Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/58a2231eb4739879468b45c7/80
Foto: Pixabay

Evo zašto ne možete smršaviti, a hranite se zdravo i vježbate

Konstantna izloženost stresu potiče pretjeranu proizvodnju hormona stresa kortizola, a ako je njegova razina povišena duži vremenski period - to može utjecati i na debljanje

Ako već neko vrijeme vježbate redovito i hranite se zdravo, a ne uspijevate smršavjeti, razlog može biti i povećana razina kortizola, piše Brightside. Riječ je o tzv. hormonu stresa. Kada tijelo proizvodi visoke razine kortizola to može prouzročiti niz zdravstvenih problema, a među njima i Cushingov sindrom, prenose 24sata.

Najčešće se taj hormon neprestano umnožava jednostavno zato što ste izloženi konstantnom stresu. No velika količina kortizola može uništavati mišiće i potaknuti metabolizam da reagira drugačije, zbog čega se na trbuhu može skupljati prekomjerna masnoća:

Ovo su simptomi povišenog kortizola:

promjene raspoloženja - ljutnja, anksioznost, depresijatrajni umor čak i ako ne radite ništa
glavoboljedrhtanje i/ili hipertenzija
slab ili pretjeran apetit i naglo debljanje bez vidljivog uzrokaprobavni problemi
često uriniranje, zatvor ili dijareja
problemi sa snom
gubitak pamćenja
pojava dlaka na licu i bora
oticanje lica i pojava masti na vratu

Kako ga smanjiti: 

Izbjegavajte ovu hranu: 

kofein
alkohol
jako slatku hranu
hranu s umjetnim zaslađivačima (pogotovo aspartamom)
kalij

Više jedite ovu hranu:

hranu bogatu fosfolipidima - skušu, heringu ili jegulju
hranu bogatu fenilalaninom - piletinu, jaja, smeđu rižu, brokulu, buču, artičoke i potočarku
hranu bogatu triptofanom - smeđu rižu, sou, meso, jaja, mlijeko i mliječne proizvode
hranu bogatu vitaminom B5: datulje, bademe, mlijekom losos, zobene pahuljice grahorice, cjelozrnate žitarice i sjemenke suncokreta

Jedite umjereno. Nemojte preskakati obroke jer to povećava kortizol. 

Vježbajte. Pokušajte vježbati tri puta na tjedan, ali ne više od 50 minuta jer to također može povisiti razinu kolesterola. 

Spavajte dovoljno. Važno je da liježete i budite se u isto vrijeme kako biste se dobro odmorili. 

Opustite se. Nađite svoj način za opuštanje, bilo da je riječ o šetnji, vježbanju, meditaciji ili molitvi. 

Izbjegavajte stimulanse - kavu, alkohol, energetska pića. 

Pojačajte anti-stress nadomjestke: vitamin C, vitami B5, folnu kiselinu, vitamin A, cink, magnezij, kalcij, krom, kamilicu i zobene pahuljice. 

Pijte puno vode. Neka vam uđe u naviku da popijete čašu vode kada se probudite i neposredno prije spavanja kako bi ostali hidrirani. 

Kako izgleda Cushingov sindrom:

Cushingov sindrom rezultat je pretjerane proizvodnje kortizola u tijelu. Mogu ga uzrokovati i oralni kortikosteroidi.

Simptomi Cushingovog sindroma su: 

povećanje masnog tkiva, posebno u licu te u središnjem i u gornjem dijelu tijela
ljubičaste strije
stanjivanje kože
sporije zarastanje kože akne
kod muškaraca je moguć i smanjen libido te plodnost i erektilna disfunkcija

Facebook komentari

hr Mon Feb 13 2017 22:24:07 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58b076fdb47398b1778b45b0/80
Foto: Pixabay

Teško podnosite naglu promjenu vremena? Evo kako se nositi s tim!

Skokovi temperature s hladnog na toplo ili obrnuto utječu na tlak, srce i cirkulaciju općenito, što u konačnici može dovesti do glavobolje
Nakon "zimskog sna" jedva ste dočekali buđenje uz temperature iznad nule, no umjesto aktivnog dana u prirodi, glavobolja vas je prikovala za krevet. - piše Zadovoljna.hr

Skokovi temperature s hladnog na toplo ili obrnuto utječu na tlak, srce i cirkulaciju općenito, što u konačnici može dovesti do glavobolje. Osjećaj nemoći kada vam bolovi poremete planove, zamijenite ovim savjetima i time prestanite biti rob meteoropatije.

1. Pratite vremensku prognozu

Kao što svakog jutra prije izlaska provjeravate kakva je temperatura kako biste donijeli odluku što obući, tako provjerite i razlikuju li se radikalno jutarnja i dnevna temperatura kako biste pripremili tijelo na ono što dolazi.

Ako ste jedna od onih osjetljivijih na promjene vremena, kod prvih simptoma glavobolje možete uzeti paracetamol i riješiti je se kako vam ne bi obuzela čitav dan.

2. Izađite u prirodu i aktivirajte se

Bilo koji oblik tjelesne aktivnosti u trajanju od najmanje pola sata dnevno, učinit će organizam stabilnijim i otpornijim na vremenske promjene. Još je bolje ako se fizička aktivnost odvija u prirodi na čistom zraku.

Svejedno je jeste li se odlučili na brzo hodanje ili ste dio aktivnog grupnog treninga, aktivnosti u prirodi pomoći će vam da se riješite stresa i bolje osjećate, a uz to vam mogu smanjiti šanse za pojavu glavobolje.

3. Neka vaša prehrana bude raznolika i puna vitamina

Zdrava i pravilna prehrana bogata voćem i povrćem dobar su preduvjet za ublažavanje negativnih posljedica vremena.

Uz raznoliku prehranu važano je i redovito unošenje vode, po mogućnosti obogaćene kisikom. Preporuča se dnevni unos od 2 do 3 litre, ovisno o spolu i aktivnostima.

4. Zamijenite kavu biljnim čajem

Kako bi se lakše nosili s meteoropatijom pomoć možete potražiti u opuštanju s različitim biljnim napitcima ili obogaćivanjem obroka s dodacima prehrane.

Biljni čajevi poput kamilice, pasjeg trna ili limete pomažu opustiti živce. Osim što ćete uživati u raznim mirisima prirodih čajeva, oni će vam pomoći da prebrodite nagle promjene vremena sa slatkim okusom u ustima. - piše Zadovoljna.hr

Facebook komentari

hr Fri Feb 24 2017 19:10:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58b062c4b47398b2778b4577/80
Foto: Pixabay

Najdosadniji poslovi na svijetu: Nalazi li se vaš na ovom popisu?

Nakon pravnog sektora najviše se dosađuju ljudi iz projekt menadžementa, sustava podrške korisnicima i u financijama

Istraživanje je provedeno na 1.300 zaposlenika koji su morali odgovoriti na pitanje dosađuju li se na poslu.

Zaposleni ljudi širom svijeta se često nađu u situaciji da tijekom radnom vremena pogledavaju na sat, imaju osjećaj da vrijeme stoji i da rade najdosadniji posao na svijetu. - piše N1

Emolument, web stranica koja se bavi istraživanjem kompanija, zaposlenika, plaća i svega vezanog uz poslovni svijet, objavila je popis najdosadnijih poslova. Istraživanje je provedeno na 1.300 zaposlenika koji su morali odgovoriti na pitanje dosađuju li se na poslu.

Zaključeno je kako se na poslu najviše dosađuju ljudi zaposleni u pravnom sektoru s obzirom da je njih 8 od 10 odgovorilo da im je na poslu dosadno, i to bez obzira jesu li tek zaposleni ili su na visokim pozicijama i duže rade taj posao.

Nakon pravnog sektora najviše se dosađuju ljudi iz projekt menadžementa, sustava podrške korisnicima i u financijama.

Cijela lista 15 najdosadnijih poslova izgleda ovako:

1. Pravni poslovi
2. Projekt menadžment
3. Sustavi podrške
4. Financijska kontrola
5. Konzalting i računovodstvo
6. Financijski servisi i bankarstvo
7. Inženjerstvo
8. Prodaja
9. Marketing i komunikacije
10. IT sektor
11. Ljudski resursi 
12. Edukacija / školstvo
13. Izvršni menadžment
14. Istraživanje i razvoj.

Facebook komentari

hr Fri Feb 24 2017 17:43:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58a9be44b47398ee5d8b45c8/80
Foto: http://zeljko.kerum.hr

Kerum o Grmoji: "Lud je skroz, on je nenormalno lud!"

Ivan Vuković pitao je Keruma što misli o Grmoji, snimio ga te video podijelio na svom Facebook-u profilu
Bivši splitski gradonačelnik, Željko Kerum nije štedio riječi kada je u pitanju Nikola Grmojakandidat Mosta za splitsko-dalmatinskog župana.

Naime, Ivan Vuković pitao je Keruma kakvo mišljenje ima o Grmoji, snimio ga te video podijelio na svom Facebook-u profilu.

- To je komad budale, znaš! Al` će dobit! Dobit će, oće, oće. Lud je skroz, on je nenormalno lud... Frajer je, znaš! Ne je*e živu silu... - rekao je Kerum



Facebook komentari

hr Fri Feb 24 2017 16:54:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587937da1eea8f31f18b45b0/80
Foto: Pixabay

"Perspektiva": Google osniva inteligentni alat protiv poruka mržnje

Cilj je olakšati zadaću ekipama moderatora, često pretrpanima bujicom komentara mržnje koji sprečavaju rasprave što je nagnalo brojne dnevnike da zatvore svoje stranice komentara

Američka tvrtka Google objavila je u četvrtak pokretanje "Perspektive", informatičkog alata koji se temelji na umjetnoj inteligenciji koja će pomoći medijima da automatski moderiraju komentare on line blokirajući poruke mržnje.

Taj API (application programming interface) koji se nudi besplatno omogućit će nakladnicima da stvore programe koji će bilježiti "toksičnost" poruka poslanih na njihove forume i ustanove po vlastitom nahođenju prag tolerancije prije objavljivanja.

"Perspektiva" je testirana kod nekoliko nakladnika među kojima su američki dnevnik The New York Times i britanski The Guardian, te stranica Wikipedije, s automatskim prepoznavanjem poruka ocijenjenih mrziteljskim ili izvan teme među moderatorima.

Cilj je olakšati zadaću ekipama moderatora, često pretrpanima bujicom komentara mržnje koji sprečavaju rasprave što je nagnalo brojne dnevnike da zatvore svoje stranice komentara.

- Mediji žele poticati rasprave o svojim sadržajima no trijaža milijuna komentara stoji ih puno vremena, rada i novaca - istaknuo je na blogu Googlea Jared Cohen, predsjednik Jigsawa.

Software je raspoloživ za medije članice Googleove "Digital News Initiative" ali i svim platformama društvenih mreža među kojima YouTubeu, Twitteru i Facebooku.

Algoritam Perspektive trebao bi pomoći u filtriranju poruka puno brže od ljudskih ekipa.

Facebook komentari

hr Fri Feb 24 2017 15:53:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .