Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5b5b6486cb557a37418b47c4/80
Foto: Instagram @kimkardashian

Priča Anamarije Crnoje, lice beauty kampanje Kim Kardashian: 'Kim sve kontrolira, ali najteže je pobijediti sebe'

Prije nekoliko godina, Anamarija je redom 'zauzimala' naslovnice domaćih, ali i ponekih stranih lifestyle časopisa. Dok je nedavno osvanula na službenoj stranici KKW, inače poznatog američkog brenda pod okriljem Kim Kardashian, a upravo je Anamariju, Kim odabrala za svoje zaštitno lice.

Anamarija skromno dodaje da je na setu bila odlična atmosfera, sve opisuje kao pristojne i ljubazne, a kada je vidjela slike, dodaje, osjećala se ponosno.


U sebe je uložila jako puno truda i često joj nije bilo lako, a za Dalmacija News ispričala je što sve stoji iza lijepog lica i često uspješnih suradnji.


Kakav je osjećaj biti dio beauty KKW kampanje? 

- Neopisivo sretan jer je ovo odraz uloženog vremena i truda u mene kao modela.

Koliko napora, odricanja i truda stoji iza toga?

- K
onkretno odricanje i trud. Za ovaj uspjeh u New Yorku žrtvovala sam mnogo. Sve je krenulo od 05:02 sati kada sam sletjela u Miami, s jedno tri kilograma premalo i blijeda od naše zime, plus prehlađena.

- Najprije je slijedio oporavak, pa onda promjena ishrane, pa ispravan trening. Najveći izazov mi je bio pobijediti samu sebe. Poboljšati sebe. Osjećam se ponosno što sam to uspjela. Nevjerojatno je koliko te zdrav način života promijeni. Ne samo fizički, već postaješ i kvalitetnija osoba. Nakon toga slijedili su testovi.

Kako je izgledao život u New Yorku i Los Angelesu?

- Napravila sam jedan posao i to jedva. Nakon toga sam se počela pripremati za New York. Imala sam određeni tip testova, kontaktiranje s agencijama, ali isto tako, puno treninga, puno slobodnog vremena, puno dosađivanja. Zamislite da vam je usred LA dosadno? Teško, zar ne? Ali nekada mi je stvarno bilo tako.

- Nakon pet mjeseci od dolaska, napokon je sve bilo u redu s agencijom u New Yorku. Tada su krenule prve opcije, snimala sam Miu-Miu campaign, Amazon e-com koji je bio i vrlo dobro plaćen. Napravila sam još nekoliko poslova kada je na red došla Kim. Došao mi je e-mail s informacijom da već sljedeći dan radim. 

- Kim je fenomenalna, iako svaku fotku kontrolira (haha). I to je to. 

Imaš li nove planove? 

- Plan? Pa ovo je tek početak, da bi živjela u New Yorku treba jako puno za troškove. Ako uspijem ostati, u prvoj godini sav novac vjerojatno će mi otići samo na troškove življenja ovdje. Moj plan je boriti se i dalje!

Kako je izgledao tvoj put do ovakvog uspjeha? 

- Prvo sam raskrstila s tim želim li živjeti s roditeljima ili sama. Tako sam ostavila Osijek i došla u Zagreb. Onda sam mislila da je karijera u Zagrebu ono što znači biti model. To mi je bila i velika greška. Tako sam prvi put otišla u Milano i shvatila da ih je tamo savršeno briga za moje manekenske korake u Zagrebu. Tamo sam shvatila da je moja sljedeća odluka da odlazim u inozemstvo.

- Ukomirala sam se, vratila doma jer nisam uopće radila u Milanu. Kad sam se vratila u Zagreb, shvatila sam da, način rada u Hrvatskoj jednostavno ne funkcionira i ne priprema dovoljno za ono što je modeling u inozemstvu. Kontakte koje sam ostvarila u Zagrebu za moje želje nisu bili dovoljno angažirani. Ispisala sam se iz svoje prve agencije i uzela stvari u svoje ruke.

- Sama sam se direktno povezala s agencijom MODELS. Na Instagramu ona slovi kao: @modelsmanagementworld.

- Ona me direktno povezala s agencijama u Parizu, Londonu, Miamiu, Los Angelesu i New Yorku. Preko agencije MODELS sam napravila najvažniju stvar: dobila sam radnu dozvolu za modele O-1 na 3 godine u Americi. 

Je li ti se bilo teško prilagoditi nakon što si napustila Hrvatsku?

- Iako su prilagodbe u mojoj glavi trajale mjesecima, kada sam sve posložila više nisam imala problema, a danas se trud isplatio!

hr Sat Jul 28 2018 19:17:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c9916b129111c901b8b466e/80
Foto: Franjo Matković

Dizajner Igor Djuga: "Moda treba izgledati skuplje nego što je uistinu plaćena"

Svi zaljubljenici u modu i ove će godine uživati u zagrebačkom spektaklu pod već poznatim nazivom, Zagreb Fashion Destination ili skraćeno ZDF19
Ovogodišnji ZDF19 dolazi u još većem stilu i s još većim osvježenjem. Kroz dva dana brojni domaći dizajneri pokazat će svu kreativnu stranu mode koja je definitivno vrijedna pažnje. 

Jedan od njih je i Igor Djuga koji stoji iza branda IDENTITY by Igor Djuga

Igor za sebe kaže da je dizajner koji prati sve što se događa oko njega  - život, modu, trendove, bilo to na domaćoj ili svjetskoj modnoj sceni. 

- Živim po filozofiji “up to date”. Kao što dolaze novi mobiteli i softveri koje morate redovito ažurirati, tako i ja radim i pratim. Stvaram u maloj zemlji koja je dovoljno kreativna, ali ta roba mora se nekako prodati..

Djuga objašnjava kako se  svaki umjetnik budi s nekom određenom idejom, no do kraja dana to se sve može promijeniti, cijela ideja, koncept..

Za sebe kaže da je dizajner za žene, a u svojim kreacijama ne voli, kako kaže, pretjerane “instalacije” na ženama.

- Volim da je žena dopadljiva, zavodljiva, senzualna, a ne jeftina i vulgarna. Tanka je granica i treba je znati ne prijeći. 



Djuga objašnjava kako se dugo tražio kao modni stilist, a glavna prekretnica u životu bio mu je odlazak u New York na Fashion Institute of Technology kojeg nažalost nije završio.

Igor je naglasio kako je moda danas postala skupa te da ima osjećaj kako dizajneri stvaraju kreacije za “bogate” žene dok bi za njega moda trebala biti potpuno suprotno - dostupna svakoj ženi koja želi da se osjeća posebno, lijepo i drugačije.

Po pitanju modnih trendova Igor kaže da je u današnjoj modi dozvoljeno puno toga pa mu je bilo teško staviti sebe u ulogu suca koji bi mogao reći što je dozvoljeno, a što ne, no zaključio je da osoba mora biti jača nego brand koji nosi.

- Svaka žena, muškarac treba nositi modu, a ne da brand govori umjesto njega i da bude jači od njega. Ja sam uvjeren da jedna Brigitte Bardot nije na sebi uvijek imala najskuplju haljinu, ali znala ju je nositi i uvijek izgledati dobro.

Poanta je da moda treba izgledati uvijek skuplje nego što je uistinu plaćena. 


Za svoj brand IDENTITY najnoviju kolekciju koju će predstaviti na ZFD bit će inspirirana 70/80- im godinama. Bit će drugačija od Djuginih dosadašnjih kolekcija. Najavljuje da će biti glamurozna.

- Inspiracija mi je moda kraja 70-ih i početak 80-ih godina, ali na jedan "lawish" način - što bi u slengu značilo bogato, skuplje. Tako je po mom mišljenju izgledala jedna žena iz visokog društva tih godina. Kolekcija je čisti pret-a-porter, a po porvi put donosi komade koje ne robuju sezonskom i nisu opterećeni periodom godina. Pola kolekcije već je najava nečeg što spremam za jesen i zimu. Koketiram hrabro s bojama, ali ostajem vjeran crnoj koja je hit uvijek i svuda. 

Kao ključ njegovog rada Igor je naveo da se uvijek trudi biti inovativan.

- U današnjoj “fast food” kulturi u kojoj živimo, u vrijeme društvenih mreža i kada je sve postalo progresivno, poanta je ne ponavljati se. Ja se trudim imati uvijek nešto novo. 

Na kraju, Igor je zaključio da je veliki radoholičar, no to je tako u modnom biznisu jer je važno neprestano
stvarati i biti kreativan. 

- Nikad nisam zadovoljan sa svojim radom i mislim da nikada neću biti jer kad dizajner postane zadovoljan sa svojim radom, mislim da mora ići u mirovinu, zaključio je Igor.
hr Mon Mar 25 2019 19:14:30 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c2b49dd0e4938e2688b4585/80
Foto: PIXABAY

PITAJTE NUTRICIONISTE: Formula savršene prehrane ne postoji!

U novoj kolumni posvećenoj zdravoj prehrani, Roko i Nikola otkrivaju što je važno kako bi se posvetili zdravom načinu života

Prije nego što krenemo pisati o tome što obuhvaća termin pravilna prehrana, najjednostavnije moguće ćemo definirati pojam nutricionizma kao znanosti o ljudskoj prehrani. Svi često čujemo pojmove kao što su „pravilna“, „optimalna“, „zdrava“, „adekvatna“, „savršena“ prehrana. Svaki dan nas mediji bombardiraju mnogim senzacionalizmima u području prehrane pa stoga nije ni čudno što na internetu i u novinskim člancima možemo vidjeti samoprozvane „nutricioniste“ koji promoviraju svoje famozne prehrane, dijete kao „eliksire života“, a zapravo se većinom radi o pristranim, znanstveno neutvrđenim i nedokazanim tvrdnjama i činjenicama. 

Formula savršene prehrane ne postoji! 

Svi smo mi specifične jedinke s unikatnim genetskim kodom i izloženi smo različitim vanjskim uvjetima života, stoga ne postoji dobitna kombinacija hrane koja će svima jednako dobro odgovarati. Međutim, postoje utvrđene prehrambene preporuke, prehrambene smjernice te osnovni principi pomoću kojih pojedinac može optimizirati svoju prehranu te je nazvati  „zdravom“ jer će od nje imati višestruke zdravstvene benefite te što bolje iskoristiti vlastiti genetski potencijal. Generalno bismo pravilnu prehranu mogli okarakterizirati kao onu koja zadovoljava fiziološke potrebe pojedinca, a da pri tom ne umanjuje psihološke i sociološke aspekte života.

Prijeđimo na stvar. Čovjek nikada nije imao ovakvo izobilje hrane kakvo vlada danas, razvojem poljoprivredne i industrijske revolucije strelovito se povećao broj i količina dostupne hrane što brzina mijenjanja gena nije mogla pratiti pa se pojavio nesklad. 

Primjer su hormonski mehanizmi našeg tijela koji lakše kontroliraju nedostatak nego suvišak hrane jer, logično, u ne tako davnoj prošlosti čovjek je imao neredovitu i oskudnu opskrbu hranom. Sklonost slatkom i masnom je naše pretke vodila prema bogatim izvorima energije, stoga je danas evolucijski uvjetovana, rekli bismo „urođena“ i predstavlja problem u vidu sve većeg broja pretilih i gojaznih ljudi koji nerijetko obolijevaju od kroničnih nezaraznih bolesti (kardiovaskularne bolesti, cerebrovaskularne bolesti, dijabetes, karcinom). Upravo zato treba uvažavati znanstveno potvrđene principe prehrane: raznolikost, umjerenost i ravnotežu.

Svakog ponedjeljka očekujte zanimljivu temu iz područja nutricionizma, a uz to Roku i Nikoli možete postaviti i pitanja u vezi prehrambenih navika na koja će vam vrlo rado odgovoriti. Pitanja možete postaviti u komentare na Facebook objavu ili poslati na mail info@dalmacijanews.hr
hr Mon Mar 25 2019 16:04:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c98ec3e29111cf21b8b462d/80

Dijelimo ulaznice za film "Opsadno stanje"

Dobitnike ćemo objaviti oko 22 sata
Najbržim čitateljima dijelimo 4x2 ulaznice za film Opsadno stanje a sve što trebate napraviti jest poslati osobne podatke s naslovom maila "Opsadno stanje" na mail: info@dalmacijanews.hr

Osvojene kinoulaznice dobitnici mogu iskoristiti isključivo od ponedjeljka do četvrtka, zaključno s datumom 10.04.2019. CineStaru Split, Joker centar.

Priča započinje u predgrađu Chicaga, desetljeće nakon što su izvanzemaljci okupirali Zemlju, te prikazuje perspektivu ljudskih kolaboracionista na jednoj i disidenata na drugoj strani. 


hr Mon Mar 25 2019 15:57:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c519ebb0e4938f68f8b4678/80

Imotski: Svečano otvaranje izložbe "Dva pasionska fenomena Imotske krajine"

Izložba je dio projekta "Sine Božji budi faljen"
Sutra, u 19, 30 sati u Zavičajnom muzeju Imotski održat će se svečano otvaranje izložbe "Dva pasionska fenomena Imotske krajine".

Izložba je dio projekta "Sine Božji budi faljen", koji za cilj ima promociju i očuvanje kantanja - glazbenoga fenomena pjevanja Gospinog plača, prisutnog na području Imotske krajine.

hr Mon Mar 25 2019 14:49:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .