Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5820dccf1eea8f4e9a8b4785/80
Foto: Facebook

Zaboravite teretanu: Mršavite hodanjem

Hodanje je svakodnevna navika čije koristi većina nas ne koristi maksimalno. Naime, hodanje može biti jedina fizička aktivnost potrebna da smršavite
Hodanje je široko dostupan i jednostavan način da izgubite kilograme, naročito ako vas stil života drži "okovanima" za stol i automobil, kaže osobna trenerica Hannah Davis iz Tennesseeja. Osim što pomaže u sagorijevanju kalorija, hodanje je odličan način za smanjivanje stresa. A uz manje stresa lakše mršavimo - piše Zadovoljna.hr

Ovih 7 zakona morate se pridržavate želite li smršavjeti hodajući:

1. Dosegnite 15.000 koraka dnevno
Osobna trenerica Hannah Davis preporučuje da ciljate k 15.000 koraka dnevno i da toliko koraka napravite baš svaki dan. Možda vam se ta brojka čini prevelika, ali u tu brojku ulazi baš svaki korak koji napravite od trenutka kada ustanete iz kreveta. 

Ne brinite se zbog toga ako tek polagano povećavate broj koraka. Samo krenite, savjetuje Davis. Za razliku od toga kada preko noći pojačate intenzitet vježbanja, udvostručavanje broja koraka preko noći neće opteretiti tijelo niti povećati mogućnost ozljeda. 

2. Pješačite triput dnevno po 20 minuta
Pješačite li svaki dan triput po 20 minuta, to će vam pomoći da dosegnete željeni broj koraka i da smršavite. Istraživanje Sveučilišta George Washington ustanovilo je da su ljudi koji su hodali 15 minuta poslije svakog obroka imali bolju ravnotežu šećera u krvi (što može smanjiti želju za još hrane nakon što ste upravo jeli) od onih koji su hodali 45 minuta u bilo koje doba dana. To znači da vas hodanje poslije ručka može spasiti od uobičajene popodnevne letargije poslije jela i želje za slatkim. 

3. Hodajte uzbrdo triput tjedno
Hodanje uzbrdo, što uključuje i hodanje po stepenicama, pomaže u izgradnji mišića što pak ubrzava metabolizam. Na taj način sagorjet ćete više kalorija čak i kada sjedite za radnim stolom. Počnite tako da triput tjedno rutini hodanja dodate intervale hodanja uzbrdo pa postepeno povećavajte. 

4. Radite intervale brzog hodanja
Hodajte tako da radite jednominutne intervale u kojima ćete ubrzatiritam hodanja i tako ćete povećati broj otkucaja srca te sagorjeti više kalorija. Nakon što inkorporirate jednominutne intervala u vašu rutinu hodanja, postepeno počnite povećavati ritam i trajanje intervala. 

Dok hodate brže, mašite rukama. Pomicanjem ruku pomoći će vam da sagorite više kalorija te da osnažite ramena i predio trbuha.

5. Svakom pješačenju dodajte vježbe 
Mršavljenje hodanjem ne podrazumijeva samo hodanje. Radite pauze u kojima ćete napraviti 15 do 20 čučnjeva, sklekove oslanjajući se na klupu ili radite duboke raskorake. 

Sve te vježbe ubrzavaju otkucaje srca, pomažu u izgradnji mišića i u tome da vam hodanje ne postane dosadno, ističe Davis. 

6. Ograničite dnevni unos kalorija na 1600
Koliko hranjivih tvari tijekom dana morate unijeti ovisi o mnogo faktora, ali većina žena koje mršave hodanjem drži se prehrane od 1200 do 1600 kalorija dnevno bogate bjelančevinama. 

Ako želite smršavjeti pomoću hodanja niskog intenziteta, morat ćete strogo paziti na prehranu da biste izgubili kilograme. Iako povećavate tjelesnu aktivnost, morat ćete smanjiti unos kalorija, napominje Davis. 

7. Idite dužim putem 
Uvođenjem većeg broja koraka u vaše svakodnevne aktivnosti (parkiranje dalje od posla ili kuće, korištenje stepenica umjesto lifta i slično) olakšat ćete si dosezanje brojke od 15.000 koraka dnevno i mršavljenje. 

Tijekom vremena, sitni "naleti" kretanja tu i tamo, zaista čine razliku, zaključuje osobna trenerica Hannah Davis.
hr Mon Nov 07 2016 20:59:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a15c43ab9e03e2f0a8b45a1/80
Foto: Pixabay

Jednorog smoothie kojeg se nećete moći zasititi

Prilikom posjeta Amsterdamu, blogerica Leda Bosnić u jednom je kafiću primijetila ružičasti smoothie dekoriran u obliku jednoroga. Inspirirana time, odlučila je napraviti svoju verziju ukusnog napitka.

Veseli ružičasti smoothie dekoriran u obliku jednoroga osim što je simpatičnog izgleda, izrazito je zdrav s obzirom na sastojke. U nastavku vam donosimo recept.

Potrebni sastojci:

• 150-200 ml jogurta

• dvije šake bobičastog voća (jagoda ili malina)

• jedna do dvije banane

• žlica lanenih sjemenki

• žlica datuljina slada

Za dekoraciju jednoroga:

• 1 kornet za sladoled

• kockica bijele čokolade

• 1 žlica lanenih ili chia sjemenki

• 1 banana

• žlica granola ili muslija


Priprema:

1. U blender ili aparat za smoothie stavite jogurt, bobičasto voće, lanene sjemenke, datuljin slad te miješajte dok ne povežete sve sastojke u gušći napitak.

2. Izlijte smjesu u jednobojnu, duboku zdjelicu
i napunite je skoro do vrha.

3. Uzmite granolu ili musle i napravite trokut
, a u njegovu sredinu stavite kornet koji je potrebno prethodno umočiti u prethodno napravljenu smjesu.

4. Izrežite dva kolutića banane i stavite ih u gornje krajeve trokuta.
Oni će tvoriti uši jednoroga. Na njih možete posuti naribanu bijelu čokoladu, kokos ili listiće badema.

5. Oči jednoroga iscrtajte
lanenim ili chia sjemenkama.

Savjet plus:

Za dodatni efekt pored korneta možete staviti i pokoji pravi cvjetić.

Ostale neodoljive recepte možete pogledati na blogu Ledaboss, Lede Bosnić, piše zadovoljna.hr

Dobar tek!

hr Thu Apr 19 2018 15:47:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ad867602af47f4e878b4624/80

Siniša iz Života na vagi nastavio mršavjeti i nakon showa, pogledajte kako danas izgleda

Prošlogodišnji natjecatelj popularne emisije Život na vagi Siniša Pšak, koji je u show ušao sa 191,3 kilograma, a iz njega izašao sa 120,5, danas, nakon skoro šest mjeseci, otkriva koliko mu se život promijenio nakon sudjelovanja u emisiji.

- Meni vam je super, ja sam se ponovno rodio! Zadnjih deset godina nisam imao života, a sad živim punim plućima - otkrio je Siniša koji danas ima 108 kilograma i ne namjerava stati na toj brojci, piše index.hr.

- I dalje idem na treninge, jedem zdravo, pridržavam se svih savjeta, jednostavno mi ide", sa smiješkom priča Siniša koji je osim zdravlja dobio i posao. Simpatični Varaždinac tako radi u metalurgiji, a kaže da je zadovoljan i svojim privatnim životom. "Nikad nisam imao više društva, ma sve mi ide! - zaključio je Siniša kojem je show Život na vagi vratio osmijeh na lice, ali i ono najbitnije - zdravlje.




hr Thu Apr 19 2018 11:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ad865a62af47f78888b45bf/80

Nijemci predviđaju debakl Franki na Eurosongu

Njemačka televizija ARD sinoć je putem svog streama emitirala drugu epizodu specijalnog eurovizijskog showa Song Check 2018. u kojoj je na red došlo i ocjenjivanje pjesme Crazy, kojom će Franka Batelić predstavljati Hrvatsku na Eurosongu.

U emisiji dvoje voditelja, ali i korisnici društvenih mreža koji su pratili stream, ocjenjivali su pjesme iz druge polovice prvog polufinala, te izravne finaliste Ujedinjeno Kraljevstvo i Španjolsku. Hrvatska se na toj listi našla tek na pretposljednjem mjestu, piše index.hr.

Pribroje li se tome predviđanja iz prve epizode, Hrvatska bi u polufinalu bila na 16. mjestu, što nije nimalo ohrabrujuće, ali je barem bolje od predviđanja Islanđana koji su Crazy prozvali najgorom pjesmom prve polufinalne večeri.

Voditeljski dvojac, koji se osvrnuo i na optužbe za plagijat, nije imao previše lijepih riječi za pjesmu, a ni komentari u video prilogu streama nisu bili naklonjeni hrvatskoj predstavnici. "Walking Dead dolazi na Eurosong, za mene nula bodova", "Volio bih da je Crazy malo više luda", "Kao 50 nijansi sive, samo što nije seksi", samo su neki od komentara koje možete pogledati u snimci ovdje.



hr Thu Apr 19 2018 11:47:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ad860f52af47f217f8b47f0/80
Foto: Gulliver/Thinkstock

Pripremite jaje kao nikada dosad i oduševite se

Mekana da se tope u ustima, a izgledom podsjećaju na oblak. Umjesto da ih samo stavite na tavu, ove bjelanjke izmiksane u snijeg peći ćete u pećnici.
Mekana da se tope u ustima, a izgledom podsjećaju na oblak... I jaje na oko. Ovo je zapravo recept za jaje na oko, ali umjesto da ih samo stavite na tavu, ove bjelanjke izmiksane u snijeg peći ćete u pećnici, pa ovo jaje zapravo postaje jaje na oblaku, piše punkufer.hr.

Sastojci:

4 jaja
parmezan
mladi luk
sol
papar

Priprema:

1. Odvojite bjelanjke od žumanjaka i pritom svaki od žumanjaka stavite u posebnu posudu, a bjelanjke, u koje ste dodali sol, izmiksajte u snijeg. Dodajte parmezan i mladi luk narezan na kolutiće. 


2. Na pleh stavite papir za pečenje, a smjesu bjelanjaka podijeljenu na četiri dijela stavite na pleh i u svakom dijelu napravite udubinu u sredini. 

3. Stavite peći 3 minute na 220 stupnjeva. Izvadite van i u udubljenu sredinu bjelanjka dodajte žumanjke pa pecite još 3 do 5 minuta. Dobar tek!
hr Thu Apr 19 2018 11:27:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .