Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/588130941eea8f170f8b4617/80
Foto: DalmacijaNews

Ovo su stvari koje svaka žena treba znati o muškarcima

Često čujemo da su muškarci i žene kao psi i mačke, potpuno različiti

Kako bismo izbjegli konflikte u ljubavnim vezama, trebamo se bolje upoznati s navikama i ponašanjima drugog spola.

Često čujemo da su muškarci i žene kao psi i mačke, potpuno različiti. No, to ne znači da smo svi mi nedokučivi. Naravno, nekoga je teže za shvatiti, a nekoga lakše. Da nam olakša spoznavanje suprotnog spola, psihoterapeut Jed Diamond smatra kako ovo žene trebaju znati o muškarcima.

1. Sličniji smo nego što mislimo

Iako postoji knjiga koja naglašava naše međusobne razlike, "Muškarci su s Marsa, žene su s Venere", čini se da ipak nismo baš toliko različiti. Svi mi žudimo za ljubavlju, želimo da nas se vidi i čuje, da smo zbrinuti i da nam se pruža potpora u životu.

2. Međusobne razlike trebamo poštovati

Samo zato što je jedan spol drugačiji od drugog ne znači da je i bolji. Ovdje je važno uzeti u obzir da su ženski i muški organizmi različiti, stoga je najbolji način za razumjeti drugu osobu na individualnoj razini, a ne kroz spolno obilježje.

3. Muškarci trebaju biti bliski s drugim muškarcima

Tijekom odrastanja dječake zbunjuje što to točno znači biti muškarac, naučeni su bojati se emocionalne intimnosti s drugim muškarcima, jer smatraju da bi im to umanjilo muškost. Postali su izolirani zbog ranih distanciranja od očeva i straha od bliskosti s drugim muškarcima. No, međusobna bliskost može samo poboljšati njihovu ulogu oca, supruga i čovjeka.

4. Muškarci žude za ženama, ali ih se i boje

Obično se žene boje muškaraca jer su fizički veći i snažniji. No, iako muškarci žude za žene, i oni se njih boje. Boje se emocionalnog odbacivanja, ali i činjenice da im žena prevladava u životu. Upravo zbog toga što nemaju jako središte unutar svog muškog identiteta, u ženama traže taj centar, no istovremeno ih je strah da će im život "preplaviti" žena.

5. Muškarci žele vezu baziranu na jednakosti, ljubavi, međusobnoj podršci i prihvaćanju

U današnje vrijeme svi se osjećamo nesigurno, izvan ravnoteže i preplašeno, potrebni smo jedni drugima više nego ikad. Stoga čvrst i uspješan brak može biti neizmjeran izvor sreće i životne podrške. Trebamo se fokusirati na ljubav, prestati se bojati te početi komunicirati na zdrav način, prenosi Zadovoljna.hr.


Facebook komentari

hr Thu Jan 19 2017 23:33:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58d5249bb473984ad18b459f/80

Veprinova, Lovišća i Duće među najljepšim hrvatskim plažama

Hrvatska ima ogroman broj plaža, Gregor Balažić ih je obišao više od tisuću i sve popisao
Barem nekoliko faktora treba uzeti u obzir kada s obitelji idete na plažu. Pristup plaži, blizina parkinga (za sve one stvari koje teglite sa sobom), pijesak ili fini šljunak, ulaz u more, hlad, "dužina" plićaka, restoran, kafić, zabavni sadržaj... 

Nije lako pronaći sve na jednom mjestu, ali srećom Hrvatska ima ogroman broj plaža, Gregor Balažić ih je obišao više od tisuću i sve popisao. - piše punkufer.hr

1. Plaža Vela Pržina, Lumbarda

Prekrasna pješčana plaža duga je 400 metara, a prilaz do nje je jednostavan. Ovdje je restoran brze prehrane i bar, a ima i sve potrebne sanitarije, poput wc-a i tuša. Tu su ležaljke i sportsko igralište, ima parking, a smještajni objekti udaljeni su svega pola kilometra.


2. Plaža Žal, Cavtat

Šljunčana plaža na kojoj vam neće biti dosadno i nećete ostati gladni. Prikladna je za razne vodene aktivnosti, a na njoj su restoran i restoran brze prehrane, pizzeria, kafić, bar i klub. Hotel je udaljen svega 60 metara. Tu je i igralište za djecu, parking, imate ležaljke, a zahvaljujući wi-fi hotspotu, odmah ćete se moći pohvaliti i prijateljima na društvenim mrežama gdje uživate.


3. Plaža Brničevica, Gajac, Otok Pag

Duga više od kilometra, Brničevica još je jedna idealna plaža za obitelj. Osim sanitarne infrastrukture i restorana, ovdje je i vodeni tobogan te sportsko i igralište za djecu.


4. Plaža Veprinova, Gdinj, Otok Hvar

Ova mala plaža idealna je ako se želite opustiti s obitelji i pobjeći malo od svega. Nema restorana i kafića, samo kristalno plavo more. Osim plivanja, ovdje se možete opustiti i ribolovom.


5. Plaža Bijeca, Medulin

Želite li se sakriti u hladu pod borovima ili se pržiti na suncu, ovdje možete oboje. Duga pješčana plaža u Medulinu nudi vam sve što vam može zatrebati na ljetnom odmoru, a dostupna je i invalidima. Ako vam kojim slučajem dosadi more, tu je i bazen.


6. Plaža Čista, Kolan, Otok Pag

Ovdje biste se mogli zabuniti da ste na Azurnoj obali. Zbog prirodne ljepote, ovdje vam neće trebati baš ništa drugo, ali ako ipak ogladnite za nečim drugim, tu je i restoran.


7. Plaža Crni Molo, Crikvenica

Pijesak, malo kamenja, mol i nebesko plavo more… Treba li vam još nešto? Ako ipak zatreba, tu su restoran, kafić, pekara i klub, za djecu postoji igralište i vodeni tobogan, a za vas wi-fi.


8. Plaža Duće, Duće

Mala, ali slatka. Nakon što se okupate i umorite vodenim sportovima, najest ćete se u fast foodu, pizzeriji ili bistrou, zasladiti sladoledom u slastičarni i razbuditi se kavom u kafiću. A na vas cijeli vrijeme pazi spasitelj.


9. Plaža Istruga, Brna, Otok Korčula

Uvala koja skriva prekrasnu malu plažu i vas će ostaviti bez daha. Odmor potražite u hladovini, u restoranu ili kafiću.


10. Plaža Izbitac, Dašnice

Iz apartmana spustite se ravno na predivnu plažu. Imate i tuš i restoran, pa nema potrebe da se uopće i mičete s ovih nekoliko kvadrata tijekom ljetovanja.


11. Plaža Kovačine, Cres, Otok Cres

Kristalno čisto more pozvat će vas odmah na kupanje. Ne morate se brinuti da će vašoj djeci biti dosadno jer tu je igralište. U blizini su marina i pristanište, dostupno je i za invalide, a smještaj je blizu. Na plaži je i kafić.


12. Plaža Livačina, Lopar, Otok Rab

Idilična pješčana plaža na kojoj ćete uživati hodajući bosi. Iza vas stijene i borovi. Imate igralište za djecu, parking, restoran i kafić.


13. Plaža Lovišća, Jezera, Otok Murter

Betonirana plaža pasat će onima koji ne vole da ih lagano bocka šljunak po stopalima dok hodaju od ručnika do mora. Hladovine napretek, a tu su i restoran, kafić, sportsko i dječje igralište.


14. Plaža Potočine, Bol, Otok Brač

Drveni mol, šljunčana plaža i kristalno plavo more. Savršenstvo za odmor! Ovdje možete plivati, roniti, skakati, čak i jedriti i kajtati.


15. Plaža Punta rata, Brela

Nije velika, ali je prekrasna, a ima sve što vam treba, uključujući i spasitelja. Cijeli članak pogledajte ovdje.

Facebook komentari

hr Fri Mar 24 2017 14:44:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58d51d29b473989dd08b45dc/80
Foto: Facebook

Poruka mira i tolerancije: Fotografija iz Mostara oduševila internet

Bosna i Hercegovina je poznata po različitim kulturama, običajima i vjeroispovijestima na jednom mjestu

Fotografija pokrivene djevojke i dvije časne sestre na Starom mostu u Mostaru za kratko vrijeme osvojila je društvene mreže u BiH, ali i cijeloj regiji.

Kako piše N1, na mostu, simbolu Grada Mostara, napravljena je fotografija koja ima jasnu poruku - poštivanje, mir i tolerancija siguran su recept za svijetlu budućnost Bosne i Hercegovine, u svijetu poznate po različitim kulturama, običajima i vjeroispovijestima na jednom mjestu. 


Facebook komentari

hr Fri Mar 24 2017 14:21:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58d50d74b4739845d18b459d/80
Foto: Pixabay

Mršavite hodanjem!: Evo kako u tri tjedna izgubiti pet kilograma

Želite li smršavjeti hodanjem, vrlo je bitno kojim tempom hodate

U modernom načinu života, gdje su većina odraslih u relaciji kuća-auto-lift-ured, čovjek je zaboravio da je stvoren za kretanje. Konstantno slušam izjave klijenata koji kažu da su se udebljali otkad su kupili auto. U tom slučaju je i odluka da se hodanje uvede kao aktivnost koja će pomoći pri mršavljenju, sasvim opravdana, kaže Andrijana Perković, profesorica tjelesnog i osobna trenerica. - piše Zadovoljna.hr

- Svaka aktivnost, pa i hodanje, nastavlja Andrijana, zahtjeva mentalnu pripremu ukoliko želite postići efekt gubitka kilograma. Hodanje duže od 20 minuta ulazi u kategoriju aerobnog treninga, čime osoba svakako radi na poboljšanju svoga zdravlja. Povećava se maksimalni primitak kisika, smanjuje se opterećenje na srce i definitivno se smanjuje stres.

- Međutim, osoba koja hodanju pristupi površno i ne rabi pravilnu tehniku koja uključuje i ruke i noge, neće uspjeti potrošiti dovoljno kalorija. - napominje Andrijana.

Želite li smršavjeti hodanjem, vrlo je bitno kojim tempom hodate. Istraživanje Sveučilišta u Virginiji otkrilo je da su žene koje triput tjedno prakticiraju brzo hodanje od po 30 minuta te dvije šetnje umjerene brzine izgubile šest puta više masnog tkiva u području trbuha od žena koje su pet puta tjedno šetale normalnim tempom.

Žene koje su hodale brzim ritmom također su istopile četiri puta više ukupnog tjelesnog masnog tkiva. A najbolji dio je taj da se pri brzom hodanju prvo počne topiti dubinsko abdominalno masno tkivo. Dobra vijest je i ta da se kod brzog hodanja stvara manji pritisak na gležnjeve nego kod trčanja. To je zato jer dok hodate jedna noga uvijek dodiruje tlo, dok tijekom trčanja postoje trenuci kada je čitavo tijelo u zraku i kada se spustite na tlo, tijelo je izloženo udarcu.

SAVJETA ZA USPJEŠNO MRŠAVLJENJE HODANJEM

Slijedite li ove savjete, u kombinaciji sa zdravom prehranom, možete samršavjeti i do 5 kilograma u 3 tjedna, a hodati možete bilo gdje i bilo kada. 

1. Za maksimalni gubitak masnoga tkiva hodajte brzim tempom triput tjedno po 30 minuta. Tih 30 minuta možete prohodati odjednom ili ih možete prekidati s kratkim pauzama tijekom kojih ćete hodati sporije. 

Šetnja – ritam u kojem razgledavate izloge trgovina, odnosno intenzitet 4 na ljestvici od 10. U jednom satu sagorjet ćete oko 238 kalorija. 

Brzi hod - hodate brzinom od 5 ili 6 na ljestvici od 10, odnosno prohodate šest kilometara na sat. U sat vremena sagorjet ćete 340 kalorija. Dok hodate ovom brzinom možete govoriti, ali nakon svakih par rečenica potrebno vam je da dođete do zraka. 

Snažan hod – brzina je oko 7, 8 kilometara na sat, a sagorjet ćete oko 564 kalorija u sat vremena. Hodajući ovim ritmom, mašući rukama za veći otklon zraka i hodajući većim koracima, trebali biste hodati brzinom od 7 ili 8 na ljestvici od 10. Hodate li dovoljno brzo znat ćete i po mogućnosti govora – u ovoj brzini jedva ćete moći govoriti, tek tri ili četiri riječi zaredom jer ćete se morati koncentrirati na disanje.

2.  svakog nagaza nogePrilikom treba aktivno kontrahirati muskulaturu nogu i stisnuti trbušni zid i treba se uhvatiti tempo koji će osobu dovesti do anaerobne zone u kojoj će osoba osjećati da ne može udahnuti dovoljno zraka. To se u početku može desiti već nakon nekoliko minuta, ali postepeno će se produžiti jer se tijelo adaptira, kaže trenerica Andrijana Perković

Iz tog razloga tijelo treba konstantno šokirati promjenom nagiba hodanja (uzbrdo-nizbrdo) ili promjenom intenziteta hodanja (na primjer 2 minute brzog pa pola minute sporog hoda). Ukoliko tijekom hodanja osjetite da vam noge trnu ili osjetite vrtoglavicu, pauzirajte minutu i istegnite se.

3. Nosite sa sobom bočicu vode jer je nužno svakih 10 do 15 minuta popiti par gutljaja vode.

Nemojte za hodanje izabrati dio dana kad je velika vrućina da ne biste dobili vrtoglavicu. Pripremite si unaprijed zdravi obrok da poslije ne dođe do prejedanja, savjetuje Andrijana.

Savjet plus: Kad osjetite da ste se adaptirali na hodanje, uvedite i vježbe snage barem dvaput tjedno s kojima ćete potaknuti rast mišićne mase, a upravo su mišići glavni potrošači kalorija.

Facebook komentari

hr Fri Mar 24 2017 13:13:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58d5085bb473989dd08b45c5/80
Foto: Pixabay

Jeste li znali da je maslačak jedan od najkorisnijih ljekovitih biljaka?

Listovi maslačka bogati su vitaminima i mineralima te ih je dobro jesti u salatama

Maslačak (Taraxacum officinale) povoljno djeluje na bubrege, žučni mjehur, gušteraču, želudac, crijeva i krv. Smatra se jednim od najsigurnijih i najvažnijih biljnih lijekova za jetru. Gorke tvari maslačku daju snažno diuretičko djelovanje. Zato se listovi maslačka rabe kod zadržavanja vode, bubrežnih smetnji, celulita i pretilosti. Sadrži i kalij, koji nadomješta količinu tog minerala koji se gubi pojačanim mokrenjem. Korijenje djeluje diuretički i blago laksativno (potiče stolicu). - pišu 24 sata

Zbog visokog sadržaja inulina maslačak se preporučuje dijabetičarima. Pokusi na životinjama pokazali su da biljni pripravci s maslačkom mogu smanjiti razinu šećera u krvi. Listovi maslačka bogati su vitaminima i mineralima te ih je dobro jesti u salatama. Najbolje ih je brati u proljeće prije nego što biljka procvjeta jer nakon cvatnje razvija gorak, okus koji je mnogima neugodan.

Gorčinu možete izbjeći i ako jedete samo gornje dijelove listova. Nakon što maslačak ocvate, obično krajem ljeta, pojavljuju se novi mladi listovi, koji se također mogu skupljati. Stabljike maslačka najbolje su dok biljka cvate. Rijetko se rabe za hranu, no sok iscijeđen iz njih može ukloniti bradavice. Austrijska travarka Maria Treben stabljike maslačka preporučuje u kuri protiv kronične upale jetre (pet-šest stabljika na dan) i dijabetesa (deset komada na dan). Takve kure traju tri tjedna, no nema znanstvenih istraživanja koja bi potvrdila njihovu učinkovitost.

Da biste dobili veliko korijenje, birajte biljke stare najmanje dvije godine. Najkvalitetnije je ono s nepokošena tla, gdje je zemlja bogata i rahla. U tvrđem tlu korijen može biti račvast i pretvrd. Korijenje ubrano u proljeće slađe je od jesenjeg zbog većeg sadržaja fruktoze, no treba ga ubrati prije no što cvjetni pupoljci postanu veliki jer crpe hranjivu snagu iz korijena.

Idealno vrijeme za sakupljanje korijenja je od rujna do veljače – tad sadrži najviše inulina, zbog čega mu je i ljekovito djelovanje snažnije. Može se jesti sirov, tanko narezan ili pržiti pa upotrijebiti za pripremu nadomjestka za kavu.

Od cvjetova maslačka prave se vino i sirup, koji može poslužiti kao zamjena za med. Cvjetove je najbolje upotrijebiti istog dana kad ste ih ubrali, no treba paziti da nisu prskani kemikalijama. Siguran je i u većim količinama. Čak i trudnice mogu rabiti lišće maslačka. Jedino treba izbjegavati maslačke prskane kemikalijama posljednje tri godine.

Djeci može postati mučno ako pojedu previše maslačkovih cvjetova, a tu će pomoći čaj od metvice. Maslačak bi trebalo pustiti da slobodno raste u vrtu, a ne ga uništavati jer privlači korisne kukce – čak 85 različitih kukaca, uključujući pčele, hrane se maslačkom. U voćnjacima potiče brže dozrijevanje voća i stvaranje većih plodova.     

Svježim biljem i kopanjem vrta protiv umora i uroka

Proljeće je stiglo - ptičice pjevaju, cvatu šafrani, raste medvjeđi luk, na stablima se pojavljuju prvi lisni pupoljci, a oni malo sretniji umirovljenici sele se u svoje vikendice.

Jedna od prvih stvari koje sam vidjela jutros tako je bila stražnjica vremešne susjede koja se popela na ljestve, uzela škare i upustila se u orezivanje voćaka. Kao površnom promatraču, čini mi se da time ne postiže željeni učinak jer su joj voćke iz godine u godinu daju sve manje i ružnije plodove. Moguće je da iz mene progovara najobičniji hrvatski jal (koji bi, po mome mišljenju, UNESCO trebao zaštititi kao kulturnu baštinu, da od njega bude barem neke koristi).

No čini mi se da draga gospođa sumnja da sam na nju bacila urok jer me već godinama sumnjičavo promatra dok se bavim “vještičjim” vrtlarskim tehnikama poput malčiranja, sadnje mješovitih kultura i sličnim nesvetim djelatnostima.

Stoga mi je odlučila uzvratiti udarac i na vidno mjesto postaviti kontra urok, koji se sastojao od cipele mog Jure (koju mu je prije dobre dvije godine ukrao pas i odnio u šumu) i potrganih vila koje su došle zajedno s kućom, a uopće se ne sjećam kad su nestale. Budući da se ne razumijem u te stvari, sad nisam sigurna jesam li prokleta ili nisam. Tako da jedem maslačak, sadim povrće i planiram orezati voćke. Nešto od toga sigurno će pomoći.

Ljepljive trake onemogućit će štetnike voćaka

Prije no što voćke procvatu i olistaju važno je obaviti zimsku rezidbu, a potom prskanje bakrenim pripravcima koji su dopušteni i u ekološkom uzgoju. Dodajemo im i mineralna ulja kako bismo uništili zimska jajašca štetnika. Oko debla stavimo ljepljive trake. One će zadržati i uhvatiti gusjenice nekih štetnika, a ni mravi neće moći prenositi uši na stabla.

Travnjak će biti zeleniji ako mu dodamo pijeska

Tijekom suha vremena valja se pobrinuti i za travnjak. Prozračivanje tla posebnim strojem, koji možemo i unajmiti, korisno je ako na travnjak želimo biti ponosni cijele godine. Možemo se i ručno prihvatiti posla te ga još jednom grubo pregrabljati. Kako bi tlo ostalo prozračno, pospemo ga kremenim pijeskom i još jednom grubo pograbljamo te pognojimo.

Facebook komentari

hr Fri Mar 24 2017 12:52:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .