Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5cdf07ec29111cba8a8b465c/80

Koja vam je najdraža boja? Odgovor govori puno o karakteru

Crvena boja predstavlja snagu, zdravlje i vitalnost i često je odabiru ekstrovertirane, agresivne i impulzivne osobe, dok je bijela simbol čistoće, nevinosti i naivnosti - a često se povezuje i s mladenaštvom

Bijela

Bijela je simbol čistoće, nevinosti i naivnosti – često se povezuje s mladenaštvom. Ako ste starija osoba, vaš odabir bijele boje može značiti da žudite za savršenstvom i neostvarivim idealima. Bilo da se radi o energičnoj narančastoj ili umirujućoj plavoj, odabir boja može pomoći u razumijevanju nečijeg karaktera, tvrdi autorica knjige Iscjeljujuća moć boja, Betty Woo

Crvena

Ova boja predstavlja snagu, zdravlje i vitalnost. Često je odabiru ekstrovertirane, agresivne i impulzivne osobe – ili pak oni koji bi htjeli postići te osobine. Povezuje s ambicioznim naravima, odlučnim da iskoriste sve što mogu iz života, javlja 24sata

Mogu brzo prosuditi ljude i odabrati stranu kojoj će se prikloniti. ˝Crvene osobe˝ su obično optimisti koji teško podnose monotoniju; nemirni su i mogu biti nesvjesni vlastitih mana. Teško postižu objektivan stav, stoga mogu kriviti druge za bilo kakve nedaće, iako su možda i oni sami dio problema.

Tihe osobe koje preferiraju crvenu mogu imati potrebu za toplinom, snagom i ostalim karakteristikama ove boje. Crvena je obično boja onih s otvorenim i jednostavnim naravima koji vole život.

Tirkizna

Kompleksna, maštovita i originalna boja. ˝Tirkizne osobe˝ obično biraju teži način te se izvana mogu doimati hladno dok se zapravo unutar njih samih odvijaju razna previranja.

Može označavati disciplinirane ˝crvene˝ osobe – koje su sazrele uslijed raznih životnih iskustava.

Ružičasta

Ova boja utjelovljuje nježnije karakteristike crvene, simbolizira ljubav i osjećaje bez strasti. Žene koje preferiraju ružičastu imaju majčinske sklonosti. Ružičasta označava zaštitu, posebnu pažnju i situiran život.

Također, ˝Ružičaste osobe˝ traže ljubav i vole se osjećati sigurno, možda se čak žele doimati delikatnima i krhkima. ˝Ružičaste osobe˝ žele biti šarmantne i nježne, možda i pomalo nedefinirane.

Narančasta

Ovo je boja luksuza i ljudi koji si vole ugađati. Narančastu obično biraju vrlo socijalne osobe koje se vole zabavljati. ˝Narančaste osobe˝ su obično vrlo popularni i dobre su naravi, iako ponekad mogu malo previše dramatizirati.

Ponekad mogu biti pomalo prevrtljivi i neodlučni, ali se na kraju krajeva ipak potrude složiti s ostalima oko nečega. Narančasta je boja mladosti, snage, neustrašivosti, znatiželje i nemira.

Žuta

Boja sreće, mudrosti i imaginacije. Često je biraju pustolovne osobe koje žude za nečim novim i za samoispunjenjem. Obično dobro ide s veselim osobama koje imaju dobar smisao za humor, ali i osjećaj za posao.

Žuta označava intelekt i sve povezano s umom – stoga su ˝žute osobe˝ najčešće precizni mislioci koji imaju svoj stav o svemu te um prekrcan brojnim idejama. Ponekad se čak mogu doimati neodgovornima jer često radije biraju slobodu svojih misli i djelovanja.

Zelena

Boja harmonije i uravnoteženosti, zelena simbolizira nadu, obnovu i mir. Često je preferiraju osobe mirne i iskrene naravi. ˝Zelene osobe˝ najčešće razmišljaju za zajednicu, društveni su, ali svejedno preferiraju mir pod svaku cijenu.

Ponekad se daju lako izrabljivati jer su skromni, strpljivi i ne stavljaju sebe na prvo mjesto. Obično su civilizirani, fini i dobrog ugleda.

Plava

Meka, suosjećajna i brižljiva boja. Označava lišenost slobode i introspekciju, konzervativnost i obaveze. ˝Plave osobe˝ su često predmet divljenja zbog svog čvrstog karaktera i mudrosti.

Njihove osobine su također; strpljenje, ustrajnost, savjesnost i samokontrola. Obično su prilično odane i vjerne osobe, ali ponekad mogu biti sumnjičavi i ući u konflikte zbog svojih nefleksibilnih stavova.

Ljubičasta

Ljudi koji preferiraju ljubičastu boju mogu se opisati kao malo “drugačiji”- to su individualci, a krase ih dosjetljivost, osjećajnost i želja da budu jedinstveni i – drugačiji od drugih. Temperamentni su i obično talentirani za umjetnost.

Kada su krivo shvaćeni mogu postati sarkastični. Ako birate ljubičastu, težite tome da budete nekonvencionalni, tolerantni i dostojanstveni te da postignete visoke pozicije u društvu.

Crna

Crna je dostojanstvena i impresivna bez nametljivosti.

Osobe koje biraju crnu žele ostaviti pomalo tajanstven dojam, a njihov odabir crne može značiti potiskivanje želja i svjetovnih ciljeva što upućuje na njihovu unutarnju dubinu i neotkrivene želje, piše portal Care2.

hr Fri May 17 2019 18:25:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2de82c29111c95108b456a/80

Obrtnička škola bilježi rekordan upis učenika nakon velike modne revije i projekta Montura

Nakon predstavljanja i promocije svoje učeničke i modne kolekcije na velikoj modnoj reviji MONTURA splitska Obrtnička škola je nakon nekoliko godina ponovno uspjela upisati nove polaznike za zanimanja modni tehničar i krojač, i to rekordan broj.
Veliko pozitivno iznenađenje je prijava devet polaznika za zanimanje krojača. Kako Škola ima dozvolu za upis 6 prvaša od resornog ministarstva zatražit će se dozvola za upis svi devet prijavljenih jer se radi o vrlo deficitanim zanimanjima pa je ovaj interes izuzetan uspeh Obrtničke škole.

Primjerice, prošle godine nije bilo nijednog upisanog učenika/nice za zanimanje krojača. Bilo je to prvo predstavljanje Obrtničke škole nakon dugog niza godina, te drugo predstavljanje Obrtničke škole na Monturi od njenog početka prije 20 godina.

Ovaj odličan rezultat Obrtničke škole je najbolji pokazatelj značaja projekta Montura za ukupnu modnu scenu te razvoj i održavanje tekstilne djelatnosti u Splitu i Dalmaciji u njenoj budućnosti jer bez novoupisanih i školovanih mladih kadrova u zanimanjima modnih tehničara i krojača nema opstanka, a kamoli razvoja i pokretanja novih tekstilnih i modnih radionica i poduzeća. 

-Projekt Montura je katalizator svih tih pozitivnih procesa, ali želim pohvaliti i zahvaliti na suradnji ravnatelju škole i cijelom nastavničkom timu koji je sudjelovato s učenicima/cam u realizaciji surdanje. Dugo sam u ovom poslu, pa mogu slobodno reći da se s takvim entuzijazmom i pozitivnim odnosom prema struci nisam često susretao. Nadam se da će se naša suradnja nastaviti i da će njihovi rezultati iz godine u godinu biti još bolji, rekao je producent Monture, Tonči Šundov.
hr Tue Jul 16 2019 17:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2dbe2e29111c9a0f8b4582/80

Urnebes: Pogledajte kako će Vatreni izgledati 2058. godine.

Aplikacija FaceApp u ovome je trenutku najveći hit na društvenim mrežama
Riječ je o aplikaciji koja postaruje lica, a u Večernjem listu su se malo poigrali i, kako slavimo fantastičan uspjeh iz sjajnog ruskog ljeta prošle godine, u aplikaciju stavili slike trenutne generacije Vatrenih.

Dobili su nevjerojatne rezultate...


hr Tue Jul 16 2019 14:08:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2cbbc929111cf40d8b458b/80

Krenulo glazbeno putovanje po hrvatskim otocima s najvećim jedrenjakom na svijetu

Swedish House Mafia, Carl Cox i Cheat Codes zatvorili program u Splitu

Splitski dio festivala proteklih dana nisu propustile posjetiti ni brojne poznate osobe poput Vanne koja je došla u društvu supruga Andre i kćeri Jane, Ive Radić, Anamarije Asanović, Ivana Tandarića iz ELFSA, Petra Graše, Luke Nižetića, Damira Kedže, Ivana Pažanina, Domenice, Hane i Ivana Huljića, Jole, Radovana Stošića, modela Lune Valas, Paule Puškaš, Patrika Cvetka i Drage Pezića. U sjajnoj su atmosferi uživali i predstavnici vlasti te turističkog sektora; ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek, gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Zagreba Milan Bandić, državni tajnik Tonči Glavina, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, direktorica TZ grada Zagreba Martina Bienenfeld te Alijana Vukšić, direktorica TZ grada Splita.


Ovaj festivalski gigant nastoji sačuvati i povezati sve ono što Split čini Splitom te posjetiteljima iz svih krajeva svijeta ispričati jedinstvenu priču o gradu, Hrvatima i Hrvatskoj. Jedan od simbola Splita svakako je tvrtka Brodosplit te brodogradilište čiji su se kranovi bili dijelom industrijske scenografije na pozornici RESISTANCE. Splitska tvrtka upravo je završila izgradnju impozantnog jedrenjaka imena Flying Clipper, koji je danas ugostio predstavnike festivala ULTRA Europe i čime je na znakovit način započela DESTINATION ULTRA – glazbeno putovanje po hrvatskim otocima, Braču, Hvaru i Visu. 

Riječ je o najvećem jedrenjaku na svijetu koji će ući i u knjigu Guinnessovih rekorda, a ima 150 luksuznih kabina te može ugostiti 300 putnika i 150 članova posade. “Naše ćemo prijatelje iz ULTRE prevesti iz Splita za Hvar, kako bi na neki način spojili ova dva velika projekta zajedno. 

Riječ je o brodu dugom 162 metra, a ovo je posljednja tehnička proba prije kretanja u komercijalnu plovidbu. Tijekom ljetnih mjeseci zadržavat će se pretežito na Mediteranu dok će za vrijeme zimskih mjeseci ploviti Karibima“ – izjavio je Radovan Načinović, direktor projekta novogradnje 483 iz Brodosplita.

Prva stanica na popisu destinacijskog programa je otok Brač, točnije 585 Club na Bolu gdje će zasvirati Vanillaz i Cheat Codes, glazbeni trojac iz Los Angelesa koje je nastupio i sinoć na glavnoj pozornici.

“Bilo je doista nevjerojatno! Uvijek je poseban osjećaj svirati pred toliko ljudi, a energija koja se desi na festivalima je teško opisiva. Večeras na Braču će biti puno intimnije ali jednako dobro i zabavno. Jako volim Hrvatsku i bio sam ovdje više od sedam puta. Uspio sam vidjeti dosta obale, a posebno mi se sviđaju otoci“ – izjavio je Trevor Dahl.

ULTRA Beach je na rasporedu sutra, a na pozornici ispred atraktivnih kaskadnih bazena hotela Amfora Grand Beach Resort, zasvirat će trenutno najvrući i tek svijetu obznanjeni dvojac Europa – projekt iza kojeg stoje velikani Martin Solveig i Jax Jones. Drugo ime na popisu je britanski duo Sigma, a zabava će se nastaviti u Carpe Diem Beach Clubu uz program RESISTANCE i Dubfire, Techansia i Carlo Lio, koji će nastupiti pod imenom SCI + TECH. stanica ovogodišnjeg ultimativnog iskustva je RESISTANCE Vis Closing Party, koje je rezervirano za 17. srpnja, a održat će se, već tradicionalno, u bajkovitoj tvrđavi Fortica.

Ovo posebno druženje uz zalazak sunca i pogled na Jadransko more, za samo dvije tisuće posjetitelja obilježit će britanska house i dance zvijezda Nic Fanciulli i Art Department.
hr Mon Jul 15 2019 19:46:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2c8acb29111c14088b4635/80
Foto: Zvonimir Barišin

FOTO Ultra Europe oduševio 150 tisuća partijanera

Na festivalu je sudjelovalo 150.000 posjetitelja koji su uživali u službenom pivu festivala - Heinekenu

Završio je još jedan, sedmi po redu,  ULTRA Europe festival u Splitu koji je nadmašio sva očekivanja. Jedan od najpopularnijih i najvećih ljetnih festivala ponovno je oduševio brojne posjetitelje koji su osim u odličnoj glazbi uživali i u službenom pivu festivala – Heinekenu. Suradnja između Heinekena, najinternacionalnijeg premium piva na svijetu i ULTRA Europe festivala traje već sedmu godinu zaredom jer Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli strast prema glazbi i zabavi. A pivo je bilo jedan od razloga što se sve šarenilo i svijetlilo prošlog vikenda u Splitu. 

Podršku Ultri dao je i Desperados, pivo začinjeno tekilom, koje oslobađa divlju stranu zabave. Desperados se pobrinuo za najluđe fotografije s festivala - sa šarenim, fluorescentnim uzorcima kojima su posjetitelji ukrašavali tijela. 

Preko 150.000 posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta u tri dana festivala uživalo je u glazbi nekih od najboljih svjetskih DJ-a kao što su Swedish House Mafia, Above & Beyond, Afrojack, Armin van Buuren, Carl Cox, David Guetta i brojni drugi. 

Kao dio Heinekenove globalne kampanje Live Your Music, ULTRA Europe iz godine u godinu  okuplja najjača imena svjetske glazbene scene i događaj je za koji se uvijek traži karta više.  A da pivo i zabava odlično idu zajedno uvjerili su se i dobitnici ulaznica za festival putem Heinekenovog nagradnog natječaja, koji su uz ulaznice nagrađeni i druženjem u backstageu s poznatim hrvatsko- slovenskim DJ duom Vanillaz.

Ovogodišnju ULTRU nisu propustili ni Petar Grašo, Domenica Žuvela, Hana Huljić i poznati slovenski chef Tomaž Kavčić koji su se dugo u noć zabavljali u Heinekenovom VIP-u. 


hr Mon Jul 15 2019 16:17:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .