Ana Grgurić, nije ni slutila da će joj društvene mreže dati mogućnost za poslovne suradnje, uz koje idu popularnost i vjerni obožavatelji.
Danas, njene ilustracije ukrašavaju police i zidove njenih naručitelja koji se slažu da je Ana – iznimno talentirana.
U crtanju modnih ilustracija okušala se s 12 godina,
iako tad još nije bila svjesna što točno radi. Voljela je crtati ljude i
zanimala ju je odjeća, pa je u početku crtala lijepo odjevene žene. Pričajući o
svojim počecima, Ana je na neki način
”ispipavala” i tražila ono što joj se sviđa, pa su ilustracije ostale po
strani, a u prvi plan su došli 3D crteži i hiperrealni portreti.
Uskoro na Instagramu otkriva inspirativne modne profile koji joj pomažu u pronalaženju njenog stila. Iako na
Tekstilno-tehnološkom fakultetu postoje smjernice pri crtanju figura modela,
Ana tvrdi da na većini kreativnih kolegija studenti i studentice u crtanju
imaju slobodu.
Suradnje isključivo uz ugovor
Uloženo vrijeme u ilustraciju, kaže, ovisi o dosta faktora.
“Sve ovisi o tome je li ilustracija projekcija iz moje glave ili crtam
stvarnu osobu, imam li smjernice prema kojima radim ili imam apsolutnu slobodu
izražavanja te radim li cijelu figuru ili samo glavu”, objasnila je.
Jedan od razloga zbog kojih se ponekad cijeli proces oduži, Ana je navela svoju
ljubav prema hiperrealizmu.
“Imam naviku ilustraciju raditi i po nekoliko dana ako nema vremenskog
roka. Svaki dan po malo”, rekla je. Obično pusti rad da ”odleži preko
noći” tako da sutradan jasnije vidi detalje koje
želi popraviti.
Po pitanju isplativosti crtanja modnih ilustracija, u početku, nije znala mnogo, ali sada zarađuje pristojan džeparac.
“Svoje prve radove sam jeftino naplaćivala jer nisam znala kako funkcionira tržište i što znači stvarati svoj prepoznatljiv ‘rukopis’. Neke suradnje sam odradila dosta jeftino jer nisam bila svjesna vrijednosti svojih crteža, ali danas više ne pristajem na neozbiljne suradnje bez ugovora”, rekla je Ana.
Svoju budućnost vidi u svijetu mode te joj je želja plasirati vlastitu kolekciju pod vlastitim brendom.
Društvene mreže kao odskočna daska, a prvi ju je primijetio Marko Grubnić
“Imam stranicu na Facebooku i Instagram, ali
primijetila sam da je Instagram mnogo bolje mjesto za promoviranje svog rada.
To primjećujem po dvostruko više pratitelja, a i većinu upita i ponuda dobivam
ondje”, pojasnila je.
Od javnih ličnosti u Hrvatskoj, Anu je prvi primijetio Marko Grubnić.
“On mi se javio na samom početku i tako mi mnogo pomogao da se probijem na
hrvatsko modno tržište. Nakon njega su se ostali zainteresirani počeli
javljati”, rekla je.
Do sada je surađivala s nekoliko poznatih ličnosti, a
jedna od njoj značajnijih suradnji bila je s Lejlom Filipović za koju je
kreirala ilustracije za majice.
“Tada je plasirana Recover kolekcija pa je Lejla modnu reviju dodatno
naglasila s majicama i otisnutim ilustracijama mojih modnih likova koji na neki
način prikazuju nju samu”, ističe.
Trenutno Ana surađuje s brendom My Case, koji svoje zaštitne maske za mobitele prodaje u nekoliko
zemalja.
Na dan, dobije mnogo ponuda i narudžbi, ali, tvrdi, kako zbog velikog broja naručitelja te svojih privatnih obaveza trenutno više ne radi na taj način nego je posvećena samo ozbiljnim, dugoročnim, profesionalnim suradnjama.