Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5c4d86050e49384b8e8b4590/80
Foto: Pixabay

Hodanje zimi: Sedam razloga zbog kojih se itekako isplati krenuti u šetnju

Iako nam hladnoća i niske temperature često služe kao opravdanje da se zatvorimo u kuću i provedemo vikend ispod dekice, prednosti zimskog hodanja, kako za mentalno tako i za fizičko zdravlje, tolike su da ćete nakon čitanja ovog teksta poneko popodne na kauču, zamijeniti šetnjom u kojoj vas neće spriječiti niske temperature

Svježi zrak i kretanje, a možda i malo sunca, korisni su za zdravlje i raspoloženje.

U nastavku su benifiti od hodanja zimi.

1. Dizanje s kauča

Hodanje je jeftino i lako. Te dvije stvari neka vam budu prvi poticaj da njime zamijenite popodnevno ležanje na kauču. Još bolji poticaj da se bacite na hodanje je činjenica da su i znanstvenici uvidjeli čitav niz prednosti koje ima tek 150 minuta fizičke aktivnosti tjedno, koja može biti umjerena ili jača, ovisno o vašim mogućnostima.S druge strane sjedilački način života koji uključuje kauč sa sobom nosi čitav niz negativnih posljedica.

2. Sagorijevanje kalorija

Hodanje na nižim temperaturama pomoći će vam da sagorite više kalorija jer vaše tijelo napornije radi da ostane zagijano.Jedna studija pokazalo je da vrijeme prevedeno na niskim temperaturama može povećati sagorijevanje kalorija i do 30 posto.

3. Stvaranje zdrave navike

Dok ćete od vježbanja u teretani možda vrlo brzo odustati, hodanje je aktivnost zahvaljujući kojoj se lakše stvaraju zdrave navike - jer dok šetate vi istovremeno uživate u prekrasnoj prirodi i svježem zraku. I dok uživate u pogledu, broj prijeđenih koraka i potrošenih kalorija samo raste.

4. Duži život

Ako svaki dan odvojite 20 minuta za brzo hodanje, značajno smanjujete šanse za prijevremenu smrt. Pokazala je to studija provedena na sveučilištu Cambridge koja je obuhvatila 334 tisuće odraslih Europljana. Dovoljno je i skromno povećanje tjelesne aktivnosti da poboljšate vaše zdravlje i produljite život.

5. Pomaže u borbi s depresijom

Nakon blagdanskog blještavila, kod mnogih ljudi javlja se zimska depresija, a jedan od načina borbe s njom je i hodanje. Naime, u slučaju depresije preporuča se što više vremena provoditi na otvorenom. Ako ste među onima koji su nakon blagdana potpuno potonuli, neka dio vašeg života postanu šetnje, po mogućnost na lijepim lokacijama, u prirodi što će biti dodatan plus,. - piše zadovoljna.hr.

hr Sun Jan 27 2019 11:20:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/56f94b7b0890d2ff368b5bab/80

Svjetski dan glazbe u Splitu: Bogat i zanimljiv program na nekoliko lokacija

Prvi dan ljeta ponovno će se glazbom obilježiti na nekoliko lokacija u Dioklecijanovom mjestu

U organizaciji Hrvatske glazbene unije, podružnice u Splitu, 21. će lipnja glazba se čuti diljem Splita. Od ranih jutarnjih sati do noćnih Splićani i njihovi gosti imat će priliku uživati u taktovima glazbe povodom Svjetskog dana glazbe.

Tako će od 8:30 sati na Bačvicama odzvanjati svjetski pop evergreenovi u akustičnoj verziji, a 15 minuta prije 11 sati svoju promenadu od Voćnog trga započeti će Orkestar HRM-a.

Na Zlatnim vratima će od 19 sati svoju pop rock priču pričati splitski glazbeni entuzijasti, a sve prisutne će na Rivi zabavljati Noa & Funkbalsters te Jukebox live band.  Za one koji će potegnuti do Voćnog trga zabava je zagarantirana uz swing, rock i countri u izvedbi klape Friži, Šetača, Combo projecta, Swingin’4 i grupe 058.


PROMENADA Orkestra HRM
10,45 - 12,00 h
Voćni trg, Pjaca, Peristil

BAČVICE PLAŽA (kod Žbirca)
08,30 – 10,30 h
HDD trio Magic wish 

ZLATNA VRATA
19,00 - 22,30h
G & A quitar duo,  Rock band, Cortez Afterfire, Fortuna band, Grupa Poludi

RIVA
20,00 - 23,00n h
Noa & Funkbalsters, Jukebox live band

VOĆNI TRG
20,00 – 24,00 h
klapa Friži, Šetači, Combo project, Swingin’4,  058

 

hr Wed Jun 19 2019 18:53:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a040d9fb9e03e439d8b4744/80
Foto: Pixabay

Kako ponovno uživati u čokoladi nakon dijete, a da se ne udebljate

Ako ste postigli željenu težinu i ne želite se ponovno ugojiti, postoji način da uvedete čokoladu u svoju ishranu, a da ne pokvarite postignuti rezultat

Postići idealnu težinu mnogima nije lako, pa se zbog toga odriču slatkog, ali i drugih nezdravih ugljikohidrata. Ako ste postigli željenu težinu i ne želite se ponovno ugojiti, postoji način da uvedete čokoladu u svoju ishranu, a da ne pokvarite postignuti rezultat.

Kada završite s dijetom, nemojte odmah skočiti na čokoladu. Ili pak, ako to i učinite, nemojte ju pojesti baš cijelu. Potrebno je polako povećavati unos kalorija do normalnog unosa, odnosno oko 100 do 200 kalorija tjedno. Ako ste do sada unosili 1000 kalorija dnevno, bit će vam potrebno najmanje pet tjedana da dođete do dnevnog unosa od 2000 kalorija.

Zbog povratka na uobičajeni ržim prehrane mogli bi ste imati probavne smetnje. Jedite đumbir, jogurt i drugu hranu bogatu vlaknima.

Vježbajte i kada završite s dijetom, jer je tjelovježba svakako kjuč zdravlja. Ako počnete jesti više, što vjerojatno hoćete nakon dijete na kojoj ste smanjili obroke, a ne budete se kretali kao tijekom dijete, brzo će vam se vratiti izgubljeno. Brzo hodanje i bicikl dobre su opcije, i uz njih vam redić čokolade neće smetati.

Proteine jedite u svakom obroku, jer suzbijaju apetit. Oni smanjuju hormon odgovoran za glad, zbog čega ćete se osjećati siti mnogo duže. Pri svakom obroku uzimajte najmanje 20 grama proteina, a birajte one manje masne, poput ribe. peradi i mliječnih proizvoda s niskim udjelom masti.

Kada osjetite glas nemojte posezati za grickalicama, jer ćete tako brzo vratiti neželjene kilograme. Umijesto sladoleda, na primjer, uzmite smrznuti jogurt s bananom. 

Na koncu, ako vam se jedna od pet skinutih kila i vrati, nije panika. Pripazite dodatno na to što jedete, kao i koliko jedete, i druga se neželjena kila neće vratiti. - piše Večernji list.

hr Wed Jun 19 2019 14:21:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d091a5f29111c4cd58b4583/80
Foto: Pixabay

Objavljen program ovogodišnjih “Imotskih sila”

Pučko otvoreno učilište Imotski objavilo je program ovogodišnjih, 43. “Imotskih sila”, koja počinju 5. srpnja 2019. godine u 21 sat, predstavom Hasanaginica, na tvrđavi Topana.
Ovogodišnja sila traje do 8. kolovoza, a svih 10 programa za publiku je besplatno. U slučaju vremenskih neprilika, svi programi predviđeni na otvorenom, održat će se u kino dvorani. Kompletan program nalazi se na priloženom plakatu, javlja Radio Imotski


hr Tue Jun 18 2019 19:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d090c9629111c49d58b4575/80
Foto: PIXABAY

Ovo je pet namirnica koje ljeti trebate uvrstiti u jelovnik

Teška, pržena hrana rijetko će kome sada dobro sjedati na želudac, pa je najbolje iskoristiti ove vruće dane za lagane obroke od lokalnih namirica koje će nas zasititi.

Nakon kišnog svibnja konačno je stiglo pravo ljeto pa je vrijeme da uživamo u njemu i u pogledu hrane. Teška, pržena hrana rijetko će kome sada dobro sjedati na želudac, pa je najbolje iskoristiti ove vruće dane za lagane obroke od lokalnih namirica, koje će nas zasititi, a od kojih nećemo brojati kile viška.

1. Borovnice

Na tržnicama, a i u centrima plave se bobice koje mnogi vole. Spadaju u kategoriju superhrane jer su pune antioksidansa i stoga pomažu u borbi s upalama. Ako ih ne volite same, ubacite ih u kolač, tvrdi punkufer.hr

2. Rajčice

Još jedna superhrana u kojoj uživamo svakog ljeta, od cherry rajčica koje idealno odgovaraju kao mali zalogaj uz svaki obrok, preko slasnog volovskog srca, do šljivara koji najbolje paše za domaći paradajz sos. Bogate su antioksidansima, a čuvaju zdravlje kože i kose.

3. Tikvice

Možemo ih pripremiti na bezbroj načina, od pohanih, preko popečaka od tikvice do punjenih tikvica zapečenih u rolu. Nemaju mnogo kalorija, a pune su vitamina C.

4. Krastavci

Idealna namirnica za ljetno osvježenje, a nama najviše odgovara uz vrhnje i kopar. Sadrži silicij, kalij, magnezij, vitamin C, zahvaljujući čemu je dobar za kožu, a posebno se preporučuje osobama s visokim krvnim tlakom.

5. Mladi grah

Sadrži gotovo sve esencijalne aminokiseline, lecitin, kalij, kalcij, željezo, fosfor, magnezij, cink i natrij. Odličan je izvor bjelančevina, folne kiseline, vitamina B6, K, B2 i B3. Ako vam se ne jede varivo, iskoristite ga za gravče na tavče, sa svježim domaćim rajčicama, paprikom i mrkvom.

hr Tue Jun 18 2019 18:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .