Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/56bc885f1441855f028b47fc/80

Amerikanac se napio i završio na Firulama: Fasciniran kako je malo platio račun

Večer u bolničkom apartmanu ga je došla samo 240 kuna.
Jučer je na hrvatskom podredditu jedan Amerikanac napravio objavu gdje je komentirao kako se večer prije bolesno napio te završio u bolnici, piše Buzzara

Naravno, mnogi su objasnili da je razlog niskoj cijeni to što mi ulažemo ogromne novce iz prihoda u zdrastveni sustav, dok Amerikanci imaju puno veće plaće s kojima sami sebi pokrivaju sva liječenja. 

Upravo zbog toga se postavlja jako dobro pitanje. S obzirom na to da jedva pokrivamo svoje liječenje (a nekada ga i ne dobijemo) s ogromnim nametima koji nam uzimaju novce iz džepova, zašto prosječni hrvatski građanin plaća krevete pijanim strancima koji su, eto, odlučili previše piti?

hr Mon Jul 01 2019 13:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e240b4229111cb1048b465c/80
Foto: Promo

Premijera "Menopauze": Split ovacijama dočekao Arijanu, Sanju, Salome i Karmelu

Splitska premijera sa svoja dva termina bila je rasprodana u rekordnom roku, tako da je danima ova ulaznica postala najtraženiji papirić u gradu pod Marjanom

Splitske Gripe bile su premale za publiku koja je sinoć htjela vidjeti mjuzikl 'Menopauza' koji je nakon Zagreba krenuo na turneju po Hrvatskoj i prvi grad na popisu je bio Split. 

Splitska premijera sa svoja dva termina bila je rasprodana u rekordnom roku, tako da je danima ova ulaznica postala najtraženiji papirić u gradu pod Marjanom. Na oba termina Arijana Čulina, Sanja Doležal, Salome i Karmela Vukov Colić doživjele su ovacije rasprodanih Gripa. Splitska publika oduševljeno je prihvatila mjuzikl koji govori o ovome biološkom 'problemu' žena na zabavan način, a punih devedeset minuta smijeha oduševila je čak i muškarce koji su bili u publici.

Mjuzikl 'Menopauza' postigao je veliki uspjeh na brojnim pozornicama svijeta zato što na vrlo duhovit, iskren i autentičan način oslovljava probleme žena u srednjoj životnoj dobi. No, nisu to samo problemi menopauze, ovdje je za hormonsku tranziciju koju žene u toj dobi prolaze samo dosjetljivo izabrana metafora za brojna životna pitanja s kojima se susreću. Ova predstava govori o starenju, o suočavanju s mnogim strahovima prolaznosti, o odnosu žena i njihovih muškaraca, njihove djece, njihovih sada već ostarjelih roditelja. Ona oslovljava gubitak snage, ali i novu snagu, strah, ali i iskustvo i hrabrost za nove preokrete. Ovdje se govori o nedostatku ljubavi, o životnim prioritetima.

Četiri žene, koje se upoznaju u jednom trgovačkom centru na odjelu donjeg rublja na rasprodaji, nemaju ništa zajedničko osim jednog crnog grudnjaka od čipke i gubitka memorije, valunga, noćnog znojenja, premalo seksa, previše seksa i još mnogo toga. Ova urnebesna glazbena parodija, koja uključuje poznate glazbene hitove iz 60-ih, 70-ih i 80-ih, garantirano će vas nasmijati do suza. U glavnim ulogama hrvatske inačice igraju Arijana Čulinu, Sanja Doležal, Salome i Karmela Vukov Colić, koje su utjelovile poduzetnicu, hipijevku, reality zvijezdu i domaćicu, dok je redateljica ovog zabavnog mjuzikla Nina Kleflin.

hr Sun Jan 19 2020 08:54:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e233b8d29111cbc048b461f/80

Započele edukativne radionice za učenike sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru pilot provedbe projekta „Plava Eko-patrola“

Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.
U organizaciji udruge Argonauta kao nositelja projekta „Plava Eko-patrola“ te Lokalne akcijske grupe „More 249“ i drugih partnera na projektu, u sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru „Pilot provedbe edukacijskog programa Plave Eko-patrole“ u školskoj godini 2019./2020., započele su edukativne radionice za učenike od 5. do 8. razreda.

Cilj edukativnih radionica je upoznati učenike s principima održivog razvoja kroz neformalne metode učenja. Pilot program „Plave Eko-patrole“ pažljivo je osmišljen kako bi djeca kroz njega izgradila pozitivan stav prema održivom razvoju.

U svakoj od sedam škola, oformila se grupa od 20 djece-patrolaša koji su s lokalnim koordinatorom počeli provoditi aktivnosti „Plave Eko-patrole“. Danas, 18. siječnja 2020. godine, održana je prva edukativna radionica pod nazivom „Koliko jako gazimo svoj planet“.

Lokalni koordinatori su s djecom-patrolašima proveli aktivnosti unutar navedene radionice, a cilj današnje radionice bio je stvoriti ugodnu i poticajnu atmosferu za rad i učenje, osvijestiti koliko jako gazimo svoj planet, koliku odgovornost imamo u raspolaganju resursima, kako problemi mogu pokrenuti cijeli kotač posljedica te kako potaknuti na smanjenje ekološkog otiska.

Kroz razne neformalne metode i iskustveno učenje – lopticu prijateljstva, igre uloga, energizere, ekološki otisak, kotač posljedica, vremensku kapsulu, timski rad – potaknula se ekološka osviještenost djece i djelovanje po principima održivog razvoja, ali i upoznavanje djece s refleksijom nakon svake provedene aktivnosti u okviru radionice. Refleksija se pokazala kao iznimno važna i bitna komponenta aktivnosti jer omogućava djeci-patrolašima da izraze svoje osjećaje, razmišljanja te da se kritički referiraju na aktivnost koja se održala. Tako djeca-patrolaši aktivno sudjeluju u kreiranju aktivnosti, odnosno participiraju te razvijaju međusobno povjerenje.

Projekt „Plava Eko-patrola započeo je 01. lipnja 2019. te traje 22 mjeseca, a sufinanciran je kroz Švicarsko-hrvatski program suradnje u iznosu od 1.152.000,00 kn, dok je njegova ukupna vrijednost 1.280.000,00 kn. Prema onome kako je prošla prva edukativna radionica, vjerujemo da će preostalih šest radionica (Obnovljivi izvori energije, Hrana i održivost, Zar je more kiselo, Zeleno i plavo, eRRRRRRRiziraj se!, Zajedno za čišći okoliš) i zajednički izlet na Kornate u lipnju 2020. godine, proći više nego dobro!

S nestrpljenjem čekamo i veselimo se nadolazećim edukativnim radionicama, a do tada ih pratite na web i Facebook stranici „Plave Eko-patrole“.
hr Sat Jan 18 2020 18:09:13 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5803c4df1eea8f85628b4576/80

Potez Facebooka koji će razveseliti sve korisnike WhatsAppa

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke...

Prije nego što je Facebook platio milijarde dolara za WhatsApp, suosnivači te komunikacijske platforme Brian Acton i Jan Koum govorili su kako ne žele vidjeti oglase među porukama na WhatsAppu. 

Nakon akvizicije Facebooka svima je bilo jasno da će Zuckerberg i ekipa razmišljati o načinima na koji mogu unovčiti WhatsApp i da će oglasi biti jedna od mogućnosti na koju ću se odlučiti. Inzistiranje na oglašavanju vjerojatno je razlog zbog kojeg su Acton i Koum napustili Facebook te prekinuli kontakte sa Zuckerbergom. - piše zimo.hr

Prošle godine iz Facebooka su prikazali kako bi mogli izgledati oglasi na WhatsAppu – plan je bio integrirati ih u opciju statusa, a kasnije tko zna, možda i među poruke, kao što danas imamo na Messengeru. U kompaniji je okupljen i poseban tim ljudi zadužen upravo za pronalaženje najboljih i najučinkovitijih načina za zaradu od oglašavanja na toj platformi, pri čemu je trebalo razmišljati o korisnicima i njihovoj antipatiji prema prikazivanju reklama, pogotovo među njihovim privatnim porukama.

Iako su se oglasi trebali početi prikazivati među statusima ove godine, čini se da od toga ipak neće biti ništa – barem za sada. Naime, prema informacijama američkih medija, Facebook se odlučio za iznenađujući potez i raspustio tim zadužen za oglašavanje na WhatsAppu. Umjesto na oglašavanje fokusirat će se na razvoj opcija koje će kompanijama omogućiti što kvalitetniju komunikaciju s korisnicima unutar aplikacije. Također, kako su iz Fejsa potvrdili novinarima Business Insidera, radit će i na razvoju usluga za plaćanje unutar WhatsAppa na nekim tržištima.

Što se oglasa tiče, kada je Facebook u pitanju, oni će sigurno ostati dio dugoročnog plana, no trenutačno ipak neće biti prioritet, što će, sigurno, razveseliti sve korisnike te popularne komunikacijske aplikacije.

hr Fri Jan 17 2020 20:43:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5dbbff2429111c87d48b4586/80

Provedite ovaj vikend u restoranu Rus u Žrnovnici uz odličnu spizu i povoljne cijene

Ovog vikenda počastite se domaćim specijalitetima
Nakon blagdanskih praznika, restoran Rus ponovno kreće sa svojim standardnim programom. Tako već ovog vikenda možete uživati u domaćim specijalitetima i ugodnoj atmosferi s vašim najmilijima.

Nude se domaći specijaliteti po povoljnim cijenama. Tako je na meniju divljač s njokama za 50 kuna, te mesna plata za 100 kuna. 

Restoran Rus, smješten uz Rijeku Žrnovnicu, mjesto je koje možete rezervirati i za domjenke, obiteljske svečanost, poput krštenja i svadbi. Također možete dogovoriti i catering! Dobra spiza je zagarantirana!

Rezervirajte svoje mjesto na broj  091 472 0080! Osoblje restorana Rus vas čeka!
hr Fri Jan 17 2020 15:46:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .