Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/56703faf4b3a469a308b45bc/80
Foto: Zvonimir Barišin / CROPIX

Na Rivi: Započinje dosad najveći splitski Maraton kratkometražnog filma

Radi se o umrežavanju i poticanju na rad preostala dva kino bisera u centru grada, uključujući i ljetno kino Bačvice, a ulaz za sve projekcije je besplatan.

U  "dnevnom boravku" Splićana, na Rivi u petak 18. prosinca u 18 sati započinje dosad najveći splitski Maraton kratkometražnog filma.

Tijekom filmskog maratona ukupno će biti prikazano više od 20 naslova, podijeljenih u četiri programa. "Hrvatski maratonci I i II“,  donose recentno nagrađivane domaće kratkometražne filmove, "Priče iz prirode“ donose europske naslove namijenjene najmlađim gledateljima, dok "Prvi filmovi poznatih redatelja“ donose kratkometražne naslove četiri francuska renomirana autora.

Posjetitelji kućica na rivi će se moći zabaviti od 18 sati kada kreće animirani program za najmlađe, nakon čega će uslijediti komedije i vrhunska filmska ostvarenja lokalne tematike kao što su "Priča o Mari iz Velog Varoša“ Igora Šeregija, "Autofocus“ Borisa Poljaka i "Dove Sei Amor Mio“ Veljka PopovićaU pauzama između filmskih projekcija publiku će uveseljavati i poznati filmski  glazbeni hitovi. Maraton kratkometražnih filmova će se tijekom vikenda nastaviti programom u Zlatnim vratima, gdje će se gledati animirani filmovi za najmlađe i prvi filmovi poznatih redatelja poput Jean-Luc Godarda i Jean Roucha.

 

Nagrađivani filmovi

 

Kino Karaman svoje će posjetitelje tijekom nedjelje obradovati domaćim, recentnim nagrađivanim filmovima. Tako će se u zaštićenom gradskom kinu između ostalih, gledati i film "Belladona“ Dubravke Turić, pobjednicu filmskog festivala u Veneciji, uvrštenog na prestižni Sundance film festival i mnogostruko nagrađivan "Piknik“ Jure Pavlovića, upravo proglašenim najboljim europskim kratkometražnim filmom prema odluci Europske filmske akademije.

- Ovo je jedno događanje koje se odigrava diljem Hrvatske kroz 19 gradova, a Split je jedan od tih gradova. U Splitu će se ovaj maraton odvija u suradnji kinoteke Zlatna vrata, kina Karaman i Festivala mediteranskog filma, kao i Hrvatskog audiovizualnog centra – rekla nam je Rea Rajčić, PR Hrvatskog audiovizualnog centra.

Prvi put će se otvoriti festival na splitskoj rivi i ovo je početak jedne divne filmske suradnje na lokalnoj razini, navodi Rajčić, te dodaje kako će se u kino mrežu uključiti i ljetno kino Bačvice.

- Inicijativa je krenula krajem kolovoza da se nešto napravi s kino programom i spoznaja da filmska publika za kratkometražne filmove postoji i u Splitu. U priču će ući i ljetno kino Bačvice, te na takav način dati dodatan sadržaj gradu Splitu i ljetnoj turističkoj sezoni – zaključila je Rajčić.

 

Tri dana za tri lokacije

 

Alen Munitić, glasnogovornik Festivala mediteranskog filma Split nam je rekao da se radi o trodnevnom maratonu i da su projekcijama filmova zastupljene tri lokacije u centru Splita.

- Maraton kratkometražnih filmova se odvija već tri godine i bio je već u Splitu, a posebnost je što će se otvorenje maratona održati na rivi. Kratki filmovi će se prikazati na rivi na glavnoj pozornici, drugi dan će se predstaviti u kinoteci Zlatna vrata, a u kinu Karaman će biti projekcije trećeg dana maratona – govori nam Munitić.

Isto tako, navodi kako su sve projekcije besplatne i da se radi o umrežavanju gradskih kina, a s ciljem aktiviranja kinoteke Zlatna vrata i kina Karaman.

- Prikazat će se novi kratki filmovi, kako hrvatskih tako i onih stranih, program je zaista zanimljiv i bogat, a ulaz je za sve projekcije besplatan. Nakon zatvaranja kina Central započinje umrežavanje gradskih kina i ovo je prvi program kojeg zajednički radimo mi kao Festival mediteranskog filma Split zajedno s kinotekom Zlatna vrata i Karaman, a sve u cilju da se više aktiviraju ova dva kina koja su preostala – zaključio je Munitić.

hr Tue Dec 15 2015 18:04:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/56f94b7b0890d2ff368b5bab/80

Svjetski dan glazbe u Splitu: Bogat i zanimljiv program na nekoliko lokacija

Prvi dan ljeta ponovno će se glazbom obilježiti na nekoliko lokacija u Dioklecijanovom mjestu

U organizaciji Hrvatske glazbene unije, podružnice u Splitu, 21. će lipnja glazba se čuti diljem Splita. Od ranih jutarnjih sati do noćnih Splićani i njihovi gosti imat će priliku uživati u taktovima glazbe povodom Svjetskog dana glazbe.

Tako će od 8:30 sati na Bačvicama odzvanjati svjetski pop evergreenovi u akustičnoj verziji, a 15 minuta prije 11 sati svoju promenadu od Voćnog trga započeti će Orkestar HRM-a.

Na Zlatnim vratima će od 19 sati svoju pop rock priču pričati splitski glazbeni entuzijasti, a sve prisutne će na Rivi zabavljati Noa & Funkbalsters te Jukebox live band.  Za one koji će potegnuti do Voćnog trga zabava je zagarantirana uz swing, rock i countri u izvedbi klape Friži, Šetača, Combo projecta, Swingin’4 i grupe 058.


PROMENADA Orkestra HRM
10,45 - 12,00 h
Voćni trg, Pjaca, Peristil

BAČVICE PLAŽA (kod Žbirca)
08,30 – 10,30 h
HDD trio Magic wish 

ZLATNA VRATA
19,00 - 22,30h
G & A quitar duo,  Rock band, Cortez Afterfire, Fortuna band, Grupa Poludi

RIVA
20,00 - 23,00n h
Noa & Funkbalsters, Jukebox live band

VOĆNI TRG
20,00 – 24,00 h
klapa Friži, Šetači, Combo project, Swingin’4,  058

 

hr Wed Jun 19 2019 18:53:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a040d9fb9e03e439d8b4744/80
Foto: Pixabay

Kako ponovno uživati u čokoladi nakon dijete, a da se ne udebljate

Ako ste postigli željenu težinu i ne želite se ponovno ugojiti, postoji način da uvedete čokoladu u svoju ishranu, a da ne pokvarite postignuti rezultat

Postići idealnu težinu mnogima nije lako, pa se zbog toga odriču slatkog, ali i drugih nezdravih ugljikohidrata. Ako ste postigli željenu težinu i ne želite se ponovno ugojiti, postoji način da uvedete čokoladu u svoju ishranu, a da ne pokvarite postignuti rezultat.

Kada završite s dijetom, nemojte odmah skočiti na čokoladu. Ili pak, ako to i učinite, nemojte ju pojesti baš cijelu. Potrebno je polako povećavati unos kalorija do normalnog unosa, odnosno oko 100 do 200 kalorija tjedno. Ako ste do sada unosili 1000 kalorija dnevno, bit će vam potrebno najmanje pet tjedana da dođete do dnevnog unosa od 2000 kalorija.

Zbog povratka na uobičajeni ržim prehrane mogli bi ste imati probavne smetnje. Jedite đumbir, jogurt i drugu hranu bogatu vlaknima.

Vježbajte i kada završite s dijetom, jer je tjelovježba svakako kjuč zdravlja. Ako počnete jesti više, što vjerojatno hoćete nakon dijete na kojoj ste smanjili obroke, a ne budete se kretali kao tijekom dijete, brzo će vam se vratiti izgubljeno. Brzo hodanje i bicikl dobre su opcije, i uz njih vam redić čokolade neće smetati.

Proteine jedite u svakom obroku, jer suzbijaju apetit. Oni smanjuju hormon odgovoran za glad, zbog čega ćete se osjećati siti mnogo duže. Pri svakom obroku uzimajte najmanje 20 grama proteina, a birajte one manje masne, poput ribe. peradi i mliječnih proizvoda s niskim udjelom masti.

Kada osjetite glas nemojte posezati za grickalicama, jer ćete tako brzo vratiti neželjene kilograme. Umijesto sladoleda, na primjer, uzmite smrznuti jogurt s bananom. 

Na koncu, ako vam se jedna od pet skinutih kila i vrati, nije panika. Pripazite dodatno na to što jedete, kao i koliko jedete, i druga se neželjena kila neće vratiti. - piše Večernji list.

hr Wed Jun 19 2019 14:21:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d091a5f29111c4cd58b4583/80
Foto: Pixabay

Objavljen program ovogodišnjih “Imotskih sila”

Pučko otvoreno učilište Imotski objavilo je program ovogodišnjih, 43. “Imotskih sila”, koja počinju 5. srpnja 2019. godine u 21 sat, predstavom Hasanaginica, na tvrđavi Topana.
Ovogodišnja sila traje do 8. kolovoza, a svih 10 programa za publiku je besplatno. U slučaju vremenskih neprilika, svi programi predviđeni na otvorenom, održat će se u kino dvorani. Kompletan program nalazi se na priloženom plakatu, javlja Radio Imotski


hr Tue Jun 18 2019 19:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d090c9629111c49d58b4575/80
Foto: PIXABAY

Ovo je pet namirnica koje ljeti trebate uvrstiti u jelovnik

Teška, pržena hrana rijetko će kome sada dobro sjedati na želudac, pa je najbolje iskoristiti ove vruće dane za lagane obroke od lokalnih namirica koje će nas zasititi.

Nakon kišnog svibnja konačno je stiglo pravo ljeto pa je vrijeme da uživamo u njemu i u pogledu hrane. Teška, pržena hrana rijetko će kome sada dobro sjedati na želudac, pa je najbolje iskoristiti ove vruće dane za lagane obroke od lokalnih namirica, koje će nas zasititi, a od kojih nećemo brojati kile viška.

1. Borovnice

Na tržnicama, a i u centrima plave se bobice koje mnogi vole. Spadaju u kategoriju superhrane jer su pune antioksidansa i stoga pomažu u borbi s upalama. Ako ih ne volite same, ubacite ih u kolač, tvrdi punkufer.hr

2. Rajčice

Još jedna superhrana u kojoj uživamo svakog ljeta, od cherry rajčica koje idealno odgovaraju kao mali zalogaj uz svaki obrok, preko slasnog volovskog srca, do šljivara koji najbolje paše za domaći paradajz sos. Bogate su antioksidansima, a čuvaju zdravlje kože i kose.

3. Tikvice

Možemo ih pripremiti na bezbroj načina, od pohanih, preko popečaka od tikvice do punjenih tikvica zapečenih u rolu. Nemaju mnogo kalorija, a pune su vitamina C.

4. Krastavci

Idealna namirnica za ljetno osvježenje, a nama najviše odgovara uz vrhnje i kopar. Sadrži silicij, kalij, magnezij, vitamin C, zahvaljujući čemu je dobar za kožu, a posebno se preporučuje osobama s visokim krvnim tlakom.

5. Mladi grah

Sadrži gotovo sve esencijalne aminokiseline, lecitin, kalij, kalcij, željezo, fosfor, magnezij, cink i natrij. Odličan je izvor bjelančevina, folne kiseline, vitamina B6, K, B2 i B3. Ako vam se ne jede varivo, iskoristite ga za gravče na tavče, sa svježim domaćim rajčicama, paprikom i mrkvom.

hr Tue Jun 18 2019 18:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .