Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5820dccf1eea8f4e9a8b4785/80
Foto: Facebook

Zaboravite teretanu: Mršavite hodanjem

Hodanje je svakodnevna navika čije koristi većina nas ne koristi maksimalno. Naime, hodanje može biti jedina fizička aktivnost potrebna da smršavite
Hodanje je široko dostupan i jednostavan način da izgubite kilograme, naročito ako vas stil života drži "okovanima" za stol i automobil, kaže osobna trenerica Hannah Davis iz Tennesseeja. Osim što pomaže u sagorijevanju kalorija, hodanje je odličan način za smanjivanje stresa. A uz manje stresa lakše mršavimo - piše Zadovoljna.hr

Ovih 7 zakona morate se pridržavate želite li smršavjeti hodajući:

1. Dosegnite 15.000 koraka dnevno
Osobna trenerica Hannah Davis preporučuje da ciljate k 15.000 koraka dnevno i da toliko koraka napravite baš svaki dan. Možda vam se ta brojka čini prevelika, ali u tu brojku ulazi baš svaki korak koji napravite od trenutka kada ustanete iz kreveta. 

Ne brinite se zbog toga ako tek polagano povećavate broj koraka. Samo krenite, savjetuje Davis. Za razliku od toga kada preko noći pojačate intenzitet vježbanja, udvostručavanje broja koraka preko noći neće opteretiti tijelo niti povećati mogućnost ozljeda. 

2. Pješačite triput dnevno po 20 minuta
Pješačite li svaki dan triput po 20 minuta, to će vam pomoći da dosegnete željeni broj koraka i da smršavite. Istraživanje Sveučilišta George Washington ustanovilo je da su ljudi koji su hodali 15 minuta poslije svakog obroka imali bolju ravnotežu šećera u krvi (što može smanjiti želju za još hrane nakon što ste upravo jeli) od onih koji su hodali 45 minuta u bilo koje doba dana. To znači da vas hodanje poslije ručka može spasiti od uobičajene popodnevne letargije poslije jela i želje za slatkim. 

3. Hodajte uzbrdo triput tjedno
Hodanje uzbrdo, što uključuje i hodanje po stepenicama, pomaže u izgradnji mišića što pak ubrzava metabolizam. Na taj način sagorjet ćete više kalorija čak i kada sjedite za radnim stolom. Počnite tako da triput tjedno rutini hodanja dodate intervale hodanja uzbrdo pa postepeno povećavajte. 

4. Radite intervale brzog hodanja
Hodajte tako da radite jednominutne intervale u kojima ćete ubrzatiritam hodanja i tako ćete povećati broj otkucaja srca te sagorjeti više kalorija. Nakon što inkorporirate jednominutne intervala u vašu rutinu hodanja, postepeno počnite povećavati ritam i trajanje intervala. 

Dok hodate brže, mašite rukama. Pomicanjem ruku pomoći će vam da sagorite više kalorija te da osnažite ramena i predio trbuha.

5. Svakom pješačenju dodajte vježbe 
Mršavljenje hodanjem ne podrazumijeva samo hodanje. Radite pauze u kojima ćete napraviti 15 do 20 čučnjeva, sklekove oslanjajući se na klupu ili radite duboke raskorake. 

Sve te vježbe ubrzavaju otkucaje srca, pomažu u izgradnji mišića i u tome da vam hodanje ne postane dosadno, ističe Davis. 

6. Ograničite dnevni unos kalorija na 1600
Koliko hranjivih tvari tijekom dana morate unijeti ovisi o mnogo faktora, ali većina žena koje mršave hodanjem drži se prehrane od 1200 do 1600 kalorija dnevno bogate bjelančevinama. 

Ako želite smršavjeti pomoću hodanja niskog intenziteta, morat ćete strogo paziti na prehranu da biste izgubili kilograme. Iako povećavate tjelesnu aktivnost, morat ćete smanjiti unos kalorija, napominje Davis. 

7. Idite dužim putem 
Uvođenjem većeg broja koraka u vaše svakodnevne aktivnosti (parkiranje dalje od posla ili kuće, korištenje stepenica umjesto lifta i slično) olakšat ćete si dosezanje brojke od 15.000 koraka dnevno i mršavljenje. 

Tijekom vremena, sitni "naleti" kretanja tu i tamo, zaista čine razliku, zaključuje osobna trenerica Hannah Davis.

Facebook komentari

hr Mon Nov 07 2016 20:59:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/584aa6af1eea8f9d2e8b4730/80
Foto: Wikipedija

Izložba rekonstruiranog tradicijskog ruha i nakita Nikole Kapetanovića

Na otvorenju će nastupiti plesni ansambl i ženska vokalna skupina „Oštrokondže“
Dana 10.12.2016. godine u prostorijama dvorca Vitturi u Kaštel Lukšiću s početkom u 19 sati održat će se izložba rekonstruiranog tradicijskog ruha i nakita autora Nikole Kapetanovića iz Kaštel Kambelovca.

 Na otvorenju će nastupiti plesni ansambl i ženska vokalna skupina „Oštrokondže“ koji djeluju pri KUD-u Putalj iz Kaštel Sućurca gdje je gospodin Kapetanović jedan od voditelja plesa i pjevanja. Uz njih će nastupiti i klapa „Štorija“ iz Kaštel Kambelovca te mlada pjevačica Ivona Mandić u pratnji gitarista Josipa Grgantova.

Izložba će biti otvorena i u nedjelju 11.12.2016.do 13 sati.

Facebook komentari

hr Fri Dec 09 2016 13:42:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/56be25f56f861ac9068b464e/80
Foto: Ilustracija Zdravlje prirode

Šaka orašastih plodova na dan - doktor iz kuće van

Svakodnevno konzumiranje šake orašida za polovinu smanjuje opasnost od fatalnog ishoda kod respiratornih bolesti, kao i opasnost od razvoja dijabetesa za 40 posto

 Kod osoba koje dnevno konzumiraju oko 20 grama orašastih plodova manja je vjerojatnost od razvoja potencijalno fatalnog ishoda nekih bolesti poput srčanih oboljenja ili karcinoma, pokazalo je istraživanje britanskih znanstvenika. 

Svakodnevno konzumiranje šake orašida za polovinu smanjuje opasnost od fatalnog ishoda kod respiratornih bolesti, kao i opasnost od razvoja dijabetesa za 40 posto. Ustanovljeno je da konzumiranje male količina orašastih plodova smanjuje rizik od razvoja srčanih bolesti za gotovo 30 posto, od razvoja raka za 15 posto te od preuranjene smrti za 22 posto, prenosi Independent. 

- Nutricionističke studije dosad su uglavnom bile usredotočene na teške bolesti poput teških srčanih oboljenja, moždanog udara i raka, a ovdje smo istraživanje proširili, odnosno fokusirali smo ga i na podatke o ostalim bolestima - rekao je suautor studije Dagfinn Aune s londonskog Imperial Collegea.

- Ustanovili smo dosljedno smanjenje rizika od razvoja brojnih bolesti, što je snažan indikator povezanosti svakodnevnog konzumiranja orašida i razvoja raznih bolesti, a to je značajan učinak s obzirom na tako malu količinu hrane - kazao je Aune.

Znanstvenik je s kolegama analizirao podatke prikupljene na 800.000 sudionika iz cijeloga svijeta. Studija je 'pokrila' konzumiranje svih vrsta orašida, nutritivno vrijednih namirnica - izvora vlakana, nezasićenih masnih kiselina, proteina, vitamina i minerala koje imaju višestruko povoljno djelovanje na organizam, odnosno krvožilni i probavni sustav te imunitet. Mogu uspješno smanjiti razinu kolesterola u organizmu.

- Neke vrste orašida, poput oraha i američkih kikori oraha bogate su antioksidansima, koji smanjuju mogućnost razvoja raka. Unatoč tome što su bogati masnoćama, bogati su vlaknima i proteinima, a raspolažemo i podatkom po kojemu s vremenom mogu smanjiti i rizik od razvoja pretilosti, no za to su nam potrebna dodatna istraživanja - kazao je Aune, upozorivši da orašidi kod nekih osoba mogu izazvati alergijske reakcije o čemu svakako treba voditi računa. 

Rezultati istraživanja objavljeni su u stručnome časopisu BMC Medicine. 

Facebook komentari

hr Fri Dec 09 2016 12:45:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/584a8a051eea8ffa358b4591/80
Foto: Facebook

„A di si ti?“: U subotu svi na tradicionalnu humanitarnu akciju udruge MoSt

Tradicionalna akcija „A di si ti?“ održat će se u subotu, 10.prosinca, na Trgu Gaje Bulata, (ispred HNK-a Split) s početkom u 9 sati

Punih 16 godina splitska udruga MoSt uspješno organizira humanitarnu akciju pod nazivom "A di si ti?". Cilj je senzibiliziranje javnosti za problematiku beskućništva u Splitu, promocija solidarnosti i volonterstva, te prikupljanje pomoći za korisnice i korisnike programa Skrbi i brige za beskućnice i beskućnike ove udruge. Odaziv građana svake je godine sve veći, a humanitarni buvljak kojim akcija završava postao je splitska tradicija. 

 - Ove godine u pripremi, te na samoj akciji sudjeluje 69 različitih organizacija, institucija, škola, stranaka, poduzetnika, udruga, ugostiteljskih objekata i pojedinaca. Na samoj akciji očekujemo više od 400 volontera na 36 štandova – doznajemo iz Udruge.

 Svoje rukotvorine, nove i rabljene proizvode ove godine ponudit će: OŠ Lučac, OŠ Primorski Dolac, OŠ Žrnovnica, Dječji vrtić Selca Brač, V. gimnazija, Graditeljsko geodetska tehnička škola Split, Komercijalno – trgovačka škola, Visoka škola ASPIRA, IV Gimnazija Marko Marulić, Slobodna Dalmacija, MK Fjaka, Rotary Klub Split Plus, Radio Dalmacija, GLOKALIST + Fabrique, Luka Ice Cream & Cakes, Rotary Klub Split Novi, Splitski portal, HSLS Split, HNS Split, stranka Pametno, O La La – večere za beskućnike, Bobis, Tete pričalice Split, OŠ Ravne njive, Anđela Prnjak i Mirela Jelaska, Klub sretnih Žena, Zajednica Talijana Split, Udruga za fantastiku, igre i znanstvenu fantastiku F&ST, GD Crvenog križa Zagreb, Udruga Milosrđe – Karlovac, volonteri Socijalne samoposluge, Le Meridien Hotel Lav,  III. gimnazija Split , 4N i Totalni FM Split, Regionalni Centar čistog okoliša d.o.o. i Hrvatska poštanska banka.

 Na ovogodišnjoj humanitarnoj akciji koju podržavaju CB Lobby, CB Periska i Chillton bar Split, sudjelovat će i volontirati: CROPIX , OŠ Mertojak, CroMSIC, Škola likovnih umjetnosti, Dom za odgoj djece i mladeži Split, Kaštelansko kazalište, Plesni Klub Noa Spalatine, Dječji zbor Srdelice, Vespa klub Split i Liga za prevenciju ovisnosti.

Akcija koju organiziramo uz pomoć Grada Splita, Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, HDS ZAMP Split i HNK Split, održat će se u subotu od 9 sati, a  u 10:30 sati na štandovima će nam se u ulozi volontera pridružiti gradonačelnik grada Splita, gospodin Ivo Baldasar, kao i predstavnici gradske uprave te osobe iz javnog života grada Splita – rekli su iz Udruge.

 Budite otvorena srca (i novčanika) te pomozite radu udruge MoSt i ove subote!

Facebook komentari

hr Fri Dec 09 2016 12:01:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/54f399bdb07835f40e8b598f/80
Foto: Screenshot YouTube

Kamo za vikend?

Naš vam portal i ovoga petka donosi pregled vikend-događanja u klubovima diljem Dalmacije

PETAK

Split

Black & White-  The Band ft. DJ Damir

Central- All Night White

Cox- Branko Medak

Fabrique- Disco w. DJ Sola

Judino drvo- Psihomodo pop

Kauri- Noć Hercegovaca- Grupa Boss & DJ Gallardo

Moon- DJ Kix

Quasimodo- AB FAB

Restoran Rusulica- Festivo bend

Vanilla- Doris Dragović

Velvet- DJ Robex

Versi- Fri-YAY party by Bravo bend

Vintage- Totem bend

Solin

Kameleon- Brucošijada FF-a, KTF-a i Sveučilišnog odjela za studije mora- Amel Ćurić & band

Šibenik

Azimut- Mr D

Enigma- DJ Bake Senior

Inside- Lidija Bačić

NoStress- Dejan Matić

Victoria- DJ Omaks

Vintage- Mladen DJ Time

Dubrovnik

Revelin- PromUNIDU Party


SUBOTA

 Split

Buža- Tamburaški sastav Zlatni Begeš

Black & White- FIS band ft. DJ Podra + Gambling Party

Central- Age of Gold

Judino drvo- I love 80s90s with DJ Sola

Moon- DJ MM

Quasimodo- Repetitor

Restoran Rusulica- XXS

Vanilla- Disco Night

Velvet- DJ Glishoni

Versi- Mega party by Milan

Solin

Kameleon- E!Nights presents 20 years of UP & DOWN

Šibenik

Azimut- Jonathan

Enigma- Amel Ćurić

Inside- DJ Mika

Krešimir IV- Duo Acoustic

Victoria- DJ Gjuro

Vintage- DJ Jeff aka Moveks

 Dubrovnik

Revelin- Mixmass MashUp Party 

Facebook komentari

hr Fri Dec 09 2016 11:01:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .