Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5cf26aed29111ce7b48b45be/80

Svjetsko priznanje za Vajt: splitskoj agenciji u Ateni dodijeljena prestižna nagrada za odnose s javnošću „Polaris“

Splitska agencija za odnose s javnošću Vajt pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijelog svijeta s kampanjom za osobe s invaliditetom „Želiš li se mijenjati za mjesto?“
Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ koju je splitska agencija za odnose s javnošću Vajt realizirala s klijentom, komunalnom tvrtkom Split parking, osvojila je prestižnu svjetsku nagradu „Polaris“ koju dodjeljuje Europsko udruženje političkih konzultanata (European Association of Political Consultants - EAPC).

Vajtova kampanja imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom, a pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijeloga svijeta kao najbolja u kategoriji Javni poslovi (Public Affairs).

Nagrada je Vajtu dodijeljena na svečanosti u grčkom glavnom gradu Ateni, a dolazi samo dva mjeseca nakon što je ista kampanja nagrađena i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), što je bila već četvrta najprestižnija domaća strukovna nagrada za ovu splitsku agenciju i to u samo pet godina.

Na kampanji je radio tim mladih savjetnika iz Vajta - Dora Čolaković, Antonela Vukorepa i Marin Babarović, zatim dizajner Stjepko Rošin, Kreativna agencija Milana Latkovića koja je producirala video materijale, a sve na čelu s direktorom Vajta Jerkom Trogrlićem. Do uspjeha je svakako dovelo i povjerenje koje je dao Split parking, kao i njihova snažna angažiranost na projektu.

- Ovo je prvo međunarodno priznanje našoj agenciji i izrazito smo ponosni na njega. Sve što nas motivira u poslu se spojilo na ovom projektu - od klijenta koji nam vjeruje, konkretne pozitivne promjene u društvu na koju utječemo kroz komunikaciju, do toga da smo pokazali da se u Splitu mogu raditi stvari koje postaju europski ili svjetski primjer. Moram zahvaliti Split parkingu i inicijativi “Za pristupačni Split“ koji su s punim povjerenjem i angažmanom ušli u ovaj projekt i ova nagrada jedna je u nizu potvrda našeg zajedničkog uspjeha. Poznavajući ih, ne mislim da ćemo na ovome stati, a konačni cilj bit će ostvaren tek kad se promijeni zakonska regulativa u vidu Pravilnika o znaku pristupačnosti i ostalih zakona koji će omogućiti kvalitetniju kontrolu i sankcioniranje prekršitelja što očekujemo u ovoj godini – rekao je Jerko Trogrlić. 

Odluku o dodjeli nagrade „Polaris“ agenciji Vajt donio je žiri sastavljen od 35 renomiranih međunarodnih stručnjaka (SAD, Velika Britanija, Njemačka, Austrija, Turska, Meksiko, Rusija, Španjolska, Grčka, Brazil, Hrvatska, Indija, Latvija, Slovenija, Ukrajina, Peru) iz područja političkog savjetovanja, digitalnog marketinga, odnosa s javnošću, medija, marketinga, dizajna i razvoja novih tehnologija.

Nagrada Polaris međunarodni je natječaj EAPC-a za političke savjetnike, komunikacijske stručnjake, savjetnike u odnosima s javnošću, lidere, digitalne stručnjake i inovatore, koji odaje priznanje za izniman rad u političkoj komunikaciji, komunikaciji javnih tijela, izbornim kampanjama i odnosima s javnošću.

Kampanje se mogu prijaviti u 21 različitoj kategoriji, a među nagrađenim kampanjama su i ona za predsjednika Ukrajine kao i ona za gradonačelnika Istanbula.

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ izazvala je velik interes javnosti. U prvoj fazi po Splitu su postavljeni personalizirani prometni znakovi, s licima šest osoba s invaliditetom, a u cilju da se postigne bolja vidljivost i izazove emotivna reakcija kao i snažan osjećaj srama i osuda okoline prema prekršitelju. Kampanja je uspjela aktualizirati zaboravljenu temu, senzibilizirati javnost i napraviti od sugrađana prometne redare koji prijavljuju prekršitelje više no ikad.

Kampanja se proširila diljem Hrvatske pa je još deset gradova postavilo znakove te su još mnogi najavili uključivanje.

U drugoj fazi kampanje plasiran je video po modelu skrivene kamere koji je uskoro postao viralan, u kojem se hvatalo prekršitelje kojima se obraćao mladić u invalidskim kolicima. U prva tri mjeseca nakon kampanje u Splitu je broj prekršaja parkiranja na mjestima za OSI pao za 20%, a pad se nastavio i u 2019. godini.

Treća faza kampanje još uvijek je u tijeku. Naime, kao zadnji korak pokrenuta je izmjena pravilnika o znaku pristupačnosti u Hrvatskoj koja ima za cilj onemogućiti njegovu zloporabu. Pohvala za kampanju došla je i iz Europskog parlamenta, od EU Foruma za osobe s invaliditetom koji su istaknuli splitski primjer kao pohvalan i kao uzor drugim gradovima, a niz poznatih osoba iskazao je podršku projektu.
hr Sat Jun 01 2019 14:09:30 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ec1a1376f2ab8e42d8b4618/80

U Hrvatskoj 300.000 turista, svaki dan ih je 30.000 više

Hrvatska je tijekom 30 lipanjskih dana ugostila nešto više od 890.000 turista, odnosno trećinu u odnosu na rezultate lanjskog lipnja

Polovicom svibnja svi koji su procjenjivali da bi se lipanjske turističke brojke mogle približiti prvom milijunu gostiju nazivali su se optimistima. Danas znamo da su to bili realisti. Hrvatska je, naime, tijekom 30 lipanjskih dana ugostila nešto više od 890.000 turista, odnosno trećinu u odnosu na rezultate lanjskog lipnja. 

U šestom je mjesecu unatoč negativnom publicitetu oko turnira u Zadru i, na koncu konca, novom valu korone, ostvareno i gotovo 4,8 milijuna noćenja. Vlasnici kuća i apartmana za odmor jesu otvorili sezonu, ali 74 posto noćenja u tom je mjesecu ipak ostvareno u privatnom smještaju (32%), kampovima (25%), hotelima (11%) i nautičkom čarteru (4%), tako da na nekomercijalni smještaj otpada tek 22 posto turističkih noćenja. Nijemci su i uz činjenicu da im je režim putovanja u inozemstvo liberaliziran tek sredinom lipnja uspjeli zauzeti svoju tradicionalnu poziciju najbrojnijih turista u Hrvatskoj. - piše Večernji list.

Tijekom lipnja svaki treći gost bio je iz Njemačke, a slijede Slovenci, Austrijanci i Česi. Svaki peti gost u lipnju, pak, bio je Hrvat, dok je trećina svih lipanjskih noćenja ostvarena u Istri. Što južnije, to su brojke manje, a vodeće su destinacije bile Rovinj, Vir, Medulin, Mali Lošinj i Umag. Trenutačno se u Hrvatskoj odmara oko 303.000 gostiju.

- S obzirom na okolnosti, možemo biti zadovoljni. Od počeka godine, inače, u Hrvatskoj je boravilo 1,6 milijuna gostiju i važno je napomenuti da nismo imali nijedan slučaj zaraženog turista. Tijekom ljeta i dalje ponajviše računamo na goste iz Njemačke, Slovenije, Austrije, Češke, Poljske, Mađarske i Slovačke, a očekujemo i rast udjela domaćeg tržišta u ukupnim rezultatima. Sve skupa, vjerujemo da ćemo do kraja 2020. ostvariti najmanje trećinu prošlogodišnjeg rekordnog rezultata. Tijekom srpnja i kolovoza s prometovanjem kreću i brojne aviolinije, pozitivne turističke trendove očekujemo u cijeloj Hrvatskoj s naglaskom na destinacije srednje i južne Dalmacije. 

Najviše letova prema hrvatskim destinacijama najavljeno je s tržišta Njemačke, Beneluxa i Francuske, ali bit ćemo vrlo dobro povezani i s Velikom Britanijom, Poljskom i Češkom. Optimizam temeljimo i na dobrim povratnim informacijama najvećih partnera kao što su TUI, easyJet, Jet2, ID Riva, a pozdravljamo i željezničku liniju češkog RegioJeta koji od danas na dnevnoj bazi prometuje s gostima iz Slovačke i Češke na relaciji Prag-Brno-Bratislava-Ljubljana-Rijeka. Samo kroz prvih 10 dana prodano je više od 30.000 karata, a gosti stižu i autobusnim linijama koje dolaze svaki vikend, posebno iz Češke i Slovačke - kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Da potražnja za ljetovanjem u Hrvatskoj raste iz dana u dan, potvrđuju i u Hrvatskoj udruzi turizma, koja okuplja najveće hotelske kompanije. Kažu da se broj turista u zemlji kontinuirano povećava za oko 30.000 dnevno. Samo preko MUP-ove stranice EnterCroatia.hr, pak, dolazak je najavilo više od milijun stranaca. Na Jadranu su trenutačno otvorena 644 hotela i 344 kampa u kojima je boravak nikad komotniji jer su mnogi smanjili broj gostiju koje primaju kako bi povećali sigurnost. Samo je, recimo, najveći Valamar svojim smještajnim objektima smanjio kapacitete 20 posto. Sav trud domaćina itekako se vidi i vrednuje. Cijeli članak pogledajte ovdje

hr Thu Jul 02 2020 09:31:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e70780a29111cc7818b4571/80
Foto: Pixabay

Od ponoći bi mogle ponovno porasti cijene goriva

Od ponoći bi mogle ponovno porasti cijene goriva, neslužbeno se doznaje.

Kako neslužbeno doznaje portal cijenegoriva.info, spremnik od 50 litara benzina mogao bi biti skuplji za 7 kuna.

Isto tako, spomenuti portal javlja da bi prosječni spremnik dizela mogao poskupiti za 5 kuna, dok bi prosječni spremnik LPG-a mogao poskupiti za 3,5 kuna.

hr Mon Jun 22 2020 19:40:30 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/532fe764179942c11b7b23f5/80

Evo kako će sutra raditi trgovine...

Većina trgovina radit će kao i nedjeljom.
Neke će trgovine raditi od 8-21, neki skraćeno, dok će neke u potpunosti biti zatvorene. 

Interspar će raditi od 8 do 18 sati. Lidl od 8 do 21 sat. Konzum ili od 7 do 15 ili od 8 do 16 sati, ovisno o prodavaonicama. Plodine će raditi od 7 do 22. 

Pevex je na Internet stranicama obavijestio korisnike kako će 22. lipnja raditi po redovnom radnom vremenu, od 7.30 do 20.30 sati.

Bauhaus još uvijek nije objavio radno vrijeme prodavaonica u ponedjeljak. 

Radno vrijeme Tommy-a ovisi o poslovnicama, a većina poslovnica Studenca radit će do 21 ili do 22 h.

City Center one radi prema redovnom radnom vremenu, od 9 do 21 sat. Prema redovnom radnom vremenu rade i Mall of Split i Joker.


hr Sun Jun 21 2020 21:52:21 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5eedb529daf72d90088b4579/80
Foto: Pixabay

Dug bolnica prema veledrogerijama premašio 3,5 milijardi kuna: Isrpljena mogućnost kreditiranja

Mogući drugi val korona epidemije otvara pitanje sigurnosti i kontinuiteta opskrbe
Dug hrvatskih bolnica prema veledrogerijama za isporučene lijekove i medicinske proizvode, premašio je 3,5 milijardi kuna s zabrinjavajućim trendom rasta obveza u travnju i svibnju unatoč smanjenom obujmu rada bolnica u tom razdoblju.

Iz HUP-Koordinacije veledrogerija upozoravaju da je dospjeli dug bolnica u travnju narastao za dodatnih 123,7 milijuna kuna, a u svibnju za čak 204,8 milijuna kuna, što je neodrživ trend rasta nelikvidnosti koji je iscrpio kreditne limite veledrogerija kod banaka i ugrožava normalnu opskrbu lijekova i medicinskih proizvoda.

Uz rast novog duga, raste i iznos dospjelih dugovanja. Ukupan dospjeli dug bolnica stariji od 180 dana prema članicama HUP-Koordinacije veledrogerija na kraju svibnja premašio je 1,1 milijardu kuna, a dospjeli dug stariji od 300 dana je porastao na gotovo 390 milijuna kuna.

- Veledrogerije se maksimalno trude osigurati redovitu opskrbu zdravstvenog sustava lijekovima i medicinskim proizvodima koja, dosad, niti u jednom trenutku nije došla u pitanje. No, stalna i sve veća kašnjenja plaćanja zdravstvenih ustanova koja povećavaju i ovako veliki problem nelikvidnosti zabrinjavaju i iscrpljuju naše mogućnosti. Najave mogućeg drugog vala, te već prisutnih najava povećanja broja zaraženih upućuje na krajnje neizvjesnu jesen, a dugovi dramatično rastu. Veledrogerije ne bi željele blokirati bolnice, pa još jednom apeliramo na Vladu i jedinice lokalne samouprave kao vlasnike zdravstvenih ustanova da zaustave ovaj abnormalni rast duga koji će nas sve odvesti u propast. Molimo ih i ovim putem javno da što prije započnu sa sustavnim rješavanjem ovog problema koji bi stabilizirao opskrbu lijekovima i medicinskim proizvodima, ali i osigurao početak smanjivanja ukupnog dugovanja”, izjavila je Diana Percač, predsjednica HUP-Koordinacije veledrogerija.

Iz HUP-Koordinacija veledrogerija, uvažavajući mjere Vlade za smanjenje negativnog efekta pandemije koronavirusa na gospodarstvo, traže hitnu uplatu od najmanje 600 milijuna kuna bolnicama za plaćanje dospjelih dugova dobavljačima lijekova kao i osiguranje dodatnih 200 milijuna kuna mjesečno za povećanje bolničkih limita kako bi se zaustavio daljnji rast dugovanja.
hr Sat Jun 20 2020 09:05:33 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis

Pročitajte još . . .