Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5a6846cfb9e03ea1588b45bb/80
Foto: Pixabay

Znate li koliko je minimalno potrebno fizičke aktivnosti da bismo ostali zdravi?

Tjelesna aktivnost važna je komponenta kvalitetnog života i prevencija brojnih bolesti, no usprkos tome je zanemarujemo

Zbog sjedilačkog načina života i nezdrave prehrane sve je više pretilih ljudi. Debljina je postala globalni problem. Kanadska Agencija za zdravlje i Društvo za tjelovježbu te zemlje suglasni su u tome koliko minimalno tjelesne aktivnosti treba odraslima da bi ostali zdravi. To je najmanje 150 minuta tjedno, odnosno 2,5 sati umjerene tjelesne aktivnosti u intervalima od najmanje 10 minuta. No, to nije sve.

Osim ovih 150 minuta aerobnih aktivnosti, odrasli bi morali raditi i vježbe snage dvaput tjedno. Ukoliko niste sigurni je li neka vježba vježba umjerenog ili niskog intenziteta, napravite jednostavni test, piše Život i stil.

"Ako možete pričati dok vježbate, riječ je o vježbi umjerenog intenziteta. Ukoliko morate hvatati zrak dok izgovarate riječi, bavite se tjelovježbom visokog intenziteta", objašnjava Shara Vigeant, osobna trenerica.

"Savršenstvo ne postoji. Jako je iscrpljujuće truditi se biti savršen cijelo vrijeme. Zapamtite, vježbanje treba obogatiti vaš život, a ne ga osiromašiti", zaključuje. Shara preporučuje da pronađate aktivnost u kojoj uživate. Ono što jednoj osobi godi, ne mora goditi drugoj. Ne radite nešto u čemu ne uživate. 

S druge strane, znanstvenici sa Sveučilišta u Toulouseu se ne slažu s kanadskim kolegama. Smatraju da je letvica postavljena previsoko i da se ovim preporukama ne može motivirati ljude da se počnu baviti sportom, osobito ne one kojima je to napjpotrebnije. 

Što se tiče djece, njima je potrebno najmanje sta vremena tjelesne aktivnosti na dan, smatraju kanadski znanstvenici. Najmanje triput tjedno klinci bi trebali imati aktiovnosti visokog intenziteta poput nogometa, trčanja ili nekog drugog sporta.  

hr Wed Nov 14 2018 17:53:12 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c6979370e4938b1b08b45bd/80
Foto: Screenshot Youtube

Pet pjesmama po kojim će se kralj narodne glazbe pamtiti

Šaban Šaulic poginuo je u prometnoj nesreći u Njemačkoj
Nakon nastupa u Njemačkoj, Šaban je imao prometnu nesreću. Hitno je prebačen u bolnicu gdje je naposlijetku podlegao ozljedama. 

Njegova pjevačka karijera započela je kada ga je stric pozvao u lokal gdje je inače svirao i to zato što je smatrao da više može zaraditi od glazbe nego od sporta.

Prvu pjesmu otpjevao je na ijekavici, a sa 18 godina preselio se u Beograd. Obzirom da je bio dijete iz provincije, isprva mu je to teško palo.

Šaban će zasigurno ostati zapamćen po brojnim hitovima s kojima je bio poznat na balkanskoj sceni, a ovo su neke od njih:








hr Sun Feb 17 2019 16:09:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c6974a80e49389bac8b46f7/80
Foto: Screenshot Youtube

Lidija Bačić na Dori pokazala svoj seksipil, no od publike je dobila 1 bod

Nije se proslavila
Nakon što je Roko Blažević jučer proglašen pobjednikom Dore te će Hrvatsku predstavljati na Eurosongu u Izreaelu s pjesmom "The Dream", dojmovi oko nastupa na Dori još uvijek su aktualni.

Tako je i na ovogodišnjoj Dori nastupila Lidija Bačić s pjesmom "Tek je počelo", ali nije oduševila ni publiku ni žiri. 

Lidija je u prvi plan istaknula svoje obline i igrala na kartu seksipila u providnom kostimu pa možda ni pjesma nije mogla doći do izražaja.

 Teško je sada suditi je li pjesma toliko loša da je od publike dobila tek 1 bod ili je Lile pogriješila kada je u prvi plan stavila svoje tijelo.

Kako god bilo, ovo možemo nazvati njezinim neuspjehom. Možda je vrijeme da pjevačice nakon ovoga razmisle o svojem ''seksipilu'' koji guraju u prvi plan., piše Showbuzz



hr Sun Feb 17 2019 15:50:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5afd630c2af47f2e038b469c/80

Recept za hrskave krumpire zapečene sa sirom i začinima

Krumpir je fleksibilna namirnica s kojom se može raditi tisuće jela.
Sastojci: 
8-10 krumpira 
3 žlice maslaca 
2 čajne žlice parmezana 
1 čajna žličica češnjaka u prahu 
1 čajna žličica listića timijana 
sol i papar po želji 

Priprema:

1. Zagrijte pećnicu na 175 Celzijeva stupnja, a maslacem ili uljem premažite unutrašnju stranu kalupa za muffine. 

2. Nasjeckajte krumpir na tanke ploške. Pomiješajte ga s rastopljenim maslacem, parmezanom i začinima. 

3. Složite krumpire u tornjiće i stavite u kalup za pečenje muffina. Ovako pripremljene tornjiće pecite na oko sat vremena, dok vrhovi ne postani zlatno-smeđe boje. 

4. Poslužite toplo kao prilog uz mesna, riblja ili povrtna jela. Dobar tek! 

U videu YouTube kanala "Home Cooking Adventure" pogledajte kako se pripremaju pečene ploške krumpira sa sirom i začinima, a pogledajte još neke recepte kojih se nećete moći zasititi, piše Punkufer


hr Sun Feb 17 2019 14:32:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c69417d0e49385eb18b456d/80
Foto: Screenshot/ Youtube

Sedmogodišnji dječak pripitomio vuka pa sad zajedno čuvaju ovce

Dječak je vuka dok je bio beba donio kući i odlučio izdresirati

Dječak iz Libije po imenu Hamza zajedno sa svojim vukom čuva ovce. Kada je njegov stariji brat vuka donio kući, otac nije bio oduševljen.

U međuvremenu su dječačić i vuk postali pravi prijatelji i zajedno čuvaju stado Hamzinoga oca. Vuk se, po svemu sudeći ponaša baš poput psa čuvara, a dječak kaže kako napada samo onoga tko želi nauditi njegovoj obitelji ili pak stadu.

Otac se još uvijek boji vuka, a ova nesvakidašnja situacija postala je pravi hit, pa obitelj stalno posjećuju brojne novinarske ekipe, ali i znatiželjni mještani.





hr Sun Feb 17 2019 12:12:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .