Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5a055173b9e03ee8a18b45ce/80

Dobit Adidasa snažno porasla, Victorija Beckham angažirana za pomoć Reeboku

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas ostvario je u trećem tromjesečju snažan rast zarade, zahvaljujući jačanju potražnje za njegovim robnim markama, a kako bi unaprijedio poslovanje brenda Reebok, angažirao je modnu dizajnericu Victoriju Beckham.

Bavarska kompanija, koja je među ostalima sponzor engleskog nogometnog diva Manchester Uniteda, objavila je da je između srpnja i rujna neto dobit porasla na 526 milijuna eura, 36 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Prihodi grupacije skočili su gotovo 9 posto, na 5.7 milijardi eura, potaknuti oštrim rastom internetske prodaje u svim regijama, kao i uspjehom linije retro tenisica Originals te modne linije adidas neo.

Potražnja je posebice bila snažna na ključnim tržištima Kine i Sjeverne Amerike, gdje je prodaja ''brenda s tri crte'' porasla za oko trećinu.

Izvršni direktor tvrtke Kasper Rorsted kazao je da je ''zadovoljan kvalitetom rasta'', pritom potvrdivši procjene grupacije za cijelu 2017. godinu. "Ostvarili smo nove snažne rezultate i na odličnom smo putu da ostvarimo naše ambiciozne financijske ciljeve za 2017. godinu", stoji u njegovoj izjavi.

Adidas očekuje da će prodaja grupacije u 2017. rasti između 17 i 19 posto, čime bi postigli neto dobit između 1.36 i 1.39 milijardi eura.

Poput domaćeg konkurenta Pume, Adidas je unaprijedio poslovanje u SAD-u u vrijeme dok su tržišni lideri Nike i Under Armour stagnirali. "Situacija u maloprodaji u SAD-u se dramatično mijenja", kazao je Rorsted.

Adidas pada samo u Rusiji

Jedino veliko tržište na kojem Adidas nije ostvario rast u trećem kvartalu je rusko, pri čemu grupacija kao razloge za 17-postotni pad prodaje navodi zatvaranje trgovina te neprestane izazove u segmentu raspoloženja potrošača, a u svjetlu posustalog gospodarstva.

Do kraja ove godine Adidas će u Rusiji zatvoriti 200 trgovina, rekao je Rorsted.

Problem za grupaciju predstavlja i poslovanje brenda Reebok, koji je u trećem tromjesečju ostvario tek jedan posto rasta prodaje. Posebice je razočaravajuće tržište SAD-a na kojem je prodaja potonula 22 posto.

No, Rorsted smatra da taj brend i dalje ima potencijal, pritom objavivši suradnju s britanskom modnom dizajnericom Victorijom Beckham, suprugom poznatog britanskog nogometaša Davida Beckhama.

"Vrlo smo sretni i uzbuđeni što se Victoria Beckham pridružila Reeboku. Vjerujemo da će nam uvelike pomoći da izgradimo poslovanje namijenjeno ženama, koje predstavlja i temelj iz kojeg je Reebok nastao", kazao je.

Dodao je i da su u procesu restrukturiranja zatvorene 52 Reebokove trgovine u SAD-u i da će u sljedećim mjesecima vrata zatvoriti još njih 16.

Rorsted je istaknuo da očekuje da će se brend sljedeće godine u SAD-u vratiti na put rasta.

Facebook komentari

hr Fri Nov 10 2017 08:53:07 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a639ef7b9e03e44548b459c/80

Ljubav boli: Milenijalce muče drugačije ljubavne brige, nego ranije generacije

Netko bi rekao da je izbor blagoslov, no milenijalci ga smatraju svime, samo ne blagoslovom... Evo i zašto

Milenijalcima nazivamo generacije rođene od 1980. do 2000. godine koje polako preuzimaju glavnu ulogu u svijetu. Vremena se mijenjaju brže no ikada i ove generacije ljudi muče potpuno drugačiji problemi, pa tako i oni ljubavni, piše Život i stil.

"Za razliku od prethodnih generacija, milenijalci su odrasli u svijetu prepunom aplikacija za nalaženje partnera. Prošlo je vrijeme kada ste se jednostavno upoznavali i vjenčavali za nekog iz susjedstva. Milenijalci imaju toliko izbora što 'generaciji predodređenoj da ima sve' otežava pronalaženje partnera", poručuje terapeutkinja za parove Tara Griffith.

Najčešći ljubavni problemi koji danas muče one u 20-im i 30-im godinama, a definirali su ih psihoterapeuti,  mogu se svesti na ove tri stvari: 

1. Postoji li netko bolji za mene?

Milenijalci su žrtve "paralize donošenja odluka". Odrasli su u vrijeme informacija kada je potraga za pravim partnerom ili partnericom dostupna na bezbroj načina  zbog čega dolazi do paradoksa izbora, odnosno ekstremne anksioznosti i straha da će nešto propustiti i pogrešno odlučiti. 

"Savjetujem im da promjene fokus i da oni budu pravi partner, ona vrsta partnera kakovog bi i sami željeli.  To je način da povrate kontrolu i to im najčešće pomaže da se izbore s ovom vrstom anksioznosti", objašnjava Griffith.

2. Koji je smisao braka?

"Novim generacijama je vrlo prihvatljivo imati djecu, a da nisu u braku. Zbog toga mnogi od njih ne vide smisao braka, dok su drugi pak odrasli u obiteljima koje nisu funkcionirale te zbog toga ni sami ne žele u brak", smatra Griffith.

3. Što ova poruka znači?

Primarni način komunikacije među milenijalcima nije razgovor u četiri oka, nego poruke, zbog čega su često "izgubljeni u prijevodu". 

"Ton interpretacije i sama namjera skrivena iza nekoliko riječi u najboljem je slučaju frustrirajuća, a u najgorem - katastrofalna. Mnogi moji klijenti sami sebe izluđuju pokušavajući smisliti savršen odgovor na poruku te na to troše previše vremena i energije.

Neverbalna komunikacija poput tona, izraza lica i govora tijela od ključne je važnosti stoga svima savjetujem da razgovaraju uživo", savjetuje Jess Hopkins,  životna trenerica kojoj su klijenti najvećim dijelom baš pripadnici generacije milenijalaca, piše Život i stil.

Facebook komentari

hr Sat Jan 20 2018 21:01:01 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a63979fb9e03e4b528b465f/80

Evo kamo se najviše putovalo prošle godine: Najposjećenija Francuska, slijedi Španjolska,...

Siječanj polako prolazi, pa nam svakim danom sve više i više dolaze vijesti o prošlogodišnjoj turističkoj sezoni. Tko je pobjednik, a tko gubitnik, saznat ćete vrlo brzo.
Iako je i prošle godine Francuska s 89 milijuna stranih turista bila najposjećenija zemlja na svijetu, najveći dobitnik je Španjolska, koja se pozicionirala tik do nje i s drugog mjesta zbacila Sjedinjene Američke Države, piše punkufer.

Prema podacima, zemlju koride i flamenca lani je posjetilo 82,2 milijuna turista, što je gotovo za 7 milijuna više nego godinu prije. S druge strane, državu na čijem se čelu nalazi Donald Trump, posjetilo je 3 milijuna ljudi manje nego 2016. Mjesto u TOP 5 zaslužile su još Kina s 59 i Italija s 57 milijuna gostiju iz stranih zemalja. 

Iako vam se možda ne čini kako se stvari u Americi znatno mijenjaju, jer je izgubila tek „tri milijuna“ gostiju, za američku ekonomiju to u prijevodu znači gubitak od 150 milijuna eura tjedno. Pokazalo se kako veliki dio gostiju izbjegava SAD zbog predsjednika Trumpa, a naročito se to osjeti po značajnom padu dolaska gostiju iz Afrike i Bliskog Istoka.

S druge strane, neke su zemlje zabilježile lijepi napredak. Turska definitivno više nije nesigurna država, čemu u prilog govori i rast broja dolazaka stranaca za ogromnih 30 posto. Značajnim povećanjem broja turista može se pohvaliti i Japan, baš kao i Indija i Vijetnam.

No, vratimo se još malo negativnim trendovima. Zbog napetosti na Korejskom poluotoku, Južna Koreja zabilježila je pad od 24 posto, dok je od europskih zemalja značajan pad zabilježila tek Rusija, i to 8,4 posto, piše punkufer.

Facebook komentari

hr Sat Jan 20 2018 20:27:46 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a6395a5b9e03e4b528b4654/80

Nije samo nesigurnost uzrok ljubomore: Deset ženskih poteza koji muškarce čine ljubomornima

Psiholozi se slažu da je nesigurnost jedan od najčešćih uzroka ljubomore – kako u same sebe, partnera tako i u vezu općenito. No, bez obzira koliko muškarac bio samopouzdan, neki "klasični" potezi žena u njemu će probuditi 'posesivnog' Christiana Greya
1. Flertanje s drugim muškarcima 
Igranje kosom i pučenje usana samo su dio dobro poznatih poteza iz zavodničkog arsenala svake žene. Flert može biti posve bezopasan čin pitome zabave, no ponašate li se ovako s muškarcima na nekom događanju pred vlastitim partnerom, imajte na umu da njemu neće biti drago, piše zadovoljna.hr.

2. Smijanje tuđim šalama
Ako je nešto smiješno, vi ćete se nasmijati, i to je posve normalna reakcija. Možda ne razmišljate je li šalu ispričao muškarac ili žena, no vaš partner će zasigurno primijetiti spol vic-majstora. Pogotovo ako mu često spominjete kako volite njegove šale, a duhovitost smatrate privlačnom kvalitetom kod jačeg spola.

3. Obožavanje muških zvijezda
Vašim prijateljicama vjerojatno je simpatično kada se pretvorite u neobuzdanu tinejdžericu dok govorite o Hughu Jackmanu ili Gerardu Butleru, no vaš partner ne želi slušati hvalospjeve o drugim muškarcima bez obzira što žive na drugom kraju svijeta.

4. Spominjanje muških imena kolega 
On želi čuti detalje iz vašeg poslovnog života, ali ne i rečenice koje započinju s: 'Ivan je danas ispričao tako dobar vic'. Ako spominjete muške kolege u pozitivnom svijetlu, govorite njihova puna imena, ili kažite Ivan s posla i tako smanjite intenzitet 'prisnosti'.

5. Dopisivanje s drugim muškarcima 
Izmjena poruka preko mobitela ili na društvenim mrežama s drugim muškarcima njega dovodi do 'ludila'. On se ne osjeća ugodno što vodite neki zasebni život u digitalnom prostoru, u kojemu su sve opcije otvorene. 

6. Imate muškog najboljeg prijatelja 
Koliko god vaš odnos bio platonski, partner će dvojiti može li se izroditi nešto više iz tog prijateljstva. Krivnju svalite na svu silu romantičnih komedija u kojima najbolji prijatelj tik prije odjavne špice shvati da mu je ljubav života cijelo vrijeme stajala ispred nosa.

7. Spominjanje dobrih starih vremena s bivšim 
Ako ne želite da se vaš partner pita jeste li još uvijek romantično zainteresirani za svojeg bivšeg dečka, nemojte ni tog muškarca spominjati u partnerovom društvu. Mislimo, nikada nemojte spominjati bivšeg u njegovom društvu! 

8. Kada provodite slobodne dane bez njega
Odlazak na godišnji odmor s prijateljima, odnosno bez partnera za njega je jasan znak da ne volite provoditi dulja vremenska razdoblja u njegovom društvu.

9. Kada idete na zabave bez njega 
Ako idete na zabave samo sa svojim prijateljicama ili s poslovnim kolegama, a pritom objavljujete razuzdane fotografije na svojim profilima po društvenim mrežama, znajte da će on osjetiti povrijeđenim – i da, ljubomornim.

10. Kad radite prekovremeno 
Neočekivani prekovremeni rad do kasnih večernjih sati univerzalni je okidač ljubomore kod oba spola. To vam je jasno, zar ne?, piše zadovoljna.hr.

Facebook komentari

hr Sat Jan 20 2018 20:18:14 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a43d15eb9e03ec73a8b4579/80
Foto: Pixabay

Uvijek uspijeva! Čokoladna torta koja se priprema bez miksera

Jede vam se nešto slatko? Isprobajte ultimativnu čokoladnu tortu Matejke Buče s bloga Like Chocolate koju može napraviti i najveći amater u kuhinji

Sastojci za čokoladnu tortu:
250 grama čokolade 
200 grama maslaca
3 jaja
200 grama šećera
1 žlica ekstrakta vanilije
80 grama brašna
1 žlica praška za pecivo
prstohvat soli
80 grama kakaa

Priprema:
1. Otopite čokoladu, pa u nju dodajte maslac i miješajte dok ne dobijete glatku smijesu. 

2. U smjesu ubacite jaja i ekstrakt vanilije. Dobro sve zajedno promiješajte pjenjačom.

3. Dodajte šećer i dobro promiješajte. 

4. U posebnoj zdjeli pomiješajte suhe sastojke: brašno, kakao, sol i prašak za pecivo te ih spojite s ostatkom smjese.

5. Prebacite smjesu u kalup za torte. 

6. Pecite tortu 25 do 30 minuta u pećnici na 180 Celzijevih stupnjeva.

7. Pospite tortu s još malo kakaa, a poslužite uz tučeno vrhnje. Dobar tek! 

U videu pogledajte kako se priprema ova ultimativna čokoladna torta, a više recepta za slatka i slana jela potražite na blogu Matejke Buče Like Chocolateprenosi zadovoljna.hr

Facebook komentari

hr Sat Jan 20 2018 16:31:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .