Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/581b799d1eea8f14948b4612/80
Foto: Modri kavez

"Modri kavez" idućih tjedan dana ponovno u Splitu!

Dokumentarni film Brune Bajić, mlade splitske redateljice nakon godinu dana prikazivanja u gradovima i mjestima na Jadranu, ponovno je u Cineplexxu. Priča o emotivnom životu pomoraca i njihovih obitelji, rastancima i povratcima po nalogu Kompanije, jedinstveni je uradak "insiderice", kćerke pomorca punih 30 godina

Nakon točno godinu dana, dokumentarni film "Modri kavez" mlade splitske redateljice Brune Bajić ponovno je u Splitu, u Cineplexxu. Točno tjedan dana traju projekcije, od ovog četvrtka do iduće srijede, 9. studenog, svakim danom u 18,30 sati u dvorani 6. I ne brinite, "premijera" u četvrtak je rasprodana već ranije pa imate vremena organizirati se i pogledati jedan gotovo endemski uradak o emotivnom životu pomoraca i njihovih obitelji na velikom platnu...

- Obišli smo gotovo cijeli Jadran u ovih godinu dana, od Dubrovnika preko Mljeta i velikog broja otoka, do Rijeke, film se gledao i u Tivtu i Kotoru, pa čak i u Velikoj Gorici, neka je na kontinentu. Zbog velikog broja upita, a naša zajednica broji preko 15 tisuća članova na Facebooku, vratili smo se u Splitu, u Cineplexx. Kroz "Modri kavez" želja mi je da osjetite ljuljanje valova i mirnoću pučine, baš onako kako život zna, u potpunoj ravnoteži. Važno je da ove predivne priče dodirnu vaša pustolovna srca i ostanu zabilježene kao važan emotivni i profesionalni dokument ljudi koji su ostavili traga u pomorstvu diljem svijeta, ali i na srcima svojih bližnjih, stalnim odlascima i dolascima, rastancima i sastancima. - kaže nam Bruna Bajić, redateljica (i prva ženska magistrica filma) no što je sigurno puno važnije, dijete pomorca punih 30 godina.

- Od početka snimanja "Modrog kaveza" malo je ljudi vjerovalo u realizaciju, jer je pomorstvo "rezervirano" za muškarce, jer niti jedan konkretni, neovisni projekt o pomorcima nije ugledao svjetlo dana. Međutim, ključ za realizaciju je činjenica da sam okusila sve ono što ta profesija krije, od raznih komentara na račun pomoraca i njihovih obitelji do stalnih odlazaka i rastavljanja po nalozima Kompanije... - dodaje Bruna, a njena majka i producentica "Modrog kaveza" Žana Bajić još konkretnije sublimira poruku filma.

- "Modri kavez" je kruna na živote mnogih pomoraca, a isto tako i oda svim odvažnim i hrabrim ženama pomoraca koje su čuvale ono najvrjednije – obitelj.




Facebook komentari

hr Thu Nov 03 2016 18:56:02 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5841e4241eea8fe6108b4628/80
Foto: DalmacijaNews

Otkriven glavni razlog zašto se parovi ljube u javnosti!

Otkriveno je da nije samo stvar zaljubljenosti i činjenice da se ne mogu odlijepiti od partnera, nego i da se tiče njegovanja imidža. Naime, studija pokazuje da je razlog zašto puno tinejdžera i mladih parova razmjenjuje nježnosti u javnosti čisto - hvalisanje

Objavljena je nova studija koja se bavila time zašto mladi parovi imaju potrebu razmjenjivati nježnosti u javnosti.

Otkriveno je da nije samo stvar zaljubljenosti i činjenice da se ne mogu odlijepiti od partnera, nego i da se tiče njegovanja imidža. Naime, studija pokazuje da je razlog zašto puno tinejdžera i mladih parova razmjenjuje nježnosti u javnosti čisto - hvalisanje.

Studiju je provelo Sveučilište u Kansasu, a kao javne iskaze nježnosti okarakterizirali su "ljubljenje u usta, s jezikom ili bez njega i diranje grudi ili stražnjice". Otkriveno je da to radi 37 posto ispitanih muškaraca i 32 posto žena. Ispitani su muškarci i žene od 17 do 35 godina starosti, a prosječna dob ispitanika bila je 18 godina, piše N1.

Za žene je jedna od najvećih briga, koje se tiču javnoga iskaza nježnosti, bila to "da ne izgledaju kao drolje", dok se kod muškaraca dogodilo upravo suprotno, što ih se više puta "uhvatilo" u akciji, njihova se reputacija poboljšavala.

Dupli standardi nisu samo briga mlađih žena. "Žene svih dobi, koje u javnosti iskazuju nježnosti ili ih iniciraju, drugačije se gledaju od muškaraca koji rade to isto", kazala je stručnjakinja za veze, Nicole Martinez.

Iako je većina ispitanika, i muškaraca i žena, u studiji priznala da javno razmjenjuju nježnosti kako bi si poboljšali imidž i status, rezultat kod dva spola nije bio isti. Naime, 38 posto muškaraca nadalo se da će im taj postupak priskrbiti imidž "igrača" ili da će im se podići rejting u društvu, piše Independent. Žene su, s druge strane, kao prioritet istaknule želju da druge žene učine ljubomornima. Jedna je priznala da se nadala da će ljubljenje s drugim muškarcem pred bivšim dečkom učiniti da je ovaj više želi.

Među ostalim rezultatima bilo je hvalisanje vlastitom vezom, zabava i naprosto potreba da se razmjenjuju nježnosti s partnerima.

Što se istospolnih parova tiče, polovica lezbijskih parova kazalo je da se u javnosti ljube kako bi uzbudile ili ugodile muškarcima, dok se muški parovi nisu izjasnili slično.


Facebook komentari

hr Fri Dec 02 2016 23:46:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5841e2d91eea8f73128b459c/80
Foto: DalmacijaNews

15 znakova koji pokazuju ženi da se sviđa nekom muškarcu

Neki od znakova su istezanje kako bi se mišići bolje vidjeli, položaj obrva, veličina zjenica... Ako žena obrati pažnju na nekoliko sitnica, znat će sviđa li se nekom muškarcu

Govor tijela puno toga otkriva o nekome - kako se osjeća, o čemu razmišlja, je li mu ugodno u nečijem društvu ili ne itd. Ovdje je 15 znakova koji svakoj ženi mogu otkriti da se sviđa nekom muškarcu, samo treba obratiti pažnju na njih.

1. Muškarac će nesvjesno podignuti obrve ako razgovara sa ženom koja mu se sviđa.
2. I njegove zjenice će reagirati - proširit će se.
3. Dodirnut će ženi kosu, možda maknuti pramen s lica. To je gotovo siguran pokazatelj.
4. Iako su udaljeni jedno od drugog, ako mu se žena sviđa, on će je pogledati pa skrenuti pogled i opet pogledati u oči.
5. Znakovi da želi poljubiti ženu su - dodiruje jezikom ili prstima usne, ili naglo usred razgovora pogleda u pod.
6. Prolazi prstima kroz svoju kosu kad vidi simpatiju. I žene se igraju uvojcima dok gledaju muškarca koji im se sviđa.
7. Ako sjedi toliko blizu žene da im se koljena dodiruju - želi fizički kontakt.
8. Kontakt očima traje duže od uobičajenog.
9. Ženu koja mu je privlačna muškarac će odmjeravati polako od glave do pete.
10. S njom se smije drugačije nego s drugim ženama.
11. I trepće češće.
12. Ako se naginje prema ženi koja sjedi nasuprot njega, to znači da mu se sviđa.
13. Pred ženom koja ga privlači muškarac će se nesvjesno ispraviti ili istezati - da pokaže mišiće.
14. Muškarac kojem je ugodno pokraj nekoga, sjedit će raširenih nogu pa i to može biti pokazatelj, ali ne uvijek.
15. Ako mu oči bježe na, npr. dekolte, ženina stopala u sandalicama... I to je znak, piše 24sata.

Facebook komentari

hr Fri Dec 02 2016 22:38:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5631393b0e01c00e298b462b/80
Foto: Ilustracija

Nepoznato o orgazmu: Žene ga mogu doživjeti i dok vježbaju

Seksualni vrhunac za neke je moguć i bez ikakvog fizičkog dodira, samo maštajući, dok je žena rekorder doživjela 134 orgazama u sat vremena. Evo i ostalih zanimljivosti

Seksualna terapeutkinja Tracey Cox otkrila je neke manje poznate činjenice o orgazmu. Ljudska anatomija je čudesna, pa ljudi seksualne vrhunce mogu doživljavati samo u mislima, vježbajući ili kao kod muškaraca - bez ejakulacije, prenosi 24sata.

Nepoznato o orgazmima:

Na svaka tri muška orgazma dolazi jedan ženski, otkrila je velika američka studija. Žene puno rjeđe doživljavaju orgazme od muškaraca, a svaka treća ima problema s postizanjem vrhunca. Čak 80 posto žena ne može doživjeti orgazam isključivo vaginalnim putem.

Lezbijke doživljavaju gotovo jednak broj orgazama kao i muškarci.

Muškarci mogu doživjeti orgazam bez ejakulacije i ejakulaciju bez orgazma. To su dvije odvojene pojave. Orgazam se događa u mozgu, a ejakulacija je fiziološki proces koji nastaju uslijed grčenja određenih mišića.

10 posto žena doživi orgazam vježbajući.

Udaljenost klitorisa od vagine je presudna - ako je udaljenost manja od širine prsta veća je vjerojatnost da će klitoris biti stimuliran tijekom seksa što povećava šanse za vaginalnim orgazmom.

Mali dio žena, oko tri posto, doživi orgazam prilikom poroda.

Orgazam djeluje na mozak poput heroina, pokazala su skeniranja mozga. Ista područja mozga zasvijetlila su na snimanjima i nakon orgazma i prilikom opijenosti uslijed heroina. To su neuroreceptori koji su povezani s nagrađivanjem, osjećajem olakšanja, užitka i oslobođenja.

Orgazmi postaju bolji s godinama. To je zato što bolje znamo što najbolje djeluje na nas.

Moguće je doživjeti orgazme i nakon 90. godine.

Rekordni vrhunci - najduži orgazam zabilježen je u jednoj studiji 1966. kada je ispitanica doživjela 45 orgazama kroz 25 individualnih kontrakcija, piše Daily Mail.

Najviše orgazama u sat vremena kod žene je 134, a kod muškarca 16, zabilježili su istraživači Centra za bračne i seksualne studije u Kaliforniji.

Muškarci ne mogu istovremeno doživjeti orgazam i mokriti, ali žene mogu.

Vrlo mali postotak ljudi može doživjeti vrhunac bez ikakvog fizičkog kontakta, samo razmišljajući o svojim fantazijama.





Facebook komentari

hr Fri Dec 02 2016 22:15:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5841acbc1eea8f2d118b4605/80
Foto: Nogometne ikone

Popularni izbornik Dena vodio kviz Nogometne ikone u Splitu

Sudionike najpopularnijeg pub kviza u Hrvatskoj zabavljao je Bernard Perić a.k.a. izbornik Dena iz popularnog Gitka

Splitska Bomboniera još jedan četvrtak priredila je užarenu atmosferu u najpopularnijem pub kviz natjecanju u Hrvata. Popularne Nogometne ikone pobrinule su se ovoga puta osigurati vrhunskog voditelja i u tome svakako uspjeli. Tako je natjecatelje kroz kviz vodio Bernard Perić član najpopularnijeg YouTube kanala u Hrvata, Gitak TV, čije doskočice iz videouradaka i danas pronalaze mjesto u svakodnevnoj konverzaciji.


Najviše bodova u ovom kolu skupila je ekipa Santiago de Compostela, te odnijela večeru u konobi Intrada. Drugo mjesto pripalo je pobjednicima iz prošlog kola Do ljeta u Jadru, a za nagradu su dobili čokolade Braco s likovima nogometaša.

Kviz je u svome stilu komentirao i Bernard Perić, te je za naš portal iznio ukupne dojmove.

- Prvo slučajno sam se naša ovde. Mislia san samo doć samo popit piće ali su me uvatili da vodim kviz. Organizacija je totalno loša, ne znam tko je to uopće organizira. S moje strane za mene koji se bavi marketingom ovo je totalna nula.  Mislim kviz Nogometne ikone, koga to zanima. Mislim da su to ljudi koji nisu uspjeli u nogometu i onda svoju satisfakciju rješavaju priko ovih jadnih kvizova. Zamisli sad oženjen čovik dođe doma ženi nakon osvojenog kviza i kaže „vidi osvojia san poster od Juninha Pernambucana“, pa poslala bi ga u p.m. – kazao nam je ironično kroz smijeh Perić.

Upitali smo ga i zašto nema više Gitka, na što nam je rekao: - Nismo mi više prestali snimat, mi i dalje snimamo samo za svoj gušt. Shvatili smo da od svih uradaka što izbacimo, zapravo "bacamo biserje pred svinje". Ljudi su se smijali svakakvim pizdarijama, znači šta god da smo snimili ljudima je bilo smišno. Nakon takvih reakcija u neku ruku se čovik pita koliko ja vridim. Tako da mi smo sebe preispitali i shvatili da to više ne treba raditi, nego samo izvanrednim ljudima koji to zaslužuju. Nemam ja ništa protiv nekoga. Meni je jezik nekad brži od pameti pa se zaletim. Pazi puno je stvari zašto nema Gitka. Sad kad bi ja krenia pričat, optuživat ljude, koje su tu struje i kome Gitak smeta. Bolje da ne govorim ništa, oni ljudi na koje ja mislim oni će se prepoznati u ovim mojim ričima i to je najbitnije. – kazao nam je Perić.





Facebook komentari

hr Fri Dec 02 2016 18:18:40 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .