Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5820dccf1eea8f4e9a8b4785/80
Foto: Facebook

Zaboravite teretanu: Mršavite hodanjem

Hodanje je svakodnevna navika čije koristi većina nas ne koristi maksimalno. Naime, hodanje može biti jedina fizička aktivnost potrebna da smršavite
Hodanje je široko dostupan i jednostavan način da izgubite kilograme, naročito ako vas stil života drži "okovanima" za stol i automobil, kaže osobna trenerica Hannah Davis iz Tennesseeja. Osim što pomaže u sagorijevanju kalorija, hodanje je odličan način za smanjivanje stresa. A uz manje stresa lakše mršavimo - piše Zadovoljna.hr

Ovih 7 zakona morate se pridržavate želite li smršavjeti hodajući:

1. Dosegnite 15.000 koraka dnevno
Osobna trenerica Hannah Davis preporučuje da ciljate k 15.000 koraka dnevno i da toliko koraka napravite baš svaki dan. Možda vam se ta brojka čini prevelika, ali u tu brojku ulazi baš svaki korak koji napravite od trenutka kada ustanete iz kreveta. 

Ne brinite se zbog toga ako tek polagano povećavate broj koraka. Samo krenite, savjetuje Davis. Za razliku od toga kada preko noći pojačate intenzitet vježbanja, udvostručavanje broja koraka preko noći neće opteretiti tijelo niti povećati mogućnost ozljeda. 

2. Pješačite triput dnevno po 20 minuta
Pješačite li svaki dan triput po 20 minuta, to će vam pomoći da dosegnete željeni broj koraka i da smršavite. Istraživanje Sveučilišta George Washington ustanovilo je da su ljudi koji su hodali 15 minuta poslije svakog obroka imali bolju ravnotežu šećera u krvi (što može smanjiti želju za još hrane nakon što ste upravo jeli) od onih koji su hodali 45 minuta u bilo koje doba dana. To znači da vas hodanje poslije ručka može spasiti od uobičajene popodnevne letargije poslije jela i želje za slatkim. 

3. Hodajte uzbrdo triput tjedno
Hodanje uzbrdo, što uključuje i hodanje po stepenicama, pomaže u izgradnji mišića što pak ubrzava metabolizam. Na taj način sagorjet ćete više kalorija čak i kada sjedite za radnim stolom. Počnite tako da triput tjedno rutini hodanja dodate intervale hodanja uzbrdo pa postepeno povećavajte. 

4. Radite intervale brzog hodanja
Hodajte tako da radite jednominutne intervale u kojima ćete ubrzatiritam hodanja i tako ćete povećati broj otkucaja srca te sagorjeti više kalorija. Nakon što inkorporirate jednominutne intervala u vašu rutinu hodanja, postepeno počnite povećavati ritam i trajanje intervala. 

Dok hodate brže, mašite rukama. Pomicanjem ruku pomoći će vam da sagorite više kalorija te da osnažite ramena i predio trbuha.

5. Svakom pješačenju dodajte vježbe 
Mršavljenje hodanjem ne podrazumijeva samo hodanje. Radite pauze u kojima ćete napraviti 15 do 20 čučnjeva, sklekove oslanjajući se na klupu ili radite duboke raskorake. 

Sve te vježbe ubrzavaju otkucaje srca, pomažu u izgradnji mišića i u tome da vam hodanje ne postane dosadno, ističe Davis. 

6. Ograničite dnevni unos kalorija na 1600
Koliko hranjivih tvari tijekom dana morate unijeti ovisi o mnogo faktora, ali većina žena koje mršave hodanjem drži se prehrane od 1200 do 1600 kalorija dnevno bogate bjelančevinama. 

Ako želite smršavjeti pomoću hodanja niskog intenziteta, morat ćete strogo paziti na prehranu da biste izgubili kilograme. Iako povećavate tjelesnu aktivnost, morat ćete smanjiti unos kalorija, napominje Davis. 

7. Idite dužim putem 
Uvođenjem većeg broja koraka u vaše svakodnevne aktivnosti (parkiranje dalje od posla ili kuće, korištenje stepenica umjesto lifta i slično) olakšat ćete si dosezanje brojke od 15.000 koraka dnevno i mršavljenje. 

Tijekom vremena, sitni "naleti" kretanja tu i tamo, zaista čine razliku, zaključuje osobna trenerica Hannah Davis.
hr Mon Nov 07 2016 20:59:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b27f3742af47f153d8b45e1/80

Ulaznice za film Povratak heroja osvojili su...

Čestitamo sretnim dobitnicima!
Najbržim čitateljima dijelimo četiri puta po dvije ulaznice za film Povratak heroja, a sve što je trebalo napraviti bilo je poslati osobne podatke s naslovom maila "Povratak heroja". 

Ulaznice su osvojili: 

- Katija Smoljko
- Martina Patrlj
- Nikolina Katić
- Ivana Maslić

Osvojene kinoulaznice dobitnici mogu iskoristiti isključivo od ponedjeljka do četvrtka, zaključno s datumom 04.07.2018. CineStaru Split, Joker centar.

Francuska, 1809. godina., kapetan Neuville pozvan je na prvu crtu bojišnice, ostavljajući svoju zaručnicu slomljenog srca. Njezina sestra joj odluči napisati pismo u njegovo ime kako bi je malo razveselila. Međutim, sve  ode u krivom smjeru kada se Neuville ponovno pojavi. 
hr Mon Jun 18 2018 21:01:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a756aee9e3133ac008b4651/80

Jeste li jutarnja ili noćna ptica? Saznajte tko dulje živi

Znanstvenici još ne mogu točno objasniti zašto noćne ptice imaju lošije zdravlje, no iznose nekoliko teorija.

Noćne ptice mogle bi svoje navike platiti doslovno životom, ako je vjerovati rezultatima nedavno objavljene studije Medicinskog fakulteta Sveučilišta Northwestern u Feinbergu, u Chicagu, piše portal Živim.

Ljudi koji dugo u noć ostaju budni i ujutro se bude u uobičajeno vrijeme imaju 10 posto veći rizik od smrti nego oni koji idu rano spavati i rano ustaju.

 

Veliki zdravstveni problemi

Ovaj nalaz temelji se na proučavanju više od 433 tisuće britanskih odraslih osoba, a zamoljeni su da se svrstaju u jednu od četiri kategorije: potpuno jutarnji, potpuno večernji tipovi te umjereni jutarnji ili večernji tipovi. Istraživači su pratili zdravlje svih sudionika 6,5 godina kako bi vidjeli jesu li navike spavanja povezane s povećanim rizikom od smrti i bolesti.

Noćne ptice imale su više zdravstvenih problema - dvostruko veći rizik za psihičke poremećaje, 30 posto veći rizik za dijabetesa, 25 posto povećan rizik za neurološke probleme, 23 posto veći rizik za gastrointestinalne poremećaje i 22 posto veći rizik za bolesti dišnih puteva.

Unutarnji sat

Znanstvenici još ne mogu točno reći zašto noćne ptice imaju lošije zdravlje, no imaju nekoliko teorija o tome.

 Jedna od njih je da budnost dugo u noć daje ljudima više prilike da se odaju i manje zdravim ponašanjima kao što je pijenje, pušenje, grickanje ili uzimanje droga.

 No druga i mnogo intrigantnija teorija odnosi se na njihov unutarnji sat koji je u nesuglasju sa svijetom oko njih.

hr Mon Jun 18 2018 19:53:39 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58e8ad05b47398a50a8b4595/80
Foto: Screenshot YouTube

WHO proglasio ovisnost o videoigrama bolešću

Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) priznala je u ponedjeljak da je ovisnost o videoigrama prava bolest, pa će kompulzivni igrači koji dane i noći provode uz konzolu zaboravljajući jesti i piti, imati pravo na liječenje.

"Pošto smo konzultirali stručnjake iz cijelog svijeta i pomno proučili literaturu, odlučili smo taj poremećaj dodati" na popis bolesti, rekao je za AFP ravnatelj odjela WHO-a za psihičko zdravlje Shekhar Saxena.

"Poremećaj videoigrica" uvršten je u 11. inačicu Međunarodne klasifikacije bolesti (engleska kratica ICD).

WHO je definiciju poremećaja objavio još u siječnju kada je najavio da će priznati tu bolest.

Taj je poremećaj "ponašanje povezano s igranjem video i digitalnih igara za koje su karakteristični gubitak kontrole nad igrom, davanje većeg prioriteta igri u tolikoj mjeri da ona potisne druga središta interesa i svakodnevne aktivnosti te nastavak pa i intenzivnije igranje unatoč štetnim posljedicama".

"Osoba igra toliko da zanemaruje druga središta interesa i aktivnosti, uključujući san i hranu", rekao je Saxena.

Oko 2,5 milijarda ljudi u svijetu danas igra videoigrice.

No poremećajem je obuhvaćena tek "mala manjina" igrača, istaknuo je čelnik WHO-a, dodajući: "Ne kažemo da je svaka navika igranja videoigara patološka".

Znanstvena zajednica je podijeljena u vezi s postojanjem "poremećaja videoigara".

hr Mon Jun 18 2018 19:14:30 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b27b9172af47ff3268b4b62/80

Dijelimo ulaznice za film Povratak heroja

Sretne dobitnike ćemo objaviti večeras oko 21 sat
Najbržim čitateljima dijelimo četiri puta po dvije ulaznice za film Povratak heroja, a sve što trebate napraviti jest poslati osobne podatke s naslovom maila Povratak heroja na mail: info@dalmacijanews.hr.

Osvojene kinoulaznice dobitnici mogu iskoristiti isključivo od ponedjeljka do četvrtka, zaključno s datumom 04.07.2018. CineStaru Split, Joker centar.

Francuska, 1809. godina., kapetan Neuville pozvan je na prvu crtu bojišnice, ostavljajući svoju zaručnicu slomljenog srca. Njezina sestra joj odluči napisati pismo u njegovo ime kako bi je malo razveselila. Međutim, sve  ode u krivom smjeru kada se Neuville ponovno pojavi. 

hr Mon Jun 18 2018 15:54:46 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .