Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5730a516fe96ffd00f8b46b9/80
Foto: RTL

Žorž: Marini je bolje da šuti, imala je tretman kao kraljica

Marina Žorža smatra neiskrenim, a tvrdi da je od nje očekivao da bude kućanica, a ne manekenka. Dodaje da nije vidjela ni kune od Romanove nagrade
- Nisam navikla cijele dane sjediti kod kuće i čekati Božju milost. Nikad tako nisam živjela. Ne želim biti nečiji rob i cijele dane besposličariti. Takav život jednostavno nisam mogla podnijeti - započela je ispovijest za 24sata Marina Raguž (29).

Ostavila je Romana Obilinovića Žorža (37) nakon pola godine veze i otišla u Istanbul nositi revije. Manekenka dodaje da cijeli život radi i stvara za sebe, koliko god ljudi mislili da je otišla s Romanom radi novca. On je u showu 'Big Brother' osvojio 183.700 kuna, a većina tog novca otišla je na njegovo vraćanje dugova. Žorž je poznat kao veseljak koji voli počastiti društvo, kladiti se na utakmice i okušati sreću u kockarnicama.


Nije bilo idilično

- Ne znam gdje su ti novci o kojima svi govore jer ja ih nisam vidjela, pa ih nisam mogla ni potrošiti. To su gluposti - kaže Marina. Dodala je da ne želi blatiti bivšeg dečka, ali želi da se zna istina.

- Jednostavno smo se razišli. Nije bilo svađe, otišla sam svojim poslom. On ima prijatelje s kojima se druži cijeli život, ali da je tako iskren i neiskvaren kako svi misle, nije - tvrdi manekenka. 

Zaključila je da život nije idiličan, pa nije bio ni njezin sa Žoržom. Od njega je, tvrdi, otišla zato što je tek nakon izlaska iz BB kuće pokazao pravo lice.

- Kad si unutra, zaboraviš na vanjski svijet. Živiš s tim ljudima i samo oni za tebe postoje. Neke Žoržove fore bile su mi simpatične. Ne mogu reći da sam pala na to. Možda sam samo bila preslaba - kaže Raguž. 

U Zagreb se vratila prije nekoliko dana srediti vizu za Tursku, a našla se i s bivšim zaručnikom Sašom Muhekom (30), suvlasnikom trgovine sportske opreme, kojega je ostavila zbog Obilinovića.


Prepušta se sudbini

- Saša i ja smo razgovarali o svemu. Zamjera mi preljub u showu, što je normalno, ne bi se to ni meni svidjelo. Hoće li nešto biti između nas, vidjet ćemo. Prepustit ćemo se sudbini. Možda se vatra između nas nikad nije ni ugasila. Divan je dečko i svaka ga cura može poželjeti - zaključila je Marina.

Marina kaže da u Turskoj puno radi. Žao joj je što je ušla u ‘BB’ i ne bi to ponovila jer joj se život okrenuo naglavačke.

Marina je zaručnika Sašu Muheka ostavila zbog Žorža. 

- Možda se vatra nikad nije ugasila - rekla je manekenka.

- Za mene je Marina prošlo svršeno vrijeme, želim joj svu sreću u daljnjem životu, ma gdje ga i s kim provela - rekao je Romano Obilinović. Žorža nije toliko pogodio prekid veze koliko Marinine izjave da nije bio dobar prema njoj.

- Ja sam bio i ostao džentlmen. Neću razgovarati o našoj vezi, a pozivam i nju da se suzdrži od komentara, jer ako ja budem rekao što je sve bilo, neće dobro završiti po nju - kaže Žorž. 

Naglasio je da je Marina provela u Splitu tri prekrasna mjeseca, da je živjela 'sto na sat'.

- Bila je luđa od mene, izlazila je gdje je i kad je htjela, putovali smo, vodio sam je po Braču i Hvaru, kupovao joj sve što joj je trebalo... Imala je tretman kao kraljica i ne žalim zbog toga. Neću o detaljima, ali ako bude trebalo, imat će ljudi što čitati - rekao je Romano. Demantirao je glasine da je svojim ponašanjem 'gušio' bivšu djevojku.

- U tri mjeseca veze posvađaju se ljudi, kažu jedno drugome svašta. To je normalno, i ni mi nismo bili drugačiji. Svađali smo se i govorili gluposti jedno drugome, ali nisam nikad dignuo ruku na nju, nisam ja taj tip - rekao je Romano. Nije želio komentirati potencijalni povratak Marine bivšem zaručniku Saši Muheku.

- Ako je to istina, onda je on luđi od nje. Stvarno me ne zanima ni gdje je ona ni s kim. To je za mene zavšena priča o kojoj ne želim govoriti. Hoće li ona živjeti u Zagrebu, Istanbulu, Parizu, s kim će živjeti, sa Sašom ili Donaldom Trumpom, to je njezina stvar. Želim joj svu sreću ovoga svijeta, samo je molim da se suzdrži od komentara u medijima o meni, jer ponavljam, ako ja budem pričao, neće to dobro završiti - zaključio je Romano. 


Otac Frane žali zbog prekida

Njegov otac Frane Obilinović (67), nogometni trener, nada se kako ljubavna priča između Marine i njegova sina ipak nije gotova.

- Romano se mora uozbiljiti, mora početi raditi. Teško je živjeti i kad se radi, a kamoli bez posla. Hoće li se uozbiljiti, to ćemo vidjeti, a hoće li se Marina vratiti, pokazat će vrijeme - kaže Romanov otac. Dodaje da bi mu bilo žao da se raziđu.

- Prihvatili smo je kao kćer. Ona je dobra cura. Što je bilo, ne znam, ali čudi me da se Romano samo tako okrenuo. U to ne vjerujem jer je bio jako zaljubljen i ne mogu vjerovati da se ohladio - zaključio je Frane.

Facebook komentari

hr Fri Jan 06 2017 14:45:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/59c7d1bdb9e03ea56b8b467b/80
Foto: Facebook-Rimac automobili

Rimac će proizvesti i drugi električni superautomobil

Svaki od 100 primjeraka koštat će više od milijun eura
Mate Rimac za Ženevu u ožujku sprema nešto veliko. Točnije, premijeru će tada imati Concept Two. Iz Rimac Automobila tvrde da će biti brži i bolji od Concepta One.
A Concept One razvija 1225 KS, sprinta do stotke za 2,5 sekundi, dok mu je najveća brzina 355 km/h.
S većom brzinom i kvalitetom dolazi i veća cijena. Concept One košta milijun eura, a svaki od 100 primjeraka novog električnog superautomobila koštat će više od toga.
Cijela ta priča ne bi bila moguća bez novog investitora, koji će uložiti 50 milijuna eura. Rimac se nada da bi u prvoj godini mogao prodati 20 primjeraka modela Concept Two., piše autoportal.hr

Facebook komentari

hr Sun Sep 24 2017 17:39:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/59c7cb50b9e03e1e6d8b4620/80

U gradu Zadru dostupna besplatna aplikacija za javni gradski prijevoz

Zadranima i njihovim gostima je od 6. rujna dostupna besplatna Android aplikacija CityBus Zadar.

Aplikacija je zamišljena  kao vodič kroz javni gradski prijevoz. U nepuna dva tjedna aplikacija je, preko Google Play trgovine, skinuta više od 500 puta. Uz informacije o autobusnim linijama, nudi i podatke o lokacijama parkinga te taxi stajališta na području grada. Cilj je potaknuti građane na češće korištenje javnog gradskog prijevoza kako bi se izbjegle veće prometne gužve po gradu. Gradski prijevoznik Liburnija dobiva pozitivne reakcije na uvođenje ovakve aplikacije od svojih korisnika.

Ideja je nastala na Google I/O Extended Hackathonu održanom sredinom svibnja ove godine u Zadru, u Arsenalu, u organizaciji tvrtke Impaddo. Kao pobjednički projekt, ideja je dalje razvijena u suradnji sa Inovativnim Zadrom, Gradom Zadrom, Liburnijom, Turističkom zajednicom grada Zadra i Impaddom te je dobiven konačan proizvod – aplikacija CityBus Zadar. Glavne značajke aplikacije su prikaz svih gradskih stajališta, real-time notifikacije o radovima i promjenama u rutama na gradskim linijama, prikaz voznog reda i lokacija za kupovinu autobusnih karata. Ono što ovu aplikaciju čini posebnom je navigacija korištenjem javnog gradskog prijevoza. Korisnik odabirom lokacije na karti ili upisom odredišne adrese dobija upute o načinu dolaska do željene lokacije korištenjem javnog gradskog prijevoza.

Od 14. rujna dostupna je i nadogradnja s kojom je moguće plaćati parking SMS-om unutar aplikacije. S obzirom da je cijeli projekt tek u začetku, kroz samu prisutnost aplikacije na tržištu, konstantno će se ispravljati uočene greške kako bi aplikacija bila što korisnija kako za građane tako i za turiste. Aplikacija je u potpunosti besplatna i bez reklama te je trenutno dostupna na 6 jezika – hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom i mađarskom. Uskoro će biti dostupna i iOS verzija te proširenje na prigradske autobusne linije gradskog prijevoznika Liburnija. Daljnje unapređenje javnog gradskog prijevoza na području grada Zadra uključuju, prije svega, ugradnju lokatora u autobuse kako bi se implementirani sustav praćenja unutar aplikacije mogao koristiti te kako bi sama navigacija funkcionirala puno bolje. 

Facebook komentari

hr Sun Sep 24 2017 17:12:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/59c7ca86b9e03e616c8b463e/80

Karavana ljepote došla u Biogradsku Iliriju

Finalistice izbora za Miss Hrvatske doputovale su u Hotel Ilirija u samom centru Biograda na Moru i započele zadnje pripreme za veliku finalnu večer

Djevojke će u Biogradu uvježbavati završnu koreografiju pod budnim okom mentorice te plesne pedagoginje Marine Mihelčić.  Finalistice očekuje i dobrotvorna večer gdje će predstavljati darove svojih županija, kao i projekt „Njegujmo život“ u suradnji Direkcije Miss Hrvatske i Kutjeva d.d. 

Sve donacije idu udruzi Debra, poznatijoj kao „Djeca Leptira“ te tako sudjelujemo u svjetskom projektu „Beauty with a Purpose“ te nam je čast biti dio takve humanitarne organizacije Miss World - izjavila je Maja Vračarić, Direktorica Direkcije Miss Hrvatske.

Finalnu večer ljepote vodit će Davor Garić, a glazbeni program upotpunit će mlada violinistica Sarah Puškaš, glazbenica Emina Arapović te poznati glazbenik čija je karijera i započela na Miss Hrvatske,  Sandi Cenov čija je pjesma „Ljubav za sve“ postala svojevrsna himna Direkcije Miss Hrvatske.

Kome će Angelica Zacchigna, aktualna Miss Hrvatske predati krunu, vidjet ćemo  26.09. u prekrasnom ambijentu Ilirijinog event prostora Arsenal u Zadru.

Facebook komentari

hr Sun Sep 24 2017 17:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58d77d89b47398cfd78b456d/80
Foto: Pixabay

Mercedes za stari auto daje 1000 do 2000 eura

Bonus vrijedi bez obzira na marku rabljenog vozila koje kupac vozi.
Iako Hrvatska još nije poput Njemačke odlučila sustavno riješiti problem starih prljavih dizelskih automobila, Mercedes-Benz kao prvi proizvođač u Hrvatskoj pokrenuo je akciju bonusa za one koji žele svoj stari dizelaš zamijeniti novim automobilom., piše večernji.hr

Mercedes će do kraja godine odobravati bonus od 2000 eura neto za kupce svojih novih dizelskih ili benzinskih automobila s Euro6 normom i plug-in hibrida te 1000 eura za električna Smart vozila uz otkup starog dizelskog auta proizvedenog do 2010. godine (razina emisija EU1 do EU4). Bonus vrijedi bez obzira na marku rabljenog vozila koje kupac vozi, ali ono mora biti registrirano na ime kupca najmanje šest mjeseci.

Sva će vozila od Euro1 do Euro3 norme (do 2005. godine) procijeniti nezavisna institucija te će potom biti povučena iz prometa i uništena, a kupci s dizelašima Euro4 norme vrijednost će dogovarati na uobičajen način „staro za novo“.


Facebook komentari

hr Sat Sep 23 2017 16:24:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .