Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/59ba4fe7b9e03e91688b459d/80

Novi broj GZD magazina

Novi broj GZD magazina je izašao te će ga građani i posjetitelji Zadra moći preuzeti na Narodnom trgu 15.09. i 16.09. u periodu od 10.00 - 12.00 h

Gzd magazin izlazi tri puta godišnje već tri godine, te besplatno stiže na adrese svih zainteresiranih čitatelja, a prvi ga kao i svih dosadašnjih godina dobivaju građani i ostali posjetitelji Zadra.

 Kako se od samog početka gradimozadar.hr portal i gzd magazin profilirao stručnim temama, upravo to je prepoznala i najvjernija publika; građevinari, arhitekti, te svi ostali sudionici u graditeljskom procesu.

 Ovo jesensko izdanje donosi razgovore sa sveučilišnim profesorima i drugim stručnjacima s područja graditeljstva, urbanizma, arhitekture i krajobrazne arhitekture, koji kao i obično pružaju stručne savjete ali i relevantne informacije o vlastitim projektima.

Magazin donosi razgovor sa dva inozemna sugovornika, projektantom Fun parka Mirnovec, Francom Barazzonijem, te talijanskim investitorom u Hrvatsku Gianandrea Babinijem.

 Na stranicama magazina možete pronaći i zaključke sektora građevinarstva koji prenose stvarne potrebe ovog već duže vrijeme ugroženog sektora.

 Osim razgovora i tema, sadržaj oglašivača čitateljima će također pružit bitne informacije i pomoći pri planiranju građevinskih projekata.

Za kraj tu je i redoviti isječak iz knjige Graditeljstvo Zadra, autorice Marije Stagličić.

Svi zainteresirani pozivaju se da dođu po svoj primjerak na Trg, a oni koji ne dospiju moći će preuzeti magazin putem kioska Hofman u ul. Boreli 4 (između zgrade Suda i 4 kantuna). Magazin će idući tjedan stići i na adrese čitatelja.

 

Facebook komentari

hr Thu Sep 14 2017 11:49:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a195370b9e03ee80b8b461b/80
Foto: Splitska.tiramola

Splitska.tiramola po dvanaesti put traži postav!

I ove godine mladi umjetnici imati će priliku svoje radove prezentirati pred profesionalcima

Kraj 2017. godine se približava, što znači da je stiglo vrijeme za još jednu "Splitsku.tiramolu". Radove najboljih mladih fotografa (profesionalaca i amatera) i ovoga puta izložiti će se u renomiranom prostoru Galerije fotografije Fotokluba Split od 14.12.2017. do 30.12.2017.

Postav 12. Splitske tiramole odabrati će mladi splitski fotograf Matija Prajo, koji je na početku svog fotografskog puta također izlagao na izložbi, a danas je vlasnik uspješne tvrtke za foto i video produkciju Beep Pictures.

Zavirite u svoje mape i memorijske kartice jer do 5. prosinca primaju radove. Makar imali i samo jedan moment zabilježen fotoaparatom za kojeg vjerujete da je vrijedan pokazivanja javnosti.

I ove godine "Splitska.tiramola" ima humanitarni karakter jer sve fotografije koje budu odabrane za postav izložbe (ako nam njihovi autori daju svoju dozvolu) prodavati ćemo na humanitarnom buvljaku "A di si ti?" udruge MoSt ispred HNK (16.prosinca 2017.), u sklopu kojeg se već 17 godina u mjesecu prosincu skuplja pomoć za najugroženije skupine naših sugrađana.

Prije slanja provjerite pravila “splitske.tiramole”:

- prijavljene fotografije ISKLJUČIVO  su snimljene  u Splitu, i nisu starije od dvije godine (pritom ne tražimo  ‘klasične razglednice’ grada, već momente, portrete, detalje, događaje...)

- fotografije trebaju biti u JPEG  formatu, 45 cm (300 dpi) po dužoj stranici 

- fotografije imenovati na sljedeći način: prva dva slova imena i prezimena i naziv fotografije
(npr.:  Ivan Matić – Zalazak sunca – > Iv-Ma – Zalazak sunca)

- možete poslati najviše pet fotografija (Jumbo mail ili Wetransfer link ukoliko veličina fotografija premašuje 25 MB)

- mlad/i ste, znači 30. rođendan slavite najkasnije 31.12.2017. godine

- u mailu pošaljite i svoje podatke (ime i prezime, godinu rođenja, broj mobitela, naziv svake od fotografija)

- pristajete li da se vaše odabrane fotografije prodaju u sklopu humanitarnog buvljaka "A di si ti?": DA ili NE?

- sve to Splitska.tiramola prihvaća na tiramola@split.com.hr do 5.12.2017. u 23:59 :)

Facebook komentari

hr Sat Nov 25 2017 12:28:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a191ebab9e03eac0d8b4568/80

Nešto sasvim novo: Jedinstven doživljaj gledanja filma u Cineplexxu

Uđite u svijet filma na jedan sasvim novi način!

U petak su Splićani dobili sasvim novi doživljaj kina. Naime, u splitskom City Centru One predstavljena je dvorana sa najnovijom MX4D tehnologijom zahvaljujući kojoj gledatelji imaju doživljaj kao da su i sami dio filma. Skupa s filmskim junacima, gledatelji lete, bore se, osjećaju vjetar u kosi, mirise i još mnoštvo toga... Ukratko, ukupno je 14 specijalnih efekata, a tehnološki sofisticirana, pomična sjedala opremljena su pulsirajućim efektima koji stvaraju realni dojam kretanja i gledatelju pružaju do sad neviđeni užitak kino čarolije. 

Osim MX4D tehnologije, Cineplexx donosi još jedan revolucionaran koncept- X MAX Premium dvoranu s laserskim projektorom i JBL blue link zvukom na ekranu većem od 90 metara četvornih. Za potpun ugođaj tu su još i Love box sjedala, kao i VIP dio. 

Za one najmlađe, uređena je u predvorju kina rođendaonica. 

- Donosimo mnogo toga, U Splitu smo već imali jedan prelijep ambijent u kojem smo dočekali već pet milijuna gostiju i sad je došlo vrijeme da se zahvalimo Splićanima ulaganjem u još ljepši ambijent. Htio bih istaknuti MX4D tehnologiju koja donosi jednu sasvim novu dimenziju kina sa preko 14 efekata koji djeluju na gledatelje i ubacuju svakog u svijet filma. Pored toga, tu je i nova dvorana koju smo mi nazvali X MAX Premium, to je najveća dvorana sa preko 300 sjedala.- kazao je nakon predstavljanja noviteta Slaviša Milanović, direktor marketinga Cineplexxa. 

Facebook komentari

hr Sat Nov 25 2017 08:43:33 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a1855c4b9e03e490d8b456f/80

Sve manje hrvatskih građana drži “višak” novca kod kuće

Najveći dio novca koji se čuva “u čarapi” stiže vjerojatno od turizma

Prema tvrdnji predstavnika Hrvatske narodne banke, hrvatski građani oko dvije milijarde eura i dalje čuvaju kod kuće. Riječ je, naravno, o slobodnoj procjeni toga iznosa, jer je do točnog, službenog podatka o tome nemoguće doći.

Kako je Hrvatska jako euroizirana zemlja, što je vidljivo kada se prati stanje depozita u bankama koji su oko 80 posto u eurima, za pretpostaviti je da su i kućne zalihe “u čarapama” također u najvećoj mjeri u toj valuti. Iako, treba podsjetiti, podatci objavljeni krajem prošle godine govorili su da banke bilježe i rast kunske štednje u odnosu prema 2010. godini.

Kako nam je rekao ekonomski analitičar Ljubo Jurčić, u toj se procjeni u obzir uzimaju plaće, potrošnja u trgovinama, krediti plus stanje na računu, a razlika je, kaže, “u čarapi”. Treba uzeti u obzir i turizam, kao i doznake iz inozemstva. Naime, Hrvatska je i 2016. bila među zemljama EU s pozitivnim saldom u inozemnim doznakama, koji je iznosio 245 milijuna eura, pokazalo je nedavno izvješće Eurostata. U Hrvtasku je stiglo 378 milijuna eura inozemnih doznaka, a iz Hrvatske u druge zemlje poslana su 133 milijuna eura. U 2015. taj je suficit iznosio čak 741 milijun eura. Većinu osobnih transfera pritom čine novčane doznake migranata, koji novac šalju u matične zemlje., piše Glas Slavonije

Jurčić kaže kako se procjenama štednje, kako one u bankama tako i kućne, posljednji put bavio kada su se marke pretvarale u eure. “Ne znam je li to netko sada radio, ali te analize mogu biti dosta precizne. S tim što se to ne može raditi za jednu godinu, nego se gleda sve to, ukupan dohodak sive ekonomije i službene ekonomije minus potrošnja, krediti i štednja na računima u posljednjih deset godina. Najveći dio novca u kućnoj štednji stiže od turizma, najviše je toga naravno u Zagrebu, a u Slavoniji i Baranji vrlo malo, nešto od pšenice i stoke. No to je zanemarivo u odnosu prema drugim dijelovima zemlje, jer su u Slavoniji ostali prihodi maleni. I kako dolaze nove, mlađe generacije, manje se štedi kod kuće. 

Teško je to i čuvati od provale, a pljačkaši vide i znaju tko ima novca pa u takve kuće provaljuju”, rekao nam je Jurčić. Prema njegovim riječima, u krizi su brojni ljudi podigli novac iz banaka, tako da je 2008. i 2009. podignuto čak 800 milijuna eura, a nakon nje, kada se vidjelo da su banke opet sigurne i da neće propasti, vratilo se u njih i više od milijardu eura.

- Što znači da se tada u banke vratilo 200-300 milijuna eura više nego što je prije krize bilo u njima - kaže Jurčić, složivši se kako je držanje većih iznosa novca u kući, zvali to štednjom ili nekako drukčije, u svakom slučaju više navika seoskih domaćinstava i starijih generacija. Tako je danas taj procijenjeni iznos “u čarapama” manji od deset posto iznosa ukupne štednje u bankama.

Facebook komentari

hr Fri Nov 24 2017 18:25:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a154d4ab9e03e3d098b459b/80

Pao novi rekord: Dragojević je rasprodao i drugi koncert

Nakon rasprodanog prvoga koncerta organizatori su počeli razmišljati o drugoj svirci. Nekoliko dana bilo je neizvjesno jer se čekala odluka Oliverovih doktora
Glazbenik je prvi koncert u Splitu 15. prosinca u Spaladium Areni rasprodao u roku osam sati. Drugi koncert, koji će biti dan poslije, rasprodao se još brže. 

Nakon rasprodanog prvoga koncerta Oliver Dragojević (69) i organizatori počeli su razmišljati o drugoj svirci. Nekoliko dana bilo je neizvjesno jer se čekala odluka Oliverovih doktora.

Dalmatinski pjevač se ne predaje te ga niti umor od terapija ne može zaustaviti da finalizira pripreme za koncert. Sa svojim pratećim bendom Dupini Oliver se redovito sastaje nedaleko splitskog kafića.

-  Dane provodim kod kuće gdje sviram i pjevam. Znate, ujutro ustanem, uzmem gitaru i počnem svirati, i tako po cijeli dan. Nije mi teško, gledam na to kao jednu vrstu rekreacije - rekao je i dodao da utjehu nalazi u pjesmama., piše 24sata.hr

Facebook komentari

hr Fri Nov 24 2017 17:04:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .