Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/57fc84ab1eea8fe14f8b45f0/80
Foto: Screenshot YouTube

Ima nade: Riješite se ovisnosti o pametnom telefonu u 7 koraka

Prema jednom istraživanju prosječni korisni tijekom dana dotakne svoj pametni telefon nevjerojatnih 2617 puta i provede aktivno ga koristeći 145 minuta

Htjeli mi to priznati ili ne, ali svi smo pomalo ovisni o svojim pametnim telefonima. Razlika je jedino u tome koliko smo te svoje ovisnosti svjesni. Prema jednom istraživanju prosječni korisni tijekom dana dotakne svoj pametni telefon nevjerojatnih 2617 puta i provede aktivno ga koristeći 145 minuta. - piše Zimo.hr
 
Pa kako onda smanjiti tu ovisnost o dodirivanju pametnog telefona? Teško, ali nije nemoguće. Potrebno je samo smanjivati upotrebu pametnog telefona korak po korak i za samo 7 dana primijetiti ćete veliku promjenu. Možda čak i uspijete popiti kavu s prijateljima, a da ne izvadite pametni telefon iz torbe ili džepa. 
 
No, krenimo polako. 
 
1. korak - Veliko čišćenje
 
Napravite inventuru i veliko čišćenje na svom pametnom telefonu. Izbrišite aplikacije koje ne koristite i koje vam ne trebaju te se odjavite s newslettera koji vam samo zatrpavaju e-sandučić. Čišćenje proširite i na društvene mreže. Obrišite ili se pozdravite sa stranicama koje vas više ne zanimaju, prijateljima s kojima ne komunicirate i aplikacijama (najčešće različitim kvizovima i igricama) koje više ne koristite. 
 
2. korak - Isključite notifikacije
 
Ovisno o aplikacijama koje koristimo i njihovim postavkama, tijekom dana možemo dobiti i nekoliko stotina notifikacija. Svaki će vam put pametni telefon zasvijetliti, zavibrirati ili zazvoniti. U većini slučajeva to je nepotrebna smetnja koju možete eliminirati. Ostavite uključene samo notifikacije koje zaista trebate. 
 
3. korak - Ne dirajte pametni telefon čim se probudite
 
Spavate li s pametnim telefonom ispod jastuka ili na noćnom ormariću, vrijeme je da tu praksu promijenite. Većina ljudi, čim otvori oči, posegne za svojim pametnim telefonom. Da, neki ga koriste kao budilicu pa je to razumljivo. No, zaista nema potrebe da onako sneni provjeravate što se dogodilo na Facebooku, Twitteru ili koliko ste e-mailova dobili tijekom noći. Ostavite pametni telefon na drugom kraju sobe ili, još bolje, u drugoj sobi. Prve minute nakon buđenja posvetite sebi, partneru ili djeci. Vi to možete!

4. korak - Ne dirajte ga prije spavanja
 
Punite li pametni telefon tijekom noći, priključite ga na punjač u drugoj sobi. Ne samo da ćete tako spriječiti da vas signal da je puna baterija probudi usred noći, već ćete i ukloniti potrebu da ga koristite neposredno prije spavanja. Naime, znanstvenici su utvrdili da plavo svjetlo koje proizvode ekrani pametnih telefona mogu biti štetni za oči, ali i utječe na proizvodnju melanina zbog čega slabije i manje spavamo.
 
5. korak - Ostavite pametni telefon kod kuće
 
Otiđite u šetnju s psom, obavite kupovinu ili pogledajte film u kinu, a pametni telefon ostavite kod kuće. Jednostavno ga “zaboravite” ponijeti sa sobom i uživajte u slobodi i miru. 
 
6. korak - Zatvorite pametni telefon u ladicu
 
Osim ako vas netko ne zove ili vi morate obaviti nekakav važan poziv, nemojte koristiti pametni telefon. Pospremite ga u ladicu ili torbu i nemojte ga koristiti. Da biste lakše odoljeli iskušenju, isključite podatkovni promet i Wi-Fi vezu ili uključite poseban način rada koji će “propuštati” samo telefonske pozive, a blokirati sve ostalo. 
 
7. korak - Isključite pametni telefon
 
Znamo da među vama postoje korisnici koji nisu nikad isključili svoj pametni telefon. Barem ne svojevoljno. Prihvatite izazov i na jedan dan isključite pametni telefon. Ako mislite da nećete izdržati bez veze sa svijetom, pokušajte uključiti zrakoplovni način rada koji će ostaviti uključen uređaj, ali neće uspostaviti podatkovnu i mobilnu vezu. 
 
Toplo preporučujemo da ovaj “program odvikavanja” prakticirate prije odlaska na godišnji odmor i u situacijama kad vam prijatelji počnu prigovarati da više komunicirate putem Facebooka i Vibera nego uživo. Osjećat ćete se opuštenije i odmornije. Garantiramo! - piše Zimo.hr
hr Wed May 10 2017 19:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e9f0f2af47f53428b4770/80
Foto: Pixabay

I YouTube uvodi mogućnost naplate sadržaja?

Tek što smo doznali kako će Facebook početi administratorima grupa nuditi mogućnost naplate članstva, slična vijest dolazi i iz Googleovog YouTubea

 Autori koji na ovom servisu zarađuju od svojih video uradaka do sada su se morali oslanjati na prikazivanje oglasa i monetizaciju videa koju je nudio YouTube, no nisu svi bili zadovoljni prihodima koje su tako ostvarivali, ali niti politikom YouTubea koji ponekad ukida monetizaciju. Podsjetimo, nezadovoljstvo zaradom bilo je i motiv za oružani napad u sjedištu ove kompanije ranije ove godine.

YouTuberi koji su željeli zarađivati više morali su tražiti sponzore za svoj rad ili pak skupljati donacije na Patreonu i sličnim stranicama. Međutim, od sada će moći do dodatne zarade i putem samog YouTubea. Ova mreža, naime, uvodi novi način financiranja autora koji se neće više oslanjati na oglašivače.

Vlasnici kanala moći će ubuduće stvarati vlastiti “premium” sadržaj i naplaćivati pristup svojem kanalu. Mjesečna bi pretplata trebala biti 4,99 dolara, a za nju bi gledatelji dobivali ekskluzivan sadržaj – od uobičajenih videa, preko prijenosa uživo, pa sve do emojija, stickera, i sličnih digitalnih sitnica.

Autorima koji su posljednjih mjeseci testirali ovu opciju prihodi su se povećali, pa se u YouTubeu nadaju kako će i mnogi drugi biti zadovoljni novim načinom zarađivanja. Od naplaćenog iznosa autorima će ići 70%, dok će YouTubeova provizija iznositi 30%.

Dodatno, YouTuberi će moći na ovoj platformi i prodavati razne promotivne materijale, poput personaliziranih maskica za mobitele, šalica i slično (što će za sada biti dostupno samo američkim autorima), piše Bug.

hr Sat Jun 23 2018 21:27:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e82ab2af47f49468b467a/80
Foto: Pixabay

Japanke ne biste nikako trebali nositi cijelo ljeto

Premda ravna ljetna obuća nikad nije bila popularnija, već se dugo vrijeme vode rasprave o tome koliko je zapravo ona loša za stopala

Popularne japanke, plastične ili gumene šlape za plažu ili natikače s krznom, koje su veliki hit unazad nekoliko sezona, bez sumnje su hit obuća koja se savršeno uklapa u mnoge ljetne kombinacije, ali su stekle lošu reputaciju zato što ne pružaju pravi oslonac za stopala. Kao rezultat toga noge su izložene većem pritisku i moraju napornije 'raditi' kako bi pružile oslonac tijelu. Osim toga, ukoliko ih često nosite, osjetljiva koža stopala brže će se isušivati.

Ipak, stručnjaci se slažu kako nošenje ovakve obuće ima i svoje prednosti, poput toga da ukoliko ih nosimo povremeno i bez pretjerivanja daju slobodu vašim stopalima te ne ograničavaju poput drugih vrsta zatvorene obuće - dakako ako u npr. japankama ne pješačite nekoliko kilometara.

Liječnici kažu kako uvijek pri kupnji trebamo dati prednost natikačama koje su anatomski oblikovane i imaju čvršći oslonac kako nam se noge ne bi umarale u njima. U ovakvu obuću vrijedi uložiti više novca, dodaju, kako ravne natikače ne bi uzrokovale probleme sa stopalima ili mrske žuljeve i natiske pa birajte modele provjerenih brendova.

Kako bi se spriječilo pretjerano isušivanje stopala, nemojte zaboraviti na hidratiziranje kože kvalitetnim kremama, a radi prevencije žuljeva na stopalima prilikom nošenja ljetne obuće stavite malo pudera ili dezodoransa za noge. - piše tportal.

hr Sat Jun 23 2018 19:26:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e6b082af47f49468b463b/80
Foto: Pixabay

Četiri vrste namirnica koje nikada ne smijete zamrzavati

Postoje neke namirnice koje se nikako ne bi smjele naći u vašem zamrzivaču

Zamrzavanje je vrlo koristan i praktičan način čuvanja hrane koji čuva njihove nutritivne vrijednosti. No, postoje neke namirnice koje se nikako ne bi smjele naći u vašem zamrzivaču, što zbog promjene okusa i strukture, a što zbog vaše sigurnosti. Doznajte koje vrste namirnica nikako ne biste trebali zamrzavati.

1. Hrana koja sadrži velike količine tekućine

Krastavce, klice, rotkvice, lubenicu, naranče nikako ne biste smjeli zamrzavati. Ove su namirnice prepune tekućine koja se tijekom procesa kristalizira i nakon odmrzavanja potpuno mijenja strukturu i postaje gnjecava i pireasta. S druge strane, svježa će zelena salata pak uvenuti i postati smeđa.

2. Mliječni proizvodi

Iako zamrzavanje jogurta, svježih, kremastih i polutvrdih sireva neće naštetiti vašem zdravlju, ove namirnice ne bi se trebale naći u vašem zamrzivaču. Vrlo niske temperature utječu na izgled i strukturu mliječnih nakon odleđivanja te će oni, slično kao i kod sočnog voća i povrća, postati vodenasti i neće biti ni približno ukusni.

3. Svježa i kuhana jaja

Jaja su namirnica koja se slaže s raznim jelima i najbolje ih je koristiti u svježem stanju. Zamrzavanje jaja može vam stvoriti poprilične probleme, ali i potpuno promijeniti strukturu namirnice. Svježa jaja u ljusci će se rasprsnuti, a zaleđena kuhana jaja postat će gumena. Želite li ipak zamrznuti jaja, izvadite ih iz ljuske i spremite ih u zamrzivač u posudice ili vrećice.

4. Pržena i pečena hrana

Već pripremljena hrana pržena u dubokom ulju ili ona pečena na klasičan na klasičan način ili na roštilju nakon zamrzavanja također više nikada neće biti ista. Njezina hrskava struktura i okus potpuno će nestati te će postati gnjecava i vlažna. Izbjegavajte zamrzavanje pečene hrane. - piše Zadovoljna

hr Sat Jun 23 2018 17:45:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2e51162af47f4a498b456c/80
Foto: Pixabay

Morska hrana potiče seksualni život i brže začeće

Parovi koji jedu mnogo hrane iz mora imaju više spolnih odnosa i brže osiguraju potomstvo

Znanstvenici su pratili 500 parova u Michiganu i Teksasu tijekom jedne godine tražeći od njih da bilježe potrošnju hrane iz mora i učestalost spolnih odnosa.

Istraživanje je pokazalo da su izgledi za spolni odnos bili 39 posto veći u dane kad je par konzumirao plodove mora.

Do kraja godine 92 posto parova koji su barem dva puta tjedno na jelovniku imali morske specijalitete začelo je dijete u usporedbi sa 79 posto onih koji su jeli manje ribe i školjkaša.

Povezanost između morske hrane i plodnosti ostala je i kad se uzelo u obzir učestalost spolnih odnosa.

- Dok povećanje seksualne aktivnosti može biti jedan bihevioralni mehanizam koji povezuje unos morske hrane i veću plodnost to nije jedini mehanizam. - kaže voditeljica studije Audrey Gaskins, nutricionistica s harvardske škole javnog zdravlja u Bostonu.

- Smatramo da uočena veza morske hrane i plodnosti, neovisno o seksualnoj aktivnosti, može biti posljedica poboljšanja u kvaliteti sjemena, menstrualnog ciklusa i kvalitete embrija. Ranija istraživanja uočila su te pozitivne učinke povećanog unosa morske hrane i masnih kiselina. - kaže Gaskins.

Liječnici savjetuju pacijente da barem dva puta tjedno jedu ribu bogatu omega 3 masnim kiselinama poput lososa, skuše, haringe ili tune jer je unos tih kiselina povezan sa smanjenjem rizika srčanog i moždanog udara.

No ženama koje žele začeti sugerira se da ne jedu više od tri puta tjedno ribe kako bi izbjegle izlaganje živi koja može izazvati prirođene poremećaje djeteta i ima je dosta u morskim psima, sabljarkama, skuši i tuni.

Znanstvenici su utvrdili da su muškarci koji su jeli više morske hrane u godini prije istraživanja imali češće spolne odnose u odnosu na muškarce koji su jeli manje plodova mora dok kod žena ta veza nije bila toliko jasna, pokazalo je istraživanje.

Prema znanstvenicima na izglede za začeće nije utjecalo koliko je morske hrane par konzumirao u godini prije istraživanja, navodi se u radu objavljenom u časopisu Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism.

Na to koliko su ljudi jeli morske hrane nije utjecalo njihovo obrazovanje, prihodi, vježbanje ili tjelesna težina.

Manjkavost studije je što nije preciznije analizirano koju su vrstu ribe ispitanici jeli, a što bi ukazalo na rizik njihove izloženosti živi, upozoravaju stručnjaci.

- Nisu sve ribe jednake. - kaže Tracey Woodruff sa sveučilišta California u San Franciscu. “Mnogo sardina ili inćuna je dobro jer su male i nema u njima mnogo zagađenja”, kaže Woodruff. “Tuna je kompliciranija jer može sadržavati više žive.” - prenosi Život i stil

hr Sat Jun 23 2018 15:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .