Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5ae2be982af47fc4988b45c9/80

Steve Aoki, Loco Dice i Seth Troxler stižu na Poljud!

Stigao je dan koji će razveseliti sve one koji su s nestrpljenjem iščekivali nova glazbena pojačanja najpoznatijeg ljetnog festivala!
ULTRA Europe najavljuje dolazak čak 40 novih izvođača, a listu najnovijih imena, koja će nastupiti na šestom festivalskom izdanju, predvode Jamie Jones, Joseph Capriati, Loco Dice, The Martinez Brothers, Paco Osuna, Seth Troxler te miljenik domaće publike Steve Aoki. Šesto izdanje predstavlja najveći i najskuplji festivalski lineup koji će ovog ljeta biti zabilježen na europskoj festivalskoj sceni, a  ostat će zapamćeno i po najspektakularnijoj produkciji te broju festivalskih pozornica.

Jednog od najzaposlenijih DJ-a svijeta s adresom u Los Angelesu, Stevea Aokija, ne treba posebno predstavljati. Energičan, ekscentričan, uvijek dobro raspoložen i spreman za dva najluđa sata na najvećem splitskom plesnom podiju. Rođeni Njujorčani, The Martinez Brothers, jedni su od najtraženijih imena na globalnoj house sceni, a prošle su godine u back to back svirci, zajedno s američkim house, deep tech i minimal DJ-em Sethom Troxlerom, oduševili nekoliko tisuća obožavatelja okupljenih ispred pozornice RESISTANCE. U Splitu će ponovno nastupiti i Jamie Jones, velški DJ, producent i dobitnik brojnih nagrada, poznat po zaraznim deep i tech house ritmovima. S ovogodišnje ULTRA Miami pozornice na Poljud stiže talijanska techno zvijezda Joseph Capriati koja je već dobro poznata domaćoj publici. Zadnji najavljeni headlineri u drugoj fazi dva su DJ-a koja će premijerno nastupiti na europskom izdanju velike glazbene obitelji ULTRA – Loco Dice, techno div iz Tunisa koji je svoju karijeru započeo kao hip hop DJ i reper otvarajući koncerte Usheru, Snopp Doggu i Jamiroquaiju te Paco Osuna, omiljeni španjolski DJ koji se može pohvaliti karijerom dugom već 20 godina.

Na bogatom su se popisu našla još brojna imena koja dolaze iz gotovo svakog žanra elektroničke glazbe pa će se tako, za žestoki provod Ultranauta iz cijelog svijeta, pobrinuti i Ben Nicky, Blastoyz, Charlotte De White, Cheat Codes, Cosmic Gate, Crankdat, Dense & Pika, Disto, Dr Phunk, Eats Everything, Estiva, Gregor Salto, Ilan Bluestone, Jewelz&Sparks, Julian Jordan, Kaaze, Khomha, KIIDA, Kura, Lost Kings, Maddix, Marlo, Matisse & Sadko, Merk & Kremont, Nic Fanciulli, NLW, Ravitez, Retrohandz, Ricky Breaker, Sick Individuals, Suyano, Tomy Declerque te Vini Vici.

Split će do usijanja dovesti i već najavljeni velikani Afrojack, Alesso, Armin van Buuren, Axwell /\ Ingrosso, Carl Cox, The Chainsmokers, David Guetta, DJ Snake, Eric Prydz, Galantis, Hardwell, Marco Carola, Marshmello i Steve Angello, a poznati su i izvođači najekskluzivnijeg i najposjećenijeg dnevnog “pool partyja“ ULTRA Beach u Amfora Hvar Grand Beach Resortu. Ove će godine Hvar ugostiti Feddea Le Granda, Nickyja Romera i Olivera Heldensa, britanske zvijezde Jonasa Bluea te DJ-a San Hola.

Festival ULTRA Europe ljubiteljima elektroničke glazbe nudi sveobuhvatno iskustvo destinacije, a ove će godine cjelokupni festivalski doživljaj biti još bolji zahvaljujući novitetima koje, u suradnji s organizatorima, pripremaju partneri i sponzori festivala. Tako će Mastercard, službeni partner festivala, svim korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu osigurati brojne pogodnosti. „Mastercard online shopping day“, koji je najavljen za 24. i 25. svibnja, omogućit će kupnju 500 trodnevnih festivalskih ulaznica na stranici ultraeurope.com s 10% popusta, ukoliko se kupe Mastercard karticama. Korisnici beskontaktnih Mastercard i Maestro kartica svoju festivalsku karticu mogu nadopuniti bez naknade, a tu je i 10% popusta za kupnju promotivnih proizvoda Mastercard i Maestro karticama za iznos od 250 kn i više. Beskontaktne i standardne Mastercard i Maestro kartice su službeno sredstvo plaćanja na festivalu te ih se može koristiti za kupnju hrane i pića na festivalskim lokacijama.

Službeno pivo festivala ULTRA Europe je Heineken, najnternacionalnije premium pivo na svijetu. Suradnja između ova dva brenda traje već petu godinu zaredom. Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i glazbena platforma Live Your Music koja omogućava uživanje u vrhunskim glazbenim doživljajima. Festival ULTRA Europe izvrsno se uklapa u ovaj koncept jer posjetiteljima, osim sjajnog iskustva, nudi i priliku da istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu.

Domaće slušatelje svake nedjelje očekuje još jedna glazbena poslastica. Najjači i najbolji festivalski hitovi izvođača koji će ovo ljeto raspaliti atmosferu na poljudskoj ljepotici spremni su samo na radiju Enter Zagreb, nedjeljom od 19 do 21 sati, kada se emitira specijalni radio program ULTRA MUSIC FESTIVAL Radio Show. Jedna od najslušanijih i najpopularnijih svjetskih radijskih emisija elektroničke glazbe odlična je uvertira za sve ono što nas uskoro očekuje u Splitu, a dostupna je na 97 ili 99 MHz, putem livestreama na webu ili preko aplikacije Enter ZG.

Za sve one koji žele iskusiti pravo Destination ULTRA iskustvo organizatori su pripremili posebne Destination ulaznice koje osiguravaju ulaz na sve ovogodišnje programe, a mogu se mogu kupiti na službenoj web stranici. Ulaznice za splitski dio festivala još se uvijek mogu kupiti po cijeni od samo 899 kuna uz koje na poklon stižu i posebne ULTRA hudice i to na svim prodajnim mjestima Tisak Media, a ulaznice se mogu kupiti u sustavu Ticketshopa. Za rezervacije VIP stolova potrebno se obratiti na mail vip@ultraeurope.com. Sve ostale informacije mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.

DESTINATION ULTRA 2018

5. srpnja - RESISTANCE Opening Party / Giraffe Palm Beach House, Split

6.-8. srpnja - ULTRA Europe / stadion Poljud, Split

9. srpnja - Brač Regatta / 585 Club, Zlatni rat, Bol, Brač

10. srpnja - ULTRA Beach Hvar / Amfora Hvar Grand Beach Resort, Hvar

10. srpnja - RESISTANCE after party/ klub Carpe Diem Beach, Hvar

11. srpnja - RESISTANCE Vis / Fort George, Vis 


hr Fri Apr 27 2018 08:10:55 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b73e723cb557a27508b4e39/80
Foto: Screenshot / Ruptly

Stiže prvo pivo od kanabisa: "Vrlo brzo udara"

Pivo se radi od osušenih stabljika biljke

Na kanadsko tržište uskoro stiže prvo pivo od kanabisa.

- Bit ćemo spremni kad Kanada legalizira marihuanu. To će se dogoditi 17. listopada 2018. godine, dok će hranu i piće s kanabisom legalizirati godinu dana kasnije. Mi ćemo dotad biti spremni i bit ćemo prvi na tržištu. - kaže proizvođač ovog piva Dooma Wendschuh. Pivo rade od osušenih stabljika biljke.

- Većina proizvođača koristi cvijet ili lišće marihuane, dok ostatak stabljike baca jer nema što učiniti s tim. Mi taj materijal možemo dobiti besplatno jer bi oni inače morali platiti nekome da ga se riješi. Mi ga odvozimo besplatno. - kaže.

Za The Guardian je Wendschuh otkrio da su na početku imali problema s okusom piva. "Imalo je okus kao pokvarena brokula. Užasno je bilo", priznao je. Naposljetku su ipak uspjeli postići pravu kombinaciju sastojaka koja je dala savršen okus.

- Okus je 'suh' i manje sladak od klasičnih piva. Pivo vrlo brzo 'udara', što nije slučaj s ostalim jestivim proizvodima s marihuanom. - dodao je. - prenosi Index

hr Wed Aug 15 2018 10:41:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b73c5cfcb557a84608b4aa2/80

Ronilački spektakl iznenadio mnogobrojne turiste besplatnim probnim ronjenjem

Cilj projekta Pogled u plavo je približiti ljudima ronjenje, ponude u ronjenju i ljepote podmorja kojima Hrvatska obiluje te promovirati Hrvatsku kroz ronjenje, a s naglaskom na važnost sigurnosti u ronjenju

Uigrana ronilačka ekipa projekta Pogled u plavo smjestila se na plaži Jaz u zadarskom Zatonu 13. i 14. kolovoza s prepoznatljivim montažnim bazenom te omogućila besplatne probne zarone za sve zainteresirane posjetitelje.

Ova jedinstvena ronilačko edukativna manifestacija u Zatonu je trajala dva dana, a veliki broj mještana i turistaimalo je jedinstvenu priliku okušati se potpuno besplatno u ronjenju pod punom ronilačkom opremom i u pratnji instruktora ronjenja te spoznati čari i ljepote ronjenja.

Cilj projekta Pogled u plavo je približiti ljudima ronjenje, ponude u ronjenju i ljepote podmorja kojima Hrvatska obiluje te promovirati Hrvatsku kroz ronjenje, a s naglaskom na važnost sigurnosti u ronjenju.

Tijekom dva dana trajanja manifestacije besplatno je zaronilo preko 200 osoba te su imalimogućnost upoznati se s ronilačkom opremom i osnovnim pravilimaronjenja.

Sve ovo ne bi bilo moguće bez velike podrške projektu Pogled u plavo koju je pružila Turistička zajednica mjesta Zaton.

- Zaton je mala turistička destinacija koju preferiraju obitelji s djecom, a tijekom turističke sezone nastojimo našim posjetiteljima ponuditi različite sportske i zabavne manifestacije dok smo se ove godine odlučili organizirati projekt Pogled u plavo kako bi našim gostima pružili mogućnost ronjenja kao dodatni sadržaj, a osim rekreacije ujedno ih i educirati o važnosti očuvanja čistoće mora i okoliša. - istaknula je Dalija Pavlović Peroš, direktorica Turističke zajednice mjesta Zaton.

Svi zainteresirani posjetitelji imali su priliku nakon upoznavanja sa osnovnim tehnikama ronjenja, zaroniti u bazen projekta Pogled u plavo i u pratnji instruktora ronjenjauživati u razgledavanju podvodne izložbe fotografija poznatog hrvatskog podvodnog fotografa Marjana Radovića.

- Došli smo ovdje u Zaton na godišnji odmor iz Slovenije. Ovo je fantastična ideja što imamo mogućnost okušati se u ronjenju. Prvi put ronim s ronilačkom opremom i doista je prekrasno. Malo je neobično ali kad se opustite počinjete uživati u ovoj aktivnosti. Nakon ovog urona željela bih probati roniti i u moru.- rekla je 35-godišnja Magda.

Za sigurnost ronioca početnika u bazenu Pogleda u plavo brinuli su se instruktori ronjenja Nemo-AdriaRescue Teama koji su ujedno ičlanovi volonteri Specijalističke ronilačke postrojbe za spašavanje iz vode pri Uredu za upravljanje u hitnim situacijama Grada Zagreba te instruktori ronjenja ronilačkog centra Scuba Adriatic koji su ujedno prezentirali ronilačku ponudu, tečajeve ronjenja i ronilačke lokacije.

- Ronilački centar Scuba Adriatic sa zadovoljstvom se je pridružio ovom doista hvale vrijednom projektu koji promovira ronjenje i ljepote našeg podmorja diljem i izvan Republike Hrvatske. Ronilački centar u Zatonu, Scuba Adriatic posluje već 18 godina organizirajući izlete za ronioce na različite lokacije kao što je Dugi Otok, Otok Golac, Sestrunj,, Pohlibi druge lokacije, a uz to organiziramo probna ronjenjate redovito održavamo tečaje svih ronilačkih kvalifikacija. - rekao je Mario Majta, instruktor ronjenja ronilačkog centra Scuba Adriatic.

Nakon probnih ronjenja posjetitelji su imali priliku u večernjim satima uživati u scenografiji igre svjetalate uz laser show uživati u noćnom ronjenju uz glazbu.

Za ugodno ronjenje uz glazbenu podršku pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili projektu.

Nesebičnu pomoć u realizaciji besplatnih probnih ronjenja i podršku projektu dali su; REMAX bazeni, MARES oprema za ronjenje, PSS (Asocijacija u ronjenju), HONDA MARINE (FredBobek d.o.o.), NEMO-ADRIA, Termostroj – Lučko dok je za fotografije zaslužan Marjan Prpić.

Manifestacija Pogled u plavo odvijala se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske.

hr Wed Aug 15 2018 08:19:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b732578cb557a234f8b4e82/80

Festival vina “Cvit razgovora“ održan u Imotskom

Organizaciju manifestacije ove je godine aktivnije pripomogao i Grad Imotski, koji je prepoznao važnost projekta u prezentaciji lokalnih vina, ali i lokalne gastronomske ponude

Imotski vinari i ove su godine organizirali svojevrsni “lokalni Festival vina“, odnosno već poznatu manifestaciju “Cvit razgovora“, koja se već po 14. put organizira u Imotskom. 

Organizaciju manifestacije ove je godine aktivnije pripomogao i Grad Imotski, koji je prepoznao važnost projekta u prezentaciji lokalnih vina, ali i lokalne gastronomske ponude. Tako su ove godine u čitav projekt bila uključena i mala obiteljska poljoprivredna gospodarstva koji su prezentirali svoje proizvode, a koji su se, također, mogli kupiti po subvencioniranim cijenama.

Manifestacija je privukla rekordno velik broj Imoćana i njihovih gostiju, ali i velik broj turista koji borave na čitavom području Imotske krajine. Tako je bilo primjetno kako su u vinu posebno uživali gosti iz Velike Britanije. Druženje uz čašicu vina i prigodan zalogajčić nastavilo se do kasno u noć.

hr Tue Aug 14 2018 20:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b731c08cb557ad6648b492c/80

Ljiljana Vojković već dugi niz godina opancima obuva alkarske momke u Sinju

U okviru „Dana Alke i Gospe Sinjske 2018.“ za vrijeme alkarskih svečanosti na Trgu dr. Franje Tuđmana bio je Sinjski sajam sela, tradicionalni sajam koji u trajanju od tri dana predstavlja tradiciju, kulturu i kulinarsku ponudu Sinja i Cetinskog kraja. I ove se godine tako u centru Sinja okupilo više od 30-tak izlagača, ponajviše OPG-ova i pojedinaca koji su predstavljali proizvode svojih ruku

Među izlagačima je poseban bio štand s mnogim stvarima simbolima ovoga kraja. Među njima je bio i divovski opanak, a kraj njega još podosta parova u normalnoj veličini. Riječ je o Ljiljani Vojković iz Gale koja već dugi niz godina po tradicijskim običajima i postupcima izrađuje opanke koje nose alkarski momci na Sinjskoj Alci.

U tijeku su slavlja Uznesenja Blažene Djevice Marije ili Velike Gospe, kako je u Sinju nazivaju, a na sam blagdan u procesiju će i alkari i alkarski momci pa je još posebno zanimljiva priča koja stiže iz Gale od strane gospođe Ljiljane:

- Bavim se izradom opanaka koji idu uz narodnu nošnju, točnije alkarsku četu koju vidite za alkarske svečanosti ja oblačim obućom. Na mom štandu još ima pletenih pregača, torbica, domaćeg luka – bijelog i crvenog, dijelova narodne nošnje, ukrasnih tikvica, tkanih tapeta i mnogo drugoga.


Pitali smo i Ljiljanu da nam oda tajnu izrade opanaka, ali kako ona kaže tu tajne nema, ali zato u svemu tomu treba mnogo ljubavi:

- Tajne nema.  To je tradicionalan način. Opanak koji se od davnina tako izrađivao. Potrebna je goveđa ili ovčja koža, ona se pripremi, isječe i opere. Potom dolazi do pletenja opanka i tako dobijemo taj gotovi proizvod. Ja u svome domu imam jednu malu radnju u kojoj utkam mnogo sati u izradi opanaka, ali i drugih stvari, a sve to treba uz puno, puno strpljenja i ljubavi!

Sinjska slavlja su pri kraju, ali ove će, ali i narednih godina i dalje ići priča o opancima iz Gale, iz kućne radinosti Ljiljane Vojković kao odjevni predmet momačke čete Sinjske Alke. 

hr Tue Aug 14 2018 20:15:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .