Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5b2291652af47f392f8b45d0/80
Foto: PIXABAY

Ovo je najpametniji potez Instagrama!

Instagram Stories dnevno koristi 400 milijuna ljudi, a ova je opcija u potpunosti promijenila način na koji ljudi dijele i konzumiraju sadržaj na internetu.

Instagram je s vremenom postao toliko popularan da su ljudi počeli osjećati pritisak prilikom objave fotografija na toj društvenoj mreži jer su slike morale biti što atraktivnije kako bi dobili što više lajkova i (pozitivnih) komentara, zbog čega je dio korisnika počeo objavljivati manje fotografija. Ljudi su htjeli objavljivati puno više, no nisu željeli da im takve obične fotografije naruše izgled njihova zida na Instagramu – tako je situaciju prije predstavljanja opcije Stories opisao izvršni direktor Instagrama Kevin Systrom, piše Zimo.

Rješenje za problem našli su u jednom od najvećih konkurenata –Snapchatu, od kojeg su kopirali opciju Stories (čak su zadržali i isti naziv), koja korisnicima omogućuje objavu sadržaja, tj. fotografija koje se mogu jednostavno urediti i ukrasti direktno iz aplikacije i koji nestaje nakon 24 sata iz aplikacije. Dvije godine poslije predstavljanja Instagram Storiesa to se pokazalo kao najpametniji potez kompanije do sada, komentirali su na Recodeu.

Situacija za te dvije kompanije koje su mogle imati sličnu sudbinu (Facebook je kupio Instagram, a za Snapchat je dao ponudu od čak tri milijarde dolara koju je šef kompanije Evan Spiegel odbio) od tada se polako počela mijenjati. Priče su postale sve popularnije na Instagramu i koristilo ih je sve više ljudi, dok se ova opcija sve manje koristila na Snapchatu.

Na Recodeu napominju kako opcija koju su kopirali od jednog najvećeg konkurenta nije spasila Instagram jer se usprkos navedenim problemima broj njezinih korisnika povećavao, no priče su promijenile način na koji ljudi dijele i konzumiraju sadržaj na mreži.

Opcija Stories korisnicima Instagrama omogućila je da ponovno budu spontani i snimaju i dijele zabavne fotografije i na kojima se jednostavno mogu dodati filteri ili neke zabavne poruke ili ankete.

Razliku Storiesa i klasičnih fotografija iz kompanije su objasnili na sljedeći način: objavljena fotografija na Instagramu predstavlja neki veliki događaj, odnosno savršenu sliku iz života, dok priče ljudima daju mogućnost dijeljenja svakodnevnih životnih trenutaka između tih velikih događaja.
 

hr Fri Aug 10 2018 16:17:01 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a3513d5b9e03ede278b45e2/80
Foto: Boka News

Kako možete biti sigurni da ste kupili "pravi" bakalar?

Evo na što morate pazite kada kupujte najpopularniju ribu za blagdane

Kakva bi to blagdanska gozba bila bez bakalara na bijelo ili crveno? I dok si neka kućanstva ne mogu priuštiti ovu ribu, pa ju mijenjaju s pristupačnijim i jednako ukusnim oslićem, drugima nije problem izdvojiti novac za ovaj blagdanski favorit s dalekog sjevera. 

Miris i tvrdoća ribe 

U Hrvatsku bakalar najčešće dolazi u sušenom obliku iz sjevernih zemalja poput Norveške, Islanda ili Aljaske. Tamo se suši na ledenom zraku (na oko 5 Celzijevih stupnjeva) pa bi trebao imati aromatičan miris. Kupujte li bakalar u sušenom obliku, on bi trebao biti tvrd poput kosti. 

Nemojte se bojati tvrdog bakalara. Namočite ga u vodi barem 24 sata prije pripreme i redovito mijenjajte vodu čime ćete ga omekšati i poveći mu volumen barem za pola. Što ga dulje namačete, to će riba biti mekša i veća. Sušenu ribu možete istući batom, a ribu možete namakati čak i u mlijeku. 

Izgled bakalara 

Riba bi trebala biti dugačka barem 60 centimetara s perajama okrenutima prema gore, bez ljuski na vratu i trbuhu. Koža bi trebala biti hrapava, uz leđnu peraju žućkaste boje, te mjestimično posuta tamnim pjegama. 

Bakalar se prodaje u rasponu cijena od 150 do 200 kuna za kilogram, a najlakši način za razlikovanje bakalara od bakalarki, ili nekih drugih kopija, jest obvezni suhi žig. Latinski naziv Gadus morhua jamči vam da je riječ o bakalaru. 

Fileti bakalara 

Bakalar je moguće kupiti i u obliku smrznutih fileta, koji vam omogućavaju nešto širu primjenu. Osim pripreme na bijelo i na crveno, s ovakvim bakalarom možete i eksperimentirati. - piše punkufer
hr Mon Dec 17 2018 12:58:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c17829c0e4938ca508b45e1/80
Foto: Karmen Poznić

Fashionistice, pripremite se!: Sestre Boudoir predstavljaju božićnu kolekciju koja obara s nogu

Za ovu kolekciju posebno su dizajnirane tkanine sa božićnom tematikom, a osim printanih modela, u ponudi su i raskošne haljine od crvenog pliša
Boudoir već treću godinu za redom kreira Christmas Special, resort božićnu kolekciju. Ovaj trend je standardan u ponudi velikih svjetskih brendova, ali je novost na hrvatskom tržištu, tako da se dizajnerice Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević mogu pohvaliti ovom jedinstvenom kolekcijom, kao jedini hrvatski modni brend koji ima u ponudi blagdansku kolekciju. 

Za ovu kolekciju posebno su dizajnirane tkanine sa božićnom tematikom, a osim printanih modela, u ponudi su i raskošne haljine od crvenog pliša. Kreacije nisu za minimaliste, već su čista personifikacija božićnog duha koji je doslovno interpretiran impresionističkim Boudoir rukopisom. 

"Kreiranje božićne kolekcije je uvijek vrhunac kreativne godine u Boudoiru. Posebno uživamo u stvaranju neodoljivih printeva koji ženama naprosto trebaju, lako je kada znate koju ćete točno haljinu obući za Božić!"  

Kolekcija je dostupna u atelieru Boudoir i online www.boudoir.hr
hr Mon Dec 17 2018 12:04:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c1767640e4938c04e8b4651/80
Foto: Boško Ćosić

Predstavljeni parfemi Nusha i Mattan: Imoćani napokon mogu uživati u mirisima svog zavičaja

Nusha i Mattan napokon su predstavljeni u svom gradu
U prepunoj dvorani Pučkog otvorenog učilišta sinoć su predstavljeni prvi imotski parfemi - Nusha i Mattan.

Autorica parfema Višnja Žužul, objasnila je kako se u njoj rodila ideja stvaranja parfema.

- Od malena volim biljke, a ideja se rodila spontano. Nastala je iz jedne velike ljubavi prema rodnom kraju i prema biljkama koje obožavam. Ljubav prema biljkama na mene su prenijeli moj djed šumar i otac biolog i tu ljubav željela sam pretočiti u miris. - rekla je. 

Predstavljen je i premijerni spot za parfeme koji na suvremen način prikazuje Nushu i Mattana. Imoćanka i bivša misica, Josipa Kusić utjelovila je Nushu dok je Mattan zgodni Imoćanin, Frano Dropuljić. Glazba u spotu inspirirana je temom iz “Prosjaka i sinova”, ali u modernoj obradi imotskog benda Get Vintage. 



Višnja je objasnila kako je došlo i do modifikacije u imenima.

- Zbog današnjih trendova, malo smo odlučili poigrati se imenima parfema, a posebno zato što ga želimo plasirati i van granica Lijepe Naše. Neka svi čuju za ovaj predivan kraj i priču u Nushi i Mattanu. - rekla je Višnja

Muški miris je otmjen, muževan i galantan. Čini ga 14 sastojaka, a dominiraju biljke Imotske krajine kao što su: vinova loza, jasen, smilje, vrba.

Ženski parfem je senzualan, elegantan i zavodljiv. Nusha ima 13 sastojaka, a posebno se ističu mirisi đurđice, jasmina, ruže, mahovine.

Parfemi su kreirani u suradnji s Tomislavom Vrbancem, prvim hrvatskim parfumerom koji je uživao radeći na ovom projektu s Višnjom.

- Nakon što mi je Višnja Žužul, koja osim što obožava svoj zavičaj i itekako ga dobro poznaje, iznijela svoju ideju i viziju kako da svojim Imoćanima podari nešto tako posebno, nešto čime će uvijek biti uz svoj kraj znao sam da ćemo stvoriti nešto nevjerojatno. I tako su nastali Nusha i Mattan. - kaže Tomislav Vrbanec iz Hrvatske parfemske kuće.

Program je začinila i glazbena podloga koja podsjeća na imotski kraj, a program je imao i humanitarnu notu. Određeni dio od prodaje parfema donirat će se centru “Slava Raškaj” na Kamenmostu. 
Ukoliko ste zainteresirani za kupnju ovih posebnih parfema, iste možete naručiti online preko službenih profila na Facebook-u i Instragram-u. Također ih možete pronaći u ljekarni u Imotskom.
hr Mon Dec 17 2018 10:08:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c17638f0e493883518b4576/80

“Tradicionalni hrvatski Božić u Imotskom”: Otvaranje okupilo velik broj posjetitelja

Program se nastavlja večeras u 20 sati - na pozornici u Ulici Ante Starčevića na rasporedu je Večer folklora
Nastupom grupe “Afterfire” započela je manifestacija “Tradicionalni hrvatski Božić u Imotskom”.

Program je otvorio zamjenik gradonačelnika Grada Imotskoga Milan Zdilar. Naglasio da je ova manifestacija, koja se održava drugu godinu zaredom, već sada dosegnula jednu zavidnu razinu.

- Mogu obećati da će se Grad, kao organizator te Pučko otvoreno učilište Imotski i Turistička zajednica  Imota, kao suorganizatori, truditi da program svake godine bude bolji. - rekao je.

Kvalitetu programa prepoznali su Imoćani i njihovi gosti, koji su u velikom broju nazočili samom otvaranju, a druženje je nastavljeno u krugu kućica uz gastronomsku ponudu.

Program se nastavlja večeras u 20 sati - na pozornici u Ulici Ante Starčevića na rasporedu je Večer folklora.

hr Mon Dec 17 2018 09:51:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .