Najavljeno osmo izdanje festivala ULTRA Europe: U prodaji early bird ulaznice

Nakon tri povijesna dana na Parku Mladeži, festival
ULTRA Europe zaplovio je najljepšim hrvatskim otocima. Brač, Hvar i Vis ispunili
su sva očekivanja brojnih fanova koji su, osim mega spektakla na splitskom
stadionu, osjetili sve ono po čemu je hrvatska inačica najpoznatijeg svjetskog
festivalskog brenda, jedinstvena u svijetu glazbene industrije. 

ULTRA Europe najavila je datum novog susreta
u Splitu, a u prodaju je krenula i prodaja early
bird ulaznica po cijeni od 139 eura za tri festivalska dana na Parku
Mladeži.

Rekordne brojke, milijunti posjetitelj i nova lokacija,
koja je donijela svježinu i novo festivalsko iskustvo, obilježili su sedmu
godinu ULTRE, a iako se dojmovi još zbrajaju, organizatori su najavili datum
novog susreta – Split će od 10. do 12. srpnja 2020. godine biti domaćinom
osmog izdanja festivala ULTRA Europe
, a u prodaju je pušten i prvi
kontingent early bird ulaznica po
cijeni od 139 eura!
Krenula je prodaja
i VIP ulaznica, a za sva tri dana, u najranijoj fazi, mogu se kupiti po cijeli
od 369 eura. Objavljena je i ponuda za grupnu kupnju, pa će tako na pet
kupljenih, šesta ulaznica biti besplatna. Sve informacije o ulaznicama dostupne
su na službenoj stranici www.ultraeurope.com,
a od ove će ih godine biti moguće kupiti uz depozit, na rate.

Destinacijska avantura krenula je u ponedjeljak na otoku Braču. Jedan od
najljepših otvorenih klubova na Mediteranu, 585 Club, ugostio je Vanillaze i
američku grupu Cheat Codes, a već se sljedećeg dana ULTRA ludnica preselila na
najsunčaniji hrvatski otok. Već je u 13 sati započeo glazbeni program ispred
kaskadnih bazena hotela Amfora Grand Beach Resort u Hvaru, a predvodili su ga
Sigma te dvojac Europa kojeg čine Jax Jones i Martin Solveig. Party se nastavio
u Carpe Diem Beach Clubu, uz fantastični underground program Sci + Tech. Riječ
je o imenu iza kojeg stoje Dubfire, Technasia i Carlo Lio, a prepuni klub
plesao je do zore u ritmu ovih zvjezdanih izvođača.

Posljednja stanica
ovogodišnje ULTRA Europe avanture bila je Vis gdje se u intimnoj i ekskluzivnoj
atmosferi održao RESISTANCE Closing Party. 200 godina stara tvrđava Fort George, poznatija
pod imenom Fortica, sinoć je predstavila odličnog Mikea Valea, Kryomana te Nica
Fanciullia. Uz house i dance ritmove ove britanske zvijezde,
tisuću je posjetitelja u velikom stilu dočekalo kraj sedmog izdanja
jedinstvenog destinacijskog festivala u svijetu.

Ulaznice za osmo izdanje festivala ULTRA Europe mogu se
kupiti na službenoj web stranici. Sve
ostale informacije o festivalu mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici, Twitter profilu, Instagram profilu te putem
aplikacije na iTunesu.

Festival ULTRA Europe ima atribut
svjetski poznate atrakcije, koja je značajno pridonijela globalnom
pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne festivalske destinacije, što je
prepoznala i Hrvatska turistička
zajednica
koja je ponosni partner projekta.
Službeno pivo festivala ULTRA Europe je Heineken, najinternacionalnije premium
pivo na svijetu. Suradnja između ova dva brenda traje već sedmu godinu zaredom.
Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima
dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i glazbena platforma Live Your Music koja omogućava uživanje u vrhunskim
glazbenim doživljajima. Festival ULTRA Europe izvrsno se uklapa u ovaj koncept
jer posjetiteljima, osim sjajnog iskustva, nudi i priliku da istinski i kolektivno
žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu.
Mastercard
je korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu
osigurao brojne pogodnosti. Beskontaktne i standardne Mastercard i Maestro
kartice bile su službeno sredstvo plaćanja na festivalu te ih se moglo
koristiti za kupnju hrane i pića na festivalskim lokacijama. 

POSLJEDNJE DODANO: