Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5445651e1899420d5c0000d5/80
Foto: Screenshot

Greška broj 1 zbog koje ne možemo smršavjeti

Kada želimo smršavjeti, prvenstveno se fokusiramo na hranu i tjelovježbu, no nutricionistica Dana James ističe kako većina nas zanemaruje druge vrlo važne faktore, što nas koči u postizanju željene tjelesne težine.
Nutricionista Dana James, koja je savjetnica i glumice Margot Robbie, naglašava kako je mršavljenje kompleksan proces jer nema veze samo s hranom i tjelovježbom te da put do vitke linije nije samo unošenje manje kalorija nego što ih potrošimo.
 
Faktori poput hormona, spavanja, upala, mikrobioma u crijevima, lijekova, neizraženih emocija i gena utječu na to hoćemo li smršavjeti ili ne, tvrdi Dana, koja 12 godina pomaže ženama da izgube suvišne kilograme i tijekom tog vremena osmislila je jednadžbu za koju vjeruje da će rezultirati gubitkom kilograma.

Danina jednadžba mršavljenja glasi: Promjene masnoća u tijelu = hrana + kretanje + hormoni + spavanje + mikrobiom u crijevima + upala + lijekovi + neizražene emocije + geni

Ovo saznanje i formula trebali bi pomoći ljudima da lakše smršave i da imaju veću kontrolu nad procesom mršavljenja. Pročitajte i 5 trikova za lakše mršavljenje od osoba koje su istopile 20 kilograma.

Spavanje
Nedostatak spavanja povećava osjećaj gladi i unos hrane jer ugljikohidrati i masnoće potiču rad mozga nakon nedovoljno sna. Kako bi se to spriječilo, preporuka je spavati minimalno sedam sati dnevno. Ako ne možete zaspati, nutricionistica Dana James preporučuje uzimanje 300 miligrama magnezija glicinata.

Neizraženi osjećaji
Dana ovo smatra najzanimljivijom komponentom jednadžbe mršavljenja jer osjećaje često ignoriramo s obzirom na to da ih je teško izmjeriti. Svoje klijente koji se iznenada udebljaju često pita postoje li neki osjećaji koje ne pokazuju. To može biti svađa s nekime do koga nam je stalo, a kojoj se ne nazire kraj, ili nešto što se dogodilo kada smo bili mlađi, a što je na nas imalo negativan utjecaj.

Kada su znanstvenici proučavali pretile pacijente kojima je predstojala operacija želuca, otkrili su da je 75 posto njih doživjelo barem jedno štetno iskustvo u djetinjstvu, istaknula je James. Ta loša iskustva uključivala su emocionalno zanemarivanje, emocionalno zlostavljanje, razvod, seksualno zlostavljanje i fizičko nasilje.

Hormoni
Mnogi ljudi kojima se tjelesna težina neočekivano poveća vjeruju da je to zbog neravnoteže hormona štitnjače, ali James kaže objašnjava da to ne mora uvijek biti razlog. Hormoni štitnjače imaju važnu ulogu u reguliranju metabolizma, ali postoje i drugi hormoni koji utječu na debljanje i mršavljenje.

To uključuje inzulin, glukagon, leptin, grelin, kortizol, adrenalin te spolne hormone estrogen, progesteron i testosteron.

Upala
Dana James napominje kako je također važno obratiti pažnju na to koja hrana uzrokuje upalu te je izbjegavati. Preporučuje veću konzumaciju povrća te manju konzumaciju nezdrave hrane. Nutricionistica također preporuča da se tijekom četiri tjedna izbjegavaju gluten i mliječni proizvodi kako bi se lakše došlo do uzroka neravnoteže u crijevnom mikrobiomu te da se napravi provjera razine žive u organizmu, piše zadovoljna.hr


hr Wed Jun 20 2018 14:14:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/536a51871799428d68868cd2/80

Želite smršavjeti? Ovo je osam namirnica koje će vam u tome pomoći

Gubitak težine i zadržavanje željene kilaže može biti težak posao. To je lakše postići jedenjem ovih namirnica koje dokazano pomažu u gubitku kilograma

1. Jabuka

Jabuka dnevno može zadržati više kilograma dalje. Jabuka srednje veličine ima oko 95 kalorija i 5 grama vlakana. Kora jabuke također je bogati izvor ursolske kiseline, prirodnog biljnog sastava koji je se u preliminarnim istraživanjima pokazao dobrim za povećanje sagorijevanja masnoća, piše Život i stil

2. Šparoga

Bogata proteinima i vlaknima, ali niske kalorijske vrijednosti, šparoga je jedan od najboljih izbora ako želite izgubiti kilograma. Šparoga također predstavlja izvrstan izvor vitamina A, C, K, folata i željeza.

3. Grah

Grah se metabolizira polako tako da može pomoći u gubitku tjelesne težine tako što ćete se osjećati dulje siti. Grah je također bogat antioksidansima, željezom, kalijem i cinkom.

4. Citrusno voće

 Slatki i sočni grejp i naranče su ukusni način da što prije uspijete u svom naumu gubitka kilograma. Zbog visokih količina vode i vlakana, agrumi imaju niži glikemijski indeks i mogu pomoći u održavanju "zadovoljavajuće" razine šećera u krvi dulje vrijeme.

5. Svježi sir

Svježi sir ima dugogodišnju reputaciju zdrave hrane zbog dobrog razloga.: bogat je bjelančevinama i savršeno se slaže s slatkim (poput svježeg voća i cimeta). Ako promatrate svoju težinu, čak i 4% masne verzije svježeg sira [obično] ima samo 110 kalorija po posluživanju, dok niske masnoće (2%) ima oko 90.

6. Jaja

Jaja su izvrsna jer su jeftina, lako se pripremaju i možete nositi tvrdo kuhana jaja na posoa bez problema. Veliko jaje ima oko 70 kalorija, 13 esencijalnih hranjivih tvari i 6 grama visokokvalitetnih bjelančevina. Studije pokazuju da vam jedenje uravnoteženog doručka na bazi jaja može vam pomoći da ostanete dulje siti, tako da kasnije tijekom dana možete lakše ograničiti ukupan unos kalorija.

7. Grčki jogurt

Grčki jogurt ima oko dvostruko više proteina i pola šećera od tradicionalnih jogurta. Istraživanje na više od 8.500 odraslih ljudi u Europi izvijestilo je da su oni koji su svakodnevno uživali u jednom ili više tvrdih jogurta, imali 20% manje šanse da će postati prekomjerene tjelesna težina tijekom šestogodišnjeg istraživanja, u usporedbi s onima koji su jeli manje od dva obroka jogurta tjedno.

8. Krumpir

Da, krumpir. Krumpiri nisu problem već ono što radimo s njima: pržimo ih, pretvaramo u čips... Srednji krumpir ima oko 160 kalorija, 4 grama vlakana, a izvrstan je izvor vitamina C i kalij. 

hr Tue Sep 25 2018 13:56:19 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b02db192af47f1c108b45da/80
Foto: PIXABAY

Na društvenim mrežama blistaju, ali mlade djevojke i žene nesretnije su nego ikada

Istraživanje tvrdi da su žene znatno manje zadovoljne sobom i svojim životima, a znanstvenici su otkrili u čemu leži problem

Na društvenim se mrežama čini da mnoge žene žive živote iz bajki. Međutim, putovanja, šminka, odjeća i luksuzni restorani koje viđamo samo su iluzija, piše Život i stil.

Tako barem tvrdi istraživanje, koje je provela dobrotvorna organizacija Girlguiding, prema kojem su žene mnogo nesretnije nego prije deset godina, a stručnjaci su ispitali njih 1903.

Sve smo više ovisni o pametnim telefonima, a društvene mreže poput Instagrama, Facebooka, Snapchata i ostalih uzele su mah na mentalnom zdravlju mladih. Naime, samo jedna četvrtina ispitanih djevojaka i žena između 7 i 20 godina opisale bi se kao doista sretne. 

Čak 59 posto djevojaka objasnilo je da su društvene mreže jedan od glavnih izvora stresa i nezadovoljstva, a njih 69 posto pripisalo je nezadovoljstvo ispitima. Rezultati su dokazali da stres izrazito utječe na zdravlje mladih pa je tako 50 posto osoba potvrdila da se posljedice njihovog raspoloženja vide i na fizičkom zdravlju.  

Amanda Medler, glavna voditeljica Girlguide organizacije, za Independet je dodala: " Poruka djevojaka i žena o ozbiljnosti problema s kojima se svakodnevno susreću ne može biti ozbiljnija."

hr Tue Sep 25 2018 13:06:20 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ba9e7e3cb557a39ba8b4769/80
Foto: Promo

Vrhunski naslovi dokumentaraca, opera i baleta u CineStar kinima

Salvador Dalí: Potraga za besmrtnošću, Orašar, Romeo i Julija, La Traviata, Pikova dama i Moć sudbine samo su neki od fenomenalnih naslova koji vas očekuju u novoj sezoni CineStar spektakala

Živimo u suvremenom i ubrzanom svijetu, sve manje vremena odvajamo za neka svoja mala zadovoljstva. Koliko puta ste htjeli otići pogledati neku predstavu, operu ili koncert pa ste u zadnji čas odgodili izlazak ili je to zahtijevalo putovanje do neke velike svjetske metropole? Ako pratite kulturnu scenu i ljubitelji ste opere, baleta, koncerata rock ili klasične glazbe, CineStar i ove godine za vas ima posebnu poslasticu u sklopu nove, osme po redu sezone Spektakala. Opere, baleti, koncerti i dokumentarci stalni su dio ponude CineStar kina, među kojima se nalazi i jedinstveno boutique kino - Kaptol Boutique Cinema!

Kultura bi trebala biti dostupna svima i upravo zato CineStar u novoj sezoni prikazuje cijeli serijal opera i baleta londonske kuće Royal Opera House, a na popisu naslova naći će se i svjetski poznati rock koncerti ili izložbe koje ekskluzivno možete pogledati jedino u CineStar kinima. Uz savršeno ozvučenje, imat ćete osjećaj kao da ste tamo na pozornici zajedno s izvođačima.

U sklopu programa Spektakli 2018/2019 imate priliku pogledati  bezvremenskog Orašara, Romea i Juliju, Pikovu damu od Čajkovskog, La Traviatu i mnoga druga svjetska umjetnička dostignuća. Ovo je zasigurno savršen povod i prilika za druženje u omiljenom društvu uz čašu šampanjca i prekrasnoj atmosferi u kojoj se stvaraju uspomene i trenutci koji se pamte. Trenutno je aktualna prodaja sezonskih ulaznica te možete uštedjeti 25%. Niz pogodnosti za studente i umirovljenike potražite na web stranici CineStara.

 Ovogodišnju sezonu otvara fantastični dokumentarni spektakl: 'Salvador Dalí: Potraga za besmrtnošću'  koji će biti prikazan samo 27. rujna u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu. U Zagrebu se spomenuti film prikazuje u Kaptol Boutique Cinema u okviru programa Kino & Vino, tako da vas uz predočenje ulaznice očekuje i wine & cheese tasting. Ulaznice kupite na blagajnama kina ili online na: https://www.blitz-cinestar.hr/spektakli/salvador-dali-potraga-za-besmrtnoscu/5709/

hr Tue Sep 25 2018 09:47:35 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/582eedce1eea8f43cc8b4604/80

Deset namirnica koje čiste jetru i ubrzavaju sagorijevanje kalorija

Što god tijekom života pojedemo i popijemo prolazi kroz našu jetru. Upravo zbog toga ovaj organ trpi i upija sve naše loše prehrambene navike i svojim radom štiti naše tijelo. Želite li učiniti dobru stvar za svoje tijelo, a time i za svoju jetru doznajte kako je održati zdravom i čime je "očistiti".

Masna i pržena hrana, nezdrava pića, alkohol i lijekovi glavni su neprijatelji naše jetre koja u tijelu ima funkciju filtera koji čisti organizam od štetnih sastojaka. No upravo zbog teškog posla koji obavlja, jetra može biti vrlo opterećena što može uzrokovati zdravstvene probleme, piše Zadovoljna.

S obzirom na to da jetra nije povezana s našim živčanim sustavom bolesna jetra nas neće boljeti te je time bolest vrlo teško otkriti. No dobra vijest je ta što se jetra regenerira i gotovo svaka šteta se može popraviti.

NAMIRNICE KOJE ČISTI JETRU:

1. Češnjak - potiče stvaranje enzima koji pomažu tijelu izbaciti toksine.

2. Citrusi - bogati vitaminom C citrusi su snažan antioksidans koji pomaže jetri da brže apsorbira štetne tvari.

3. Cikla i mrkva - obje su bogate flavonoidima i beta karotenom. Stimuliraju jetru i poboljšavaju njezin rad.

4. Zeleni čaj - sastojak katehin kojim je ovaj čaj bogat snažan je antioksidans koji čisti organizam.

5. Zeleno lisnato povrće - špinat, kelj, blitvu i salata repuni su klorofila te su vrlo učinkoviti u neutraliziranju i izbacivcanju toksina iz krvnog sustava.

6. Ananas - prepun je vitamina C te djeluje kao prirodni duiretik koji tijelo oslobađa od toksina.

7. Menta - lišće metvice bogato je flavanoidima koji djeluju kao snažan antioksidans.

8. Đumbir - vrlo moćan antioksidans koji ubrzava metabolizam pomaže kod izbacivanja masnoće iz tijela.

9. Orasi - sadrže velike količine omega-3 masnih kiselina te amino kiselina koje ubrzavaju proces detoksikacije.

10. Kupus - baš poput brokule i cvjetače, kupus snažno djeluje na enzime jetre koji reguliraju i ubrzavaju njezin rad.
 

hr Tue Sep 25 2018 08:03:36 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .