Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/555dfceb5835df1c0b8b4568/80
Foto: Huffington Post

Žene su sklonije zavođenju i varanju kada su u PMS-u

Hormoni imaju ogroman utjecaj na ponašanje žene. Ovisno o tome u kojem je dijelu ciklusa žena će se osjećati ili privlačnije ili tužnije, zbog čega će biti sklonija i varanju i trošenju

Bez obzira koliko vam PMS išao na živce, bilo da ste muškarac ili žena, jedno je sada sigurno - žene su u ovom periodu pametnije, otkrili su znanstvenici - prenosi 24sata.

- Nakon ovulacije žene su racionalnije i bolje se kontroliraju, ali potom ulaze u drugu fazu, neposredno prije menstruacije kada postaju impulzivne, tjeskobne i lako ih je iziritirati - objasnila je pihologinja Karen Pine sa Sveučilišta Hertfordshire za Daily Mail

Tijekom ovulacije žene se osjećaju najpoželjnije i žele pokazati da su one ljepše i bolje od ostalih. Zato nije neuobičajeno kada potroše silne novce na skupu torbicu, odjeću ili nakit upravo u tom periodu. One se tako evolucijski žele istaknuti i rade to potpuno nesvjesno, odnosno, to je rezultat djelovanja hormona. U tom periodu su dvostruko sklonije i aferama i preljubima.

Tijekom ovulacije žene jedu i do 500 kalorija više na dan. Stručnjaci vjeruju da je uzrok tome činjenica da se tijelo priprema za moguću trudnoću i želi pohraniti što više masti. 

 U drugom dijelu ciklusa, nakon što ovulacija prođe, predanije su svojim romantičnim partnerima.

Tada raste i razina progesterona zbog čega postaju zbunjenije, teže pronalaze riječi i oštrina im se smanjuje. Za taj period karakteristične su i promjene raspoloženja. U ovom periodu također mogu trošiti više jer šoping pomaže da se nose s intenzivnim emocijama.  Žene u pravilu češće odlaze u šoping kada su pod stresom ili u depresiji jer ih to uveseljava. 

Nakon što menstruacija nastupi, mnogo žena susret će se s boli, različite jačine. Kod žena koje su imale jake bolove i grčeve uočene su i promjene na mozgu. Kod nekih su se doslovno dijelovi mozga sužavali, a drugi povećavali, neki čak i trajno, objavljeno je istraživanje znanstvenika s Taiwana u časopisu Neurology. 

hr Wed Nov 02 2016 12:22:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5429c38d1899423313000021/80
Foto: Screenshot

Stručnjaci su pojasnili što možemo smatrati prevarom

Što točno smatrate prevarom? U nekim situacijama jednostavno ne možete biti sigurni radi li se o varanju ili ne

Iako se čini nevjerojatnim, ponekad u vezi niste sigurni biste li nešto što je vaš partner napravio trebali smatrati prevarom ili ne. Stoga je najbolje definirati što točno smatramo prevarom, piše Index.

To je posebno komplicirano kod nekih škakljivih situacija poput flerta u kojemu je teško postaviti granice, a osim toga, svačije granice su drukčije. 

Kako piše PopSugar, upravo je zato najbolje da sa svojim partnerom postavite pravila i granice. Tako će, ako vaš partner zaista zna kakvi su vaši stavovi, biti teško reći da nije znao je li pogriješio kada je nešto napravio ili ne. 

Donosimo vam stoga sedam situacija do kojih ponekad dolazi u vezama, a koje bi se mogle smatrati prevarom.

1. Održavanje profila na mreži za spojeve

Ako vaš partner ima profil na nekoj od aplikacija za spojeve, vara li vas? Svakako se ovo može smatrati prevarom, jer zašto biste imali takav profil na takvoj mreži osim ako tražite nekoga s kim biste izašli? 

"Ipak, moguće je da se radi o starom profilu koji korisnik više ne koristi", kaže stručnjak i savjetnik za veze David Bennett za PopSugar. 

"Osim toga, neke aplikacije imaju opcije i za ugovaranje sastanaka s prijateljima ili poslovnim partnerima pa se aplikacija može koristiti i u druge svrhe", rekao je. Dodaje kako se ne trebate odmah uspaničiti nego kako je najbolje prvo popričati s partnerom i zatražiti da izbriše aplikaciju ako vam smeta.

2. Praćenje bivših na društvenim mrežama 

Psihoterapeutkinja, savjetnica za veze i posrednica za razvode Toni Coleman rekla je kako je ovo jako čest slučaj. "Mnogi koji ne varaju zbog ovoga se često smatraju osobama koje imaju namjeru prevariti partnera", rekla je. 

Okarakterizirala je praćenje bivših na društvenim mrežama kao neprimjereno prelaženje granice te potencijalan korak ka prevari jer tu naviku smatra prvim korakom. "Čak i ako nema jasne namjere, ovo je početak", rekla je i dodala kako se radi o znaku upozorenja. Ipak dodaje kako trebate najprije porazgovarati s partnerom jer mu se možda nije dalo izbrisati nekoga s popisa prijatelja ili je pak zaboravio. 

3. Gledanje pornografije bez partnera

Bennett kaže da je za vezu loše da jedan partner sam gleda pornografiju, ali i kako to definitivno ne treba smatrati prevarom, osim ako taj čin ne mijenja svaku intimu u vezi. 

"Osim toga, ako vaš partner ovo smatra prevarom, savjetujem da se zapitate vrijedi li se odreći stvarne osobe zbog pornografije", dodao je. 

Kaže i kako je zabrinjavajuće ako osoba često gleda pornografiju bez partnera. Ipak i dalje dodaje kako se to ne smatra prevarom, ali bi moglo voditi k njoj.

Coleman dodaje kako biste trebali skupa s partnerom gledati pornografiju te kako ćete tako možda čak i poboljšati seks u vezi.

4. Jaka emocionalna veza s drugom osobom


Bennett kaže kako da se jaka emocionalna povezanost s drugom osobom može smatrati prevarom ako mijenja emocionalnu povezanost između partnera u vezi. Dodaje i kako se ponekad ipak može raditi samo o bliskom prijateljstvu.

"Nije zdravo ni imati emocionalnu povezanost samo s partnerom, pa ovo ne mora uvijek biti varanje", rekao je i dodao kako su granice važne te kako ako takva veza s nekim drugim postoji o tome morate razgovarati s partnerom.

5. Škakljive poruke


"Što se tiče osoba koje ovo smatraju prevarom, nema opravdanja za slanje škakljivih poruka u kojima njihov partner flerta s nekim drugim", kaže Bennett i dodaje kako se iz ovoga ne možete izvući samo izgovorom da ste takvi po naravi.

"Flert je nešto što se smatra romantičnim i seksualnim", dodao je i rekao kako osobe koje ovo prakticiraju trebaju ostaviti mobitele po strani i flertati s partnerom. 

Kaže i kako postoje osobe koje se jednostavno zezaju, a ne shvaćaju da njihove riječi drugima mogu zvučati kao flert. Ako imate takvog partnera, objasnite mu u čemu griješi.

6. Odlazak na večeru s nekim tko vas privlači

"Ako do ovoga dođe jednom ili dva puta, nekakva povezanost se osjeti, ali nema flerta, svejedno ste u opasnim vodama, ali još se ne radi o prevari", kaže Coleman. "Ali ako to krijete od partnera, to znači da ga želite prevariti", dodala je.

Dodaje i kako ste zaista u problemu ako postoji seksualna napetost koju osjeća i druga strana.

"Tada bi nekoliko pića i nevina večera mogli prerasti u varanje", dodao je Bennett.

7. Odlazak u striptiz klub

Odlazak u striptiz klub može se smatrati varanjem ako se tako mijenja intimnost s partnerom, rekao je Bennett i dodao kako najprije treba porazgovarati s partnerom i o tome je li to za njega prevara ili ne.

"S druge strane, mnogi se u striptiz klubovima jednostavno zabavljaju, bez seksualnih namjera", rekao je i dodao kako možete pozvati partnera da vam se pridruži te vidjeti kako će reagirati.

hr Fri Apr 27 2018 08:33:23 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a59cce3b9e03ee5488b45f4/80

Neće vam se svidjeti: Omiljena društvena mreža uvodi veliku novost

Snapchat će 15. svibnja početi s uvođenjem reklama koje bi trebale trajati šest sekundi, ali ih neće plasirati u pričama svojih korisnika ili Discoveru
Snapchat razmišlja o novom, ali svima dobro poznatom načinu ubiranja prihoda od svog sadržaja – naime, prema DigiDayu, tvrtka će početi testirati šest sekundi duge reklame slične onima na televiziji. Na nesreću korisnika, počet će već od 15. svibnja, piše tportal.

Oglasi se neće moći preskočiti, već će ne njih biti moguće 'tapnuti' kako bi nestali. Tvrtka navodno planira pokrenuti oglase i u odabranim TV emisijama koje rade njihovi partneri poput Viacoma, vlasnika MTV-a, kao što su Cribs i Girl Code. Drugim riječima, osim na samom Snapchatu, reklame će emitirati i na TV-u u programima svojih partnera.

Srećom, platforma neće ubacivati reklame u priče svojih korisnika i Discoverdio aplikacije. Dakle, možda nećete naići niti na jedan oglas ako gledate samo sadržaje svojih prijatelja.

Studija koju je prošle godine provela tvrtka Fluent za stjecanje klijenata otkrila je da 80 posto korisnika u dobi od 18 do 24 godine, ciljana publika Snapchata, obično preskače oglase na platformi. Jasno, tvrtka zna da do kraja godine potez mora postati profitabilan, ali također mora pronaći način zarade od publike, prenosi engadget.

hr Fri Apr 27 2018 08:33:04 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ae2be982af47fc4988b45c9/80

Steve Aoki, Loco Dice i Seth Troxler stižu na Poljud!

Stigao je dan koji će razveseliti sve one koji su s nestrpljenjem iščekivali nova glazbena pojačanja najpoznatijeg ljetnog festivala!
ULTRA Europe najavljuje dolazak čak 40 novih izvođača, a listu najnovijih imena, koja će nastupiti na šestom festivalskom izdanju, predvode Jamie Jones, Joseph Capriati, Loco Dice, The Martinez Brothers, Paco Osuna, Seth Troxler te miljenik domaće publike Steve Aoki. Šesto izdanje predstavlja najveći i najskuplji festivalski lineup koji će ovog ljeta biti zabilježen na europskoj festivalskoj sceni, a  ostat će zapamćeno i po najspektakularnijoj produkciji te broju festivalskih pozornica.

Jednog od najzaposlenijih DJ-a svijeta s adresom u Los Angelesu, Stevea Aokija, ne treba posebno predstavljati. Energičan, ekscentričan, uvijek dobro raspoložen i spreman za dva najluđa sata na najvećem splitskom plesnom podiju. Rođeni Njujorčani, The Martinez Brothers, jedni su od najtraženijih imena na globalnoj house sceni, a prošle su godine u back to back svirci, zajedno s američkim house, deep tech i minimal DJ-em Sethom Troxlerom, oduševili nekoliko tisuća obožavatelja okupljenih ispred pozornice RESISTANCE. U Splitu će ponovno nastupiti i Jamie Jones, velški DJ, producent i dobitnik brojnih nagrada, poznat po zaraznim deep i tech house ritmovima. S ovogodišnje ULTRA Miami pozornice na Poljud stiže talijanska techno zvijezda Joseph Capriati koja je već dobro poznata domaćoj publici. Zadnji najavljeni headlineri u drugoj fazi dva su DJ-a koja će premijerno nastupiti na europskom izdanju velike glazbene obitelji ULTRA – Loco Dice, techno div iz Tunisa koji je svoju karijeru započeo kao hip hop DJ i reper otvarajući koncerte Usheru, Snopp Doggu i Jamiroquaiju te Paco Osuna, omiljeni španjolski DJ koji se može pohvaliti karijerom dugom već 20 godina.

Na bogatom su se popisu našla još brojna imena koja dolaze iz gotovo svakog žanra elektroničke glazbe pa će se tako, za žestoki provod Ultranauta iz cijelog svijeta, pobrinuti i Ben Nicky, Blastoyz, Charlotte De White, Cheat Codes, Cosmic Gate, Crankdat, Dense & Pika, Disto, Dr Phunk, Eats Everything, Estiva, Gregor Salto, Ilan Bluestone, Jewelz&Sparks, Julian Jordan, Kaaze, Khomha, KIIDA, Kura, Lost Kings, Maddix, Marlo, Matisse & Sadko, Merk & Kremont, Nic Fanciulli, NLW, Ravitez, Retrohandz, Ricky Breaker, Sick Individuals, Suyano, Tomy Declerque te Vini Vici.

Split će do usijanja dovesti i već najavljeni velikani Afrojack, Alesso, Armin van Buuren, Axwell /\ Ingrosso, Carl Cox, The Chainsmokers, David Guetta, DJ Snake, Eric Prydz, Galantis, Hardwell, Marco Carola, Marshmello i Steve Angello, a poznati su i izvođači najekskluzivnijeg i najposjećenijeg dnevnog “pool partyja“ ULTRA Beach u Amfora Hvar Grand Beach Resortu. Ove će godine Hvar ugostiti Feddea Le Granda, Nickyja Romera i Olivera Heldensa, britanske zvijezde Jonasa Bluea te DJ-a San Hola.

Festival ULTRA Europe ljubiteljima elektroničke glazbe nudi sveobuhvatno iskustvo destinacije, a ove će godine cjelokupni festivalski doživljaj biti još bolji zahvaljujući novitetima koje, u suradnji s organizatorima, pripremaju partneri i sponzori festivala. Tako će Mastercard, službeni partner festivala, svim korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu osigurati brojne pogodnosti. „Mastercard online shopping day“, koji je najavljen za 24. i 25. svibnja, omogućit će kupnju 500 trodnevnih festivalskih ulaznica na stranici ultraeurope.com s 10% popusta, ukoliko se kupe Mastercard karticama. Korisnici beskontaktnih Mastercard i Maestro kartica svoju festivalsku karticu mogu nadopuniti bez naknade, a tu je i 10% popusta za kupnju promotivnih proizvoda Mastercard i Maestro karticama za iznos od 250 kn i više. Beskontaktne i standardne Mastercard i Maestro kartice su službeno sredstvo plaćanja na festivalu te ih se može koristiti za kupnju hrane i pića na festivalskim lokacijama.

Službeno pivo festivala ULTRA Europe je Heineken, najnternacionalnije premium pivo na svijetu. Suradnja između ova dva brenda traje već petu godinu zaredom. Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i glazbena platforma Live Your Music koja omogućava uživanje u vrhunskim glazbenim doživljajima. Festival ULTRA Europe izvrsno se uklapa u ovaj koncept jer posjetiteljima, osim sjajnog iskustva, nudi i priliku da istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu.

Domaće slušatelje svake nedjelje očekuje još jedna glazbena poslastica. Najjači i najbolji festivalski hitovi izvođača koji će ovo ljeto raspaliti atmosferu na poljudskoj ljepotici spremni su samo na radiju Enter Zagreb, nedjeljom od 19 do 21 sati, kada se emitira specijalni radio program ULTRA MUSIC FESTIVAL Radio Show. Jedna od najslušanijih i najpopularnijih svjetskih radijskih emisija elektroničke glazbe odlična je uvertira za sve ono što nas uskoro očekuje u Splitu, a dostupna je na 97 ili 99 MHz, putem livestreama na webu ili preko aplikacije Enter ZG.

Za sve one koji žele iskusiti pravo Destination ULTRA iskustvo organizatori su pripremili posebne Destination ulaznice koje osiguravaju ulaz na sve ovogodišnje programe, a mogu se mogu kupiti na službenoj web stranici. Ulaznice za splitski dio festivala još se uvijek mogu kupiti po cijeni od samo 899 kuna uz koje na poklon stižu i posebne ULTRA hudice i to na svim prodajnim mjestima Tisak Media, a ulaznice se mogu kupiti u sustavu Ticketshopa. Za rezervacije VIP stolova potrebno se obratiti na mail vip@ultraeurope.com. Sve ostale informacije mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.

DESTINATION ULTRA 2018

5. srpnja - RESISTANCE Opening Party / Giraffe Palm Beach House, Split

6.-8. srpnja - ULTRA Europe / stadion Poljud, Split

9. srpnja - Brač Regatta / 585 Club, Zlatni rat, Bol, Brač

10. srpnja - ULTRA Beach Hvar / Amfora Hvar Grand Beach Resort, Hvar

10. srpnja - RESISTANCE after party/ klub Carpe Diem Beach, Hvar

11. srpnja - RESISTANCE Vis / Fort George, Vis 


hr Fri Apr 27 2018 08:10:55 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ada34dd2af47f608a8b462a/80
Foto: Variety

"Više nije mogao. Želio je mir.": Avicii se ubio?

Obitelj švedskog DJ-a Tima Berglinga poznatijeg kao Avicii u svom je priopćenju navela da on "više nije mogao i želio je mir", zbog čega svjetski mediji sad nagađaju da je počinio samoubojstvo.

Tijelo 28-godišnjeg DJ-a pronađeno je u Muscatu u Omanu prošlog petka popodne, a dosad se o uzroku smrti nije govorilo. Mnogi su zaključili da je umro zbog zdravstvenih problema koji su ga godinama mučili, no izjave njegovih roditelja bacaju novo svjetlo na njegovu smrt, piše Index.

"Tim nije bio stvoren za mašineriju u kojoj je završio", izjavili su njegovi roditelji.

Berglingov glasnogovornik odbio je potvrditi nagađanja da se DJ ubio.

"Naš voljeni Tim bio je istraživač, krhka umjetnička duša koja se uvijek borila s velikim egzistencijalnim pitanjima. Bio je perfekcionist koji je putovao i naporno radio tempom koji je izazivao snažan stres. Kad je prestao ići na turneje, htio je naći ravnotežu u životu, osjećati se dobro i baviti se onim što je najviše volio, glazbom. Mučio se s mislima o značenju, životu i sreći. Više nije mogao. Želio je mir. Tim nije bio stvoren za mašineriju u kojoj je završio, bio je osjetljiv dečko koji je volio svoje fanove, no mrzio je pozornost. Time, zauvijek ćemo te voljeti i nedostajat ćeš nam. Ono tko si bio i tvoja glazba zauvijek će čuvati uspomenu na tebe. Volimo te, tvoja obitelj", stoji u priopćenju obitelji.

Cijeli članak pročitajte ovdje

hr Thu Apr 26 2018 19:31:39 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .