Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5bf52cbc0e4938141f8b45b0/80
Foto: John Pavlish, Aleksandra Birta

Šesta samostalna revija: Povratak u budućnost Aleksandre Dojčinović

Poznata dizajnerica najavila proljeće i ljeto 2019., ali i ponudila mnoštvo noviteta

U godini kada Kockica na Prisavlju bilježi lijepi jubilej, pedeset godina otkako je prema ideji arhitekta Ivana Vitića izgrađena u ovom zagrebačkom kvartu, dizajnerica Aleksadra Dojčinović svoju je šestu samostalnu reviju odlučila prikazati upravo tamo. Ne krijući oduševljenje interijerom,  Dojčinović je svojoj publici još jednom ponudila potpun doživljaj. Iako svoje kolekcije svake sezone predstavlja na različitim zagrebačkim, mahom kulturnim lokacijama, svakom je od tih prostora zajedno sa svojim timom suradnika uspijevala udahnuti novi smisao, nikada ga ne iskorištavajući u potpunosti takvog kakav jest, već je svakog prilagođavala sebi, kolekciji odnosno publici, a te sitne intervencije u prostoru u konačnici su ostavljale nezaboravan dojam. 

Ovaj put unutar Kockice simbolično je dala izgraditi dvije velike metalne kocke koje, osim što su bile kulisa i jedan su od najprepoznatljivijih obilježja Hrvatske, između redaka šalju poruku kako je napokon vrijeme da se svi skupa malo više pozabavimo pričom o identitetu koji je prijeko potreban svim domaćim izvoznicima, pa tako i njoj samoj, žele li se istaknuti među inozemnom konkurencijom. Divovske metalne konstrukcije dominirale su pozornicom i kao simbol industrije, svake pa i modne, čije je dizajnerica pripadnica. No, kocka kao savršeno pravilno geometrijsko tijelo u stvarnosti simbolizira istinu, jer izgleda isto iz bilo kojeg kuta gledana, te je simbol zemlje. No, njezina su najvažnija simbolika stabilnost i trajnost, odnosno sve ono što dizajnerica propagira posljednjih jedanaest godina, koliko službeno djeluje na hrvatskoj modnoj sceni. Kocke, kao dvije centralne figure pozornice sjajno su se uklopile u već postojeći interijer kojim dominiraju metalni reljefi Stevana Luketića, metalna tapiserija Dušana Džamonje, ali i mozaici Ede Murtića i Zlatka Price, kao i tapiserija Jagode Buić.

Najiščekivaniju modnu reviju sezone tako nisu propustili Đurđa TedeschiBiserka PetrovićZlatko DalićOliver MlakarSandra PerkovićKristjan StaničićJadranka SlokovićBranka KrstulovićLejla Filipović, Iva ŠulentićIva RadićDaniela TrbovićNadia CvitanovićMarija BorićTomislav MadžarAntonija Stupar JurkinJoško i Ana ČagaljAna RadišićIvana Ergić, Tihana Harapin ZalepuginMonika KravićKorana GvozdićKristina KrepelaIvana ErgićPetra Kurtela, Anita Dujic, Irena Škorić te mnogi drugi prijatelji Lei Lou brenda.

Kolekcija s kojom dizajnerica najavljuje iduće proljeće vizionarska je priča. Riječ je, naime, o kolekciji s kojom dizajnerica po prvi put gleda prema naprijed, ne oslanjajući se, kao često puta do sada, na omiljene joj romantičarske ere u modnoj povijesti, o čemu svjedoče brojni futuristički fragmenti - metalizirane tkanine, asimetrija, snažno naglašena ramena i općenito silueta, te arhitektonski precizni krojevi, uz pomalo androgini look modela sa zalizanom kosom i jednostavnim, gotovo neprimjetnim make up-om, za taman dovoljan dašak avangarde. 

Dužine su nešto kraće nego one na koje nas je dizajnerica navikla, pa se s pravom može reći da je izrazita ženstvenost kao vječni Lei Lou lajtmotiv upotpunjena dozom profinjenog seksipila. Odmak je napravljen i od pastelnih te u proljeće dominantnih nježnih tonova, čak štoviše, potpunu su dominaciju nad njima preuzele zagasite i jarke nijanse, te animal, cvjetni, ali i trodimenzionalni, reljefni printevi od šljokica. Prvi put u povijesti brenda Dojčinović je na pistu donijela i bazične, ‘custom made’ komade kao osnovu svakog dobrog outfita, pa tako pamučni bijeli i crni body s blještavom mašnom, te bijeli t-shirt s inicijalima kombinira s kožom i šljokicama - metalik pencil suknjom i šorcem visokog struka te šljokičastim tajicama, a novitet su i kožne hlače visokog struka u kombinaciji s čipkastom bluzom za pomaknutu poslovnu eleganciju.

Cipele su i ovaj put dale svoj pečat cijeloj kolekciji, a među novim modelima osobito su upečatljive bogato ukrašene, šljokičaste salonke, kao i natikače s perjem, dok na proljeće dizajnerica svojim klijenticama donosi i jednostavne sandale s remenčićem, ali koje potom možete personalizirati posebnim ukrasima i tako ih pretvoriti u 'statement' detalj. Posebno su osmišljene i 'bucket' kožne torbice sa zanimljivim podstavama, a najzanimljiviji model je svakako multifunkcionalna 'belt' torbica. Nakit je, uz onaj brenda Diamanti Per Tutti, opet potpisala sama dizajnerica, a riječ je o prstenju s poludragim kamenjem, te naušnicama i ogrlicama s bogatim niskama bisera. Pokrovitelji ove glamurozne večeri na Prisavlju su: Mastercard, Smartway, British American Tobacco, Opel, Podravka, Biobaza, Epilog Studio, Schweppes, Myristica, Uje, L'Oréal makeup, Tanqueray, Diamanti Per Tutti, Gastro Globus, Kevin Murphy i Veuve Clicquot.

hr Wed Nov 21 2018 11:00:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2de82c29111c95108b456a/80

Obrtnička škola bilježi rekordan upis učenika nakon velike modne revije i projekta Montura

Nakon predstavljanja i promocije svoje učeničke i modne kolekcije na velikoj modnoj reviji MONTURA splitska Obrtnička škola je nakon nekoliko godina ponovno uspjela upisati nove polaznike za zanimanja modni tehničar i krojač, i to rekordan broj.
Veliko pozitivno iznenađenje je prijava devet polaznika za zanimanje krojača. Kako Škola ima dozvolu za upis 6 prvaša od resornog ministarstva zatražit će se dozvola za upis svi devet prijavljenih jer se radi o vrlo deficitanim zanimanjima pa je ovaj interes izuzetan uspeh Obrtničke škole.

Primjerice, prošle godine nije bilo nijednog upisanog učenika/nice za zanimanje krojača. Bilo je to prvo predstavljanje Obrtničke škole nakon dugog niza godina, te drugo predstavljanje Obrtničke škole na Monturi od njenog početka prije 20 godina.

Ovaj odličan rezultat Obrtničke škole je najbolji pokazatelj značaja projekta Montura za ukupnu modnu scenu te razvoj i održavanje tekstilne djelatnosti u Splitu i Dalmaciji u njenoj budućnosti jer bez novoupisanih i školovanih mladih kadrova u zanimanjima modnih tehničara i krojača nema opstanka, a kamoli razvoja i pokretanja novih tekstilnih i modnih radionica i poduzeća. 

-Projekt Montura je katalizator svih tih pozitivnih procesa, ali želim pohvaliti i zahvaliti na suradnji ravnatelju škole i cijelom nastavničkom timu koji je sudjelovato s učenicima/cam u realizaciji surdanje. Dugo sam u ovom poslu, pa mogu slobodno reći da se s takvim entuzijazmom i pozitivnim odnosom prema struci nisam često susretao. Nadam se da će se naša suradnja nastaviti i da će njihovi rezultati iz godine u godinu biti još bolji, rekao je producent Monture, Tonči Šundov.
hr Tue Jul 16 2019 17:07:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2dbe2e29111c9a0f8b4582/80

Urnebes: Pogledajte kako će Vatreni izgledati 2058. godine.

Aplikacija FaceApp u ovome je trenutku najveći hit na društvenim mrežama
Riječ je o aplikaciji koja postaruje lica, a u Večernjem listu su se malo poigrali i, kako slavimo fantastičan uspjeh iz sjajnog ruskog ljeta prošle godine, u aplikaciju stavili slike trenutne generacije Vatrenih.

Dobili su nevjerojatne rezultate...


hr Tue Jul 16 2019 14:08:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2cbbc929111cf40d8b458b/80

Krenulo glazbeno putovanje po hrvatskim otocima s najvećim jedrenjakom na svijetu

Swedish House Mafia, Carl Cox i Cheat Codes zatvorili program u Splitu

Splitski dio festivala proteklih dana nisu propustile posjetiti ni brojne poznate osobe poput Vanne koja je došla u društvu supruga Andre i kćeri Jane, Ive Radić, Anamarije Asanović, Ivana Tandarića iz ELFSA, Petra Graše, Luke Nižetića, Damira Kedže, Ivana Pažanina, Domenice, Hane i Ivana Huljića, Jole, Radovana Stošića, modela Lune Valas, Paule Puškaš, Patrika Cvetka i Drage Pezića. U sjajnoj su atmosferi uživali i predstavnici vlasti te turističkog sektora; ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek, gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Zagreba Milan Bandić, državni tajnik Tonči Glavina, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, direktorica TZ grada Zagreba Martina Bienenfeld te Alijana Vukšić, direktorica TZ grada Splita.


Ovaj festivalski gigant nastoji sačuvati i povezati sve ono što Split čini Splitom te posjetiteljima iz svih krajeva svijeta ispričati jedinstvenu priču o gradu, Hrvatima i Hrvatskoj. Jedan od simbola Splita svakako je tvrtka Brodosplit te brodogradilište čiji su se kranovi bili dijelom industrijske scenografije na pozornici RESISTANCE. Splitska tvrtka upravo je završila izgradnju impozantnog jedrenjaka imena Flying Clipper, koji je danas ugostio predstavnike festivala ULTRA Europe i čime je na znakovit način započela DESTINATION ULTRA – glazbeno putovanje po hrvatskim otocima, Braču, Hvaru i Visu. 

Riječ je o najvećem jedrenjaku na svijetu koji će ući i u knjigu Guinnessovih rekorda, a ima 150 luksuznih kabina te može ugostiti 300 putnika i 150 članova posade. “Naše ćemo prijatelje iz ULTRE prevesti iz Splita za Hvar, kako bi na neki način spojili ova dva velika projekta zajedno. 

Riječ je o brodu dugom 162 metra, a ovo je posljednja tehnička proba prije kretanja u komercijalnu plovidbu. Tijekom ljetnih mjeseci zadržavat će se pretežito na Mediteranu dok će za vrijeme zimskih mjeseci ploviti Karibima“ – izjavio je Radovan Načinović, direktor projekta novogradnje 483 iz Brodosplita.

Prva stanica na popisu destinacijskog programa je otok Brač, točnije 585 Club na Bolu gdje će zasvirati Vanillaz i Cheat Codes, glazbeni trojac iz Los Angelesa koje je nastupio i sinoć na glavnoj pozornici.

“Bilo je doista nevjerojatno! Uvijek je poseban osjećaj svirati pred toliko ljudi, a energija koja se desi na festivalima je teško opisiva. Večeras na Braču će biti puno intimnije ali jednako dobro i zabavno. Jako volim Hrvatsku i bio sam ovdje više od sedam puta. Uspio sam vidjeti dosta obale, a posebno mi se sviđaju otoci“ – izjavio je Trevor Dahl.

ULTRA Beach je na rasporedu sutra, a na pozornici ispred atraktivnih kaskadnih bazena hotela Amfora Grand Beach Resort, zasvirat će trenutno najvrući i tek svijetu obznanjeni dvojac Europa – projekt iza kojeg stoje velikani Martin Solveig i Jax Jones. Drugo ime na popisu je britanski duo Sigma, a zabava će se nastaviti u Carpe Diem Beach Clubu uz program RESISTANCE i Dubfire, Techansia i Carlo Lio, koji će nastupiti pod imenom SCI + TECH. stanica ovogodišnjeg ultimativnog iskustva je RESISTANCE Vis Closing Party, koje je rezervirano za 17. srpnja, a održat će se, već tradicionalno, u bajkovitoj tvrđavi Fortica.

Ovo posebno druženje uz zalazak sunca i pogled na Jadransko more, za samo dvije tisuće posjetitelja obilježit će britanska house i dance zvijezda Nic Fanciulli i Art Department.
hr Mon Jul 15 2019 19:46:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d2c8acb29111c14088b4635/80
Foto: Zvonimir Barišin

FOTO Ultra Europe oduševio 150 tisuća partijanera

Na festivalu je sudjelovalo 150.000 posjetitelja koji su uživali u službenom pivu festivala - Heinekenu

Završio je još jedan, sedmi po redu,  ULTRA Europe festival u Splitu koji je nadmašio sva očekivanja. Jedan od najpopularnijih i najvećih ljetnih festivala ponovno je oduševio brojne posjetitelje koji su osim u odličnoj glazbi uživali i u službenom pivu festivala – Heinekenu. Suradnja između Heinekena, najinternacionalnijeg premium piva na svijetu i ULTRA Europe festivala traje već sedmu godinu zaredom jer Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli strast prema glazbi i zabavi. A pivo je bilo jedan od razloga što se sve šarenilo i svijetlilo prošlog vikenda u Splitu. 

Podršku Ultri dao je i Desperados, pivo začinjeno tekilom, koje oslobađa divlju stranu zabave. Desperados se pobrinuo za najluđe fotografije s festivala - sa šarenim, fluorescentnim uzorcima kojima su posjetitelji ukrašavali tijela. 

Preko 150.000 posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta u tri dana festivala uživalo je u glazbi nekih od najboljih svjetskih DJ-a kao što su Swedish House Mafia, Above & Beyond, Afrojack, Armin van Buuren, Carl Cox, David Guetta i brojni drugi. 

Kao dio Heinekenove globalne kampanje Live Your Music, ULTRA Europe iz godine u godinu  okuplja najjača imena svjetske glazbene scene i događaj je za koji se uvijek traži karta više.  A da pivo i zabava odlično idu zajedno uvjerili su se i dobitnici ulaznica za festival putem Heinekenovog nagradnog natječaja, koji su uz ulaznice nagrađeni i druženjem u backstageu s poznatim hrvatsko- slovenskim DJ duom Vanillaz.

Ovogodišnju ULTRU nisu propustili ni Petar Grašo, Domenica Žuvela, Hana Huljić i poznati slovenski chef Tomaž Kavčić koji su se dugo u noć zabavljali u Heinekenovom VIP-u. 


hr Mon Jul 15 2019 16:17:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .