuju da je gotovo 80% hrvatskih građana spremno izdvojiti više novca za hrvatski proizvod koji svojom kvalitetom i cijenom ne zaostaje za stranim, stoga je važno da i trgovci prilagođenom ponudom daju svoj doprinos., piše HRT

Facebook komentari

hr Fri Nov 24 2017 21:06:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .