Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5d40305e29111cf5298b4587/80

INTERVJU Nasljednik "splitskog kralja naočala": Oduvijek sam sanjao kako će jedna od najstarijih splitskih optika ponovo otvoriti svoja vrata

28-godišnji Mateo Gvozdanović odlučio je pokrenuti vlastiti biznis i otvoriti novu optiku u Splitu
Oduvijek je bila poznata činjenica da Splićani nigdje ne idu bez sunčanih naočala ili kako bi se to žargonski reklo "Splićani uvik nosu sunčane naočale". Kako bilo, nema Splićana bez jednog para pravih sunčanih naočala, a na svakom koraku mogu se pronaći brojne optike s najnovijim modelima naočala što dovoljno govori o činjenici koliko su Splićanima važne naočale.

Neki od vas možda su čuli i za Vinka Gvozdanovića, legendarnog splitskog optičara koji je u devedesetima ima optike širom Dalmacije te zapošljavao oko 40 ljudi. Vinko je tada nasljedio obiteljski posao, a mnogi su ga cijenili zbog njegove stručnosti i znanja o svom poslu. Nažalost, zbog mnogih utjecaja i vlastitih grešaka ostao je bez svega. Carstvo se raspalo.

No krah "splitsko kralja naočala", nije spriječilo njegovog sina Matea da se odluči upustiti u isti posao kao što je radio i njegov otac. Nakon završene škole i svojih 28 godina, Mateo je otvorio novu optiku Gvozdanović te spremno i odlučno zakoračio u svijet biznisa. Oduvijek je sanjao kako će ponovno vratiti sjaj stare splitske optike. 

- Oduvijek sam sanjao kako će jedna od najstarijih splitskih optika ponovo otvoriti svoja vrata. Uz puno truda i rada moj dječački san postao je stvarnost. Završio sam školu za optičare, dugi niz godina radim posao u struci gdje sam stekao širinu stručnog znanja i karakteristike vrsnog optičara. Nakon mnogo godina učenja, želje za radom i napredovanjem u poslu položio sam i majstorski ispit. Imao sam pred sobom samo jedan cilj - raditi ono što volim i nastaviti obiteljski posao koji se prenosi s koljena na koljeno. Moj se san ostvario, prije tri mjeseca Optički centar Gvozdanović ponovno je otvoren za svoje kupce. 

Mateu nije bilo lako na putu do ostvarenja vlastitog sna. Uložio je puno, ušao je s rizikom napustivši siguran posao kako bi ostvario dječački san. No sve je bilo lakše uz potporu obitelji i prijatelja koji su mu bili podrška i pomoć na putu do otvorenja optike.


Kakvi modeli sunčanih naočala su sada u trendu? Znamo da Splićanke i Splićani nigdje ne idu bez sunčanih naočala..

- Da, u pravu ste. Sunčane naočale su zaštitni znak našeg svita. Bilo sunce, kiša, jugo, bura one su uvijek na glavi, kao da je to neko nepisano pravilo. Rekao bih da ne postoje naočale koje nisu u trendu. Sve su one zanimljive, sve to ovisi o karakteru i kako ih osoba nosi. Velike, male, kockaste, okrugle, sve su one moćne na svoj način. Ja bih iz naše ponude  izdvojio Garrett Leight sunčane naočale. S ponosom možemo reći da je to ekskluziva koju u Splitu možete pronaći samo u našoj optici. Riječ je o Californijskom ručno rađenom brendu kojeg nose mnogi slavni, kao što su npr. Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Allesandra Ambrosio i drugi. U svojoj ponudi imamo kolekciju za muškarce i žene, modeli su raznoliki tako da sigurno svatko može izabrati model za sebe.


U moru optika koliko ih ima u gradu Splitu, po čemu je vaša posebna ili drugačija od drugih?

Osobno se ne volim sam hvaliti, taj dio ostavljam za naše drage kupce, ipak su oni ti koji trebaju reći zbog čega smo posebni i drugačiji od drugih. Ja vam samo mogu reći da su reakcije kupaca nešto neopisivo. „Ima li ova optika veze s onom na Rivi”, „ Je li ovo optika koja je bila u Hrvojevoj ulici” , „pa ja sam kod vašeg oca uvijek radio naočale, bila mi je pružena najstručnija usluga”, „ Baš mi je drago što ste se opet vratili u posao, želim vam puno uspjeha”
 
To su samo neki od komentara naših kupaca, zbog kojih smo tu i zbog kojih smo motivirani da iz dana u dan budemo sve bolji. 

 I za kraj, kakav je to osjeća pokrenuti vlastiti biznis? 

Osjećaj je neopisiv. Miješaju se emocije. Nostalgija, ponos, sreća. Nemoguće je riječima opisati  osjećaje pogotovo kad vidiš koliko ljudi cijene tvoje prezime. To se može samo osjetiti. Riječi su nekada suvišne..


hr Tue Jul 30 2019 16:26:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5803c4df1eea8f85628b4576/80

Potez Facebooka koji će razveseliti sve korisnike WhatsAppa

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke...

Prije nego što je Facebook platio milijarde dolara za WhatsApp, suosnivači te komunikacijske platforme Brian Acton i Jan Koum govorili su kako ne žele vidjeti oglase među porukama na WhatsAppu. 

Nakon akvizicije Facebooka svima je bilo jasno da će Zuckerberg i ekipa razmišljati o načinima na koji mogu unovčiti WhatsApp i da će oglasi biti jedna od mogućnosti na koju ću se odlučiti. Inzistiranje na oglašavanju vjerojatno je razlog zbog kojeg su Acton i Koum napustili Facebook te prekinuli kontakte sa Zuckerbergom. - piše zimo.hr

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke, kao što danas imamo na Messengeru. U kompaniji je okupljen i poseban tim ljudi zadužen upravo za pronalaženje najboljih i najučinkovitijih načina za zaradu od oglašavanja na toj platformi, pri čemu je trebalo razmišljati o korisnicima i njihovoj antipatiji prema prikazivanju reklama, pogotovo među njihovim privatnim porukama.

Iako su se oglasi trebali početi prikazivati među statusima ove godine, čini se da od toga ipak neće biti ništa – barem za sada. Naime, prema informacijama američkih medija, Facebook se odlučio za iznenađujući potez i raspustio tim zadužen za oglašavanje na WhatsAppu. Umjesto na oglašavanje fokusirat će se na razvoj opcija koje će kompanijama omogućiti što kvalitetniju komunikaciju s korisnicima unutar aplikacije. Također, kako su iz Fejsa potvrdili novinarima Business Insidera, radit će i na razvoju usluga za plaćanje unutar WhatsAppa na nekim tržištima.

Što se oglasa tiče, kada je Facebook u pitanju, oni će sigurno ostati dio dugoročnog plana, no trenutačno ipak neće biti prioritet, što će, sigurno, razveseliti sve korisnike te popularne komunikacijske aplikacije.

hr Fri Jan 17 2020 20:43:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5dbbff2429111c87d48b4586/80

Provedite ovaj vikend u restoranu Rus u Žrnovnici uz odličnu spizu i povoljne cijene

Ovog vikenda počastite se domaćim specijalitetima
Nakon blagdanskih praznika, restoran Rus ponovno kreće sa svojim standardnim programom. Tako već ovog vikenda možete uživati u domaćim specijalitetima i ugodnoj atmosferi s vašim najmilijima.

Nude se domaći specijaliteti po povoljnim cijenama. Tako je na meniju divljač s njokama za 50 kuna, te mesna plata za 100 kuna. 

Restoran Rus, smješten uz Rijeku Žrnovnicu, mjesto je koje možete rezervirati i za domjenke, obiteljske svečanost, poput krštenja i svadbi. Također možete dogovoriti i catering! Dobra spiza je zagarantirana!

Rezervirajte svoje mjesto na broj  091 472 0080! Osoblje restorana Rus vas čeka!
hr Fri Jan 17 2020 15:46:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e17a1b329111cfc5a8b45ed/80

Uz Ipsos u lakšu kupovinu – evo kako!

Rješavajte ankete, skupljajte bodove i mijenjajte ih za poklon bonove...

Što je Ipsos Online Panel?

Ipsos d.o.o. je vodeća agencija za istraživanje tržišta, medija i javnog mijenja u Hrvatskoj.

Ipsos Online Panel je zajednica osoba koje popunjavaju ankete u zamjenu za nagradne bonove. Sudjelujete u različitim istraživanjima sa svog mobitela, tableta ili računala bez obzira gdje se nalazite.

Kako mogu postati član Ipsos Online Panela?

Članom Ipsos Online Panela postaje se jednokratnom registracijom. Članstvo u Ipsos Online Panelu je u potpunosti besplatno!

Kako funkcionira članstvo u Ipsos Online Panelu?

Članovi panela se u različitim vremenskim intervalima putem emaila ili mobitela pozivaju na sudjelovanje u različitim istraživanjima. Na taj način imaju mogućnost izraziti svoje mišljenje o aktualnim temama, zadovoljstvu različitim proizvodima i uslugama koje koriste i sl. Istovremeno, za svaku u cijelosti ispunjenu anketu dodjeljuju se bodovi na Ipsos Online Panel račun.

Što radim s bodovima?

Svaka anketa nosi određeni broj bodova. Jedan bod odgovara protuvrijednosti od 1 HRK. Nakon što se prikupi minimalno 80 bodova, imate mogućnost zamijeniti ih za poklon bon u vrijednosti od 80 HRK. Poklon bonovi su iskoristivi u nekom od hrvatskih maloprodajnih lanaca (DM, Plodine…) Više o bodovanju

Registrirajte se i već danas počnite sakupljati bodove na svom Ipsos Online Panel računu!

Možete nas kontaktirati putem naše e-mail adrese online.hr@mg.ipsosadria.com ili Vibera i Whatsapp-a putem broja +385977149117.

Također, možete posjetiti i našu Facebook stranicu i pratiti događaje i zanimljivosti.

hr Fri Jan 17 2020 15:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e214fc329111c90008b4677/80
Foto: Dario Njavro/HRT

Javnost je razgalila glasom, a dirnula životnom pričom: Upoznajte Solinjanku Petru Roško

Cijela obitelj se bavi glazbom. Od oce i majke pa sve do dvije sestre. Od žica pa sve do tipaka na instrumentima
Još od malih nogu junakinji ove priče mikrofon je bio mlađi brat, a pozornica starija sestra. Solinjanka sa splitskom adresom, Petra Roško, javnost je razgalila svojim odličnim glasovnim sposobnostima, a sve dirnula svojom tužnom životnom pričom u showu 'The Voice'.

Velika tragedija obilježila je njen mladi život u najboljem razdoblju, ali usprkos svemu ova mlada majka petogodišnje Karmen odiše ljubavlju, pjesmom i dalmatinskim inatom. 
- Nisam to posebno isticala pri samoj prijavi, ja sam se prijavila zbog glasa za kojega nisam mislila da je toliko poseban, vanserijski. Ispalo je na kraju dobro, svi su bili zadovoljni, sve je ispalo u moju korist, priča nam Petra kojoj je prije više od dvije godine muž Hrvoje podlegao ozljedama nakon teške prometne nesreće na izlazu iz Šibenika. Tugu i bol zamijenilo je dobro djelo i nadasve humana gesta jer su Hrvojevo srce, jetra i bubreg spasili živote trojici primatelja iz Hrvatske.

U borbi za najljepši glas Hrvatske Petru na putu prati Massimo. Cijela priča krenula je skroz spontano, govori Petra.
- Vidjela sam reklamu, prijatelj me označio na Facebooku, kako to već i ide i počela sam promišljati o tome. Rekla sam sebi da će to biti sada ili nikada jer nisam inače sklona natjecanjima niti javnih prikazivanja i krenula je moja priča.

'Who's Lovin' You' bio je klasik grupe Jackson 5 s kojim je Petra osvojila srce Massima i na tek nekoliko prvih taktova odlučila kako je on čovjek, kako kaže, s kojim neće pogriješiti.
- Imala sam dvojbu između Massima ili Gobca, no kada se Massimo okrenuo znala sam da je to to. Bila sam presretna. Točno je onakav kakav je i na televiziji i to mi se svidjelo odmah. Iskren je, profesionalan i ima prijateljski pristup što nama svima znatno olakšava naš put, otkriva Solinjanka koja ima jake glazbene korake. 

Fešta, prava dalmatinska, nastane kada svatko u obitelji uzme svoj instrument i krene svirati. Od majke do oca i obje sestre, od žica pa sve do tipaka.
- Mama mi je započela u nekom kulturno-umjetničkom društvu, svirala je mandolinu i gitaru, a otac se praktički od svog rođenja bavi sviranjem harmonike. Moje sestre i ja smo prošle glazbenu školu, jedna je sestra prvo svirala mandolinu, potom saksofon pa se odlučila za solo pjevanje, a druga sestra svira hornu u solinskoj Limenoj glazbi, priča nam sugovornica koja tijekom radne sezone obuče pregaču i uzme kuhaču u ruke, a između ostalog pjeva i svira u splitskom bendu Euforia s kojim nastupa već pet godina, a često na glazbenim avanturama prate i pjevača Petra Dragojevića.

Potpuno nenadano su mladu majku mnogi prepoznali i u splitskoj verziji spota 'Happy' Pharella Williamsa kao veselu mladenku.
- Scena je zapravo bila dan vjenčanja mene i Hrvoja. Na sam dan smo se išli slikavati i lokacija je bila u centru grada, a ondje su nas vidjeli snimatelji spota pa smo otplesali na 'Happy' koja nam je, blago rečeno, poslije postala prava obiteljska himna.

Već sutra u posljednjim nokaut duelima Petra će 'ukrstiti koplja' sa Solinjaninom Ivom Kraljem i tražiti prolaz u nastavak natjecanja. 
- Moja očekivanja su pozitivna jer sam pozitivno nastrojena prema svemu. Mogu vam reći da neće biti ljubavna pjesma, obučena sam damski i primjereno, a pjesma će biti iznenađenje, dala je Petra još jedan motiv za gledanje subotnje emisije na 'malim ekranima'.

Bez obitelji i prijatelja niti Petrin put pun trnja i prepreka ne bi bio barem malo olakšan, a za kraj razgovora svim mladima je poručila da ne posustanu u svojim snovima.
- Slijedite svoje snove i napravite sve kako bi vam se ostvarili. U trenutcima će ih biti teško slijediti, ali stisnite zube jer je to jedini način da ispunite sebe.
hr Fri Jan 17 2020 07:14:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .