Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5807ba431eea8f296c8b457a/80
Foto: Screenshot Booking.com

Edukacije za turističke agencije i male hotelijere: Kako napraviti kvalitetnu web stranicu i privući goste

Iznenađujuće je koliko ima grešaka za koje ljudi ne znaju da su greške, kaže Marina Kovačević jedna od predavačica na edukacijama koje organizira Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije organizira ciklus od osam besplatnih edukacija za turističke agencije i male hotelijere kako bi ih naučili trikovima kojima će povećati prodaju turističkih proizvoda putem internet marketinga. Predavačice su Marina Kovačević i Tanja Vuković, stručnjakinje s desetogodišnjim iskustvom i autorice prve knjige o internet marketingu u turizmu "Internetom do gostiju". Joško Stella, direktor Splitsko-dalmatinske TZ, kaže kako je interes velik i ističe kako već za prvu edukaciju imaju više od 40 prijavljenih sudionika. Sve što je potrebno napraviti za sudjelovanje na edukacijama je prijaviti se putem web stranica TZ-a.

- Broj prijavljenih govori o tome da su naši djelatnici u turizmu, agencije i mali hotelijeri, itekako ozbiljni i da se vrlo kvalitetno pripremaju za iduću turističku sezonu. Ide i set edukacija za privatne iznajmljivače, a osim toga bit će i niz konferencija za privatne iznajmljivače koje pripremamo za kraj ove godine - kaže Stella te ističe kako su oni napravili sve da ljudi prepoznaju važnost internet oglašavanja. 

U posljednje su tri godine, dodaje, educirali više od 3000 privatnih iznajmljivača posredno, a neposredno više od 6000, čime su podigli konkurentnost same županije.

Marina Kovačević kaže kako svi prisutni na prvoj edukaciji imaju svoje web stranice, ali da svima trebaju savjeti jer stvari u tom polju brzo napreduju.

- Svake godine stranica treba drugačije izgledati, nešto što je funkcioniralo prije par godina ne funkcionira danas. Na primjer, stare stranice nisu prilagođene mobitelima i one danas više ne funkcioniraju, jer gosti uglavnom putovanja gledaju preko mobitela, putuju Hrvatskom i bukiraju svoj smještaj. Dizajn se mijenja, danas su popularne velike slike, moraju biti turističke boje, a iznenađujuće je koliko ima grešaka, a da ljudi zapravo ne razumiju da su pogriješili - tvrdi Marina Kovačević.

Ističe kako jedan hotel mora biti prisutan na globalnim turističkim portalima poput booking.com, ali da pažnju moraju posvetiti i svojoj stranici jer im je gost koji dođe preko njihove stranice važniji budući da je zarada veća jer ne plaćaju proviziju agencijama. Daje i nekoliko praktičnih savjeta kako svoju web stranicu napraviti privlačnijom gostima.

- Postoje generalne smjernice, mora imati velike, kvalitetne, fotografije. Različite slike imat će turistička agencija od hotela. Hotel će sam sebe prezentirati, pa ćemo imati sliku hotela, soba, bazena, dok će agencija imati slike destinacije, ljudi koji uživaju na njihovim turama ako ih organiziraju. Na primjer, ne treba se koristiti crvena boja jer signalizira opasnost, koriste se turističke boje poput plave, narančaste, žute što goste asocira na suce i more. Ako, pak, prodajete nešto luksuznije tamna boja tu može dosta učiniti da cijela stranica izgleda luksuznije - otkriva ona.

Njezina kolegica, Tanja Vuković, najavljuje kako će nakon prve edukacije, na kojoj će biti riječi o samom izgledu turističke web stanice, polaznici imati priliku naučiti nešto o tome kako optimizirati web stranicu za pretraživače, kako napraviti Facebook stranicu i kako se reklamirati putem Facebooka, kako kreirati i poslati Newsletter, ali i kako se koristiti Google Analyticsom. 

- To većina ljudi ne voli, ali je jako bitno pratiti rezultate poslovanja, tako da možete prema tome uskladiti marketinške aktivnosti. Lani smo odradili ciklus predavanja za privatne iznajmljivače i bili su uglavnom stariji ljudi na predavanjima i pokazali su veliki interes. U našoj knjizi smo korak po korak objasnili kako to treba napraviti i imali smo odlične komentare - kaže Tanja Vuković.

Joško Stella najavio je i da krajem tjedna putuje u Rim gdje se održava prezentacija za cikloturizam.

- Osim mene na prezentaciji će biti i Vladimir Miholjević, organizator utrke Tour of Croatia, i Ivan Baso, pobjednik Giro d'Italia. To je privuklo veliki broj novinara, udruga, cikloturista iz cijele Italije, a na skupu će biti i naš veleposlanik u Rimu. Na kraju ćemo ih počastiti Pošipom, nagrađenim hrvatskim vinom koje je u Francuskoj dobilo zlatnu medalju, tako da pokažemo da se cikloturisti u našoj županiji mogu dobro zabaviti, ali i da se mogu dobro počastiti - zaključio je Stella.

Facebook komentari

hr Wed Oct 19 2016 20:24:47 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5889d06d1eea8fcc2e8b458e/80
Foto: Ilustracija/Miroslav Lelas

Što mislite o ideji plaćanja svega isključivo karticom?

Neke države tu praksu već imaju. U Španjolskoj je limit za plaćanje gotovinom postavljen na 2 i pol tisuće eura, u Mađarskoj na 5 tisuća eura, a u Češkoj na 14 tisuća eura

U Europski parlament poslat će prijedlog, po kojem bi se gotovinom plaćalo do određenih iznosa, a sve iznad toga plaćalo bi se isključivo karticom. - piše Dnevnik.hr

Neke države tu praksu već imaju. U Španjolskoj je limit za plaćanje gotovinom postavljen na 2 i pol tisuće eura, u Mađarskoj na 5 tisuća eura, a u Češkoj na 14 tisuća eura.

Hrvati vole kartice. U prosjeku ih u novčaniku imamo najmanje dvije tako da nam ne bi trebalo biti teško u potpunosti izbaciti plaćanje gotovinom. Međutim, problem je u tome što tek svaka deseta trgovina u Hrvatskoj prihvaća plaćanje karticama.

Kartično plaćanje, smatra hrvatska europarlamentarka, lakše je pratiti. "Intencija je da se kriminalu onemogući da gotovinom plaća neke prljave transakcije. Činjenica je da je kartično poslovanje sve popularnije, građani ga često vole koristiti zato što im je sigurnije da ne nose sa sobom gotovinu", kaže Biljana Borzan.

Ipak, trgovci ne bi smjeli nikoga ograničavati. "To je svakako moguće uvesti. No, ograničiti meni kao potrošaču kupnju na način da mi kažete da mogu plaćati samo karticom, čini mi se, ne samo da je kršenje prava potrošača, nego i nekakvih osnovnih ljudskih prava", smatra Dijana Kladar iz Društva Potrošač.

Od ideje do realizacije novih pravila, prema sadašnjim iskustvima, može proći i nekoliko godina. Do tada, sitniš uvijek imajte pri ruci. - piše Dnevnik.hr

Facebook komentari

hr Tue Feb 21 2017 12:24:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5825c4891eea8f97af8b45f7/80
Foto: Vlada RH

Planković za hrvatsku manjinu u inozemstvu osigurao 1,5 milijuna kuna više nego lani

Središnji ured naglašava kako nije predviđeno da se iz odobrenih sredstava financiraju programi organizacija ovisnih o bilo kojoj stranci ili političkom usmjerenju

 Ukupno 4,5 milijuna kuna, milijun i pol kuna više nego prošle godine osigurala je hrvatska država za hrvatsku manjinu koja živi u 12 europskih država, a odluku o raspodjeli sredstava donio je državni tajnik Središnjeg državnog ureda za Hrvate izvan Hrvatske Zvonko Milas.

 Iznos od 4, 5 milijuna kuna namijenjen je udrugama, organizacijama i ustanovama koje čuvaju i promiču hrvatsku kulturu, baštinu i jezik, no formalno će se doznačiti nadležnim hrvatskim veleposlanstvima u inozemstvu, koja će onda raspisati javne pozive za podjelu sredstava, razmotriti prijave te predložiti kome dodijeliti novac.

 Četvrtina ovogodišnjih sredstava, to jest 1,1 milijun kuna odobren je hrvatskom veleposlanstvu u Srbiji, po 470.000 kuna veleposlanstvima u Austriji, Mađarskoj i Sloveniji, veleposlanstvu u Italiji odobreno je 410.000 kuna, a onome u Crnoj Gori 330.000 kuna.

 Veleposlanstvima u Makedoniji i Rumunjskoj odobreno je po 290.000 kuna, na Kosovu 280.000, u Slovačkoj 250.000, u Češkoj 90.000, dok je veleposlanstvu Republike Hrvatske u Bugarskoj odobreno 50.000 kuna.

 Nakon što su sredstva odobrena, nadležnim veleposlanstvima predstoji javno pozivanje udruga, ustanova i organizacija da prijave programe i projekte namijenjene jačanju manjinskih prava (čuvanje hrvatskoga jezika, identiteta, kulture, obrazovanja...), medija, djelovanju manjinskih institucija.

 Središnji ured naglašava kako nije predviđeno da se iz odobrenih sredstava financiraju programi organizacija ovisnih o bilo kojoj stranci ili političkom usmjerenju.

 Obrasci za prijavu na natječaje moći će se preuzeti na mrežnim stranicama nadležnih hrvatskih veleposlanstva u inozemstvu, koja će odrediti rokove za prijavu programa.

Facebook komentari

hr Tue Feb 21 2017 11:09:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/53bc1b72179942af05ac68cd/80

Razlog za zabrinutost?: Pola hrvatskih srednjoškolaca smatra da je homoseksualnost bolest te da LGBT osobe ne bi smjele imati javne istupe

Gotovo trećina, 29 posto, smatra da LGBT osobama treba zabraniti rad s djecom, dok dvije trećine, 65 posto, drži da LGBT osobe ne trebaju javno isticati svoju seksualnu orijentaciju

Hrvatska je na samom vrhu EU-a po broju LGBT osoba koje su zbog svoje spolne orijentacije ili rodnog identiteta doživjele neki oblik nasilja, kazala je pravobraniteljica  Višnja Ljubičić

Polovina hrvatskih srednjoškolaca zabranila bi LGBT osobama da govore u javnosti, a 48 posto njih homoseksualnost smatra bolešću – već ta dva podatka potkrepljuju ocjenu kako je "negativna društvena klima prema LGBT osobama u Hrvatskoj konstanta" za Novi list izjavila je Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Višnja Ljubičić.

- Rezultati svih recentnih istraživanja razlog su za zabrinutost, i pokazuju da je negativna društvena klima prema LGBT osobama u Hrvatskoj konstanta, unatoč pozitivnim pomacima na zakonodavnom planu - kazala je  Ljubičić

- Društvena atmosfera prema LGBT osobama daleko je od onakve kakvu bismo  željeli i kakva bi trebala biti, sukladno nacionalnim i međunarodnim pravnim mehanizmima koji jamče zaštitu od diskriminacije - ocjenjuje pravobraniteljica.

Politička (ne)pismenost

Tu je ocjenu Ljubičić argumentirala zabrinjavajućim podacima iz nedavnih istraživanja: prema istraživanju političke pismenosti učenika završnih razreda srednjih škola, koje su 2015. proveli GOOD inicijativa, GONG i Institut za društvena istraživanja, 48 posto srednjoškolaca homoseksualnost smatra poremećajem ili bolešću, dok polovina srednjoškolaca smatra da bi LGBT osobama "trebalo zabraniti javne istupe jer time loše utječu na mlade". Gotovo trećina, 29 posto, smatra da LGBT osobama treba zabraniti rad s djecom, dok dvije trećine, 65 posto, drži da LGBT osobe ne trebaju javno isticati svoju seksualnu orijentaciju. Cijeli članak pogledajte ovdje


Facebook komentari

hr Tue Feb 21 2017 10:19:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/58abf0b4b4739837658b45ea/80
Foto: D.N.

Ante Bilić SDP-ov kandidat za gradonačelnika Trogira

U svom prvom obraćanju nakon potvrde za kandidata za trogirskog gradonačelnika Ante Bilić je izrazio svoju zahvalnost na povjerenju i podršci svih mjesnih ogranaka i svojih stranačkih kolega
Gradska organizacija SDP-a Trogir na sjednici Gradskog odbora održanoj 20.2.2017. godine jednoglasno je potvrdila Antu Bilića za kandidata stranke za gradonačelnika Trogira. Prethodno je Ante Bilić dobio podršku svih mjesnih organizacija kao i foruma mladih foruma žena i foruma seniora.Ante Bilić rođen je 1980.g, oženjen i  otac dvoje djece.

Diplomirani  je inženjer građevinarstva. Trenutno radi u Agenciji EKO Kaštelanski zaljev kao voditelj projekta proširenja kanalizacijske i vodoopskrbne mreže aglomeracije Kaštela Trogir. Prethodno iskustvo stekao je u Lavčević Inženjering-u na izgradnji sportske dvorane u sklopu Š.C. Višnjik u Zadru. Radio je i u projektnom uredu Infra Projekt d.o.o. Split., na projektima sanitarne hidrotehnike, te kao Pročelnik UO za gospodarenje prostorom i komunalno gospodarstvo grada Trogira. U svom prvom obraćanju nakon potvrde za kandidata za trogirskog gradonačelnika Ante Bilić je izrazio svoju zahvalnost na povjerenju i podršci svih mjesnih ogranaka i svojih stranačkih kolega.

U svom je prvom obraćanju Ante Bilić izjavio:

-  Odlučio sam se kandidirati jer volim Trogira. Kao i svim mojim Trogirankama i Trogiranima smeta me ova posvemašnja stagnacija i neodgovornost sadašnje gradske vlasti. Trogiru trebaju promjene, treba nam napredak i razvoj, treba nam otvorenost i transparentnost. Grad čine ljudi i moramo ga učiniti sredinom u kojoj je gradska vlast u službi svojim građanima. Imam snage, znanja i iskustva da pokrenem ove promjene. Za mene je ovo velika životna odluka i izazov.  

Poručujem da ću energično i s velikim žarom prionuti ostvarenju želja i potreba mojih Trogirana. U svom sam obrazovanju, profesionalnom razvoju i poslovima koje sam odgovorno i posvećeno radio u dosadašnjem svom životu stekao važna iskustva koja će mi biti od velike koristi u izgradnji uvjeta za snažniji razvoj našeg Trogira. U suradnji i u stalnoj komunikaciji sa svojim sugrađanima želim razvijati grad ugodnog življenja, ali i pogodnog za rad i poslovanje. Želim grad u kojemu nema suvišnih ljudi, koji njeguje ideju solidarnosti na djelu. Vjerujem u svoj tim i u politiku kao odgovoran, ozbiljan i pošten posao usmjeren na poboljšanje kvalitete života svih građana, s posebnim naglaskom na našu djecu i mlade. Uvijek sam se zalagao a to ću činiti i u budućnosti za ravnomjeran i uravnotežen razvoja Grada.

S jednakim ću se žarom boriti za projekte u gradu, ali i u svim našim naseljima. Okupio sam tim ljudi koji se neće štedjeti u pripremi i provođenju projekata, kako onih u komunalnoj infrastrukturi tako i razvoju gospodarstva, turizma, malog i srednjeg poduzetništva i obrtništva. Pozivam sve građane, da nam se pridruže. Idemo stvoriti Trogir jednakih šansi, Trogir ugodnog življenja, Trogir u kojem će živjeti i naša djeca. Za naš Trogir se vrijedi boriti.

Facebook komentari

hr Tue Feb 21 2017 09:12:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .