Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5820dccf1eea8f4e9a8b4785/80
Foto: Facebook

Zaboravite teretanu: Mršavite hodanjem

Hodanje je svakodnevna navika čije koristi većina nas ne koristi maksimalno. Naime, hodanje može biti jedina fizička aktivnost potrebna da smršavite
Hodanje je široko dostupan i jednostavan način da izgubite kilograme, naročito ako vas stil života drži "okovanima" za stol i automobil, kaže osobna trenerica Hannah Davis iz Tennesseeja. Osim što pomaže u sagorijevanju kalorija, hodanje je odličan način za smanjivanje stresa. A uz manje stresa lakše mršavimo - piše Zadovoljna.hr

Ovih 7 zakona morate se pridržavate želite li smršavjeti hodajući:

1. Dosegnite 15.000 koraka dnevno
Osobna trenerica Hannah Davis preporučuje da ciljate k 15.000 koraka dnevno i da toliko koraka napravite baš svaki dan. Možda vam se ta brojka čini prevelika, ali u tu brojku ulazi baš svaki korak koji napravite od trenutka kada ustanete iz kreveta. 

Ne brinite se zbog toga ako tek polagano povećavate broj koraka. Samo krenite, savjetuje Davis. Za razliku od toga kada preko noći pojačate intenzitet vježbanja, udvostručavanje broja koraka preko noći neće opteretiti tijelo niti povećati mogućnost ozljeda. 

2. Pješačite triput dnevno po 20 minuta
Pješačite li svaki dan triput po 20 minuta, to će vam pomoći da dosegnete željeni broj koraka i da smršavite. Istraživanje Sveučilišta George Washington ustanovilo je da su ljudi koji su hodali 15 minuta poslije svakog obroka imali bolju ravnotežu šećera u krvi (što može smanjiti želju za još hrane nakon što ste upravo jeli) od onih koji su hodali 45 minuta u bilo koje doba dana. To znači da vas hodanje poslije ručka može spasiti od uobičajene popodnevne letargije poslije jela i želje za slatkim. 

3. Hodajte uzbrdo triput tjedno
Hodanje uzbrdo, što uključuje i hodanje po stepenicama, pomaže u izgradnji mišića što pak ubrzava metabolizam. Na taj način sagorjet ćete više kalorija čak i kada sjedite za radnim stolom. Počnite tako da triput tjedno rutini hodanja dodate intervale hodanja uzbrdo pa postepeno povećavajte. 

4. Radite intervale brzog hodanja
Hodajte tako da radite jednominutne intervale u kojima ćete ubrzatiritam hodanja i tako ćete povećati broj otkucaja srca te sagorjeti više kalorija. Nakon što inkorporirate jednominutne intervala u vašu rutinu hodanja, postepeno počnite povećavati ritam i trajanje intervala. 

Dok hodate brže, mašite rukama. Pomicanjem ruku pomoći će vam da sagorite više kalorija te da osnažite ramena i predio trbuha.

5. Svakom pješačenju dodajte vježbe 
Mršavljenje hodanjem ne podrazumijeva samo hodanje. Radite pauze u kojima ćete napraviti 15 do 20 čučnjeva, sklekove oslanjajući se na klupu ili radite duboke raskorake. 

Sve te vježbe ubrzavaju otkucaje srca, pomažu u izgradnji mišića i u tome da vam hodanje ne postane dosadno, ističe Davis. 

6. Ograničite dnevni unos kalorija na 1600
Koliko hranjivih tvari tijekom dana morate unijeti ovisi o mnogo faktora, ali većina žena koje mršave hodanjem drži se prehrane od 1200 do 1600 kalorija dnevno bogate bjelančevinama. 

Ako želite smršavjeti pomoću hodanja niskog intenziteta, morat ćete strogo paziti na prehranu da biste izgubili kilograme. Iako povećavate tjelesnu aktivnost, morat ćete smanjiti unos kalorija, napominje Davis. 

7. Idite dužim putem 
Uvođenjem većeg broja koraka u vaše svakodnevne aktivnosti (parkiranje dalje od posla ili kuće, korištenje stepenica umjesto lifta i slično) olakšat ćete si dosezanje brojke od 15.000 koraka dnevno i mršavljenje. 

Tijekom vremena, sitni "naleti" kretanja tu i tamo, zaista čine razliku, zaključuje osobna trenerica Hannah Davis.

Facebook komentari

hr Mon Nov 07 2016 20:59:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a756aee9e3133ac008b4651/80

Što znači kad sanjaš da padaš i od toga se probudiš?

Vjerojatno ti je poznat sljedeći scenarij: umoran si, pokušavaš zaspati – i baš kad ti san dođe na oči, odjednom se nelagodno trzneš – sanjao si da padaš!
Zvuči poznato? Padanje u beskrajnu dubinu ili gubitak ravnoteže? I to toliko stvarno da ti treba nekoliko sekundi nakon neugodnog buđenja da se oporaviš od šoka. Zašto se to događa? 

Dobra je vijest da ne trebaš brinuti, jer taj je fenomen sasvim normalna pojava. „Hipnički trzaj“ stručni je naziv za „trzaj“ koji je doživio gotovo svatko barem jednom. Razloga za to može biti više. Najčešće je to činjenica da se prije spavanja naši mišići polako opuštaju i naše tijelo polako „pada“. Dijelovi tijela koji su još budni proizvode podražaje koji uzrokuju trzanje mišića. I odjednom nema više sna!

Taj fenomen se češće pojavljuje nakon veće konzumacije kave ili cigareta, kad smo u stresu ili neopušteni idemo u krevet. Ako patiš od čestih uzastopnih prekida sna, pokušaj se opustiti prije spavanja pa rasterećeno i bez loših misli otići u krevet. Ako se trzanje učestalo ponavlja te remeti san - svakako posjeti liječnika! 
  
Ako doživiš „padanje“ u snu (a ne u fazi početka sna), uzroci su uglavnom psihološki, a ne tjelesni – tumači snova nisu složni kad je riječ o tome što znači padati u snu: jedni tvrde da ih izazivaju strahovi i nesigurnost, a drugi da znače olakšanje, piše miss7.  


Facebook komentari

hr Mon Feb 19 2018 08:29:21 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a8a778d2af47fc5028b4623/80

Bečka škola: "Život vani ima i dobrih i loših strana i nije med i mlijeko"

Sve je više Hrvata koji se u potrazi za kvalitetnim obrazovanjem odlučuju napustiti granice Lijepe Naše. Europska metropola koja privlači sve više studenata je Beč. Od ulaska Hrvatske u Europsku uniju pojednostavljen je i postupak prijave na fakultet.

Za upis na bečko sveučilište potrebne su potvrde o znanju njemačkog jezika te državnoj maturi, a za neke studije i prijemni ispit, kaže Mia, sada već diplomirana arhitektica.

Od ulaska u EU više se ne plaća ni školarina, vize ne postoje, no potrebno je napraviti Anmeldebescheinigung, a proces je puno jednostavniji od onog za dobivanje vize.

Kako postati student?

Između ožujka i svibnja potrebno se registrirati online. U slučaju velikog broja prijava, proces se nastavlja slanjem motivacijskog pisma. Ako i nakon njega broj prijava premaši broj slobodnih mjesta, slijedi prijemni ispit u lipnju. Uvedena je i naknada od 50 eura za registraciju.

Dokumente za upis potrebno je prevesti na njemački ili engleski jezik, a uključuju prijavni obrazac, dokaz o položenoj maturi te prijepis ocjena, potvrdu o znanju njemačkog jezika i kopiju putovnice.

Nakon predaje dokumenata, potrebno je pričekati poziv fakulteta i platiti pristojbu u iznosu od 18 eura.

Iako su namirnice u trgovinama jeftinije, život je skuplji

Za vrijeme preddiplomskog studija dopušteno je raditi deset sati tjedno, čime se studentski budžet može povećati i za 380 eura. Namirnice u trgovinama su jeftinije nego u Hrvaskoj. Cijena semestralne karte za javni prijevoz iznosi 75 eura, a na osnovne potrepštine potrebno je izdvojiti oko 350 eura. Karta za ulazak u noćni klub iznosi 15 eura, a cijena piva je pet eura. Menze postoje, međutim subvencija kao što je slučaj u Hrvatskoj – nema, a obrok u prosjeku iznosi šest eura.

- Za useljavanje u dom ili stan potrebno je platiti tri mjesečne stanarine unaprijed, a često je stan teško unajmiti bez potvrde o primanjima, dodaje Mia.

Radnu dozvolu mogu zatražiti oni koji su kod istog poslodavca radili neprekidno godinu dana ili koji u Austriji imaju prijavljeno boravište najmanje dvije godine.

- Danas kad gledam na svoj odlazak, mislim da ni roditelji ni ja nismo bili svjesni u što se upuštamo. Bilo je i dosta grešaka u koracima jer nisam znala kome se obratiti. Upravo iz tog razloga je pred koju godinu i osnovana udruga studenata kako bi se mladi koji dolaze lakše snašli.- kaže Mia.


"Svugdje pođi – kući dođi"

- Svima koji imaju priliku otići van bi preporučila da ju iskoriste. Čovjek za početak upozna sam sebe i odraste onako kako kući nikad ne bi. Život vani ima i dobrih i loših strana i nije med i mlijeko. Sve ovisi što pojedinac želi. Ovdje si cijenjen zbog svog znanja, a ne zbog kojekakvih poznanstava. No kad podvučeš crtu, koliko god dugo negdje živiš, uvijek si stranac, tako da bih rekla: Svugdje pođi, kući dodji.- zaključuje Mia.

Facebook komentari

hr Mon Feb 19 2018 08:11:15 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a8a75882af47f0f048b45a5/80

Sladoledi iz snova: Stiže Toblerone sladoled, ali i novi Snickers okus

Svi ljubitelji ovih slatkiša sigurno će biti oduševljeni...

Za sve ljubitelje Tobleronea stiže savršena vijest. Nakon što smo doznali da će se u škrinjama u dućanima naći Kinder Bueno sladoled, jučer je objavljeno da je odsad u prodaji i sladoled Toblerone, javlja Index,

Zasad se prodaje u britanskom Tescu za tri funte, a kao i onaj klasični Toblerone, u sladoledu se nalaze čokolada, med i bademi. Zasad se samo možemo nadati da će ga netko početi prodavati i u Hrvatskoj.

U svakoj kutiji dolaze tri sladoleda pa ih možete podijeliti s dragim ljudima (ili ne morate).

Snickers sladoled vam je već sigurno poznat i sigurno ste i više no jednom uživali u kombinaciji sladoleda od kikirikija, karamele i komadića kikirikija, prelivenih mliječnom čokoladom. A kako postoji čokoladica u bijeloj varijanti, tako je sada na tržištu otkriven Snickers sladoled s bijelom čokoladom.

Naravno da se vijest o otkriću proširila društvenim mrežama u sekundi, sa sladoledoljupcima koji bi ga odmah isprobali, no nažalost ćemo ipak morati pričekati da dođe i do našeg tržišta, piše Journal.


Facebook komentari

hr Mon Feb 19 2018 08:10:43 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58b3444fb473984d848b4596/80
Foto: Facebook

Mladen Grdović završio u bolnici: "Nije ništa ozbiljno' "

Pjevačev menadžer kaže kako se Grdović dobro oporavlja

Zadarski pjevač u četvrtak navečer osjetio je vrtoglavicu. Kako mu je od ranije dijagnosticirana aritmija, požurio je u Opću zadarsku bolnicu u koju ga je odvezao brat Paulo. Pjevačev menadžer kaže kako se Grdović dobro oporavlja.


- Nije ništa strašno. U bolnici je obavio sve potrebne pretrage. Imao je jako visoki tlak te su mu liječnici propisali terapiju. Odmah su ga pustili kući uz preporuku da se manje napreže i dobro odmori - ispričao je Šeperić za 24sata. Da se dobro oporavlja, potvrdio je i pjevač Duško Lokin (74).

Zbog problema sa srcem, Grdović već je nekoliko puta bio na Hitnoj. Gotovo identičan događaj dogodio mu se prije četiri godine kada je pjevač zbog aritmije došao u istu bolnicu, gdje je ostao samo dva sata.

Ne zna se je li povratak problema sa srcem povezan s Grdovićevim nedavnim gubitkom majke Veronike, koja je u studenom prošle godine preminula u snu u 86. godini. Grdović je istog dana ipak pjevao publici u zagrebačkom klubu.

- Sve pjesme na koncertu posvetit ću svojoj majci, za koju sam bio jako vezan. Emocije ću ipak pokušati zadržati za sebe - rekao je tada Grdović. Svega nekoliko mjeseci ranije, u kolovozu, njegova supruga Brankica predala je papire za razvod braka. No na kraju je od odluke da se razvede odustala te uz supruga bila u najtežim trenucima nakon gubitka majke.

Grdović je u opću zadarsku bolnicu dolazio, ne samo zbog aritmije, nego i zbog problema s alkoholom. Grdović se 2006. godine prvi put liječio na odjelu psihijatrije u zadarskoj bolnici. Tada ga je svakodnevno posjećivala supruga Brankica jer je željela da što prije ozdravi. Cijeli članak pogledajte ovdje.

Facebook komentari

hr Sun Feb 18 2018 21:12:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .