Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5c90d1aa29111c41128b4593/80
Foto: Maja Prgomet

Najomiljeniji Irac priredio tulum za pamćenje u splitskom škveru

Mnogobrojni Splićani u najboljem društvu dočekali najveseliji irski blagdan St. Patricks Day!

Split je proteklog vikenda ponovno opravdao svoj status epicentra hedonizma. Najbolji tulumi na Jadranu, zna se, upravo su u ovom dalmatinskom velegradu, a jedan takav odvio se na sasvim neočekivanoj lokaciji. U pitanju nije bio noćni klub, kafić ili bar, već splitski Škver! Hala 'Ljevaonica' u Brodosplitu na jednu večer postala je 'Jameson Škver' i pomoću čarobne ruke svima dragog Irca, gospodina John Jamesona, utemeljitelja najpoznatijeg irskog whiskeya, pretvorila se u mjesto fenomenalnog provoda i najveselije proslave St. Patricks Day-a - svjetskog sinonima sjajnog raspoloženja i zabave.

Svi ljubitelji Jamesona, a i oni koji su to tek postali na ovom partyju sezone, imali su jedinstvenu priliku u najoriginalnijem ambijentu i atmosferi isprobati različita osvježavajuća pića s najpoznatijim irskim whiskeyem u glavnoj ulozi. Na partyu su se tako mogli isprobati fantastični 'Afterwork' kokteli s đumbirom i sokom od limete, 'Jameson Sensation&Lime' kokteli ili poznati mix 'Jameson Sprite'. Oni vjerni klasici, mogli su uživati u članovima obitelji Jameson, u verziji 'neat' (čiste) ili s ledom. Kod dobrog provoda uvijek se ogladni! Za gladne trbuhe pobrinuo se Toto's Burger Bar - popularno splitsko gastro odredište sa zdravijom verzijom fast fooda, koji je posjetiteljima nudio razne iznimno ukusne burgere s neobičnim sastojcima poput kozica i slanutka, nakon kojih se bezbrižno moglo nastaviti dalje s provodom.

Živuća splitska legenda, glazbenik, glumac, zabavljač i komičar Damir Mihanović Čubi, sretne posjetitelje koji su se uspjeli dočepati svoje karte za dugo iščekivani Jameson tulum, uveo je u sam početak ove nezaboravne večeri te dao svoj urnebesni pečat cijeloj priči. A zna se kako party nije pravi party bez svirke uživo i energičnih performera, koji će ga upotpuniti na najbolji mogući način. Tako su bend 'Živa legenda' i DJ Carl Maxx, uz pomoć nekoliko stotina rasplesanih posjetitelja, stvorili nevjerojatnu atmosferu ponesenu zaraznom energijom funka, atmosferu kakvu samo Splićani znaju napraviti. Najveće iznenađenje večeri bio je neočekivani izlazak klape Sveti Florijan na pozornicu, koja je otpjevala pjesmu simboličnog naziva „Kako ću joj reć da varin“ i njome razveselila Jamesonove goste u 'Škveru'.

Iako je Jameson od ranije poznat kao tvorac izvrsnog provoda, splitski Jameson party bio je na jednoj posve novoj razini. Brojne svjetlucave lampice, kreativno osmišljena 'Instagram mjesta' za fotografiranje i poznati drveni rekviziti posve su preobrazili Halu 'Ljevaonicu'. Hrabri znatiželjnici mogli su na trenutak predahnuti od plesa i prepustiti se u ruke iskusnim splitskim barberima u 'POP UP' brijačnici poznatog salona 'Mankaze'.

Jameson Škver nedvojbeno je učinio Split dostojnim svjetskih metropola, pokazavši kako se tulumari na Jameson način. Nove, neistražene lokacije tek čekaju da postanu ultimativno party odredište s najvećom pošiljkom Jamesona. Hoće li to biti Zagreb, Split ili neki drugi grad, vrijeme će tek otkriti.

hr Tue Mar 19 2019 12:26:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e24975629111c20068b4614/80
Foto: Pixabay

Troše vam energiju i prkose logici: Evo kako se nositi s 'teškim osobama'

Svi u životu imamo 'teške ljude' koji nas često izluđuju. Oni su nerijetko neugodni, frustrirajući i iscrpljujući zbog svoje naravi, ali postoje načini kako se lakše možete nosite s njima.
Postoje 4 različite vrste 'teških ljudi' prema Science of People:

Negativci: ili oni koji uvijek razmišljaju negativno. Oni su kritičari i uvijek imaju nešto loše za reći. Žale se i gotovo im je nemoguće ugoditi.

Pametnjakovići: također poznati pod nazivom 'Znaju sve'. Često su površni i vole vas pokušati impresionirati.

Pasivni: ne doprinose mnogo razgovorima i u suštini ni za što ne pokazuju preveliki interes.

Buntovni: poznati su po eksplozivnost i nerijetko su bahati. Oni imaju svoj cilj i za njega će sve učiniti.


1. Ne pokušavajte ih promijeniti

Kad sretnemo tešku osobu ili je imamo u svojoj obitelji ili krugu prijatelja, naš je instinkt pokušati ih promijeniti. Nastojimo potaknuti Negativce da budu pozitivniji, Pasivne da se više zauzmu za sebe, Buntovne da se smire i Pametnjakoviće da budu skromniji. Međutim, to nikad ne uspije! Zapravo, kad pokušate promijeniti nekoga, on vam zamjera stoga, to ne vodi ničemu. 

2. Pokušajte ih razumjeti

Jedan od načina da napokon uspijete surađivati s 'teškom osobom' je da ju pokušate razumjeti. Odnosno, pokušate pronaći njihov vrijednosni jezik. Jezik je ono što može imati možda najviše efekta. To je ono što pokreće njihove odluke. Za neke je to novac; za druge je to moć ili znanje. To ne samo da će vam pomoći da ih razumijete, već će i njima pomoći da se opuste i postanu otvoreniji. Na primjer, ponekad Buntovni samo žele objasniti svoje mišljenje. Ako im mirno dopustite da razgovaraju s vama, to bi im moglo pomoći da nemaju ishitrene reakcije ili da ne pokušaju dominirati u nekoj situaciji.

3. Ne dozvolite im da budu toksični 

Teški ljudi mogu biti toksični. Toksični ljudi mogu biti pasivno-agresivni, zli ili povrijeđeni. Dakle, ako se morate suočiti s njima ili svakodnevno nositi, možete razumjeti odakle dolaze njihove reakcije, morat ćete naučiti i s njima održavati distancu. Toksični odnosi su štetni stoga, morate stvoriti tampon zonu koja će vam omogućiti da se napetosti među vama minimalno povećavaju. Najbolje je da se okružite dobrim prijateljima, a teške osobe pokušate viđati manje, a, ako morate biti s njima svaki dan, minimalno vremena provodite u njihovom društvu. 
hr Sun Jan 19 2020 19:09:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e240b4229111cb1048b465c/80
Foto: Promo

Premijera "Menopauze": Split ovacijama dočekao Arijanu, Sanju, Salome i Karmelu

Splitska premijera sa svoja dva termina bila je rasprodana u rekordnom roku, tako da je danima ova ulaznica postala najtraženiji papirić u gradu pod Marjanom

Splitske Gripe bile su premale za publiku koja je sinoć htjela vidjeti mjuzikl 'Menopauza' koji je nakon Zagreba krenuo na turneju po Hrvatskoj i prvi grad na popisu je bio Split. 

Splitska premijera sa svoja dva termina bila je rasprodana u rekordnom roku, tako da je danima ova ulaznica postala najtraženiji papirić u gradu pod Marjanom. Na oba termina Arijana Čulina, Sanja Doležal, Salome i Karmela Vukov Colić doživjele su ovacije rasprodanih Gripa. Splitska publika oduševljeno je prihvatila mjuzikl koji govori o ovome biološkom 'problemu' žena na zabavan način, a punih devedeset minuta smijeha oduševila je čak i muškarce koji su bili u publici.

Mjuzikl 'Menopauza' postigao je veliki uspjeh na brojnim pozornicama svijeta zato što na vrlo duhovit, iskren i autentičan način oslovljava probleme žena u srednjoj životnoj dobi. No, nisu to samo problemi menopauze, ovdje je za hormonsku tranziciju koju žene u toj dobi prolaze samo dosjetljivo izabrana metafora za brojna životna pitanja s kojima se susreću. Ova predstava govori o starenju, o suočavanju s mnogim strahovima prolaznosti, o odnosu žena i njihovih muškaraca, njihove djece, njihovih sada već ostarjelih roditelja. Ona oslovljava gubitak snage, ali i novu snagu, strah, ali i iskustvo i hrabrost za nove preokrete. Ovdje se govori o nedostatku ljubavi, o životnim prioritetima.

Četiri žene, koje se upoznaju u jednom trgovačkom centru na odjelu donjeg rublja na rasprodaji, nemaju ništa zajedničko osim jednog crnog grudnjaka od čipke i gubitka memorije, valunga, noćnog znojenja, premalo seksa, previše seksa i još mnogo toga. Ova urnebesna glazbena parodija, koja uključuje poznate glazbene hitove iz 60-ih, 70-ih i 80-ih, garantirano će vas nasmijati do suza. U glavnim ulogama hrvatske inačice igraju Arijana Čulinu, Sanja Doležal, Salome i Karmela Vukov Colić, koje su utjelovile poduzetnicu, hipijevku, reality zvijezdu i domaćicu, dok je redateljica ovog zabavnog mjuzikla Nina Kleflin.

hr Sun Jan 19 2020 08:54:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e233b8d29111cbc048b461f/80

Započele edukativne radionice za učenike sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru pilot provedbe projekta „Plava Eko-patrola“

Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.
U organizaciji udruge Argonauta kao nositelja projekta „Plava Eko-patrola“ te Lokalne akcijske grupe „More 249“ i drugih partnera na projektu, u sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru „Pilot provedbe edukacijskog programa Plave Eko-patrole“ u školskoj godini 2019./2020., započele su edukativne radionice za učenike od 5. do 8. razreda.

Cilj edukativnih radionica je upoznati učenike s principima održivog razvoja kroz neformalne metode učenja. Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.

U svakoj od sedam škola, oformila se grupa od 20 djece-patrolaša koji su s lokalnim koordinatorom počeli provoditi aktivnosti „Plave Eko-patrole“. Danas, 18. siječnja 2020. godine, održana je prva edukativna radionica pod nazivom „Koliko jako gazimo svoj planet“.

Lokalni koordinatori su s djecom-patrolašima proveli aktivnosti unutar navedene radionice, a cilj današnje radionice bio je stvoriti ugodnu i poticajnu atmosferu za rad i učenje, osvijestiti koliko jako gazimo svoj planet, koliku odgovornost imamo u raspolaganju resursima, kako problemi mogu pokrenuti cijeli kotač posljedica te kako potaknuti na smanjenje ekološkog otiska.

Kroz razne neformalne metode i iskustveno učenje – lopticu prijateljstva, igre uloga, energizere, ekološki otisak, kotač posljedica, vremensku kapsulu, timski rad – potaknula se ekološka osviještenost djece i djelovanje po principima održivog razvoja, ali i upoznavanje djece s refleksijom nakon svake provedene aktivnosti u okviru radionice. Refleksija se pokazala kao iznimno važna i bitna komponenta aktivnosti jer omogućava djeci-patrolašima da izraze svoje osjećaje, razmišljanja te da se kritički referiraju na aktivnost koja se održala. Tako djeca-patrolaši aktivno sudjeluju u kreiranju aktivnosti, odnosno participiraju te razvijaju međusobno povjerenje.

Projekt „Plava Eko-patrola započeo je 01. lipnja 2019. te traje 22 mjeseca, a sufinanciran je kroz Švicarsko-hrvatski program suradnje u iznosu od 1.152.000,00 kn, dok je njegova ukupna vrijednost 1.280.000,00 kn. Prema onome kako je prošla prva edukativna radionica, vjerujemo da će preostalih šest radionica (Obnovljivi izvori energije, Hrana i održivost, Zar je more kiselo, Zeleno i plavo, eRRRRRRRiziraj se!, Zajedno za čišći okoliš) i zajednički izlet na Kornate u lipnju 2020. godine, proći više nego dobro!

S nestrpljenjem čekamo i veselimo se nadolazećim edukativnim radionicama, a do tada ih pratite na web i Facebook stranici „Plave Eko-patrole“.
hr Sat Jan 18 2020 18:09:13 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5803c4df1eea8f85628b4576/80

Potez Facebooka koji će razveseliti sve korisnike WhatsAppa

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke...

Prije nego što je Facebook platio milijarde dolara za WhatsApp, suosnivači te komunikacijske platforme Brian Acton i Jan Koum govorili su kako ne žele vidjeti oglase među porukama na WhatsAppu. 

Nakon akvizicije Facebooka svima je bilo jasno da će Zuckerberg i ekipa razmišljati o načinima na koji mogu unovčiti WhatsApp i da će oglasi biti jedna od mogućnosti na koju ću se odlučiti. Inzistiranje na oglašavanju vjerojatno je razlog zbog kojeg su Acton i Koum napustili Facebook te prekinuli kontakte sa Zuckerbergom. - piše zimo.hr

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke, kao što danas imamo na Messengeru. U kompaniji je okupljen i poseban tim ljudi zadužen upravo za pronalaženje najboljih i najučinkovitijih načina za zaradu od oglašavanja na toj platformi, pri čemu je trebalo razmišljati o korisnicima i njihovoj antipatiji prema prikazivanju reklama, pogotovo među njihovim privatnim porukama.

Iako su se oglasi trebali početi prikazivati među statusima ove godine, čini se da od toga ipak neće biti ništa – barem za sada. Naime, prema informacijama američkih medija, Facebook se odlučio za iznenađujući potez i raspustio tim zadužen za oglašavanje na WhatsAppu. Umjesto na oglašavanje fokusirat će se na razvoj opcija koje će kompanijama omogućiti što kvalitetniju komunikaciju s korisnicima unutar aplikacije. Također, kako su iz Fejsa potvrdili novinarima Business Insidera, radit će i na razvoju usluga za plaćanje unutar WhatsAppa na nekim tržištima.

Što se oglasa tiče, kada je Facebook u pitanju, oni će sigurno ostati dio dugoročnog plana, no trenutačno ipak neće biti prioritet, što će, sigurno, razveseliti sve korisnike te popularne komunikacijske aplikacije.

hr Fri Jan 17 2020 20:43:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .